Theehuis!

07-04-2009 22:13 3057 berichten
Alle reacties Link kopieren

Wat leuk!

Peas on earth!
Ja heel vreemd, er zit ineens een piemel aan
Gefeliciteerd Inad!

Wat leuk zeg, een jongen! Moet je erg omschakelen, omdat je zei dat je een meisjesgevoel had? En heb je al een blauw pakje gekocht?
Loretta is De Mol. Punt.
Tip 1 voor jongetjesmoeders: babyjongetjes plassen heel graag als de luier nét geopend is. Piemeltje omhoog, en dan het liefst alles in een omtrek van een metertje of 2 natsproeien. Dus: zodra de luier opengaat meteen doekje op piemeltje gooien!
Loretta is De Mol. Punt.
Tip 2 voor jongetjesmoeders: als je ergens heen gaat, mik dan behalve een schone luier ook altijd een speelgoedje met wielen in je tas. Nóóit een vervelend kind!
Loretta is De Mol. Punt.
Tip 3 voor jongetjesmoeders: neem alvast een abonnement op de Eerste Hulp ivm gaten in hoofden enzo...
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 04 mei 2009 @ 19:08:

Tip 1 voor jongetjesmoeders: babyjongetjes plassen heel graag als de luier nét geopend is. Piemeltje omhoog, en dan het liefst alles in een omtrek van een metertje of 2 natsproeien. Dus: zodra de luier opengaat meteen doekje op piemeltje gooien!Mijn meisje kon ook heel goed in het rond plassen
Fijn dat alles goed was Inad!!

En hier een prachtig plaatje van Nemo voor jou:

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Wat een vent, die Ceetje!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Star schreef op 04 mei 2009 @ 19:25:

[...]

Mijn meisje kon ook heel goed in het rond plassen

Daar hebben ze wat moois voor bedacht, zal USA wel zijn:

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
For the sprinkling wee-wee. Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa daar krijg ik spontaan jeuk van van dat soort taalgebruik.

Ja een heuse bouwvakkert dat kind van mij Kess. Ze heeft ook een bouwvakkersdecollete vaak
Heerlijk, zo'n kind!
Loretta is De Mol. Punt.
Ik vind de spinkling wee-wee wel een heel leuk kraamcadeau voor Inad heur!
Loretta is De Mol. Punt.
Gefeliciteerd Inad!!! Wat leuk!!! Enne........ik had het gewoon goed, wie dat nou gedacht . Waren de jongensnamen nou een probleem? Succes ;-)!

De tips voor jongens zijn al langs gekomen, ik heb daar niets maar dan ook niets aan toe te voegen. Genietse!
Fijn dat alles goed is met baby in buik, Inad.

En een jongetje!

Jongens zijn zo leuk. (Meisjes ook hoor, maar ik praat mezelf graag moed in.

Haai allemaal trouwens. :-)

Probeer hier weer in te springen.
Luun! Hoessie? Met jullie en de jongens?
Ha Luun!
Loretta is De Mol. Punt.
Ha Star en Kess.

Hier alles goed. Zelf wel snotverkouden, maar heb vakantie dus part of the deal.

Met jongens ook alles goed.

Vooral Ben is als nieuw sinds hij 'lactosevrij' eet. Kind straalt, lacht, haalt deugnietstreken uit (ipv op de bank te hangen als een zielig hoopje). Helemaal goed dus.

Jammergenoeg moeten we binnenkort gaan provoceren, dus wel lactose geven, maar we zien er tegenop omdat we na 2 jaar eindelijk een echt blije Ben hebben.

Mijn jongens hebben nooit in de rondte geplast. Goed opgevoed denk ik.

Jerry kwam vorige week na logeerpartijtje bij mijn ouders wel apetrots het volgende melden: "Jerry dikke drol in bad gelegd. Jerry lachen!"

Knap kind dat hij dat bij mijn ouders doet en niet thuis.
Sprinkling wee-wee

Trouwens, moest er niet ook nog een badcape vergeven worden? Of was dat al gebeurd?
Peas on earth!
Nou wie t eerst komt die t eerst maalt, dus die cape gaat lekker naar Dierewier, of Star moet vroeger bevallen

Wee Wee Tee Pee of gewoon een doekje. Ik ga toch maar voor dat laatste

Thanks voor de goede tips, Kess

Luun, fijn, zo'n stralende Ben. Kan me voorstellen dat je opziet tegen provoceren. Hopelijk valt het mee!

Dier, ja je opositionele voorspellingsgaven zijn beetje op he?

Ik ben echt alleen maar daar mee bezig nu, met gezond zijn en jongetje zijn. Zo leuk

Nog niks blauws gekocht Kess, mag het ook een andere kleur? Groen is wel cool

We hebben het nog niet aan Chica verteld. Die gaat helemaal uit van meisje, dus dat wordt wennen. En toen ik haar ophaalde van kdv moest ze huilen en had ze diarree en buikpijn dus we wachten tot morgen. Wilde haar eigenlijk naar kdv brengen en dag voor mezelf (want vrij wegens 5 mei) hebben morgen, maar das dus afwachten.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Wat een leuk nieuws hier allemaal!!

Een knul voor Inad!! Gefeliciteerd! Gaat 'ie Chico heten?

En een blije Ben voor Luna, wat heerlijk!! Maar wat snel dat er binnenkort al weer geprovoceerd moet gaan worden...kan me heel goed voorstellen dat je daar erg tegenop ziet.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Denk 't niet Olijf... aangezien Chico de vader van Chica is
Peas on earth!
Wat wel lastig is aan jongetjes is kleding, vind ik. Toen ik een kraamcadeautje voor vriendin-met-dochter kocht, had ik 10 schattige truitjes/pakjes in mijn handen waaruit ik onmogelijk kon kiezen en voor neefjes vond ik alleen maar saai spul in de kleuren lichtblauw/donkerblauw/bruin/beige/legergroen. In het gunstigste geval was het dan gestreept met bovenstaande kleuren.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 04 mei 2009 @ 22:41:

Denk 't niet Olijf... aangezien Chico de vader van Chica is Ow jaaaa....dat was ik ff vergeten...
Ja jongenskleertjes vaak niet leuk, maar, bij Kess zie ik vaakgenoeg dat t wel leuk kan, net als bij Nemo, dus dat geeft hoop

En Chico niet echt een optie nee, dan eerder Boy whaha

Moet nog een goede nick bedenken, heb jij er al een Dier? En Star?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven