Afvallen met...
vrijdag 1 mei 2009 om 22:44
quote:Tientje79 schreef op 01 mei 2009 @ 22:39:
We moeten dus aan onze weerstand werken. Ga zo maar even door de modder en straatvuil rollen, helpt vast. En anders heb ik toch maar mooi toegegeven aan het varkentje in mij
Wat je ook zou kunnen proberen is een vitaminepil, maar als jij door de modder wil rollen dan heb je mijn zegen hoor
We moeten dus aan onze weerstand werken. Ga zo maar even door de modder en straatvuil rollen, helpt vast. En anders heb ik toch maar mooi toegegeven aan het varkentje in mij
Wat je ook zou kunnen proberen is een vitaminepil, maar als jij door de modder wil rollen dan heb je mijn zegen hoor
vrijdag 1 mei 2009 om 22:44
quote:Mevrouwdekees schreef op 01 mei 2009 @ 22:43:
Mwagh, beetje murfig. Volstrekt onterecht trouwens maar gewoon niet zo gezellig. Zo'n stemming dat je de deur niet open zou doen voor bezoek.Hier idem. Tenzij iemand 'BRAND!!!' schreeuwt, beweeg ik niet. Ja, na X-factor, om naar bed te gaan. Lijkt me heerlijk!
Mwagh, beetje murfig. Volstrekt onterecht trouwens maar gewoon niet zo gezellig. Zo'n stemming dat je de deur niet open zou doen voor bezoek.Hier idem. Tenzij iemand 'BRAND!!!' schreeuwt, beweeg ik niet. Ja, na X-factor, om naar bed te gaan. Lijkt me heerlijk!
vrijdag 1 mei 2009 om 22:45
vrijdag 1 mei 2009 om 22:47
vrijdag 1 mei 2009 om 22:52
Als kind hebben mijn ouders mij fijn alles wat ik in mijn groezelige vingertjes kon krijgen af laten sabbelen. Toen de halve middelbare school Pfeiffer had haalde ik mijn schouders op *en spijbelde nog een uurtje* Ik heb in een studentenhuis met nog 15 mensen een keuken gedeeld en daarna nog jaren een keuken zonder afzuigkap met 7.
Laten we zeggen dat ik me over mijn weerstand niet zo'n zorgen maak.
Laten we zeggen dat ik me over mijn weerstand niet zo'n zorgen maak.