Viva la mama

04-02-2009 12:47 1602 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het verderleutertopic voor de eindelijk aan de slag mama's

naamAnanADLReginaRebelsJanneJessieLieveLieveBloemParelH5BiebMHRoosEllenDiamondReginaBloempjeKrissieMarielle (Miss W)AnAnADLElesMH

BiebRebelsJanne
quote:ellepellie2 schreef op 04 mei 2009 @ 21:07:

Hahah die Zweedse vriens is Ikea ja en degene die opgehaald werd was mij oppaskindje......hihi nu wat duidelijker schatjes???

Zitah dikke knuffel van mij!Mij was het gelijk duidelijk hoor! Het is namelijk ook een vriend van mij, of een broer misschien, want hij woont in het oosten van het land (ja AnAn maak het nog verwarrender, haha!
Zitah, ik denk aan je!! I'll keep my fingers crossed!!
Lieve Zitah, ik kan me je gevoel heel goed voorstellen. Je durft bijna niet meer optimistisch te zijn. Maar jouw gevoel is ook wel eens fout geweest in het verleden dus we gaan er gewoon van uit dat dat nu ook zo is en dat je in drie weken een prachtige friemelende bevestiging krijgt.

ADL, meisje krijgt ook nog heel veel bv (ahum, nog zo'n 6 tot 8 keer..). Ze eet eigenlijk alleen 's middags en 's avonds wat bijvoeding. Maar dat is het juist, tot 1 jaar is het bijvoeding en is melk de hoofdvoeding. Ik maakte me heel veel zorgen omdat ze dus geen ontbijt wil, maar toen wees iemand me erop dat ze 's nachts nog een keer of 4 /5 de borst krijgt (omdat ze zo onrustig is) en dus waarschijnlijk gewoon helemaal geen honger heeft.

Ze kan sinds het weekend staan, goed he. Dondert nog wel regelmatig om (gisteren tand door de tong..) en ze heeft nu 8 tandjes! Hele koppie verandert.

Ruben corrigeert mijn man nu, zo grappig, zegt mijn man, kijk daar is een konain, zegt Ruben, konijn papa. Hij gaat over twee weken naar psz, ben benieuwd.

Parel, wanneer had Sem zijn behandeling voor neusamandelen en zag je een verbetering daarna?
Die zweed is trouwens een dikke vriend van ons. Hmmm, diepvries ligt vol met zijn balletjes..
Zitah, ik leef met je mee en denk heel veel aan jullie.

Bloem dat van die balletjes staat er wel een beetje ranzig
Diamond voor jou blijf ik natuurlijk ook trouw duimen draaien
Diamond wanneer is eigenlijk ook alweer jouw D-Day???
Even snel voor bloem,

Sem is vorig jaar rond deze tijd geopenreerd aan de neusamandelen en vrijwel direct erna merkten we resultaat.

Veel rustiger slapen in de zin van niet snurken, niet meer zo benauwd en nu is hij nog maar 1 x in de 3/4 maanden verkouden in plaats van doorlopend.
Oh Zitah, ik blijf maar vreugdedansjes maken voor jou!!!!!

Bloem, onze kleine man heeft afgelopen febr zijn neusamandel er uit laten halen en sindsdien hebben we een ander kind! Niet meer ziek geweest. Af en toe een snotbel maar da's ook alles

Jee wat een toestand met die zweedse vriend zijn balletjes, haha

Kris, ik zou zeggen: Roep maar die naam. Ben erg benieuwd, hihi
Ik denk ook een jongen voor Jannes en de naam Tom (of Thom) schiet hier door mijn hoofd..... ben benieuwd.

Bij Rebbels denk ik aan een meiske, met de naam van mupke...

Dus meiden vertel maar, heb ik gelijk? hihihi
Dat zou jij wel willen weten he! Wat betreft geslacht heb je voor 50 % gelijk, haha

En de naam is fout!
Roos heeft een van onze namen volgens mij ooit eens gezegd........... dus voor de fanatieke mensen onder ons....... goed zoeken
quote:jannespannes schreef op 05 mei 2009 @ 10:14:

Roos heeft een van onze namen volgens mij ooit eens gezegd........... dus voor de fanatieke mensen onder ons....... goed zoeken

Hmm, heeft ze gezegd dat het een mooie naam is, of was het echt een naam voor jou?

Ik weet nog dat Anan ooit heeft gezegt dat ze de naam die wij hebben gekozen zo mooi vond, maar dat haar man twijfelde of het wel een echte naam was, ver voordat vriendje geboren is. Maar ik wist toen al wel dat als de baby geboren zou zijn dat hij deze naam zou krijgen. Beetje warrig, snappen jullie het nog?? haha
Nee, ze heeft een hele tijd geleden een heleboel namen opgenoemd waar die tussen stond, vandaar.
Of iedereen is heel druk met terug kijken of iedereen heeft het veels te druk vandaag om te forummen
Ja hoor Ik heb een collega die 'vriendje' heet, dus ik keek er niet echt van op

Nou vooruit: volgens mij wordt het bij Rebels een meiske en heet het Loes en bij Jannes een knul die Rob gaat heten. En ik wil niet weten of het klopt totdat de babies er zijn!
quote:krissie16 schreef op 05 mei 2009 @ 11:15:

Ja hoor Ik heb een collega die 'vriendje' heet, dus ik keek er niet echt van op

Nou vooruit: volgens mij wordt het bij Rebels een meiske en heet het Loes en bij Jannes een knul die Rob gaat heten. En ik wil niet weten of het klopt totdat de babies er zijn!Zo grappig om te lezen wat een ander bij je denkt
Laatst maakte iemand de naam die wij hebben helemaal belachelijk. Die zal nog eens raar op kijken, vooral omdat dat iemand is die erg dichtbij staat
Wat betreft Rebels denk ik een meisje en de naam durf ik echt niet te zeggen. Maar die van Mupke is trouwens wel een goede optie
Isa nog gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Diamond jij natuurlijk ook gefeliciteerd met je grote meid. Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad. Spannend hoor bij jullie. Je mag volgende week ergens testen toch.

Zitah, het is ook spannend. Ik vind het al spannend, dus voo jou moet het haast ondraaglijk zijn. Maar dat je gevoel deze keer niets zegt is misschien wel een goed teken. Het zegt iig niet dat het niet goed is. Ik kan me goed voorstellen dat de tijd nu heel langzaam lijkt te gaan.

Bloem wat leuk zo`n meiden weekend. En Ruben dus een mannenweekend met papa. Lijkt me echt heel gezellig. Wat kanp dat je meisje kan staan. Wat gaat het hard he? En wat schattig dat Ruubs z`n vader corrigeert.

Jannes, bij jou denk ik ook een jongen en de naam, ehm Teun, T(h)ies of Mees. Bij Rebels weet ik het niet. Zul je zien dat jij straks een meisje krijgt en Rebels een jongen.

ADL, wat super dat het nu zo veel beter gaat met Maaike. Lijkt me wel heel fijn om te zien. Dat Florian nog zo veel bv drinkt zou ik me niet te druk om maken hoor. Wat bloem zegt, tot een jaar is het bijvoeding en blijft bv (of kv) de hoofdvoeding.

AnAn, pff vermoeiend dat Kaj zo veel wakker wordt op het moment. De beste tip om wallen te camoufleren is voor mij nog altijd een bril Nou heb ik eerder kringen dan wallen (van die mooie donker blauwe ), maar een rbil camoufleert die al heel erg, beter dan het me met make-up lukt. Gelukkig zijn de mijne niet meer zo zwart als 1,5 jaar geleden. Kaj krijgt dus alweer een tandje erbij. Gaat lekker zo of niet. Hopelijk is die snel door en kunnen jullie allemaal weer goed slapen.

Ehm, ik weet het allemaal niet meer precies, sorry. Ik las iets over slechter eten nadat ze 2 zijn. Inge lijkt de laatste tijd ineens weer meer te eten, maar volgens mij is zij een uitzondering. Brood eet ze meestal niet zo goed (ze vindt het minder lekker volgens mij), maar avondeten gaat meestal wel redelijk. Al wisselt het wel per keer en wat we eten. En als ze een weinig groeten heeft gegeten dan geef ik haar de volgende dag gewoon een paprika, die eet ze met veel smaak helemaal op. Salade met komkommer, paprika en honingtomaatjes is hier favoriet, net als een soort ratatouille, brokolie, worteltjes, mais (gister zat ze aan tafel, hmm lekker mais mama).

O ja en over meeeten met de pot. Inge at vrij vroeg mee met de pot (nou ja toen ze eenmaal aardappel en een paar groenten at, want dat was bij haar allemaal iets later). Ik heb voor haar maar heel even gepureerd, daarna altijd gewoon stukjes gegeven. Van vlees gewoon zacht vlees en zachte vis en verder stukjes wortel, aardappel etc. Dit was volgens mij al voordat ze broodkorstjes at, dat ze stukjes wortel kreeg. Wij aten wortels en zij keek ze zo wat van m`n bord af (ze had toen wel een prakje op), toen heb ik haar maar een stukje gekookte wortel gegeven en dat ging best goed. Ik heb het een beetje gecombineerd. Ach nog steeds eten wij bijna zoutloos, dus het meeste kon ze al vroeg meeeten. En aten wij iets wat zij niet kon eten (chili of zo) dan kreeg ze wat uit de vriezer of uit een potje. Ik vroor trouwens heel vaak wel groenten en aardappelen en pasta apart in. Dan kon ik bij elkaar gooien en varieren wat ik wilde.
Hey meiden,

heb hier (en op hyves) even vluchtig bijgelezen.

Ben erg druk met werk en van alles en nog wat. Mupke is ziek geweest en we moeten van alles regelen voor de hypotheek die we gaan afsluiten, afpsraak en adspraak daar. Beetje te weinig tijd voor alles, maar ja.

Zitah, ik denk heel veel aan je. Dikke kus!

Lieve, hoe gaat het met jullie? 20 mei dus de MRI? Moet veel aan je denken.

Diamond, nog gefeliciteerd met Isa! Ook alweer1 jaar!

En spannende weken ook voor jullie nu! Ik duim hoor!

Moet nu nog gauw even wat in huis doen voor Mupke weer wakker is!

Later!
Grappig dat jullie allemaal denken dat wij een meid krijgen! Jannes, noem die naam maar, hoor! Ik doe toch geen uitspraken over goed of fout.

Maar ik denk echt een jongen hoor. Denk ik bij Janne ook en ik gok op Tijn.

Zitah, kan me voorstellen dat je 'm enorm knijpt. Het is normaal al superspannend, die eerste weken. Laat staan in jullie situatie. Dikke voor jou.

Roos, succes met alles en we zien je wel weer wat vaker als je het wat rustiger krijgt!
Tijn vind ik ook bij Jannes passen.

En zoals ik al zei vind ik de naam van mupke wel iets voor Rebels, hoewel ik mijn meisje haar naam ook wel bij Jona vind passen.

Ik zit lief hier alweer om te praten Sebbe is nog steeds favoriet bij mij maar lief vind namen die eindigen op een 'e' wat sloom. Sebbuhhh ... snap u Dus nu ga ik voor Sebbe, roepnaam Seb hahahaha. Hij kijkt er al wel positiever tegenaan zo hahaha, ben toch zo gemeen.
grrr net een heel stuk getypt krijg ik een rare melding

MH heeel erg bedankt voor je cadeautje,onwij leuk en lief van je!!

Zitah: hahaha Sebbuhhhhh...ik zie er ook echt een gezichtsuitdrukking bij op die manier hahaha sorry

straks meer nu geen tijd meer

groetjes diamond
He Zitah, in Engeland was Seb de roepnaam voor Sebastian. Vond het altijd heel leuk klinken.

Wie van jullie is al begonnen met potty training? Volgens mijn moeder is het daar nu wel tijd voor maar zie er zooooooooo tegenop..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven