Happy ending & gebonden man ???

26-04-2009 19:08 469 berichten
Alle reacties Link kopieren
Rottijd achter de rug. Toen kwam ik (single) toevallig "hem" tegen en het klikte. Geen bijgedachten, tot ik een zoen kreeg nadat ik hem verteld had wat voor ellende ik had gehad. Toen dacht ik "dan is hij vast vrij", maar hij zei er nooit iets over terwijl hij wel verteld had dat hij volwassen kids had en ik vroeg het niet. Toen ik het hem op een gegeven moment pats boem vroeg antwoordde hij meteen bevestigend (dik 30 jaar getrouwd), hij had niet geweten hoe het mij te vertellen.

Toen ik hem voor het eerst ontmoette zag ik hem totaal niet als het tiep vreemdganger. Iemand die altijd in dezelfde plaats gewoond heeft, geen wilde hobbies behalve de natuur, nooit op vakantie, het tiep dat je tegenkomt op zo'n ouderwetse boerderij. Maar we hadden zoveel lol samen en we kunnen zo goed praten en hij kan zo fantastisch zoenen... Uiterlijk totaal niet mijn tiep maar van lieverlee toch veel meer gaan voelen, helemaal nadat we in mijn vakantie elke dag zowat een uur belden (hij belde mij). Een vriendin van mij zei "misschien is hij wel even de pleister op de wonde" en zo bekeek ik het eerst ook, maar na van de week...

Ik begon er zomaar over, over "de situatie". En wat hij zei dat deed me echt wat. Hij had me een zoen gegeven omdat hij het zo sneu vond dat ik zo'n klotetijd had gehad. En hij vond mij heel erg leuk, maar hij had dit nooit gepland. Hij hield zichzelf voor dat hij verkeerd bezig was, maar ik zat in zijn hart zei hij en tegelijkertijd legde hij zijn vuist op zijn hart. En weet je wat het erge is, ik weet dat hij het meent. Hij hangt net zo aan mij als ik aan hem, hij is soms jaloers (in mijn vakantie) en dat was ik van de week ook door een misverstand. En het initiatief komt vaak (ik denk vaker dan bij mij) bij hem vandaan.

En het is echt de sex niet ofzo, wij vinden beiden knuffelen en zoenen en dan het liefst heel lang superheerlijk. Hij is gewoon mijn pleister maar ik ben ook verliefd op hem, ben het liefst de hele dag in zijn armen tegen zijn borstkas aan.

Over de toekomst praten we niet. Heb hem wel goed duidelijk gemaakt dat hij gevaarlijk bezig is en dat hij een hoop heibel kan krijgen als het uitkomt, en het komt vaak uit. En dan kijkt hij mij heel hopeloos aan want dat weet hij ook wel, maar ik zit in zijn hart. En IK wil de beslissing niet nemen om te stoppen, ik vind dat dat ZIJN verantwoordelijkheid is, hoewel ik het sneu vind voor zijn vrouw, die denkt dat haar huwelijk goed is. Hij vindt zijn huwelijk ook goed, maar ik zit in zijn hart...

Wat ik hier zoek is geen zedepreken, want ik weet wel dat het niet slim is wat we doen. Ik zoek ook geen bevestiging of zoiets. Wat ik zoek is gewoon ervaringen van lotgenoten, niets meer, niets minder, misschien kan ik daar wat steun aan ontlenen. Want ik weet hoe k.t alles kan worden, omdat ik 1x eerder zoiets bij de hand heb gehad. Alleen wist ik het toen niet maar had ik ineens zijn vrouw aan de telefoon. Nou toen was het gauw over voor mij. Nu wist ik het wel, maar ik had niet verwacht dat het zover zou gaan gevoelsmatig, dat wij er beide zo diep in zouden komen te zitten.
quote:quadesh schreef op 02 mei 2009 @ 21:43:

Jammer joenohoe,

Ik had gehoopt dat je de voortgang hier zou vertellen.

Er zijn velen die misschien niet zeggen wat jij wil horen, waaronder ik, maar die wel met je mee voelen en leven. Ik hoop in elk geval dat het je gaat lukken over de rot periode heen te komen, jezelf weer te ontdekken en te zien dat jij het waard bent om in een relatie te zijn waarover je van blijdschap over de daken kan en mag schreeuwen. Want ooit gaat je dat lukken!Nou ja, ik ben hier dus alweer, onverbeterlijk geloof ik :-) Heb vandaag het eerste cliche gehoord "was ik jou maar 100 jaar eerder tegengekomen" :-) En ach, op het moment dat ze het zeggen geloven ze dr ook nog in, raar is dat.
Hij zou vandaag komen, maar reageerde niet op mijn smsopmerkingen gister, had het er ook niet over toen we belden. En hij was laat. Als hij niet was gekomen, dan was het op geweest. Maar net na zevenen een smsje "heb je de koffie klaar" en tegen elven ging hij pas weer weg. En dan praten we in bed ook over mijn vriend, over zijn thuis. Heel raar, maar als de kriebels er niet bij waren gekomen waren we gewoon beste vrienden geweest.

De emoties die ik sinds anderhalve week voel (zoals boosheid en het verdriet toen hij op het laatst afbelde), toen begon ik hier te posten, ik weet nu deels waar ze vandaan komen. Ik heb sinds 2 dagen voor het posten homeopatische medicijnen en die schijnen van alles los te maken, van huilbuien, haaruitval, veel plassen (oef waar is het toilet), boosheid, enzovoort. En bijna alles wat mijn homeopathe zei had ik dus ook, tot de emotionele uitspattingen aan toe. Klinkt misschien erg wazig, maar verdiep je maar eens in klassieke homeopathie. Door de ervaringen die ik daar inmiddels al mee heb geloof ik het voetstoods.

Misschien is het slim als ik even pas op de plaats maak en geen rare dingen doe, want dit komt anders niet goed. Natuurlijk ga ik nog wel naar de psycholoog.
@ joenohoe
Pas wel op met afschuiven van je reacties op je homeopatische medicijnen. Die mdicijnen maken dingen los, ze creeeren deze gevoelens niet. Oftewel, de medicijnen zorgn ervoor dat je de emoties voelt die veroorzaakt worden door de situatie. Het is volkomen normaal dat je boos en verdrietig bent omdat je geliefde niet ingaat op je smsjes en er dus ook niet echt voor je is op die momenten.

Je ziet zelf in dat de affaire met je GM op dit moment mss "de pleister op de wond"is, dat je een volwaardige relatie ook nog niet aan zou kunnen. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat je je hebt durven openstellen naar hem en dat je nu gevoelens hebt. uiteindelijk moet je hier oorheen en op een dag al het op zijn. Ik hoop voor jou dat die dag snel komt en dat de dag dat je affaire stopt ook die dag is, en niet het moment dat hij het afbreekt omdat zijn vrouw er achter is gekomen.
quote:daffyduck2 schreef op 03 mei 2009 @ 19:51:

Waar ga jij heen? Wie heb jij naast hem? Wie slaat er een arm om jou heen als jullie geen contact meer hebben? Voel je hem al wringen? Knaag knaag... En geloof mij, dat stemmetje gaat niet meer stil.

Gelukkig heb ik vriendinnen. Maar dan geen vent meer.

die heb je nu ook niet die vent,want deze is niet van JOUTsja dat is ook weer waar :-)
Je hebt dus een vriend?

Dat wist ik niet....

Pff....

Je bent ook echt de kluts kwijt.
Als jullie echt zo zot van mekaar waren, dan hadden jullie wel voor mekaar gekozen.
quote:return_of_kreng schreef op 04 mei 2009 @ 12:52:

Pas wel op met afschuiven van je reacties op je homeopatische medicijnen. Die mdicijnen maken dingen los, ze creeeren deze gevoelens niet. Oftewel, de medicijnen zorgn ervoor dat je de emoties voelt die veroorzaakt worden door de situatie. Het is volkomen normaal dat je boos en verdrietig bent omdat je geliefde niet ingaat op je smsjes en er dus ook niet echt voor je is op die momenten. Hij smste dus wel terug, maar gaf geen antwoord op mijn vraag. De volgende dag zei hij dat als hij weer eenzelfde verzoek kreeg als de week er voor, dat hij dan zou zeggen dat hij niet zou gaan. Vorige week is hij wel gegaan, want hij kon geen nee zeggen, want "dat" deden ze vorige jaren altijd op zondag

Je ziet zelf in dat de affaire met je GM op dit moment mss "de pleister op de wond"is, dat je een volwaardige relatie ook nog niet aan zou kunnen. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat je je hebt durven openstellen naar hem en dat je nu gevoelens hebt. Jep, en om dat uit te vogelen heb ik geen psycholoog nodig gehad, het forum was voldoende uiteindelijk moet je hier doorheen en op een dag al het op zijn. Ik hoop voor jou dat die dag snel komt en dat de dag dat je affaire stopt ook die dag is, en niet het moment dat hij het afbreekt omdat zijn vrouw er achter is gekomen.Dat hoop ik ook, maar niet voor mezelf.En dan smsje dat je over een kwartiertje langs zijn huis komt. Liep wat uit, prompt een smsje dat mijn kwartiertje wel heel lang duurde. Terug smsje "ben er zo en zal naar je zwaaien", wat ik deed. Gaat de telefoon "nou als dat zwaaien was, ik heb het niet gezien". Ikke "dan kom ik toch nog een keer langs" dus met 1 hand zwaaien en met 1 hand telefoon vasthouden. Ikke zeggen dat ik wel over de grote weg zou rijden en niet nog een keer langs zou komen. Hij "waarom niet, je kunt toch keren". En omdat een begrafenisstoet in de weg stond heb ik dat ook nog gedaan. En weer hevig zwaaien en beide in een deuk liggen. Kijk dat soort dingen, dat geeft een saaie dag sjeu, heerlijk.
P.S. dat de medicijnen zorgen dat ik de emoties voel, ik ben dr blij om, er komt een hoop los blijkbaar bij mij, zowel in emoties als ook fysiek. Is ff niet leuk, maar ik hoop dat ik me daarna gewoon echt beter voel en dat dit ook een deel van de oplossing is.

Je ziet zelf in dat de affaire met je GM op dit moment mss "de pleister op de wond" is, dat je een volwaardige relatie ook nog niet aan zou kunnen. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat je je hebt durven openstellen naar hem en dat je nu gevoelens hebt.

Ja, zo is het helemaal. En dat is geen excuus van mij, maar dat is mij inmiddels wel heel duidelijk. Sinds ik dat weet (door reacties van hier), is er ook een stukje rust.
quote:Brown_Eyes schreef op 04 mei 2009 @ 17:32:

Je hebt dus een vriend?

Dat wist ik niet....

Pff....

Je bent ook echt de kluts kwijt.Mijn vriend is vorig jaar overleden aan kanker.
Beetje raar dat je het contact met hem hier uitgebreid beschrijft....

Maar goed, alsnog good luck!
Er staat we hebben het over mijn vriend, ik begreep dat als huidige vriend.
quote:Brown_Eyes schreef op 04 mei 2009 @ 17:34:

Als jullie echt zo zot van mekaar waren, dan hadden jullie wel voor mekaar gekozen.Daar kennen we elkaar sowieso nog niet lang en goed genoeg voor, maar ik ben er ook altijd van uit gegaan dat hij niet voor mij zou kiezen. Wordt dat anders, dat zien we dan wel weer.
quote:Brown_Eyes schreef op 04 mei 2009 @ 17:42:

Er staat we hebben het over mijn vriend, ik begreep dat als huidige vriend.Nee, dat probeerde ik dus duidelijk te maken... Omdat ik nog niet over mijn overleden vriend heen ben, nog veel te veel verdriet heb, moet ik er niet aan denken dat iemand anders zo in mijn huis en leven zou zijn als hij geweest is. Daarom is deze relatie veilig, want dat risico loop ik niet, terwijl ik wel veel liefde en aandacht krijg. Even in een notedop :-)
quote:Brown_Eyes schreef op 04 mei 2009 @ 17:42:

Beetje raar dat je het contact met hem hier uitgebreid beschrijft....

Maar goed, alsnog good luck!Dit verhaal is niet herkenbaar (hij zit niet op internet, is van het ouderwetse soort), maar het geeft wel aan waarom het ook zo leuk is met hem, vandaar dat ik het hier even getypt heb.
Ok, duidelijk.
quote:quadesh schreef op 03 mei 2009 @ 23:20:

@ joenohoe Lief van je :-)
quote:Joenohoe schreef op 04 mei 2009 @ 17:37:Kijk dat soort dingen, dat geeft een saaie dag sjeu, heerlijk.Dat soort sjeu vind ik, in jouw omstandigheden, eigenlijk nogal sneu Joenohoe. Maar goed, als je maar schik hebt hè?
quote:MozesKriebel schreef op 04 mei 2009 @ 17:53:

[...]

Dat soort sjeu vind ik, in jouw omstandigheden, eigenlijk nogal sneu Joenohoe. Maar goed, als je maar schik hebt hè?Dat mag je vinden, ik vind het gewoon leuk, lekker maf.
Joenohoe, als je behoefte hebt aan peptalk, je hebt nu mijn e-mailadres (niet edb maar dat andere).

Sta voor je keuze en aanvaard de consequenties, die o.a. inhouden dat je niet zo´n nobel persoon bent als je altijd van jezelf hebt gedacht. Degene met wie je in zee bent gegaan, lijkt me een "tussenpaus" en daar is niets mis mee.
A dirty mind is a joy forever. (Oscar WIlde)
Bedankt Graaggedaan, ik mail je nog. Heb hem vanmiddag weer even gezien. Vanochtend en vanmiddag gebeld en gesmst. Het is iemand die niet bang is voor gevoelens (huilende vrouwen :-) en die dat ook kan begrijpen, hij is gewoon zo lief. We zakken er beiden steeds dieper in...
Ja, heerlijk hè, een man die niet bang is voor gevoelens. Dit is een van de redenen waarom ik van mijn minnaar houd. Hij is er eentje uit duizenden en past goed bij me, zoeentje vind ik niet snel weer en daar heb ik de nadelen van het minnares-zijn wel voor over. Deze en gene zullen me wel naief vinden of denken "geen-hand-vol-maar-een-land-vol en waarom nou net een gebonden man" (ter herinnering aan moraalridders: zijn vrouw weet ervan) maar in tegenstelling tot vroeger ben ik dit keer eens niet eerst verliefd geworden en daarna gaan kijken met wie ik nou eigenlijk in zee ben gegaan maar andersom. De verliefdheid kwam langzaam opzetten naarmate ik allerlei prettige eigenschappen ontdekte. Wat wij hebben is te mooi om terzijde te schuiven, we zien wel waar het schip strandt.
A dirty mind is a joy forever. (Oscar WIlde)
quote:Joenohoe schreef op 04 mei 2009 @ 17:37:

Kijk dat soort dingen, dat geeft een saaie dag sjeu, heerlijk.

Tsja, ik zou liever een man hebben bij wie ik gewoon op bezoek kon gaan en war niet alles stiekem zou hoeven.

Vond zijn vrouw het trouwens niet gek, dat er een of ander mens drie keer langs hun huis kwam rijden? Of (ze zal wel niet thuis geweest zijn) ben je niet bang dat zijn vrouw er via de buren achterkomt? Ik dacht dat je zijn vrouw niet wilde kwetsen? Ik vind jullie niet heel erg discreet. Dit gaat gegarandeerd een keer mis, en reken maar dat jij dan degene bent die op de blaren mag zitten.
Ach capibara dan zit iedereen op de blaren, vooral de mensen die hier niks in te kiezen hebben zoals zijn vrouw en kinderen. Voor hen wordt de beslissing gemaakt door TO en Jonoehoe, en zij zullen er onder lijden, hoe eerlijk is dat?
quote:Joenohoe schreef op 06 mei 2009 @ 20:08:

Bedankt Graaggedaan, ik mail je nog. Heb hem vanmiddag weer even gezien. Vanochtend en vanmiddag gebeld en gesmst. Het is iemand die niet bang is voor gevoelens (huilende vrouwen :-) en die dat ook kan begrijpen, hij is gewoon zo lief. We zakken er beiden steeds dieper in...Ja, wat is ie lief zeg! Wow, hopelijk is ie ook niet bang voor de gevoelens van zijn vrouw straks...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven