Theehuis!

07-04-2009 22:13 3057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg: inLad
Peas on earth!
Hahaha, Erwt, die is wel leuk
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Of Ininad
Ik ben mijn eigen bananenschil
Chica weer opgeknapt gelukkig. Hele nacht doorgeslapen op een plaspauze en slokje water na. Zo fijn. Ze is nu dus met ier naar kdv en ik heb tijdje voor mezelf. Ga haar wel extra vroeg ophalen.

Zouden de winkels (met jongenskleertjes ) open zijn vandaag?
Oh fijn dat 't beter gaat met Chica . Volgens mij zijn de winkels gewoon open trouwens

Ik heb lekker vrij , Xan moet werken vandaag en was vanochtend dus best jaloers op me .
Peas on earth!
Hier zelfde, Ier moet ook werken. En, omdat helft van mijn collega's onder mijn werkgever valt en helft onder zijne (samenwerkingsverband) heeft maar helft van de collega's vrij, wat best oneerlijk is welbeschouwd. Maar voor mij ook wel lekker

Ik ga zo even naar de winkels dan, als ik van mijn luie gat kan komen
ben foto's van Ardennen op Hyves aan t laden en dat gaat traahaaag, dus daar moet ik sowieso even op wachten.
Winkels met jongenskleertjes zijn altijd open
Chica virusje ofzo? Zo zielig zo'n sip meisje. En dan hadden jullie nog wel zulk leuk nieuws
lk heb zojuist bedacht dat deze vrije dag Het Moment is om dan eindelijk even de trap af te maken. Heb ik tíííjden geleden geschilderd (plus muur), maar moet nog wat vlekken en dingetjes wegwerken. Even de goeie verf zoeken ennnn áctie!
Peas on earth!
Oja, had ik hier nog niet verteld:

we hebben het haar vanmorgen verteld, waren beetje bang dat ze teleurgesteld zou zijn omdat ze het steeds over een meisje had, maar ze reageerde zo lief en blij

Net kdv gebeld en het gaat goed Ga haar wel extra vroeg ophalen voor beetje extra rust nog. Voor haar dan he, die rust
Wow wat actief, Erwt
Inaaaaaaaad een jochie leuk!!! felicigetaart!

Hoi en doei...*zwaai*
Wow Erwt, stuur eens wat energie hier heen? Ben zo duf als een konijn.

Fijn dat het goed met haar gaat! Ben benieuwd hoe die kleintjes reageren als babies er straks echt zijn.

Namen moet ik in ieder geval niet aan haar overlaten. Haar zusje moet ook Ciara heten.
Wat lief Inad, dat Chica zo leuk reageerde

Star even editen? dat zusje ook Ceetje moet heten?
Peas on earth!
*ziet Star al voor zich, kindjes roepend: 'Ceetjes, komen jullie eeeeeten?'

Hmmm... mijn energielevel is ook alweer ingestort

Heb wel al verf klaargezet, maar daar blijft het dan ook bij
Peas on earth!
Nee hoor Erwt, naam van Ceetje is bekend voor de rest

Nou dat houdt dan niet over dat energielevel.
pff last van voorjaarsmoeheid ofzo...Ben ook al dagen oververmoeid en weet niet waar het door komt, net of ik niet in mijn eigen lijf zit. Misschien n**k ik wel te veel...

Over 2 weken ga ik mijn spullen ophalen, en hier neerzetten, dus inderdaad hier ook opknappen, puinruimen etc...sjucht...word er nu alweer moe van.

Ja Star noem haar Ceetje
Ik vind verven overigens leuk. Maar geen auto en geen verf, dus gaat niet lukken vandaag.
Slettebak Moon
Hmmm.... ik ga mezelf bij elkaar rapen en tóch verven...

*geeft zichzelf schop onder kont*
Peas on earth!
*Geeft Erwt nog even een trap na*

Moon, hahaha. Iets rustiger aan doen dus

Vind verven ook best oke, maar wel zwaar werk ook, blij dat het nog even niet hoeft

Uploaden gaat echt niet, kuthyves, foto's te groot denk ik, nu maak ik dus maar een slideshow
quote:Star schreef op 05 mei 2009 @ 10:20:

Slettebak Moon goh hoorde ik dat vannacht ook niet?
Haai!

Kan alleen laatste pagina teruglezen, ik krijg steeds foutmeldingen bij openen van topics. Nu na stuk of 20 keer toch gelukt. Hebben jullie dat ook of ligt het aan mij?

Tja, dat laatste zeker he?

Inad, ik neem graag de functie van personal shopper voor jou en je zoon op me heur! En als je toch liever zelf gaat shoppen heb ik nog wel wat tips en ideetjes voor je!

Hier ook brak, Ik werd om 4 uur wakker en kon toen niet meer slapen. Terwijl Vito dus voor de derde keer heeft DOORGESLAPEN!!!

Verf? Wat moet er gedaan worden. Ga toch het risico nemen en proberen terug te lezen. Als jullie mij niet meer signaleren is het niet meer goedgekomen tussen laptop en mij....

Vaarwel!
Loretta is De Mol. Punt.
T.M.I., Moontje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven