Zwanger worden zomer 2020 - groep 3
dinsdag 28 april 2020 om 16:36
Om zelf de gegevens aan te passen log je in met de volgende gegevens:
Gebruikersnaam: zwangerzomer2020
Wachtwoord: zwanger
De bijna-zwangeren
| Naam | Leeftijd V/M | Hoeveelste kindje | Ronde/starten in | NOD | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|---|---|
| Sandwichkind | 29/30 | 1e | juni/juli 2021 | stomme corona | |
| Aapje_aapje | 28/37 | 1e | juni 2020 | ||
| Meriba | 25/27 | 1e | juni 2020 | ||
| crewgirl | 31/32 | 1e | juli 2020 | 20 dec |
| Naam | Leeftijd V/M | Volgende echo | Uitgerekend | Geslacht baby | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|---|---|
| Zentony | 28/31 | 30 nov (groeiecho) | 31 jan 2021 | meisje | |
| Ranjaa | 31/41 | 14 september (20 wk) | 8 feb 2021 | meisje | 2 bonuskinderen |
| GreenBean | 35/37 | 3 december | 27 feb 2021 | meisje | |
| Lathyrusjes | 30/35 | 12 oktober (20 wk) | 1 maart 2021 | meisje |
anoniem_637f26e062b08 wijzigde dit bericht op 24-11-2020 09:07
50.58% gewijzigd
vrijdag 31 juli 2020 om 09:32
Ranjaa Jouw buik groeit goed dus! Ik heb laatst alleen een zwangerschapsbroek bij de Lidl gehaald, maar zo lang mijn gewone broeken nog passen, hou ik die lekker aan
.
Crewgirl Hoe is het op het wachtbankje? Merk je al iets?
Zentony De knoop rondom de opvang al doorgehakt? Ik woon in een dorp en daar is er maar eentje, dus wat dat betreft geen dilemma’s hier, haha.
Hier gaat alles z’n gangetje. Veel moe nog en zo nu en dan last van avondmisselijkheid. In de ochtend geen problemen, spring zo mijn bed uit dus dat is wel gek.
Over 2 weken termijnecho en NIPT test, spannend weer hoor! Doen/deden jullie de NIPT? Ik twijfel alleen over wel of geen nevenbevindingen. Ben graag voorbereid, maar lees dat de nevenbevindingen vaak vaag zijn en als ze wat vinden is de kans dat de baby iets heeft ook maar 25% ofzo. Dan ga je je misschien zorgen maken om niks...
Crewgirl Hoe is het op het wachtbankje? Merk je al iets?
Zentony De knoop rondom de opvang al doorgehakt? Ik woon in een dorp en daar is er maar eentje, dus wat dat betreft geen dilemma’s hier, haha.
Hier gaat alles z’n gangetje. Veel moe nog en zo nu en dan last van avondmisselijkheid. In de ochtend geen problemen, spring zo mijn bed uit dus dat is wel gek.
Over 2 weken termijnecho en NIPT test, spannend weer hoor! Doen/deden jullie de NIPT? Ik twijfel alleen over wel of geen nevenbevindingen. Ben graag voorbereid, maar lees dat de nevenbevindingen vaak vaag zijn en als ze wat vinden is de kans dat de baby iets heeft ook maar 25% ofzo. Dan ga je je misschien zorgen maken om niks...
vrijdag 31 juli 2020 om 10:03
Ja, het begint te komen qua buikje - al zie ik het zelf meer dan anderen
. Grappig dat je er vooral in de avond last van hebt! Ik had het ook de hele dag door, niks ‘ochtendmisselijkheid’
. En spannend hè, die termijnecho! Ik heb voor de NIPT zonder nevenbevindingen gekozen, eigenlijk precies om de redenen die jij aangeeft. Ik wil wel weten of er een grote kans op downsyndroom is - niet zozeer omdat ik dan weet wat ik wil, maar omdat ik ben opgegroeid met een familielid in huis met een verstandelijke beperking en weet hoeveel extra zorg dat (levenslang) meebrengt. Daar wil ik goed over na kunnen denken als dat bij ons zo mocht blijken. Ik kan nu volgende week de uitslag verwachten, maar ben er nog niet heel erg mee bezig merk ik
komt vanzelf!
zaterdag 1 augustus 2020 om 17:45
Ranjaa de Noppies broek klinkt goed, eentje om in gedachten te houden! Even gegoogled op Petite Amelie, zie veel wit en wat hout, klopt dat? Ziet er mooi uit, rustig en heeft iets liefs/baby-achtigs. Fijn dat alles al geregeld is voor je verlof, geen risico meer dat dat door een babyboom niet meer gaat lukken zoals je wilt. Je weet dus ook al met hoeveel weken je straks met verlof gaat? Waar heb je voor gekozen?
En wat betreft het gebruik van de vruchtbare dagen: we hebben goed ons best gedaan (aan de inzet zal het niet liggen, haha).
Greenbean wist niet dat avondmisselijkheid ook tot de opties behoorde... in relatie tot werk wel makkelijker dan in de ochtend misschien (tenminste, als je geen onregelmatige baan hebt), maar wel vervelend. Hopen dat het niet al te lang meer aanhoudt (maar was jij het nou die je zorgde maakte door de afwezigheid van symptomen?
)
Hier nog een week wachten tot NOD (zal het zo ook even in de tabel zetten). Voel niets spannends eigenlijk, en probeer ook niet te focussen op 'dingen die ik zou kunnen voelen'. Had vorige maand (toen ik dus zeker niet zwanger was) ook af en toe wat gevoelige tepels en heb dat toen bewust geregistreerd als dus niet per se een teken dat ik zwanger zou zijn. Morgen shoppen voor zwangerschapstesten. Ga voor testen denk ik wel echt wachten tot NOD, een en ander gelezen over vroege testen en daar werd ik niet erg blij van. Vrij grote kans op vals negatief, ook nog eens behoorlijke kans op positief en dat het dan toch fout gaat. Dus positief of negatief, dan weet je eigenlijk nog niet echt iets. Wachten lijkt me relaxter.
En wat betreft het gebruik van de vruchtbare dagen: we hebben goed ons best gedaan (aan de inzet zal het niet liggen, haha).
Greenbean wist niet dat avondmisselijkheid ook tot de opties behoorde... in relatie tot werk wel makkelijker dan in de ochtend misschien (tenminste, als je geen onregelmatige baan hebt), maar wel vervelend. Hopen dat het niet al te lang meer aanhoudt (maar was jij het nou die je zorgde maakte door de afwezigheid van symptomen?
Hier nog een week wachten tot NOD (zal het zo ook even in de tabel zetten). Voel niets spannends eigenlijk, en probeer ook niet te focussen op 'dingen die ik zou kunnen voelen'. Had vorige maand (toen ik dus zeker niet zwanger was) ook af en toe wat gevoelige tepels en heb dat toen bewust geregistreerd als dus niet per se een teken dat ik zwanger zou zijn. Morgen shoppen voor zwangerschapstesten. Ga voor testen denk ik wel echt wachten tot NOD, een en ander gelezen over vroege testen en daar werd ik niet erg blij van. Vrij grote kans op vals negatief, ook nog eens behoorlijke kans op positief en dat het dan toch fout gaat. Dus positief of negatief, dan weet je eigenlijk nog niet echt iets. Wachten lijkt me relaxter.
maandag 3 augustus 2020 om 09:10
ranjaa Geslaagde shopsessie dus, fijn! Ik ben ook blij dat ik een stapeltje zwangerschapsbroeken heb liggen. Heb zelfs een korte positiebroek, heerlijk met de warme zomertemperaturen nu! Fijn dat je alles al hebt kunnen regelen op werk, lijkt me een opluchting. Nu lekker genieten. Leuk dat jouw buik ook aan het groeien is. Ik duim voor een goede NIPT!
GreenBean Ik heb ook de NIPT gedaan, zonder nevenbevindingen. Wel een tijdje getwijfeld nog, maar uiteindelijk ben ik blij dat ik het zo heb gedaan. Met nevenbevindingen is er een grotere kans op vals alarm, en wekenlange of zelfs maandenlange onzekerheid en verdere onderzoeken zag ik niet zitten. Maar dat zal voor iedereen anders zijn. Bij een positieve uitslag geeft het natuurlijk nog wel wat extra zekerheid. Aan de andere kant is er ook veel wat sowieso niet gevonden wordt, en misschien is dat soms maar goed ook voor de gemoedsrust (vind ik persoonlijk). Qua misselijkheid had ik het helaas de hele dag door, dus ochtendmisselijkheid+middagmisselijkheid+avondmisselijkheid
. Nu (14 weken) stukken minder, maar alleen nog heel af en toe (en niet zo heftig). Hopelijk voel je je snel weer wat energieker.
crewgirl Nog een weekje wachten, spannend! Lukt het om te wachten tot je NOD, denk je? Ik was daar ook stellig in, uiteindelijk niet gelukt
Maar wel 1 dagje eerder toen. En uiteindelijk bleek ik toen 3+5, dus de streep was maar licht. Uiteindelijk heeft langer wachten je wel al meer zekerheid, maar ja, de nieuwsgierigheid... Ik duim voor je!
Hier is de babybuik wel echt aanwezig nu. Een week terug dacht ik nog: is dit een groeiende buik door de baby, of ben ik gewoon iets aangekomen (minder misselijk = meer eetlust) of heb ik gewoon lucht in mijn buik (darmen zijn best lui nu)? Maar nu staat mijn buik naar voren en voelt het ook stevig aan en blijft het constant. Voor de zekerheid mijn heupen nog gecheckt, daar is niks bijgekomen dus nu geloof ik het pas haha
14 weken nu, echt tweede trimester joepie! Ik merk dat ik nu ook meer vertrouwen krijg in de zwangerschap. En nu komen de leuke dingen, volgende week woensdag weten we het: meisje/jongen! Zo spannend (ook al maakt het ons niks uit). Ondertussen wacht ik op bevestiging van inschrijving bij de kinderopvang (zijn uiteindelijk gegaan voor de agrarische die heel goed voelde), en langzaam aan het oriënteren voor spulletjes op Marktplaats.
GreenBean Ik heb ook de NIPT gedaan, zonder nevenbevindingen. Wel een tijdje getwijfeld nog, maar uiteindelijk ben ik blij dat ik het zo heb gedaan. Met nevenbevindingen is er een grotere kans op vals alarm, en wekenlange of zelfs maandenlange onzekerheid en verdere onderzoeken zag ik niet zitten. Maar dat zal voor iedereen anders zijn. Bij een positieve uitslag geeft het natuurlijk nog wel wat extra zekerheid. Aan de andere kant is er ook veel wat sowieso niet gevonden wordt, en misschien is dat soms maar goed ook voor de gemoedsrust (vind ik persoonlijk). Qua misselijkheid had ik het helaas de hele dag door, dus ochtendmisselijkheid+middagmisselijkheid+avondmisselijkheid
crewgirl Nog een weekje wachten, spannend! Lukt het om te wachten tot je NOD, denk je? Ik was daar ook stellig in, uiteindelijk niet gelukt
Hier is de babybuik wel echt aanwezig nu. Een week terug dacht ik nog: is dit een groeiende buik door de baby, of ben ik gewoon iets aangekomen (minder misselijk = meer eetlust) of heb ik gewoon lucht in mijn buik (darmen zijn best lui nu)? Maar nu staat mijn buik naar voren en voelt het ook stevig aan en blijft het constant. Voor de zekerheid mijn heupen nog gecheckt, daar is niks bijgekomen dus nu geloof ik het pas haha
14 weken nu, echt tweede trimester joepie! Ik merk dat ik nu ook meer vertrouwen krijg in de zwangerschap. En nu komen de leuke dingen, volgende week woensdag weten we het: meisje/jongen! Zo spannend (ook al maakt het ons niks uit). Ondertussen wacht ik op bevestiging van inschrijving bij de kinderopvang (zijn uiteindelijk gegaan voor de agrarische die heel goed voelde), en langzaam aan het oriënteren voor spulletjes op Marktplaats.
dinsdag 4 augustus 2020 om 11:53
Crewgirl Oei, aftellen! Ik ben heel benieuwd of je tot je NOD kunt wachten. Sommige mensen natuurlijk ook wat gedisciplineerder dan anderen
haha. Maar kan me voorstellen als je wel 1-2 dagen van te voren bepaalde symptomen hebt, dat je dan wel een test doet en anders rustig afwacht. We duimen met je mee!!
Zentony Wat fijn dat je voor die kinderopvang hebt gekozen! Hopelijk krijg je snel de bevestiging. En jouw 2e trimester is officieel begonnen, jeeee! Volgende week kom ik achter je aan hoor
. Dus jij krijgt ook al een kleine babybump? Hier ook, al valt het nog mee, maar ik merk wel dat strakke gewone broeken echt niet lekker meer zitten.
Hier zojuist de uitslag van de NIPT binnen gekregen: alles goed! Zonder nevenbevindingen, maar erg blij dat er bij de 'drie grote chromosomen' geen afwijkingen zijn gevonden
! Inmiddels heb ik daadwerkelijk de babykamer besteld en deze komt donderdag. Op zich had ik nog weken kunnen wachten natuurlijk, maar nu kan ik wel elke week een klein beetje aan de slag en hoeft het allemaal niet in één keer klaar te zijn
. ik denk ook dat ik er over uit ben welke kinderwagen ik zou willen... want ik woon vlakbij een prachtig natuurgebied waar ik ook regelmatig zelf al wandel en dat wil ik met de kleine ook gaan doen! Dat is wel met schelpenpaadjes en zandweggetjes, waardoor ik graag een kinderwagen met luchtbanden wil. De Stokke Trailz vind ik echt fantastisch en deze kan ook goed worden versteld qua lengte - wat wel handig is, aangezien ik een dwergje ben en vriend een halve reus
. Zijn jullie ook al bezig met dit soort veel te vroege dingen?
Zentony Wat fijn dat je voor die kinderopvang hebt gekozen! Hopelijk krijg je snel de bevestiging. En jouw 2e trimester is officieel begonnen, jeeee! Volgende week kom ik achter je aan hoor
Hier zojuist de uitslag van de NIPT binnen gekregen: alles goed! Zonder nevenbevindingen, maar erg blij dat er bij de 'drie grote chromosomen' geen afwijkingen zijn gevonden
dinsdag 4 augustus 2020 om 21:45
Ranjaa gefeliciteerd met de goede NIPT uitslag, wat fijn!!
Zag dat er veel meer berichten waren dan de laatste keer dat ik keek... maar ben sneller bijgelezen dan ik verwacht had, haha. Onnavolgbare actief van het forum af en toe.
Hier nog geen onrust om al eerder te gaan testen, maar het is nog geen zaterdag! Ik weet niet helemaal zeker of mij cyclus nu 28 of 29 dagen is. Laatste keer was 29, die daarvoor dacht ik 28. En ooit, lang geleden, voor ik begon met anticonceptie, was een super regelmatige cyclus (elke vier weken) juist de reden om met anticonceptie te beginnen. Het kwam steeds onhandig uit met de wedstrijden die ik toen deed. Dus hou ik het op 28 dagen. En zo heb ik er toch misschien stiekem een dagje afgesnoept. Tot zo ver het zeker wel kunnen wachten
maar ik zie het niet als eerder testen dus. Goed verkocht aan mezelf zo
Zentony wat leuk je bericht over de groeiende babybuik! Heb je volgende week een pretecho om het geslacht te weten te komen? Of is het onderdeel van de reguliere checks bij jouw verloskundige? Lijkt me inderdaad spannend, ook al zou mijn reactie ook bij allebei hetzelfde zijn. Ook leuk om weer even te kijken!
Zag dat er veel meer berichten waren dan de laatste keer dat ik keek... maar ben sneller bijgelezen dan ik verwacht had, haha. Onnavolgbare actief van het forum af en toe.
Hier nog geen onrust om al eerder te gaan testen, maar het is nog geen zaterdag! Ik weet niet helemaal zeker of mij cyclus nu 28 of 29 dagen is. Laatste keer was 29, die daarvoor dacht ik 28. En ooit, lang geleden, voor ik begon met anticonceptie, was een super regelmatige cyclus (elke vier weken) juist de reden om met anticonceptie te beginnen. Het kwam steeds onhandig uit met de wedstrijden die ik toen deed. Dus hou ik het op 28 dagen. En zo heb ik er toch misschien stiekem een dagje afgesnoept. Tot zo ver het zeker wel kunnen wachten
Zentony wat leuk je bericht over de groeiende babybuik! Heb je volgende week een pretecho om het geslacht te weten te komen? Of is het onderdeel van de reguliere checks bij jouw verloskundige? Lijkt me inderdaad spannend, ook al zou mijn reactie ook bij allebei hetzelfde zijn. Ook leuk om weer even te kijken!
woensdag 5 augustus 2020 om 13:25
Crewgirl Spannend hoor, nog een paar dagen geduld. Goed verkocht aan jezelf en een dag zal qua test weinig uitmaken lijkt me, in positief geval hooguit een wat lichter streepje! En ik was inderdaad degene zonder symptomen. Ben tot een week of 2 geleden alleen moe geweest, maar helaas af en toe ook wat misselijk nu. Qua timing in de avond in combi met werk prima te doen! Alleen het sporten schiet er soms bij in, maar dat is maar even zo. Probeer veel te wandelen en te fietsen om toch in beweging te blijven.
Zentony Een echte babybuik, leuk!!! Lijkt me zo bijzonder. En het tweede trimester al voor jou, wat gaat dat snel zeg!
Hier aftellen tot de termijnecho volgende week donderdag. Inmiddels aan onze ouders en zussen het mooie nieuws verteld en dat maakt het allemaal wel meer ‘echt’. Maar ook wel weer spannend richting volgende week of alles goed is. We gaan het zien
!
Ranjaa Gefeliciteerd met de NIPT uitslag, lijkt me een heerlijke geruststelling! Ik heb de kraamzorg gister geregeld, vond ik al heel wat
. Kinderwagens en kamertjes wacht ik toch nog even mee tot na de termijnecho en NIPT test. Ook niet echt mee bezig ik m’n hoofd nog.
Zentony Een echte babybuik, leuk!!! Lijkt me zo bijzonder. En het tweede trimester al voor jou, wat gaat dat snel zeg!
Hier aftellen tot de termijnecho volgende week donderdag. Inmiddels aan onze ouders en zussen het mooie nieuws verteld en dat maakt het allemaal wel meer ‘echt’. Maar ook wel weer spannend richting volgende week of alles goed is. We gaan het zien
Ranjaa Gefeliciteerd met de NIPT uitslag, lijkt me een heerlijke geruststelling! Ik heb de kraamzorg gister geregeld, vond ik al heel wat
donderdag 6 augustus 2020 om 07:01
ranjaa Gefeliciteerd met de goede NIPT! Je bent er vroeg bij met alles voorbereiden. Idee voor babykamer en kinderwagen hebben wij nog niet. We willen iig wel voor de babykamer wat meubels via Marktplaats bij elkaar te zoeken, heb daar al wel naar gekeken maar vond het nu tegenvallen. Dus dat zal ik komende maanden blijven checken. Maar tijd genoeg. Qua kinderwagen weet ik het niet, ik vind het nogal een uitgave en zoveel keus hehe. Wel gaan we morgen kijken voor een nieuwe auto. Onze huidige is een 3-deurs en heeft niet zo'n grote achterbak. Uiteindelijk moeten er wel een hond en kind plus kinderwagen en rest van de spullen in kunnen natuurlijk. Ik vind het wel lastig omdat wij de auto allebei niet gebruiken voor werk, het is dan puur voor af en toe op visite gaan, boodschappen en vakantie (en evt. slecht weer). Kind jaagt ons nu al op de kosten
crewgirl Het is een pretecho, wel gewoon bij mijn verloskundige. Heb dan gelijk mijn reguliere controle van 15 weken. We kunnen uiteraard niet wachten tot de 20-wekenecho
Ik duim voor je op zaterdag!
GreenBean Leuk dat je het al verteld hebt! Aftellen tot de termijnecho nu, schiet ook al op.
Meriba Hoe gaat het nu met jou? Alles goed met de zwangerschap?
Lathyrusjes Je zal nu wel druk zijn met de bruiloft, hopelijk heb je een geweldige dag (gehad) zonder kwaaltjes!
Hoop dat het goed met iedereen gaat, doe rustig aan in de warmte en geniet
crewgirl Het is een pretecho, wel gewoon bij mijn verloskundige. Heb dan gelijk mijn reguliere controle van 15 weken. We kunnen uiteraard niet wachten tot de 20-wekenecho
GreenBean Leuk dat je het al verteld hebt! Aftellen tot de termijnecho nu, schiet ook al op.
Meriba Hoe gaat het nu met jou? Alles goed met de zwangerschap?
Lathyrusjes Je zal nu wel druk zijn met de bruiloft, hopelijk heb je een geweldige dag (gehad) zonder kwaaltjes!
Hoop dat het goed met iedereen gaat, doe rustig aan in de warmte en geniet
vrijdag 7 augustus 2020 om 20:50
Pff warm hé?! Maar wel lekker zonnig
Hier nog niet getest, scheelt dat het wachten was op het weekend denk ik. Vandaag wat bruin bloedverlies, weet niet wat ik daar van moet maken
Volgens dokter google kan het alle kanten op, dus ik weet het niet. Bereid me mentaal vast voor op niet zwanger, maar hou nog een beetje hoop... Morgenochtend testen!
Hier nog niet getest, scheelt dat het wachten was op het weekend denk ik. Vandaag wat bruin bloedverlies, weet niet wat ik daar van moet maken
maandag 10 augustus 2020 om 08:22
Crewgirl Jammer, maar inderdaad op naar de volgende ronde en nog even lekker wijntjes drinken en dingen eten die over een tijdje niet meer mogen!
Hier alles onder controle, uiteraard veel te warm
, maar heb eigenlijk nog best oké geslapen de afgelopen dagen en merk dat ik de dag weer doorkom zonder middagdutje dus dat is wel fijn. Aan het aftellen naar de termijnecho donderdag, toch wel weer spannend. Nog een paar dagen geduld!
Hier alles onder controle, uiteraard veel te warm
maandag 10 augustus 2020 om 08:31
Hallo allemaal,
Ik ben even drie weken van de aardbodem verdwenen, heb lekker vakantie gehad. We zijn een weekje weggeweest naar Denemarken, weekje familie/vrienden bezoek gehad en de laatste week lekker samen thuis geweest en dat geen straf met dit heerlijke weer. We wonen vlakbij het strand, dus lekker veel gezwommen de afgelopen dagen.
Schoonfamilie hadden nog een verrassingsdagje georganiseerd op onze trouwdag, super lief! Dus die dag is niet stilletjes voorbij gegaan. We hebben ook een nieuwe datum geprikt voor volgend jaar, dus het aftellen is weer begonnen.
Lathyrusjes: hoe was jullie dag? Hopelijk een prachtige dag gehad en veel genoten!
Wat leuk om te lezen dat de eerste babybuiken en feit zijn en dat het zo goed gaat! Ik lees met veel plezier mee
Crewgirl op weg naar de volgende ronde! Ik ga meer duimen en inderdaad nog even genieten van al het lekkers
Ik ben even drie weken van de aardbodem verdwenen, heb lekker vakantie gehad. We zijn een weekje weggeweest naar Denemarken, weekje familie/vrienden bezoek gehad en de laatste week lekker samen thuis geweest en dat geen straf met dit heerlijke weer. We wonen vlakbij het strand, dus lekker veel gezwommen de afgelopen dagen.
Schoonfamilie hadden nog een verrassingsdagje georganiseerd op onze trouwdag, super lief! Dus die dag is niet stilletjes voorbij gegaan. We hebben ook een nieuwe datum geprikt voor volgend jaar, dus het aftellen is weer begonnen.
Lathyrusjes: hoe was jullie dag? Hopelijk een prachtige dag gehad en veel genoten!
Wat leuk om te lezen dat de eerste babybuiken en feit zijn en dat het zo goed gaat! Ik lees met veel plezier mee
Crewgirl op weg naar de volgende ronde! Ik ga meer duimen en inderdaad nog even genieten van al het lekkers
maandag 10 augustus 2020 om 12:37
crewgirl Balen zeg. Op naar de volgende inderdaad. Nog genoten van een lekker wijntje?
GreenBean Fijn dat het goed gaat. Je bent bijna aan de beurt met de termijn echo, kan me voorstellen dat het nu spannend voelt. Hopelijk alleen maar goed nieuws. Gaan jullie het daarna aan iedereen vertellen, of al gedaan?
Sandwichkind Je vakantie klinkt heerlijk, blij dat je het mooi hebt gehad. Ook leuk om toch nog even stil te staan bij de trouwdatum. Volgend jaar vast meer geluk!
Lathyrusjes Hopelijk ben je aan het bijkomen van een fijne trouwdag. Morgen alweer jouw termijnecho, ik duim voor goed nieuws!
Sterkte in de hitte allemaal! Ik werk nu thuis tegenover de ventilator. Gelukkig hoef ik er nu niet representatief uit te zien, dat zou lastig worden. Vind dat niks meer charmant staat met mijn gegroeide cup en buik. Thuiswerken blijkt weer mijn redding
GreenBean Fijn dat het goed gaat. Je bent bijna aan de beurt met de termijn echo, kan me voorstellen dat het nu spannend voelt. Hopelijk alleen maar goed nieuws. Gaan jullie het daarna aan iedereen vertellen, of al gedaan?
Sandwichkind Je vakantie klinkt heerlijk, blij dat je het mooi hebt gehad. Ook leuk om toch nog even stil te staan bij de trouwdatum. Volgend jaar vast meer geluk!
Lathyrusjes Hopelijk ben je aan het bijkomen van een fijne trouwdag. Morgen alweer jouw termijnecho, ik duim voor goed nieuws!
Sterkte in de hitte allemaal! Ik werk nu thuis tegenover de ventilator. Gelukkig hoef ik er nu niet representatief uit te zien, dat zou lastig worden. Vind dat niks meer charmant staat met mijn gegroeide cup en buik. Thuiswerken blijkt weer mijn redding