Bugaboo Frog vraagje

05-05-2009 13:46 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Bugaboo Frog uit 2004, waarvan ik alleen de wandelwagen heb gebruikt. De reiswieg heb ik dus nooit gemonteerd. Nu wil ik de wagen op marktplaats zetten, maar heb een probleempje: bij de wandelwageninzet zit een 5-punts gordel. De heupgordel zit met een lus vast aan het frame. Je kunt hem er dus niet afhalen, tenzij je het frame uit elkaar kunt halen (en dat kan toch niet??) Wil je dus de reiswieg plaatsen, dan hangt er aan het frame aan beide zijden zo'n gordeltje. Bij andere Bugaboos op MP zie ik dat niet, en ook de gebruiksaanwijzing laat dit niet zien. Ik heb de handleiding helemaal doorgelezen, maar helemaal niets over dit gordeltje. 't Is een beetje een vaag verhaal geworden, maar hier zijn vast wel Bugaboo kenners aanwezig...
Heel simpel: verberg het gordeltje onder het matrasje van de reiswieg!

Succes met de verkoop!
Loretta is De Mol. Punt.
Bij de Cameleon moet je dat gordeltje in een zakje aan de zijkant van de reiswieg stoppen, misschien is dat bij de Frog hetzelfde?
Nee, geen zakjes bij de Frog. Ik heb de gordeltjes nu weggewerkt onder het matrasje zoals Kess aangaf. Vind het wel een beetje slordig staan moet ik zeggen. Lijkjt mij dat een baby de gordeltjes dan ook zo terug kan haken met z'n voetjes.
Daar kan de baby echt niet bij, hoor!
Loretta is De Mol. Punt.
volgens mij heb ik ook een frog uit 2004... zal zo ff naar zolder lopen maar volgens mij kan het tuigje gewoon van het frame af.... ik heb de wieg ontmanteld (ook niet gebruikt wat een onding on t openbaarvervoer!!) en het zitgedeelte met tuigjes en al liggen geloof ik...
tuigje kan er idd NIET af.... moet je onder t matras frummelen... ik denk dat ik m gekregen heb net t ene gedeelte van t tuigje los in een tasje en het andere gedeelte hangend aan de wagen. maar de mijn is dan ook tweedehands...
Ik heb precies hetzelfde probleem... Boekjes erbij... maar geen oplossing... Ik ben juist de tweedehands gebruiker van deze bugaboo.

Maar het is me inmiddels al bij meerdere buguboo's opgevallen dat er gewoon een riempje aan de zijkant hangt. Ik heb de riempjes een beetje tussen de adapters en de wieg gepropt, zodat je ze niet echt ziet.

Ben benieuwd of er wel een echte oplossing voor is....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven