NIET groepje

18-04-2009 14:13 4958 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 212.340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
brugklas moesten wij fietsen van alkmaar naar de koog texel ... teeeeering eind !
Hahahahah, Kip, jouw opmerking op het klapstoelentopic. Voel al aan mijn water aan waar het heen gaat.
Die van Brum bedoel je? Zal ik vast afscheid nemen? Die haalt het slechtste in me boven...hahahaha
Las net al in dat topic het woord Brumbashen hahahahhaha. Leuk gevonden.
Heeft iedereen vandaag last van een eigen leven?

Ben net een rondje "postkantoor" wezen doen, had allemaal marktplaats en ruil toestanden. Maar we hebben geen postkantoor meer, dus nu moet het in de supermarkt waar ik vroeger werkte. En zo liep ik mijn oude baas tegen het lijf brrrrrrr. Heel schijnheilig hoooooooi Kip, hoe is het met je? Duh as if he cares...mafketel!
Ik heb had last van een nietwerkend toetsenbord. O ja, en van een spannend boek, wat ik zometeen weer ga lezen.

Hopen dat kuikentje morgen beter weer heeft dan het vandaag is.

Fijn dat Chica weer opgeknapt is.

Itsie, da's schrikken, een sliding maken door water.

Roos, alsnog veel plezier in de sauna

Engie, ik zou gewoon een keer naar de bios gaan tijdens oproepdienst, of ben je dan te ver van locatie af?

Borrie, hartstikke lief van je, een vals fluisterliedje.
Ola!
Hola Djo!

Het is hier de hele dag al droog Mamz! Maar wat meer zon zou leuk zijn ja...
Zo.. ik lig op de bank, met laptop en pijn.

Dus mijn eigen leven voor vandaag is klaar.

De Krakert zei met een glimlach: Mevrouw Pilous, vandaag gaan we wat dieper op de pijn in en dat kan iets wat gevoelig zijn.

En hij had gelijk... de klootzak.

Mamzie! Wat voor boek ben je aan het lezen?
goedemiddag, daar was ik weer

wat een onzin was het zeg, ze hadden nog 2 andere collega's gebeld..dus we zaten daar met zn 3-en nix te doen, ze hadden ons eigenlijk al om 6 uur 'sochtends moeten bellen, maar t is zo goed georganiseerd daar dat ze dat vergaten te doen.

wat ook goed georganiseerd is... ik moest een documentje hebben van mn werk, dus mn leidingevende belde de afdeling die dat soort dingen regelt, zegt die doos aan de andere kant doodleuk: "werkt zij hier nog dan? want ze staat niet in het systeem hier"

nee hoor, ik werk er al jaren niet meer maar ik krijg wel elke maand betaald, is dat ook goed

Mamz: kan helaas niet naar de bioscoop dan, want die is veelste erg uit de buurt van mn werk, maar ik neem wel altijd mn nintendo ds of mn laptop mee hoor
Tjee Engie... goed geregeld zeg! Blegh...
Balen van je rug Ploes, en hoe nu verder? Ja vandaag op de bank en daarna?
Sommige werkgevers....schiet lekker op!

Ik kreeg van de week een dienst aangeboden via het uitzendburo....van 10 tot 2, en dan van 3 tot 9 geloof ik....

Hallo...ik heb ook nog zoiets als een gezinsleven.....

Die dienst geven ze maar lekker aan een ander.
Heb je de krakert geschopt Ploes?
Heb ik eindelijk de kattenkrabpaal gevonden op MP die ik zoek. Maar dit is een 2e hands. Ik heb 2 jaar geleden de mijne ook nieuw op MP gekocht bij een dierenspeciaalzaak uit apeldoorn die hem gewoon opstuurde. Was maar 39,95. Nu biedt er iemand ook een uit apeldoorn. Ik denk dat het misschien dezelfde man is, maar hij beweerd nu dat die diezelfde krabpaal 99,95 kost nieuw. Dat kan volgens mij niet, hij is precies hetzelfde, zelfde kleur. Hij wilde niet het adres of naam geven waar hij hem vandaan heeft. Nou dan niet. Zoek ik wel verder.
quote:misschicken schreef op 05 mei 2009 @ 15:55:

Sommige werkgevers....schiet lekker op!

Ik kreeg van de week een dienst aangeboden via het uitzendburo....van 10 tot 2, en dan van 3 tot 9 geloof ik....

Hallo...ik heb ook nog zoiets als een gezinsleven.....

Die dienst geven ze maar lekker aan een ander.Je hebt ook nog een forumléven!!
quote:misschicken schreef op 05 mei 2009 @ 15:56:

Heb je de krakert geschopt Ploes? Kon ik niet meer
quote:mylenevalerie schreef op 05 mei 2009 @ 16:01:

[...]

Je hebt ook nog een forumléven!!Ook dat nog ja!
quote:Pilous schreef op 05 mei 2009 @ 16:04:

[...]

Kon ik niet meer Hihi das wel een slimme, die behandeld je zo goed dat je niet eens meer in de aanval kunt naderhand.
@Chick, je kan altijd nog nee zeggen

@Mleen, ik mag oefeningen doen, ijspackings nemen/ibuprofen en volgende week terug komen. Het zou morgen beter moeten zijn. Nu is alles gewoon geirriteerd.

Mijn schoenen zijn als het goed is bij de buren afgeleverd. Ff heen strompelen
Foutmeldingen krijg ik!
ik heb mijn klerenkast vanmiddag weer eens uitgemist, zo goed dat itsman nu maar liefst anderhalve plank tot zijn beschikking heeft

plous wat vervelend van je rug
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Anderhalve plank? Straks gaat hij er aan wennen Its

Is je Caafje al bezwangerd?
quote:Pilous schreef op 05 mei 2009 @ 15:41:

...... en dat kan iets wat gevoelig zijn.

tis altijd uitkijken als mensen dat zeggen

als mijn ortho dat zegt dan betekent dat over het algemeen dat ik een week niet kan eten
quote:Pilous schreef op 05 mei 2009 @ 16:54:

Foutmeldingen krijg ik!Heb je IE 8? Effe terugzetten naar 7, ik heb nergens last van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven