Bash hier elkaars avatar
donderdag 6 augustus 2020 om 21:15
Omdat het soms even gezegd moet worden
Omdat het oplucht
Omdat het kan
Omdat het pijn doet
Omdat je avatar ook recht heeft op conflict!
Zo zei iemand tegen mij: “Dan neem ik zo maar aan dat die subtiel bruingespoten steroïde dumb-el-babe in glimkini en kerstrokje met bijpassend sufkuttensjaaltje ook bedoeld is om je standpunt over ordinair te illustreren?“
Bash hier elkaars avatar en spaar elkaar niet!
Omdat het oplucht
Omdat het kan
Omdat het pijn doet
Omdat je avatar ook recht heeft op conflict!
Zo zei iemand tegen mij: “Dan neem ik zo maar aan dat die subtiel bruingespoten steroïde dumb-el-babe in glimkini en kerstrokje met bijpassend sufkuttensjaaltje ook bedoeld is om je standpunt over ordinair te illustreren?“
Bash hier elkaars avatar en spaar elkaar niet!
zaterdag 8 augustus 2020 om 22:40
Halverwege gestrand... is het nog te moeilijk om zo'n kindersurprise ding uit een ei in elkaar te zetten? Tssssk
zaterdag 8 augustus 2020 om 23:16
zondag 9 augustus 2020 om 10:36
Beter dan een nepheks die op een graftak de blits probeert te maken
zondag 9 augustus 2020 om 10:42
zondag 9 augustus 2020 om 10:57
zondag 9 augustus 2020 om 10:59
Jezus, zo'n setje aardappelversiersels kreeg ik als kind van mijn familie uit de VS. Jij moet wel heel oud zijn.PatatasBravas schreef: ↑09-08-2020 10:42Kijk maar uit, jij ziet er uit als het ideale werktuig om ze de laatste fatale klap mee te geven. Ik weet je te vinden!
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
zondag 9 augustus 2020 om 11:00
Beetje respect voor de dode stenen he
zondag 9 augustus 2020 om 11:09
Zo te zien kan ik nooit ouder zijn dan jij. Of zie je er zó rot uit voor je leeftijd? Arme jij.Hexopbezemsteel schreef: ↑09-08-2020 10:59Jezus, zo'n setje aardappelversiersels kreeg ik als kind van mijn familie uit de VS. Jij moet wel heel oud zijn.
zondag 9 augustus 2020 om 13:52
Ga jij maar in de oven liggen, wordt je ten minste nog lekker.