WTF! smsje
donderdag 6 augustus 2020 om 18:59
Ik schrik me dood, ik kreeg zojuist een smsje dat er een openstaande schuld is 1241,00 na herinnering niet voldaan, op augustus zal de gerechtsdeurwaarde overgaan tot conservatoir beslag. Ik kan het verkomen om het bedrag over te maken, en zie dan een linkje.
rekening nummer is geheel onbekend en ternaanm stelling lijkt van een persoon te zijn ipv van een bedrijf
iemand bekend hiermee? is dit nieuwe manier van snel geld verdienen? en wat moet ik hier mee doen?
rekening nummer is geheel onbekend en ternaanm stelling lijkt van een persoon te zijn ipv van een bedrijf
iemand bekend hiermee? is dit nieuwe manier van snel geld verdienen? en wat moet ik hier mee doen?
donderdag 6 augustus 2020 om 19:05
pssst, als jij niks zegt, krijg je 20%
donderdag 6 augustus 2020 om 19:10
Nee, nooit reageren! Deleten en blokkeren.Luci_Morgenster schreef: ↑06-08-2020 19:04Nog nooit van oplichting gehoord?
Terug sturen dat je de politie al geinformeerd heb. En dan lekker blokkeren.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
-Albert Einstein-
donderdag 6 augustus 2020 om 19:13
google de tekst even, dan staat er ook, welke actie je moet nemenhuurvrouwtje schreef: ↑06-08-2020 19:11Wat bizar! echt creepy , maar ik hoef dit niet te melden of iets dergelijks?
lilalinda wijzigde dit bericht op 06-08-2020 19:20
0.23% gewijzigd
donderdag 6 augustus 2020 om 19:19
Denk het niet, dit is een bekende oplichtingstruc. Toen ik het 06-nummer dat erbij hoorde googelde zag ik ook dat het al bekend was als oplichter.huurvrouwtje schreef: ↑06-08-2020 19:11Wat bizar! echt creepy , maar ik hoef dit niet te melden of iets dergelijks?
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
donderdag 6 augustus 2020 om 19:25
Ik kreeg vanmorgen een sms’je over een pakketje dat was verzonden, en klik hier om uw zending te volgen. Ik verwacht geen pakketjes, zou dit ook een oplichtersbende kunnen zijn? Het zou evt wel Van Dijk kunnen zijn (schoolboeken), maar die zouden er dan toch een afzender bij zetten?
Het berichtje heb ik verwijderd overigens.
Het berichtje heb ik verwijderd overigens.
donderdag 6 augustus 2020 om 19:30