Happy ending & gebonden man ???

26-04-2009 19:08 469 berichten
Alle reacties Link kopieren
Rottijd achter de rug. Toen kwam ik (single) toevallig "hem" tegen en het klikte. Geen bijgedachten, tot ik een zoen kreeg nadat ik hem verteld had wat voor ellende ik had gehad. Toen dacht ik "dan is hij vast vrij", maar hij zei er nooit iets over terwijl hij wel verteld had dat hij volwassen kids had en ik vroeg het niet. Toen ik het hem op een gegeven moment pats boem vroeg antwoordde hij meteen bevestigend (dik 30 jaar getrouwd), hij had niet geweten hoe het mij te vertellen.

Toen ik hem voor het eerst ontmoette zag ik hem totaal niet als het tiep vreemdganger. Iemand die altijd in dezelfde plaats gewoond heeft, geen wilde hobbies behalve de natuur, nooit op vakantie, het tiep dat je tegenkomt op zo'n ouderwetse boerderij. Maar we hadden zoveel lol samen en we kunnen zo goed praten en hij kan zo fantastisch zoenen... Uiterlijk totaal niet mijn tiep maar van lieverlee toch veel meer gaan voelen, helemaal nadat we in mijn vakantie elke dag zowat een uur belden (hij belde mij). Een vriendin van mij zei "misschien is hij wel even de pleister op de wonde" en zo bekeek ik het eerst ook, maar na van de week...

Ik begon er zomaar over, over "de situatie". En wat hij zei dat deed me echt wat. Hij had me een zoen gegeven omdat hij het zo sneu vond dat ik zo'n klotetijd had gehad. En hij vond mij heel erg leuk, maar hij had dit nooit gepland. Hij hield zichzelf voor dat hij verkeerd bezig was, maar ik zat in zijn hart zei hij en tegelijkertijd legde hij zijn vuist op zijn hart. En weet je wat het erge is, ik weet dat hij het meent. Hij hangt net zo aan mij als ik aan hem, hij is soms jaloers (in mijn vakantie) en dat was ik van de week ook door een misverstand. En het initiatief komt vaak (ik denk vaker dan bij mij) bij hem vandaan.

En het is echt de sex niet ofzo, wij vinden beiden knuffelen en zoenen en dan het liefst heel lang superheerlijk. Hij is gewoon mijn pleister maar ik ben ook verliefd op hem, ben het liefst de hele dag in zijn armen tegen zijn borstkas aan.

Over de toekomst praten we niet. Heb hem wel goed duidelijk gemaakt dat hij gevaarlijk bezig is en dat hij een hoop heibel kan krijgen als het uitkomt, en het komt vaak uit. En dan kijkt hij mij heel hopeloos aan want dat weet hij ook wel, maar ik zit in zijn hart. En IK wil de beslissing niet nemen om te stoppen, ik vind dat dat ZIJN verantwoordelijkheid is, hoewel ik het sneu vind voor zijn vrouw, die denkt dat haar huwelijk goed is. Hij vindt zijn huwelijk ook goed, maar ik zit in zijn hart...

Wat ik hier zoek is geen zedepreken, want ik weet wel dat het niet slim is wat we doen. Ik zoek ook geen bevestiging of zoiets. Wat ik zoek is gewoon ervaringen van lotgenoten, niets meer, niets minder, misschien kan ik daar wat steun aan ontlenen. Want ik weet hoe k.t alles kan worden, omdat ik 1x eerder zoiets bij de hand heb gehad. Alleen wist ik het toen niet maar had ik ineens zijn vrouw aan de telefoon. Nou toen was het gauw over voor mij. Nu wist ik het wel, maar ik had niet verwacht dat het zover zou gaan gevoelsmatig, dat wij er beide zo diep in zouden komen te zitten.
quote:Ananas schreef op 02 mei 2009 @ 20:05:

Je schrijft dat je eigenwaarde stijgt door hem. Logisch, hij streelt je ego. Je zit in mijn hart... Wauw, als iemand dat tegen mij zegt zou ik het ook warm krijgen denk ik. Ware het niet dat het jammer is dat hetzelfde ego een flinke loop met je neemt als hij je minder aandacht gaat geven. Als hij ineens niet terug belt, zou je je dan nog zo geweldig voelen?

Het probleem is alleen dat jullie relatie eigenlijk niet 'bestaat', want niemand weet ervan. Jullie delen samen gestolen momenten, waarop jullie je beide paasbest voordoen. Immers duren jullie contacten nooit lang genoeg om je aan elkaar te irriteren, elke irritatie zullen jullie bewust proberen te vermeiden. Natuurlijk lijk jij dan zoveel leuker dan zijn vrouw. Jouw benen zijn vast altijd geschoren als hij komt... De wijn staat vast klaar, lekker eten op tafel... Bij hem thuis is het anders, daar moet hij gewoon de vuilnis aan de weg zetten, lekker romantisch. Geen wonder dat jij hem vast veel doet, hij voelt zich koning met al deze aandacht.

Wat ik bedoel met niet bestaan is dat wanneer deze fase voorbij is, er niets meer is wat doet terug denken aan die tijd. Er is niemand die met je mee kan rouwen. En dan kom je op plekken waar jullie misschien ooit naar toe zijn gegaan, maar er is niemand waarmee je dat kan delen (want dan heb je in een keer een heel verhaal te vertellen).

Er is ook niemand in je omgeving die kan zeggen of jullie wel of niet leuk bij elkaar passen. Niemand om hem aan voor te stellen. Niemand die jullie relatie spiegelt zodat jullie kunnen kijken naar jullie eigen reflectie en daarvan iets kunnen opsteken.

Wat jullie samen beleven in de gestolen momenten voelt perfect, voelt compleet. Helaas hangen al die mooie fijne gevoelens aan een boom van eenzaamheid, want eenzaamheid is wat overblijft als die mooie gevoelens voorbij zijn.

Tegenover gesteld aan de mooie warme gevoelens komt straks in evenredige verhouding het verdriet van het gemis. Als ik je zo hoor over jullie relatie kan ik alleen constateren dat jij een harde klap gaat maken. Ik hoop dat je je daar bewust van bent.

Je zegt dat je soms wenst dat zijn vrouw er niet meer is... Ik ben erg benieuwd hoe hij zal reageren als je dat tegen hem vertelt. Wat hij ook over zijn vrouw zegt. Vergeet niet dat zij een erg leuk en warm mens is. Dat zij zorg draagt voor alles wat zijn hartje begeert. Dat zij in contact staat met zijn familie en vrienden. Dat zij meegaat naar feestjes en partijen. Er is een ontzettend groot deel van zijn leven waar jij geen deel van uit maakt. En eigenlijk moet je je afvragen hoe groot jouw rol in zijn leven überhaupt is.

En stel dat je er morgen achter komt dat jij niet zijn enige affaire bent, zou jij je dan bedrogen voelen?? Zie jij exclusiviteit in de rol die je nu speelt? Wil jij naast zijn vrouw de enige zijn?

Ik denk dat het goed is dat je gaat praten met iemand. Ik denk ook dat je, gezien wat je hebt meegemaakt, je ook even pas op de plaats moet doen met betrekking tot mannen en relaties. Door hem voel je je goed, maar door hem kan je ook in een zwart gat vallen, onthoudt dat goed.

Ik wil je veel wijsheid en sterkte wensen

Jep, ik zou me bedrogen voelen als er nog iemand zou zijn, dan zou het meteen over zijn voor mij.

Voor de rest denk ik dat je gelijk hebt wat betreft pas op de plaats, want ik ben niet zo dol op zwarte gaten.

Harde klap ? Een klap zal het wel zijn, maar daar kom ik ook wel weer over heen als het zo ver is.

Voor de rest is alles wat je zegt denk ik waar, maar ik zie het allemaal wel, heb op dit moment de kracht niet om knopen door te hakken, heb daar ook absoluut geen zin in.

Ik moet er gewoon eerst maar eens over praten met een onafhankelijk iemand, misschien dat ik er samen met hem uitkom (de psycholoog is een hem).

Hoe fijn het ook is, ik kan zo op den duur niet verder en ik wil ook ooit weer een nieuwe relatie, een "gewone".

Dus ik moet iets doen, en ik begin bij de psycholoog. Kan nu wel hysterisch lopen doen en het uit gaan maken of lopen jammeren tegen hem, maar dat heeft geen zin. Ik weet het zelf niet eens, hoe kan ik hem dan duidelijk maken wat ik denk... Verwarrend hoor, want je denkt echt dat je het wel goed weet, maar als hij een keer niet smst of belt ga ik gelijk al denken... Het belachelijke is dat het bij hem hetzelfde is wat dat betreft, mooi stelletje zijn wij, tamelijk geschift :-)
quote:quadesh schreef op 02 mei 2009 @ 21:04:

Nee hoor, Ziion geloofd daarin, dat is haar goed recht en ze meent het goed volgens mij. Als jij het ook geloofd, dan snap ik dat haar opmerking je raakt, omdat ze dan gelijk zou hebben. Als jij het niet geloofd, dan hoef je je er ook niet aan te storen. Wat wel gemeen is....de vrouw van jouw GM die belazerd wordt door 2 mensen.Goed menen ? Dat soort k.t opmerkingen ??? Haar opmerking raakt mij omdat het onder de gordel is en smerig. Als jij dat niet ziet...
Maar goed, ik kap hier mee. Ik kan uitleggen wat ik wil, hoe ik het voel, het lukt me niet goed heb ik wel gemerkt aan sommige reacties die ik kreeg. Hoewel sommigen het wel lijken te begrijpen. Vind het wel goed. Wordt niet depri van mijn o zo verkeerde relatie, maar wel hiervan. Ik ga gewoon proberen het goed te doen, goed te maken, en daar start ik volgende week mee, als ik mijn eerste gesprek heb. En hoe en of mijn relatie eindigt, de tijd zal het leren. Alle mensen die op een aardige manier gereageerd hebben, bedankt.
misschien eens de verhalen van de meiden lezen op het topic 'mijn leven is weer van mij'
quote:Joenohoe schreef op 02 mei 2009 @ 21:13:

[...]

Goed menen ? Dat soort k.t opmerkingen ??? Haar opmerking raakt mij omdat het onder de gordel is en smerig. Als jij dat niet ziet...

Zij ziet het goed jij niet. Jij ziet het als een trap onder je gordel.

Heb al twee maal aangegeven dat ik zelf meerdere boodschappen via een goed medium kreeg, een medium bekent van het zesde zintuig. Nou die vrouw heeft mij overtuigd dat er meer is tussen hemel en aarde. En als je er niet in gelooft dan zeg je toch gewoon; ziiion ik geloof niet dat mijn vriend mij kan zien. Je kunt me niet goed uitstaan omdat ik je waarschijnlijk teveel confronteer met de zwakke schakels in je verhaal. Een man die zijn vrouw bedriegt om jou te bevredigen want zelf kan hij niets meer, raar vindt je niet?
Wat heeft die vriend er nou mee te maken?
Das je eerste heldere reactie joenohoe, die naar ananas.

Blij dat je hulp zoekt en dat je zelf inderdaad ook inziet dat deze affaire het niet is, maar dat je gewoon nu niet de kracht hebt om te breken. Dat is valide en dat snappen een heleboel mensen (hier op het forum) Wel spreek je jezelf tegen dat je met een klap om kunt gaan, want dat is volgens mij niet helemaal zo. Je zit juist in deze affaire omdat je dat NIET kan. Wij (ik) hopen juist dat je niet in een neerwaardse spiraal terecht komt, want ondanks dat wat je nu doet verachtelijk is, betekend het niet dat jij een verachtelijk mens bent. Iedereen doet wel eens iets geks/crimineels/sociaal onwenselijks. Jij opent er een topic over, anderen niet, dus hartstikke moedig!Wat ik bedoelde met Ziion; ga eens uit van het goede in de mens. Niet dat ik in geesten etc etc geloof, maar zij doet dat wel! Dus wanneer zij dat schrijft, betekend het dat zij zich zorgen maakt over jouw situatie in het kader van haar overtuiging. Dat is toch best lief? Mensen die zich om jou bekommeren? Dat het niet strookt met jouw geloof, soit. Maar onder de gordel is het absoluut (denk ik) niet. En het schelden naar elkaar op dit topic vind ik in elk geval beneden alle peil!
hmmm......ik lees al even mee. Natuurlijk zijn er mensen die er een mening over hebben dat je een relatie hebt met een gebonden man, daar kan je op wachten als je hierover schrijft. Ik begrijp dat jij je op dit moment er prettig bij voelt, hoewel ik soms niet helemaal begrijp wat je allemaal schrijft. Hoe dan ook, iedereen heeft soms behoefte aan warmte en intimiteit en dan maakt het even niet uit van wie het komt, jij voelt je er goed bij.

Wat ik me heel goed kan voorstellen is je woede dat er nu opeens je overleden vriend bij gehaald wordt. Of er nu wel of niet meer tussen hemel en aarde is, hier zit je niet op te wachten en ik vind dit ronduit kwetsend voor je!
quote:Ziiion schreef op 01 mei 2009 @ 22:03:

@Joenohoe: veel succes met je therapie. Hoop dat je jezelf weer terug zult vinden. Als je gelooft in een bestaan na dit leven denk ik dat je vriend veel verdriet heeft nu, hij zal het vreselijk vinden op de manier zoals jij nu bezig bent.

Sterkte met alles!

Dit is de posting waar de steek onder de gordel gegeven werd, tenminste dat vindt joenohoe.

Sterkte bij je therapeut joenohoe.
dubbel
Verkeerd. Glaas je teveel
Jammer joenohoe,

Ik had gehoopt dat je de voortgang hier zou vertellen.

Er zijn velen die misschien niet zeggen wat jij wil horen, waaronder ik, maar die wel met je mee voelen en leven. Ik hoop in elk geval dat het je gaat lukken over de rot periode heen te komen, jezelf weer te ontdekken en te zien dat jij het waard bent om in een relatie te zijn waarover je van blijdschap over de daken kan en mag schreeuwen. Want ooit gaat je dat lukken!
quote:Ziiion schreef op 02 mei 2009 @ 21:33:

[...]

Dit is de posting waar de steek onder de gordel gegeven werd, tenminste dat vindt joenohoe.

Sterkte bij je therapeut joenohoe.Dat vind ik ook. Joenohoe begint dit topic met de mededeling dat ze een rotperiode achter de rug heeft, het overlijden van haar vriend is hier voor een groot deel debet aan. Ook haar verhouding met deze oudere man heeft zeer waarschijnlijk met dit onverwerkte proces te maken, dat lees ik tenminste in de postings van Joenohoe. En dan kom jij met de verwijtende posting dat haar overleden vriend vast verdrietig is als hij ziet wat Joenohoe nu doet. Bah...bah...bah!
Hi, ik snap heel goed wat je bedoelt met dat bellen en smssen. Het probleem is alleen dat het zo leeg / zinloos is. Je leent bijna je hele eigenwaarde aan die man. Het is zoooo afhankelijk en dat is nou juist hetgeen wat er niet goed aan is.

Dit is eigenlijk ook niet meer voor de lol, dit is pure core business. Er hangt een heleboel eigenwaarde van deze contacten af en de hulpeloosheid druipt er vanaf. En dat is het sneue eraan. Na alles wat is gebeurd, moet je even lief zijn voor jezelf en deze man (hoe fijn het lijkt) helpt je daar niet bij.

Hier een soort van been there, done that, alleen dan met iemand die gewoon niet aan relaties deed... Was ook sneu :-). Vandaar enige inzichten in het proces van mijn kant.

Weet je; als dit puur voor de fun was en jij er niet emotioneel niet afhankelijk van was. Dan was dit een heel ander verhaal. Ik ga niet oordelen over dat hij getrouwd is en of hij/jij dat dan wel of niet kan maken. Het ding is gewoon dat het nu over jou gaat en dat jij nu volgens mij ook wel aanvoelt en aangeeft dat dit het met die man toch niet echt iets gaat worden.

Eigenlijk wil je wel een relatie met de diepgang die erbij hoort, alleen ontken je dat deels, omdat hij niet in dat plaatje van jou past omdat hij dat niet kan/wil...

Over een paar dagen ga je erachter komen dat hij eigenlijk helemaal niet zo leuk is als je denkt. Dat hij wel zegt dat je in zijn hart zit maar dat zijn daden tegengesteld zijn van zijn woorden. Je zult merken dat als jij teveel vraagt (bevestigingen) hij zonder commentaar afstand van je kan nemen en dan ook even niet bereikbaar is, jouw in vertwijfeling en gekrenkte ego achterlatend. Hij heeft de macht. Hij kan terug naar zijn vrouw en bij haar uithuilen als hij zich k*t voelt. Hij heeft een back-up. Waar ga jij heen? Wie heb jij naast hem? Wie slaat er een arm om jou heen als jullie geen contact meer hebben? Voel je hem al wringen? Knaag knaag... En geloof mij, dat stemmetje gaat niet meer stil.
Aan Ziiion:

Ik vind wat je schrijft persoonlijk ook niet erg tactvol. Ik snap wat je bedoelt en wat je wilt zeggen, maar het is niet aan jouw om voor haar dode geliefde te spreken.

Geef je eigen mening over dit topic met je eigen normen en waarden, maar spreek niet 'namens' haar overleden vriend. Daarmee kun je anderen kwetsen.

Als je dan toch in leven na de dood gelooft, en dat haar overleden geliefde terug is gekeerd naar de bron, daar waar alles liefde is. Dan kun je ook denken dat haar overleden vriend het ongelofelijke gemis en verdriet van TO kan begrijpen. Dat hij snapt dat zij nu niet in staat is om in alle liefde voor zichzelf te kunnen zorgen. Een overleden persoon zal niet oordelen over hoe de achterblijvers omgaan met het verdriet. Iedereen heeft zijn eigen manier van verwerken en daarom hoeft er ook geen oordeel gegeven te worden. Vooral niet door anderen, dood of levend.
@ ananas....heel goed verwoord!
Ananas
Laat de doden toch rusten, zeg.

Dit is een heel ander onderwerp en lijkt me niet van toegevoegde waarde.
quote:Ziiion schreef op 02 mei 2009 @ 20:27:

[...]

Ach gut oh gut je oordeelt niet?? En veroordeelt niet??!

Geloof niet in een hel dus ik kan er ook niet heengaan. En ik heb al meerdere boodschappen via een goed medium. Dus al die mensen die in meer tussen hemel en aarde geloven en kijken naar bijvoorbeeld het "zesde zintuig" zijn niet goed in hun bovenkamer?

Ziion,

Het betreft hier een onderwerp wat m.i. geen behoefte heeft aan hemelse- of andere bovenzintuiglijke zaken. Die andere onderwerpen kaart jij op een misselijk makende manier aan. Je haalt de overleden vriend erbij. Daar roep je reacties mee op zoals de mijne.

Goed, het onderwerp maar weer.

Joenohoe slaat minnaressentaal uit en dat lezen wij, uh de ervaringsdeskundigen met name, gretig. Want het is zoals het is en zoals ik al schreef; je volgt het patroon van duizenden andere vrouwen. Tuurlijk is hij niet de gedoodverfde vreemdganger. Tuurlijk is het anders. Tuurlijk gaat zij stoppen als de emoties haar teveel gaan opbreken. Tuurlijk is ...vul maar in.

Maar net als ' gewone ' relaties is dit net zo goed voorspelbaar.

In die gewone relatie slaat de sleur toe, wordt het leven gewoon weer het leven. Op de duur, kan even duren want de boog blijft wat langer gespannen simpel door het feit dat je elkaar minder vaak ziet dus, ga je je afvragen waarom hij niet een keer kan regelen dat hij blijft slapen. Waarom hij niet heeft gebeld, waarom hij niet opnam. Of kwam zoals afgesproken. Enz. enz. En dat gaat je tegenstaan. Of bij beloftes van scheiden je afvragen waarom hij er geen vaart achter zet. Kortom de tijd verstrijkt en inene denk je; zoek maar een ander ik ben er wel klaar mee. Dit is zo'n beetje mijn verhaal en dat van vele andere vrouwen. En ik vrees dat het ook je geschiedenis gaat worden J.

Zo ook die van mijn vriendin. Vanavond was ik bij haar en ik zie het gebeuren. Hoor het aan. Zij vraagt aan mij wat te doen en hoe te handelen. Zij heeft hem gezegd dat zij geen minnares wil worden. Maar ze is het al!

Geen seks nog maar dat gaat van de week wel gebeuren, steek er zo mijn handen voor in het vuur.
quote:Ziiion schreef op 02 mei 2009 @ 21:20:

[...]

Zij ziet het goed jij niet. Jij ziet het als een trap onder je gordel.

Heb al twee maal aangegeven dat ik zelf meerdere boodschappen via een goed medium kreeg, een medium bekent van het zesde zintuig. Nou die vrouw heeft mij overtuigd dat er meer is tussen hemel en aarde. En als je er niet in gelooft dan zeg je toch gewoon; ziiion ik geloof niet dat mijn vriend mij kan zien. Je kunt me niet goed uitstaan omdat ik je waarschijnlijk teveel confronteer met de zwakke schakels in je verhaal. Een man die zijn vrouw bedriegt om jou te bevredigen want zelf kan hij niets meer, raar vindt je niet?Ben je nou echt zo dom ??? Dat soort opmerkingen onder de gordel maak je niet, je spreekt een waardeoordeel uit, uit monden van iemand die er niet meer is. Het is deugt niet zo'n opmerking, en ik ben niet de enige die daar zo over denkt.
quote:gioia71 schreef op 02 mei 2009 @ 21:33:

hmmm......ik lees al even mee. Natuurlijk zijn er mensen die er een mening over hebben dat je een relatie hebt met een gebonden man, daar kan je op wachten als je hierover schrijft. Ik begrijp dat jij je op dit moment er prettig bij voelt, hoewel ik soms niet helemaal begrijp wat je allemaal schrijft. Hoe dan ook, iedereen heeft soms behoefte aan warmte en intimiteit en dan maakt het even niet uit van wie het komt, jij voelt je er goed bij.

Wat ik me heel goed kan voorstellen is je woede dat er nu opeens je overleden vriend bij gehaald wordt. Of er nu wel of niet meer tussen hemel en aarde is, hier zit je niet op te wachten en ik vind dit ronduit kwetsend voor je!Blij dat iemand het begrijpt, dank je wel.
Het ding is gewoon dat het nu over jou gaat en dat jij nu volgens mij ook wel aanvoelt en aangeeft dat dit het met die man toch niet echt iets gaat worden. Klopt.

Eigenlijk wil je wel een relatie met de diepgang die erbij hoort, alleen ontken je dat deels, omdat hij niet in dat plaatje van jou past omdat hij dat niet kan/wil... Klopt niet, dat wil ik op dit moment niet, is veel te vroeg

Over een paar dagen ga je erachter komen dat hij eigenlijk helemaal niet zo leuk is als je denkt. Dat hij wel zegt dat je in zijn hart zit maar dat zijn daden tegengesteld zijn van zijn woorden. Je zult merken dat als jij teveel vraagt (bevestigingen) hij zonder commentaar afstand van je kan nemen en dan ook even niet bereikbaar is, jouw in vertwijfeling en gekrenkte ego achterlatend.

Klopt niet. We zijn beide even erg wat dat betreft en hebben beide die bevestiging nodig.

Hij heeft de macht. Hij kan terug naar zijn vrouw en bij haar uithuilen als hij zich k*t voelt. Hij heeft een back-up.

Denk ik niet, wat zou hij moeten zeggen ???

Waar ga jij heen? Wie heb jij naast hem? Wie slaat er een arm om jou heen als jullie geen contact meer hebben? Voel je hem al wringen? Knaag knaag... En geloof mij, dat stemmetje gaat niet meer stil.

Gelukkig heb ik vriendinnen. Maar dan geen vent meer.

Bedankt voor je commentaar Ananas. Het kan zo gebeuren, dat ik minder aandacht krijg. Heb ik hem vanmorgen al verteld dat ik dat dan gewoon vraag. En ook dat als het liefdevolle omslaat naar het negatieve, dat ik dan weg ben. Hij begreep me wel, maar vond het even niet zo leuk om te horen, logisch. Maar ik kan niet meer gedoe gebruiken, zei hij, dus hij snapte het wel. Rare man, kan echt gewoon alles tegen hem zeggen en kan met hem ook heel goed praten over mijn vriend en wat voor ellende dat losgemaakt heeft.
quote:Ananas schreef op 02 mei 2009 @ 22:22:

Aan Ziiion:

Ik vind wat je schrijft persoonlijk ook niet erg tactvol. Ik snap wat je bedoelt en wat je wilt zeggen, maar het is niet aan jouw om voor haar dode geliefde te spreken.

Geef je eigen mening over dit topic met je eigen normen en waarden, maar spreek niet 'namens' haar overleden vriend. Daarmee kun je anderen kwetsen.

Als je dan toch in leven na de dood gelooft, en dat haar overleden geliefde terug is gekeerd naar de bron, daar waar alles liefde is. Dan kun je ook denken dat haar overleden vriend het ongelofelijke gemis en verdriet van TO kan begrijpen. Dat hij snapt dat zij nu niet in staat is om in alle liefde voor zichzelf te kunnen zorgen. Een overleden persoon zal niet oordelen over hoe de achterblijvers omgaan met het verdriet. Iedereen heeft zijn eigen manier van verwerken en daarom hoeft er ook geen oordeel gegeven te worden. Vooral niet door anderen, dood of levend.Ananas, ik zit hier nu met de tranen in mijn ogen, dank je wel. Op een of andere manier begrijp jij wel een beetje wat mij bezielt.
quote:Isabelle41 schreef op 03 mei 2009 @ 01:49:

[...]

Goed, het onderwerp maar weer.

Joenohoe slaat minnaressentaal uit en dat lezen wij, uh de ervaringsdeskundigen met name, gretig. Want het is zoals het is en zoals ik al schreef; je volgt het patroon van duizenden andere vrouwen. Tuurlijk is hij niet de gedoodverfde vreemdganger. Tuurlijk is het anders. Tuurlijk gaat zij stoppen als de emoties haar teveel gaan opbreken. Tuurlijk is ...vul maar in.

Maar net als ' gewone ' relaties is dit net zo goed voorspelbaar.

In die gewone relatie slaat de sleur toe, wordt het leven gewoon weer het leven. Op de duur, kan even duren want de boog blijft wat langer gespannen simpel door het feit dat je elkaar minder vaak ziet dus, ga je je afvragen waarom hij niet een keer kan regelen dat hij blijft slapen. Waarom hij niet heeft gebeld, waarom hij niet opnam. Of kwam zoals afgesproken. Enz. enz. En dat gaat je tegenstaan. Of bij beloftes van scheiden je afvragen waarom hij er geen vaart achter zet. Kortom de tijd verstrijkt en inene denk je; zoek maar een ander ik ben er wel klaar mee. Dit is zo'n beetje mijn verhaal en dat van vele andere vrouwen. En ik vrees dat het ook je geschiedenis gaat worden J.

Zo ook die van mijn vriendin. Vanavond was ik bij haar en ik zie het gebeuren. Hoor het aan. Zij vraagt aan mij wat te doen en hoe te handelen. Zij heeft hem gezegd dat zij geen minnares wil worden. Maar ze is het al!

Geen seks nog maar dat gaat van de week wel gebeuren, steek er zo mijn handen voor in het vuur.Hier heb ik niets op te zeggen... zo lees je dat inderdaad bij anderen, en zo zal het waarschijnlijk ook gaan...
Waar ga jij heen? Wie heb jij naast hem? Wie slaat er een arm om jou heen als jullie geen contact meer hebben? Voel je hem al wringen? Knaag knaag... En geloof mij, dat stemmetje gaat niet meer stil.

Gelukkig heb ik vriendinnen. Maar dan geen vent meer.

die heb je nu ook niet die vent,want deze is niet van JOU

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven