Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
Wat voor cadeau had je nu gekocht? Ik vind dat serieus moeilijk cadeaus voor kinderen van 2.
Ik heb badkrijtjes gekocht (soort wasco van zeep) en een krasboekje als je daar met een potlood overheen gaat wordt de tekening zichtbaar.

Kun je wel verilig forummen Floor, want dan heb je iig iets om je bezig te houden terwijl je schuilt voor de voormalige collega
Lange tijd hier afwezig geweest, zat niet lekke rin mijn vel en voel het dan als een soort verlichting hier te komen posten, wat het niet is natuurlijk maar zeg dat maar eens tegen je gevoel.

De laatste week gaat het lekker, weinig gesnoept, wel gisteren marsmallows op de BBQ, mmmm.

Vandaag lekker een stuk wezen wandelen met de pup, meestal doen we maar 10 per keer maar dit keer lekker een lang eind, pup is gesloopt.

En het hele huis gedaan, dus badkamers,toiletten, enz, niet mijn lievelingwerk maar wel bevredigend voor een uur of 6, totdat er weer kinderen en mannen over de vloer komen.

Morgen ga ik denk ik, als het weer mee zit skeeleren.
OOh, hoe herkenbaar, dat schuilen!

Ik heb vaak genoeg in Tokkiepak met mijn adem in achter de deur gestaan, hopend dat niemand door zou hebben dat ik thuis ben, haha

Baal hier, ben een rolgordijn aan het ophangen, maar krijg de schroeven niet ver genoeg in het hout en kan de acculader van de schroefmachine niet vinden. Aaaargh! Als ik iets wil, moet het NU. Geen tegenslagen aub
quote:Mevrouwdekees schreef op 01 mei 2009 @ 15:44:

Ik heb badkrijtjes gekocht (soort wasco van zeep) en een krasboekje als je daar met een potlood overheen gaat wordt de tekening zichtbaar.

Kun je wel verilig forummen Floor, want dan heb je iig iets om je bezig te houden terwijl je schuilt voor de voormalige collega

Nou ik zit gewoon met de deur open, maar hij moet helemaal om de flat waarin ik woon heenlopen, neem aan dat ie dat niet doet. Heb wel de luxaflex een beetje dichtgedaan. De sms was van 15.15 dus ik ga er over een half uurtje vanuit dat "de kust veilig is"...

Dan sms ik vanavond wel dat ik zijn smsje nu pas zag ofzo....
quote:Vinyl schreef op 01 mei 2009 @ 15:47:

OOh, hoe herkenbaar, dat schuilen!

Ik heb vaak genoeg in Tokkiepak met mijn adem in achter de deur gestaan, hopend dat niemand door zou hebben dat ik thuis ben, haha

Baal hier, ben een rolgordijn aan het ophangen, maar krijg de schroeven niet ver genoeg in het hout en kan de acculader van de schroefmachine niet vinden. Aaaargh! Als ik iets wil, moet het NU. Geen tegenslagen aub Hoe herkenbaar Vinyl, ik wil het ook altijd NU! Hahaha, ga eens rustig zitten *ZEN* en denk goed na wanneer je die acculader voor 't laatst hebt gebruikt. Écht goed nadenken, want dan kun je het NU afmaken
Nou ja, dat kan wel eens 2 jaar geleden zijn. Dus dat is niet echt te doen

Hmmm.... misschien het laatste eindje schroef er met een hamer inrammen?
quote:flora81 schreef op 01 mei 2009 @ 15:51:

[...]

Dan sms ik vanavond wel dat ik zijn smsje nu pas zag ofzo.... Goede (en herkenbare) tactiek! Grinnik...
Hahaha Zusenzo moet lachen om je post. Badkamers en mannen? Heb jij van beiden meerdere exemplaren? En wat bedoel je met 10 per keer irt de pup? 10 km per keer? Als je 10 km gewandeld hebt ben je goed bezig!
quote:Vinyl schreef op 01 mei 2009 @ 15:54:

Nou ja, dat kan wel eens 2 jaar geleden zijn. Dus dat is niet echt te doen

Hmmm.... misschien het laatste eindje schroef er met een hamer inrammen?

*ziet Vinyl al staan, al rammend*

Kijk je wel uit voor je vingers en ook dat je niet meer kapot maakt, want straks lukt het helemaal niet meer. Heb je geen buurman of bekende die je even kunt vragen naar zo'n ding?
10 minuten per keer bedoelde ik en ja ik heb van beide meerdere exemplaren en helaas voor mij heb ik ze niet goed opgevoed want ze staan nog steeds ( bij de pot we te verstaan)
quote:Vinyl schreef op 01 mei 2009 @ 15:55:

[...]

Goede (en herkenbare) tactiek! Grinnik...Tja, een leugentje om bestwil moet kunnen toch?
Vinyl, heb je een schroevedraaier, gewoon daarmee verder gaan, werkt ook bij hout, wel flink wat kracht zetten, maar dat lukt je vast wel
Dirft had jij overigens je Senseo nog aangemerkt voor reparatie? Ik wel denk nu ruim 1,5 week geleden. Ze zouden verpakkingsmateriaal opsturen, maar heb nog niks ontvangen. Nu krijg ik vandaag een zakje met ontkalkspul, wat blijkbaar eens in de drie maanden moet gebeuren. Eehhhhm, schoonmaakwonder Flora heeft het nog nooit gedaan. Alhoewel heb hem wel ooit doorgespoeld met azijn, maar ik weet niet of dat hetzelfde effect heeft.
En anders gewoon rammen, heb ik ook wel eens gedaan, maar het resultaat is een scheefhangend iets dus......
quote:zusenzo schreef op 01 mei 2009 @ 15:58:

10 minuten per keer bedoelde ik en ja ik heb van beide meerdere exemplaren en helaas voor mij heb ik ze niet goed opgevoed want ze staan nog steeds ( bij de pot we te verstaan)
Oh, wat een onhandige situatie Floor!

Gewoon niet reageren inderdaad en een beetje door je huis heen sluipen. Hij kan vast geen eeuwigheid in het winkelcentrum rondhangen dus over een half uurtje is 'ie misschien wel weer weg en is de kust veilig?
quote:flora81 schreef op 01 mei 2009 @ 16:00:

Dirft had jij overigens je Senseo nog aangemerkt voor reparatie? Ik wel denk nu ruim 1,5 week geleden. Ze zouden verpakkingsmateriaal opsturen, maar heb nog niks ontvangen. Nu krijg ik vandaag een zakje met ontkalkspul, wat blijkbaar eens in de drie maanden moet gebeuren. Eehhhhm, schoonmaakwonder Flora heeft het nog nooit gedaan. Alhoewel heb hem wel ooit doorgespoeld met azijn, maar ik weet niet of dat hetzelfde effect heeft.

Heb ik me nog niet voor aangemeld en ik heb er eigenlijk ook geen seconde meer aan gedacht

Ik ontkalk dat ding ook nooit hoor!
Ik heb er geen zin in, er zit een beschrijving bij met hele kleine lettertjes enzo....
quote:flora81 schreef op 01 mei 2009 @ 16:11:

Ik heb er geen zin in, er zit een beschrijving bij met hele kleine lettertjes enzo.... Lekker niet doen dan... Of moet je 'em eerst ontkalken voordat je dat ding mag opsturen?
Volgens mij wel....

Ga me er later wel eens in verdiepen nu geen zin in. Ga maar eens stofzuigen, want ik ga er vanuit dat - na een uur - de kust toch wel veilig moet zijn.
Tuurlijk is de kust veilig! Die kerel is allang weer naar huis...
quote:zusenzo schreef op 01 mei 2009 @ 15:59:

Vinyl, heb je een schroevedraaier, gewoon daarmee verder gaan, werkt ook bij hout, wel flink wat kracht zetten, maar dat lukt je vast wel

Dat was het juist, met een schroevendraaier wilde hij niet ver genoeg...

Maar.... rammen doet toch wonderen, want na een flinke hamerslag op de schroef, wilde hij toch nog een stukkie verder!

Kortom: na enige onenigheid tussen rolgordijn en mij, wat uiteindelijk nog uitliep op een handgemeen en een val (mijnerzijds) hangt er nu een nieuw rolgordijn.

Verduisterend is een groot woord (want het is nog steeds zo licht als wat, balen...) maar hij hangt!

Zal mijn oude wel missen, die was helemaal stikdonker, in een casette... maar goed, moet nu dan maar met licht leren slapen. Iemand enig idee hoe je dat aanleert als je al héél slecht en licht slaapt?
quote:Vinyl schreef op 01 mei 2009 @ 16:24:

Kortom: na enige onenigheid tussen rolgordijn en mij, wat uiteindelijk nog uitliep op een handgemeen en een val (mijnerzijds) hangt er nu een nieuw rolgordijn.

Tips over slapen met relatief veel licht heb ik helaas niet voor je.
Zo'n maskertje en ook nog oordopjes gebruiken. Ik heb zelf hele goede van die kneedbare. Die maskers doe je gewoon op en dan is alles donker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven