Zwanger via inseminatie
zaterdag 29 augustus 2020 om 22:21
Dat is wel een goeie inderdaad. Hier duo-moederschap dus voor zover bekend geen vruchtbaarheidsproblemen
zaterdag 29 augustus 2020 om 22:25
DankjeRoxanne1985 schreef: ↑29-08-2020 22:01Hoi, bij mij/ons was het gelukt na 10 iui pogingen.
Het is inderdaad geen garantie, zijn er genoeg waar het de eerste keer meteen raak is.
Succes in ieder geval![]()
zaterdag 29 augustus 2020 om 22:26
Hier ook duo moederschap, en ik heb zelf pcos (hormoon aandoening)
Uiteindelijk toen er een cyste is verwijderd ben ik twee pogingen daarna zwanger geworden. Wel met alle pogingen met medicatie en hormoonspuiten etc etc
Zkh vond het eerst niet nodig om deze operatief te verwijderen... Denk zelf als dat eerder was gebeurd, dat ik eerder zwanger was geworden.
zaterdag 29 augustus 2020 om 22:30
Icsi is een stapje verder dan ivf. Icsi is dan een beetje de laatste optie om zwanger te worden.
zaterdag 29 augustus 2020 om 22:36
zaterdag 29 augustus 2020 om 22:48
Geef ook vooral niet op en blijf positief, maar helaas is dit dus niet voor iedereen de oplossing. Ik wens je veel succes!
zaterdag 29 augustus 2020 om 23:21
ICSI is IVF, alleen de techniek is anders. Bij IVF leg je de zaadcellen met een eicel in een petrischaaltje en kijk je of een van die zaadcellen de eicel bevrucht. Met ICSI injecteer je een zaadcel direct in de eicel, waardoor een bevruchting optreedt.
De rest van de procedure is gelijk aan die van IVF. Het is dus alleen een nóg minder natuurlijke vorm van IVF.
TO, nooit inseminaties gehad, zaad was hier te slecht, maar 1 IVF-zoon en een ICSI-bijna-zoon (die verwachten we over een paar weken).
Voor zover ik weet werken inseminaties voor normaal vruchtbare lesbische stellen ongeveer als ‘gewoon’ zwanger worden en is dus 90% binnen een jaar zwanger.
Veel succes en geluk gewenst!
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.