gmail-pagina laadt niet meer
donderdag 16 juli 2020 om 22:12
Mijn gmail-pagina laadt plotseling niet meer (laptop). Ik krijg alleen maar een wit scherm te zien. Ik heb mijn cache en cookies al weggegooid maar dat heeft niet geholpen. In een incognitoscherm kan ik wel gewoon bij mijn mail. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? Met googelen kom ik er niet uit.
Ik vind hier dingen van.

donderdag 16 juli 2020 om 22:46
Ik had overigens op een gegeven moment zoveel problemen door Windows 10, ook met Firefox, dat ik het eraf heb gegooid en nu een paar dagen met Windows 8.1 werk en van de week overstap op Linux mint of Linux Fx.
Ik heb echt een gruwelijke hekel gekregen aan Windows, Microsoft flikt steeds meer geintjes om je in hun pas te laten lopen.
Ik had vorige week iemand van Microsoft aan de telefoon en die bevestigde de toestand met Firefox, want dat is een browser die zij niet ondersteunen.
Ik heb echt een gruwelijke hekel gekregen aan Windows, Microsoft flikt steeds meer geintjes om je in hun pas te laten lopen.
Ik had vorige week iemand van Microsoft aan de telefoon en die bevestigde de toestand met Firefox, want dat is een browser die zij niet ondersteunen.

donderdag 16 juli 2020 om 22:46
Hij was dus niet up to date.Sabeltandcavia schreef: ↑16-07-2020 22:44Hij doet het weer!![]()
Blijkbaar toch iets met updates dan. Bedankt voor het meedenken![]()