Proost!

18-04-2009 17:29 1450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb toegegeven aan de verleiding....wie ook?

Bent gij een geheelonthouder?

Totaal aantal stemmen: 51

Ja hoor, ik onthoud mij geheel van alles (12%)
Ja hoor, ik vergeet in het geheel niks (12%)
Neen, ik onthoud mij van niks (27%)
Neen, ik vergeet alles (8%)
Neen, want ik weet niet wat het is (2%)
Half, ik onthoud mij van sommige dingen (22%)
Hips....een wat...hik....? (18%)
Uuhhh, kheb 't koud, dus doe maar rood!

Enne 1 is genoeg hoor.. heb er een dienst op zitten van 15 uur, dus na 1 wijntje zie ik waarschijnlijk de hele wereld voor een doedelzak aan!
Goedemorgen!

Hoop dat je dan wel lekker hebt kunnen slapen vannacht Floor? 15 uur is niet mis!

Fred mag wederom niet proosten vanavond, ondanks morgen vrij. Nek doet nog steeds verrekte pijn... Maar gelukkig gaat ook dat weer voorbij en dan mag Fred weer
proost!
Hey Cour!
Min en Cour en overig gespuis wat meeleest..

Ik ga weer vreselijk zondigen vandaag en mijn frituurpan straks aanzetten...

Vanavond met dochter Anne Frank kijken..
Hmm eigenlijk vind ik frituren helemaal niet zondig ik ben gewoon te lui om te koken dat is het.
Ik ga zondigen met een calzone, heb wel zin in iets Italiaans.
quote:minny schreef op 04 mei 2009 @ 17:42:

Ik ga zondigen met een calzone, heb wel zin in iets Italiaans. Ja iets Italiaans is heerlijk..
Ow ja joh? Vertel daar eens wat meer over!
Zo film is afgelopen en nu tijd voor iets lekkers

Goedemorgen allemaal...

Het regent hier voor de verandering weer eens en dochter is de hele dag nog vrij.. zucht...
Vertel mij wat, ik heb ze ook alletwee binnen en Mini heeft besloten dat dit een zeeeeer aktieve dag gaat worden...

Maar verder...goedemorgen!
Min

Voordat terror kon besluiten of hij de hele dag ging terroriseren had mama als voor hem besloten dat hij gewoon naar de creche gaat de hele dag..lief van mij hè
Heel lief van jou, zo maak je de keuze een stuk makkelijker.

Je hebt trouwens wel mazzel dat de creche gewoon open is vandaag! De opvang van Mini gebruikt daadwerkelijk elk excuus om de boel dicht te gooien... Maar goed, ik heb vandaag dan maar een dagje vrij. Had wel kunnen werken, maar dan had ik een oppas moeten zoeken en dan betaal ik evenveel aan de oppas als dat ik verdien.
Nou ja, bijna evenveel dan
Zow, nog een half uurtje en dan naar huis

Ik dacht trouwens dat het aan mijn laptop lag, maar het forum is op mijn werk pc ook ubertraag zeg...
Hoi Liefjes!

Bent ik weer. Still alive hoor, had alleen echt even behoefte aan vakantie, tijd voor mezelf en niks anders. En das vrij aardig gelukt
Mooi dat het gelukt is Lein. Heeft het je goed gedaan?

Ik ga vanavond denk ik Bridget Jones kijken. Met een roseetje. Jawel, vandaag is het pijnstillervrij. Heb nog wel auw, maar niet in zo'n mate dat ik meer dan een paracetamolletje nodig heb. Hoop dat het morgen nog beter gaat!
even zwaaien

Suup is de post nog aangekomen?

dat ruil topic is trouwens ook een hele bussiness joh! ik dacht dat niemand zo reageren op mijn ouwe zooi...verkeerd gedacht!
Engie...

Tot nu toe heb ik nog niks ontvangen...

Ik zal zo nog even in mijn brievenbus kijken...
hmm dat duurt lang dan, heb t vorige week al verstuurd ...nouja dr zaten ook wel een paar "feest" dagen tussen geloof ik, dus het zou dan deze week nog moeten komen lijkt mij...anders moet je maar uitkijken naar een postbode die glitter eyeliner op heeft
haha

Als het er is dan laat ik het je meteen weten
Meurning ladies.

Heb geen Bridget Jones gekeken, heb m al net even te vaak gezien.

Wel een levensechte droom dat we mijn vriendinnetje F. dood gevonden hadden in haar huis. Ik werd hysterisch huilend wakker en het heeft zeker 5 minuten geduurd tot ik besefte dat het een droom was...Bah bah...ik heb nog steeds zo'n vreemd gevoel van die droom.

Nu maar weer es off to work, helemaal bijgetankt dus we hebben er weer zin an!
Morguh Lein...

Naar lijkt me dat zulke dromen,ik herinner me nooit wat ik gedroomd heb..

Werk ze..
Gmorgen allen ende eenieder die al dan niet wenst te proosten op deze zonnige morgen die best goed is!

Getver wat een nare droom Lein...

Bridget Jones had ik al een tijd niet gezien, de vorige keren dat ie op tv was heb ik niet gekeken, dus het was wel weer eens tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven