Bash hier elkaars avatar
donderdag 6 augustus 2020 om 21:15
Omdat het soms even gezegd moet worden
Omdat het oplucht
Omdat het kan
Omdat het pijn doet
Omdat je avatar ook recht heeft op conflict!
Zo zei iemand tegen mij: “Dan neem ik zo maar aan dat die subtiel bruingespoten steroïde dumb-el-babe in glimkini en kerstrokje met bijpassend sufkuttensjaaltje ook bedoeld is om je standpunt over ordinair te illustreren?“
Bash hier elkaars avatar en spaar elkaar niet!
Omdat het oplucht
Omdat het kan
Omdat het pijn doet
Omdat je avatar ook recht heeft op conflict!
Zo zei iemand tegen mij: “Dan neem ik zo maar aan dat die subtiel bruingespoten steroïde dumb-el-babe in glimkini en kerstrokje met bijpassend sufkuttensjaaltje ook bedoeld is om je standpunt over ordinair te illustreren?“
Bash hier elkaars avatar en spaar elkaar niet!
zaterdag 8 augustus 2020 om 11:08
Goed dat jouw nick vertelt wat je avatar doet, want als je alleen naar het plaatje kijkt zie je slechts De Neus
zaterdag 8 augustus 2020 om 11:14
Je doet me denken aan helse verjaardagspartijtjes waarbij de vrouwen en mannen in twee gescheiden kringen zitten en de vrouwen dat smerige mierzoete gele spul drinken omdat ze altijd de bob zijn.
I wanna live my life with the volume full!
zaterdag 8 augustus 2020 om 11:15
Stap eens uit je dramadriehoek met je verouderde symbool voor oude-vrouwtjes-vervolgingswaanzin!
zaterdag 8 augustus 2020 om 11:59
zaterdag 8 augustus 2020 om 12:02
Je weet dat het bekladden van andermans eigendom gewoon strafbaar is he?
zaterdag 8 augustus 2020 om 13:18
zaterdag 8 augustus 2020 om 13:31
zaterdag 8 augustus 2020 om 13:31
Westerpaviljoen schreef: ↑08-08-2020 13:19Jij moet ook lekker je mond houden
Beetje blijven hangen in den jaren 60 en dan Jim Morrison gaan quoten
Beter dan die domme spreekkoren uit de kelen van die zogenaamde 'supporters'.
zaterdag 8 augustus 2020 om 13:36
Beter dan die club die altijd maar weer verliest.Westerpaviljoen schreef: ↑08-08-2020 13:19Jij moet ook lekker je mond houden
Beetje blijven hangen in den jaren 60 en dan Jim Morrison gaan quoten
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
zaterdag 8 augustus 2020 om 13:39
Als je dan beledigt doe het dan goede: we winnen meer wedstrijden dan we verliezen dus vervloek me dan met harde feiten aub.
Kijk mij eens stoer kijken alsof ik een heks ben.....
zaterdag 8 augustus 2020 om 13:50
Achter mijn vervolging staat allang een punt maar zelfs met puntmuts op is dat jou nog niet gelukt.Hexopbezemsteel schreef: ↑08-08-2020 13:31Nou, amorf ding, jou zal niemand vervolgen in ieder geval.
zaterdag 8 augustus 2020 om 13:53
Met je nep yin-yang symbool. Helemaal uit balans, kun je zó zien.Westerpaviljoen schreef: ↑08-08-2020 13:39Als je dan beledigt doe het dan goede: we winnen meer wedstrijden dan we verliezen dus vervloek me dan met harde feiten aub.
zaterdag 8 augustus 2020 om 13:54
Wannabe Banksy. Die is nog zo slim om (a) zijn eigen werk te verzinnen en (b) belachelijk prutswerk weer te vernietigen.
zaterdag 8 augustus 2020 om 14:15
Er is al genoeg gezegd over jouw ava. Allemaal even waar.
Jammer dat jij niet door de versnipperaar kan. Maar er zijn andere oplossingen gelukkig.
zaterdag 8 augustus 2020 om 14:29
zaterdag 8 augustus 2020 om 14:33
Jij lijkt heel lief met je zoete lieve aardappeltjes maar je naam vertelt wat je écht van plan bent met ze. Moordenaar!
zaterdag 8 augustus 2020 om 15:50
Ik zie helemaal niets. Alleen dat akelige logo.Westerpaviljoen schreef: ↑08-08-2020 13:39Als je dan beledigt doe het dan goede: we winnen meer wedstrijden dan we verliezen dus vervloek me dan met harde feiten aub.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
zaterdag 8 augustus 2020 om 21:45
Je lijkt wel een dikke eikel, dus lach maar niet zo dom