NIET groepje
dinsdag 5 mei 2009 om 09:22
Lekker warm Roos. Ik blijf het maar koud vinden. Heb net maar een dikkere trui aangetrokken.
Waar gaat kuiken naar toe Kip, ver weg? 1e keer van huis?
Slaat ook nergens op Engie, Wat moet je daar dan doen?
Oja ik heb een heerlijk recept uit dat blad van jou wat ik binnenkort ga maken. Heb het recept ook al met Roos gedeeld.
Waar gaat kuiken naar toe Kip, ver weg? 1e keer van huis?
Slaat ook nergens op Engie, Wat moet je daar dan doen?
Oja ik heb een heerlijk recept uit dat blad van jou wat ik binnenkort ga maken. Heb het recept ook al met Roos gedeeld.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 5 mei 2009 om 09:29
heb een sterk vermoeden dat het weer dezelfde collega is als altijd die haarzelf na 2 vluchten ziek meld...dus degene die er al zat voor oproepdienst moet dus de volgende 2 vluchten doen, en dan hebben ze dus een nieuwe nodig om daar voor jan l*l te zitten...tot 1 uur geloof ik...
anyway, ja die recepten zijn lekker he, ik heb er ook al een paar gemaakt uit die bladen, zal binnen kort nog een paar delen naar je opsturen!
moet nu gaan, tot vanmiddag of vanavond waarschijnlijk!
anyway, ja die recepten zijn lekker he, ik heb er ook al een paar gemaakt uit die bladen, zal binnen kort nog een paar delen naar je opsturen!
moet nu gaan, tot vanmiddag of vanavond waarschijnlijk!
dinsdag 5 mei 2009 om 09:54
Hihihi Kip, zag net snel bij hyves dat je ook het nummer Voel wat ik voel voor jou hebt neergezet.
Boro, had je mijn mailtje gister of eergister nog gehad met dat nummer?
Ik had het namelijk naar je toegestuurd via de internetside van Schreeuw van de Leeuw.
Mocht je het niet hebben ontvangen, zie hier;
http://www.youtube.com/watch?v=aSdXHEK8ws8
Boro, had je mijn mailtje gister of eergister nog gehad met dat nummer?
Ik had het namelijk naar je toegestuurd via de internetside van Schreeuw van de Leeuw.
Mocht je het niet hebben ontvangen, zie hier;
http://www.youtube.com/watch?v=aSdXHEK8ws8
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 5 mei 2009 om 10:27