Kortgene met kinderen
vrijdag 24 juli 2020 om 21:21
Je kan een fiets huren, afhankelijk van de leeftijd van je kinderen, een onderwaterfiets en dan tochtje naar Veere, daar ijsje eten, met de boot over het meer varen. Is iets dat wij al een paar keer met de kinderen hebben gedaan.
Wij zijn wel eens gaan eten bij emelisse in Kamperland (springkasteel en trampoline). Afgelopen weekend was het er wel druk, dus ik zou dat zelf niet meteen doen nu...lastig vind ik dat...
Wij zijn wel eens gaan eten bij emelisse in Kamperland (springkasteel en trampoline). Afgelopen weekend was het er wel druk, dus ik zou dat zelf niet meteen doen nu...lastig vind ik dat...
vrijdag 24 juli 2020 om 21:32
vrijdag 24 juli 2020 om 22:40
Vorige week geweest.
Met pondje naar Veere (was alleen niet Corona maatregelen proof, teveel mensen op de boot en zag zwart van de toeristen in Veere zelf).
Abseilen van de kerk in Veere
Lekker naar het strand geweest in Vrouwenpolder en veel gefietst oa naar Kamperland.
Uit eten ruim van tevoren reserveren, was veel al vol.
Bediening bij paardekreek zeer slecht , na half uur nog geen drankje.
Met pondje naar Veere (was alleen niet Corona maatregelen proof, teveel mensen op de boot en zag zwart van de toeristen in Veere zelf).
Lekker naar het strand geweest in Vrouwenpolder en veel gefietst oa naar Kamperland.
zaterdag 25 juli 2020 om 07:32
Klopt heel Veere is niet coronaproof, terrassen staan niet op 1,5 meter afstand. Ze geven dit weekend code oranje vanwege de drukte.Eviva1983 schreef: ↑24-07-2020 22:40Vorige week geweest.