Lief lief katje

14-08-2020 12:14 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net de dierenarts gebeld voor mij katje. Het gaat niet meer... ik kan haar dit niet langer aandoen.
Vanavond moet ik afscheid van haar nemen....ik wist niet dat ik zoveel tranen had...
:hug: :hug:
Sterkte :hug:
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Ach wat verdrietig. Sterkte ermee!
Ach, , lylli ik voel met je mee. Ze heeft vast een heel goed leven bij je gehad. En je doet dit uit liefde, want je gunt haar geen pijn meer. Blijf bij haar, praat tegen haar, en houd haar goed vast.
ik geef mn bek ook maar een douw
Wat rot. Veel sterkte! :hug:
Ach wat triest, heel veel sterkte.
Bedankt allemaal. Ze heeft inderdaad een goed leven gehad en die van mij mooier gemaakt. Ik wil haar niet missen, maar ik moet dit voor haar doen..
Ach :cry:
Hoe oud is ze? Wat heeft ze?
Ik weet nog zo goed hoe verdrietig ik was rond het overlijden van mijn hondje. Zo oneerlijk dat ze niet even lang leven als wij.
Sterkte!
:'( :hug:
Afscheid nemen van je maatje is zo naar...
Sterkte..! :hug:
Ach wat naar, sterkte :hug:
Ze is 15 en ik heb haar als sinds ze een kitten was. Haar hartje is op. Sinds vorige week is ze ziek, nog wel wat geprobeerd om haar op te laten knappen. Maar ze gaat zich alleen maar slechter voelen....
Ik wil niet dat ze verder lijdt, maar dit is zo moeilijk.
:( Sterkte! Heb zelf ook een hele lieve kat en zie soms enorm op tegen de dag dat ik afscheid van hem zal moeten nemen. Konden ze maar net zo oud worden als een papegaai of schildpad he?
Wat ontzettend triest. Je doet dit uit liefde voor haar.
Wij hebben 2 x deze moeilijke beslissing moeten maken, weet wat je doormaakt :'(

Heel veel sterkte :hug:
Gewoon even een hele dikke virtuele knuffel voor jou en je lieve maatje :hug:
Verschrikkelijk. Veel sterkte.
Als ik je een suggestie mag doen; je kunt vragen of de dierenarts thuis langskomt. Dan zijn de laatste momenten van je kat niet zo stressvol (de meesten vinden het immers vreselijk om in de transportmand te moeten, de auto in, bij de praktijk zijn).
Het kost een paar tientjes meer, maar dat is wel het laatste dat je voor je geliefde diertje kunt doen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
:hug: :hug: :hug: sterkte
fietsen varen vrouwelijk doen
Heel veel sterkte. Afscheid nemen van een geliefd huisdier is vreselijk. Koester de mooie momenten en denk aan het mooie leven wat je haar hebt gegeven. :hug:
Vreselijk! Heel veel sterkte en kracht toegewenst ❤️
Bedankt allemaal...
:hug: :hug: :hug:
Life is short. Eat dessert first.
Heel veel sterkte :( :rose:
Huil maar en brul maar :hug:
En houdt hem maar vaak stevig vast nu het nog kan ... sterkte :redrose:
Sterkte :hug:
Heel veel sterkte! :rose:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven