Gaat hij vreemd? Wat moet ik doen?

30-04-2009 10:26 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag lieve vivadames, en heren,

Ik heb echt een heel groot probleem, of nouja, zo voelt het in ieder geval, en ik denk dat jullie wel zullen snappen waarom.

Gisteravond ging mijn vriend koninginnenachtvieren. Hij liet echter de hele avond niks van hem weten. Rond tien uur begon ik hem te bellen, maar hij nam niet op. Ik bleef bellen en bellen. En op een gegeven moment nam hij op, of nouja, hij nam niet op, maar ik kreeg wel contact. Wat ik hoorde was bizar: het was doodstil op de achtergrond, maar ik hoorde wel dat hij met een vrouw was, en ze waren in gesprek, ik heb niet precies gehoord waar ze het over hadden, maar ze waren aan het lopen, want dat hoorde ik. Ik schreeuwde door de telefoon maar hij hoorde me niet. Het leek alsof ze het hadden over waar ze naartoe zouden gaan. Immers dacht ik af en toe te horen dat ze zeiden: we kunnen ook daar naartoe gaan. En toen op een gegeven moment werd de verbinding verbroken...

Ik smsde en belde als een gek, maar kreeg geen reactie meer. Tenminste niet voor elf uur. Om elf uur kreeg ik een telefoontje. jolig zei hij: hai schat hoe is het? Ik was kwaad maar hield me rustig en zei dat ik me afvroeg waar hij was. Hij zei: in de stad. Ik zei dat ik hem eerder gehoord had en dat er toen een vrouwenstem te horen was en dat het voor de rest op de achtergrond dood stil was, en dat het leek alsof ie toen niet in de stad was. Hij zei dat hij naar de toilet was geweest en dat die naast de vrouwentoilet was en dat ik daarom misschien een vrouwenstem hoorde. Toen ik zei dat ik had gehoord dat hij in gesprek was zei hij dat hij de hele avond nog geen gesprek met een vrouw gehad had.

Uiteindelijk heb ik opgehangen want het kwam er toch niet meer van midden in de nacht. Maar vandaag wil ik hem er mee confronteren. Ik spreek hem vanmiddag, en zie hem morgen pas.

Ik ben niet zo naief dat ik hem nog ga vragen of hij uberhaupt met iemand anders was. Maar ik wil graag tips hoe ik hem voor het blok kan zetten. Ik wil hem niet kwijt, en misschien is ie niet eens vreemdgegaan, (al betwijfel ik dat...) maar ik wil hem toch echt even aan de tand voelen.

Dus willen jullie mij helpen? Tips om hem dus voor het blok te zetten, zodat ie zich er niet zo makkelijk uit lult.

In ieder geval al heel erg bedankt.

PS: Ik ga vandaag werken en ben pas om acht uur thuis, dus als jullie voorlopig niks van mij horen weten jullie waarom.
Tja, hij ging (ook) vreemd met jou toch? Toen had je er geen bezwaar tegen?
Meisje, wat heb jij jezelf vernederd. Dit gaat toch niet lang meer duren, je kúnt iemand niet dwingen een relatie met je te hebben, hoe graag je dat soms ook zou willen. Wees geen second best. Het heeft álles met jullie relatie te maken, zijn ex. Als jullie relatie goed was geweest, had zij er niet tussen gestaan, besef je dat?

Voel je je nu niet veel onzekerder, nu je hem in feite 'gedwongen' hebt met jou verder te gaan? Het klinkt niet als zijn eigen keuze. Maar goed, hij zal ook wel mans genoeg zijn...
Ik weet dat jullie mij naief vinden en vinden dat ik een slechte keuze heb gemaakt, dat kan, dat vind ik niet erg. Maar het blijft wel mijn eigen keuze. En ik sta er toch achter. Het was, met het openen van dit topic, niet mijn bedoeling om mijn relatie te beeindigen. Jullie vinden dat ik dat wel moet doen. Ik wil dit gewoon niet. Ik ben gelukkig met mijn vriend, en soms ook heel ongelukkig, maar het geluk weegt zwaarder.

Daarom wil ik jullie vragen om het hierbij te laten, ik ben heel erg geholpen, vooral Eleonora en Summerdance wil ik in het bijzonder bedanken, jullie hebben veel gereageerd en ik heb echt wat aan jullie reacties gehad. De rest ook bedankt voor alle goede bedoelingen.

Hiermee wil ik mijn hoogstwaarschijnlijk laatste post op dit topic eindigen, want ik ga mezelf niet verdedigen, dat is nergens voor nodig...
We zien je wel weer binnenkort....
quote:teresasa schreef op 02 mei 2009 @ 00:52:

Hiermee wil ik mijn hoogstwaarschijnlijk laatste post op dit topic eindigen, want ik ga mezelf niet verdedigen, dat is nergens voor nodig...

hoeft ook niet, ga voor wat jij denkt dat het beste is.

(tot ziens op je volgende topic.....)
je hebt het protoytpe van de foute leugenachtige onbetrouwbare kerel aan de haak.

jij gaat nog vaak aan ons denken! hopelijk neem je snel de juiste beslissing.

je kan zonder hem. en guess what: na lange tijd van onzekerheid, verdriet, jezelf kapot maken in zo'n relatie, zul je wel moeten! hij gaat je vroeg of laat *nadat hij alles uit je gezogen heeft omdat jij het toelaat* toch verlaten, probably voor la ex. wat ga je dan doen? door zal je moeten.

de al gegeven tip: koop NU de 2 boeken van s. argov (als ik het goed schrijf)

-why men love bitches

-why men marry bitches

jij bent op dit moment de doormat in plaats van de dreamgirl.

doodzonde.

Wat een hysterisch type ben jij zeg, sorry hoor, maar wanneer ik een man was, zou ik gillend gek van je worden....je vriend gaat stappen en dan bel je hem om 10.00u op?? Waarom, om hem te checken.....je bedenkt gewoon een scenario in je hoofd en gaat daar helemaal wild op.....erg vreemd gedrag, zo jaag je je vriend juist bij je weg. Zoek het probleem eerst eens bij jezelf.
Lieve Teresa, ik kan alleen voor mezelf spreken als ik zeg dat ik al wist dat je de relatie niet wilde en ging beëindigen.

Ik hoop dat je niet langzaam nog onzekerder zult worden als dat je nu al bent.

Je hoeft jezelf ook niet te verdedigen, het is jouw keus, jouw leven en jouw relatie.

Ik denk ook niet dat je naïef bent, want je weet heel diep van binnen zelf ook wel dat dit voor jou niet gaat werken

Mijn gevoel zegt dat je ontzettend onzeker en verliefd bent

Ik wens je wijsheid en kracht de komende tijd en ik hoop dat je relatie je gaat geven wat je zo ontzettend zoekt.

Liefs, Summer
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Jeetje meis, doe je oogkleppen af.

- eerst wil hij de relatie op een lager pitje zetten "omdat dat beter zou zijn voor jouw"

- hij wil je niet voorstellen als zijn vriendin

- Ineens is het echte probleem dat hij nog niet over zijn ex heen is

Deze relatie gaat echt niet werken. Je zult nog heel veel verdriet gaan hebben om hem. Maar je doet het jezelf aan...

Hij houdt je gigantisch voor de gek, en jij laat het gebeuren..
Oh Lieverd,

Stoppen. ik weet dat je het niet gaat doen maar werkelijk ik weet er alles van je gaat hier aan kapot. Ik denk dat hij hetzelfde vuile trucje bij zijn ex uithaald. Zeggen van: oh we zijn nu vrienden we halen de angel eruit en ondertussen kan hij met jou zijn gang gaan. Maar idd nu wordt het heet onder de voeten. Dit gaat niet lang duren. Bespaar je de pijn en wijs hem de deur. Wil je echt een gezin met zo'n vent? Altijd op je hoede dat hij een ander leuker vind. Dan ben je misschien zwanger en dan is hij aan het rondstruinen om maar even een scenario te schetsen. Zoek een vent die de moeite waard is. Liever nu een paar maand huilen dan later jaren ongelukkig zijn.

Liefs,

Lutha
Ik hoop voor jou dat hij jou binnenkort dumpt. Ga dus voral door met bellen, controleren, ruzieschoppen, hysterisch huilen. En als je straks zijn familie ontmoet, stap je op hen af en stel je jezelf gewoon voor als zijn verloofde. Heeft ie vast iest uit te leggen.

als je deze man echt wilt houden, dan kun je juist beter stoppen met controleren en nabellen. je weet dat ie en rokkenjager en vreemdganger is, dat jij zeker niet zijn enige bent en misschien niet eens zijn nummer 1. Maar kennelijk is ie zooo geweldig dat je het niet erg vind om m af en toe te delen. kun je idd ook stoppen met zeuren en met dit topic, want kennelijk is belogen en bedrogen worden wat je wilt.
Hi Teresa,

ik heb meegelezen, ik begrijp je zo.

Je wil hem zo graag geloven enzo...!

Maar blijf aankaarten als je ergens meezit bij hem! en zie hoe hij reageert.en trek daar je conclusies uit!

Ik hoop dat hij je niet bedondert hoor, ookal zijn er véél alarmbellen bij hem!

sterkte meid
He lieve meiden,

Ik denk dat Theresa de keuzes voor zichzelf kan gaan maken waarbij ze zich gelukkig voelt zodra ze daar klaar voor is. Misschien is dit nu nog niet het moment.

Ik heb dit forum nu een beetje door zitten lezen en wil het even zeggen dat ik het jammer vind dat mensen soms zo vijandig en kort door de bocht reageren. Tuurlijk kan je sommig gedrag van iemand apart vinden, maar kijk eerst nog even verder wat daar achter zit, voordat je zo hard oordeelt. Je hoeft iemands gedrag niet goed te keuren, maar dan kan je iemand toch nog wel met respect behandelen en proberen te helpen.

Dus super summerdance en eleonora! Mooi geschreven zo zonder oordel en jullie brengen in hoop liefde in de wereld in plaats van alleen maar vijandigheid!
Wie is hier dan vijandig? We proberen alleen maar TO te helpen om in te zien dat de relatie zoals zij ons voorspiegelt niet een gezonde relatie is.

Wat is daar mis mee?
Vrouwen zijn sensitief. Als je voelt dat "iets" niet klopt, of het nu vreemdgaan is of niet..... dan is dat waarschijnlijk zo!

Ik zeg je, mijn ervaring met mannen, zowel als ik zelf in relatie zit of als ik single ben.. Er gaat zo een mega groot persentage vreemd!! En je kan t uit gaan zoeken door sneaky gedrag, je kan er ook achterkomen als t al uit is..
quote:FresaRica schreef op 02 mei 2009 @ 12:19:

He lieve meiden,

Ik denk dat Theresa de keuzes voor zichzelf kan gaan maken waarbij ze zich gelukkig voelt zodra ze daar klaar voor is. Misschien is dit nu nog niet het moment.

Ik heb dit forum nu een beetje door zitten lezen en wil het even zeggen dat ik het jammer vind dat mensen soms zo vijandig en kort door de bocht reageren. Tuurlijk kan je sommig gedrag van iemand apart vinden, maar kijk eerst nog even verder wat daar achter zit, voordat je zo hard oordeelt. Je hoeft iemands gedrag niet goed te keuren, maar dan kan je iemand toch nog wel met respect behandelen en proberen te helpen.

Dus super summerdance en eleonora! Mooi geschreven zo zonder oordel en jullie brengen in hoop liefde in de wereld in plaats van alleen maar vijandigheid!Namen en rugnummers graag. Met dit soort algemeen gestelde verwijten kan niemand iets.
Mijn berichtje komt geloof ik anders over dan het bedoeld was. Vind het juist super van iedereen hoe ze meeleven met Theresa en haar proberen te helpen. Dus dat bedoel ik ook niet Chardonnay. Maar begrijp dat het misschien anders overkwam.

Ik wil ook niemand iets verwijten. Het is meer dat ik in het algemeen vind dat er soms snel dingen op het forum worden uitgesproken als 'wat belachelijk' of dat soort uitspraken voordat duidelijk is waarom iemand zo reageert.

In dit geval bijvoorbeeld kan ik best begrijpen dat dat het eerste was wat bij sommige mensen opkomt als je het verhaal leest over dat Theresa zo vaak belde bijvoorbeeld. Maar als je dan verder leest dan begrijp je dat er waarschijnlijk onzekerheid achter zit waarmee ze worstelt. En dat praat het gedrag niet goed, maar uiteindelijk kan je iemand denk ik beter helpen door adviezen te geven en inderdaad de situatie en eigen gedrag te helpen inzien dan te vertellen hoe belachelijk je het gedrag misschien vindt.

En gelukkig zijn die berichtjes er juist ook heel veel! Dat is super. Eleonora en summerdance zijn niet de enigen.
Pff, dan reageer ik ook maar eens. Zou je zijn familie niet binnenkort ontmoeten? En nu wil hij opeens toch dat het uit is? Daar is hij makkelijk vanaf, nu hoeft hij jou niet meer voor te stellen als vriendin en kan hij gewoon lekker zijn gang gaan.

Wat iedereen hier ook zegt, ik vind deze gast een klootzak, omdat hij met de gevoelens van TO speelt en haar nog zo manipuleert dat ze denkt dat alles haar schuld is terwijl het zijn schuld is dat hij niet eerlijk kan zijn en zeggen dat hij niet toe is aan een echte relatie.

Want als een man echt van je houdt, schreeuwt hij het van de daken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven