Bash hier elkaars avatar
donderdag 6 augustus 2020 om 21:15
Omdat het soms even gezegd moet worden
Omdat het oplucht
Omdat het kan
Omdat het pijn doet
Omdat je avatar ook recht heeft op conflict!
Zo zei iemand tegen mij: “Dan neem ik zo maar aan dat die subtiel bruingespoten steroïde dumb-el-babe in glimkini en kerstrokje met bijpassend sufkuttensjaaltje ook bedoeld is om je standpunt over ordinair te illustreren?“
Bash hier elkaars avatar en spaar elkaar niet!
Omdat het oplucht
Omdat het kan
Omdat het pijn doet
Omdat je avatar ook recht heeft op conflict!
Zo zei iemand tegen mij: “Dan neem ik zo maar aan dat die subtiel bruingespoten steroïde dumb-el-babe in glimkini en kerstrokje met bijpassend sufkuttensjaaltje ook bedoeld is om je standpunt over ordinair te illustreren?“
Bash hier elkaars avatar en spaar elkaar niet!
donderdag 6 augustus 2020 om 23:11
Zegt zij met al die littekens. Wie heeft dat gedaan?Cookielover schreef: ↑06-08-2020 23:07Ik krijg een epileptische aanval van het geflits van die lelijke oorbel van je.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 6 augustus 2020 om 23:12
Ja vast praxhtige zang, daarom is de rest uitgevlogen.
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Desmond Tutu
donderdag 6 augustus 2020 om 23:13
En het dan nog verkeerd spellen ookCookielover schreef: ↑06-08-2020 23:10Vanta met haar ordinair oranje logo.
Kon niks beters verzinnen dan een logo van internet plukken, tsssk.
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
donderdag 6 augustus 2020 om 23:14
Het lukte niet om in dat fotohokje op het station een pasfoto te maken waar je hele hoofd op stond?
donderdag 6 augustus 2020 om 23:15
Sjemini, schrok me dood toen ik je zag.
donderdag 6 augustus 2020 om 23:15
Alsof jij kan zingen
donderdag 6 augustus 2020 om 23:17
Joop ter Heul... Dat meen je niet... Dan ben jij dus nog ouder dan Yasmijn????
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
donderdag 6 augustus 2020 om 23:23
Wauw, dat zie ik nu ook pas voor het eerst! En ik vind het eigenlijk een heel mooie avatar, dus het moet wel even uit mijn tenen komen nu.
Quaintrelle, jij wijsneus, je denkt zeker dat je heel wat bent?! Je hébt niet eens een neus.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
donderdag 6 augustus 2020 om 23:24
Cookielover schreef: ↑06-08-2020 22:56Het bashen van ava's van forummers die niet in dit topic schrijven wordt niet gewaardeerd denk ik.
Jammer wel.
Ik ben al binnen hoor, ik rook je vette slierten gewoon vanaf de pijler Lijf & Lijn.
Such fun!1
donderdag 6 augustus 2020 om 23:25
Tut tut bambi kijk je altijd zo blij of heb je net je nagels gedaan