Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
Trusten meisje!
Als ze die Roan nou gewoon uit de X-factor in mijn bed schoppen? hoeft ie niet te zingen.
quote:Mevrouwdekees schreef op 01 mei 2009 @ 23:07:

Als ze die Roan nou gewoon uit de X-factor in mijn bed schoppen? hoeft ie niet te zingen.Meen je dat nou???
Moet ie wel zijn mond houden, maar ja, deze NL versie van the rock vind ik wel prettig om naar te kijken.

/ zegt er eerlijk bij dat ze maar met een half oog kijkt dus misschien kijk ik niet zo heul goed.
Nog heeeeel even wachten, dan kun je hem misschien wel even gaan troosten

Oh nee, ik zie ZWNWNMZN!!! Op tv! Terwijl ik net even een bakje kwark weg zit te werken. Getver, heel mijn eetplezier weg..
Man ik zou er snel chocolade achteraan gooien. Vies wijf. Volgens mij is zij net als bleekselderij; alleen te pruimen in hele kleine stukjes die je goed lang dood hebt gekookt.
Jaaaaa, chocolade!! Twee kleine probleempjes. Ik heb het niet in huis én de winkel is al dicht. Maar wel een goede suggestie, denk dat ik 'em morgen maar even ga uitvoeren. Ben per slot van rekening Heel Zielig. Want ben weer eens een meisje () en heb een hele zere stressnek. Mocht iemand de altruistische behoefte hebben aan het laatste iets te willen doen: weest welkom. Zorg ik voor chocolade
Chocolade wil ik wel even telepatisch overzenden (zwitserse pure uit de koelkast) maar ik was van plan woensdag pas weer in Tiencity te zijn dus misschien kun je een hittepit geval in de magnetron mikken voor je nek?
Oh lekkerrrrr, bring it on!

En de kruik ligt al in bed, ga ik zo even op mijn rug/nek leggen. Nog heel efkes de uitslag bekijken en dan ga ik tukken hoor. Kom je binnenkort een hapje eten trouwens?

Trusten alvast!
Lijkt me gezellig! Doen we. Geef maar aan wanneer je niet bezig bent met griepepidemieen enzo. Slaap lekker straks.
Meid, voor jou maak ik een gaatje in mijn schema. Ga jij nu maar Roan troosten

Trust!
slaap lekker!
Haai

Zat iedereen een beetje vrij te wezen hier gewoon, tsk. Mijn lijf was het bijzonder oneens met alle vereist activiteit vandaag, en is dat nog steeds. Zo oneens dat ik linea recta mijn bedje in ga duiken nu. Tot morgen!
Oh en ik wacht wel effe tottie van verdriet zich drie dagen niet geschoren heeft.

Drift: Jamal, Liza en die blonde Niet-Hester Raggel zijn door.
*komt nog even snel langs*

Net terug van vriendinnetje, met wie ik altijd teveel gespreksstof heb gelukkig zie ik haar morgen weer en kunnen we verder praten waar we gebleven waren... Nu heb ik met meer mensen vaak last van teveel gespreksstof .

Ik kan goed leven met de uitslag van vanavond. Al denk ik dat Jamal meer door is door zijn schattigheid enzo. Van de buurmeisjes snap ik dat ze zijn afgevallen en Roan zong volgens mij niet geheel zuiver. En Hester zingt goed, maar is misschien nog wat te bescheiden ofzo. Ik weet eigenlijk 100% zeker dat Lisa volgende week wint! Zullen we een poule doen? Dat ga ik kijken met Tien en Drift overigens

Ga nu ook maar slapen. Age wanneer vertrek je naar Londen, ik ben het even kwijt? Tot morgen meisjes!
Goedemorgen!

Het is mooi weer, dus een lekkere dag voor de boeg. Ik heb slecht geslapen, onrustig en met een gevoel of ik stand by moest liggen voor iets. Pas de theorie van erwt maar weer toe dat het niet erg is om eens een nacht wat minder te slapen.

Ik ga zo weer wassen en boodschappen doen. Vanmiddag terrasje hangen, dus een goed vooruitzicht!

Had gisteravond geen puf meer om nog computer aan te zetten. Waren gezellig bij vriendinnetje eten en bij thuiskomst richting bed. Nu alweer wakker en op om dan vandaag toch écht een beetje te gaan poetsen. Heb met mezelf afgesproken dat ik tot 12 uur ga poetsen en dan in de zon mag. Vanmiddag heb ik nog een afspraak met het terras namelijk , Xan brengt me heel lief naar de stad, zodat ik gezellig roseetjes kan drinken en dan kan bellen om opgehaald te worden

Ik zie dat ik X-factor niet meer hoef te kijken, dank voor de score

Fijn vooral ook dat die buurmeisjes eruit zijn! Pfff... wat was dat een lijdensweg iedere week.

Vinyl's rolgordijnenverhaal

Hier altijd een raam open, anders drijf ik m'n bed uit! Xan had altijd een (erg ongezellig) verduisterend rolgordijn. Inmiddels hebben we 'gewone' gordijnen. Hij dacht altijd dat ie niet zou kunnen slapen met iets meer licht, maar ik kan jullie melden: ook met deze gordijnen is Xan gemiddeld binnen 6 seconden in slaap (waar ik dus altijd jaloers op ben)

Ohja, wanneer gaat Age weg?
Peas on earth!
Nou, in slaap was hier het probleem ook niet...

Wakker worden wel, om 05.48 uur gingen mijn ogen open omdat de wereld ook wakker werd, grrr...

Dan word ik dus echt bij het eerste straaltje wakker, want de zon is pas helemaal op om 6.08 zie ik.

Licht slapen sucks!

Vandaag een vrijgezellenfeestje. Eerst een zelfgemaakte high tea in het Vondelpark, dan naar een schietbaan? (vind ik dat leuk?)
Jeetje Vinyl, ik zou echt een slaapmasker gaan scoren, dat zijn toch geen wakker-wordt tijden joh!

Ik heb toen ik wakker werd (om 5 uur ofzo) masker op gedaan en mooi tot 9 uur geslapen.

En Fniel op de schietbaan, ik hoop wel dat ze foto's maken

Have fun!
Ben uiteindelijk wel weer in slaap gevallen, maar van die kleine hazenslaapjes.

Ik kijk het even aan, maar zoals het er nu uitziet wordt het idd een masker, haha

En schieten? Is dat leuk?

Zie mezelf al staan. J zei al: kijk je uit dat er vandaag niet weer nieuws komt: vrijgezellenfeestje afgelast, M. K. te H. kon duidelijk niet omgaan met wapens
quote:Mevrouwdekees schreef op 01 mei 2009 @ 23:36:

Drift: Jamal, Liza en die blonde Niet-Hester Raggel zijn door.

1000 maal dank! Scheelt wat terugzoekwerk op de irritante rtl site die heel traag laadt enzo...

Goedemorgen trouwens!
Kikker op de schietbaan, ik ben benieuwd! Veel plezier!

Balen van het slechte slapen Vinyl en Floor! Geen leuk begin van de dag. Vinyl, helpt het als je even gaat lezen ofzo? Ik word daar altijd sloom van en kan dan makkelijker in slaap vallen. Bovendien ben ik door het lezen ook niet zo bezig met MOETEN slapen

Ik ga zo de deur uit. Lekker met vriendinnetje naar Den Haag.

Tot vanavond meisjes. Fijne dag allemaal
Nou, ik slaap prima, val goed in slaap, alleen ben nu door het licht vroeg wakker. Maar als ik dan ga lezen, dan val ik sowieso niet meer in slaap. Dat werkt bij mij 's avonds wel, maar 's morgens niet, dan word ik te wakker...
Hmmm balen van licht slapen Vinyl. Ik heb volgens mij niet het hele gordijnverhaal meegekregen, maar waarom geen verduisterend gordijn?

Ik mag pauze, want halve woonkamer is al zéér grondig gepoetst. Nu zodadelijk de andere helft + gang. Ik ben goed op schema
Peas on earth!
Veel plezier Drift!

En voor niet-onderdrukken van poetsneigingen door Erwt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven