Bugaboo Frog vraagje
dinsdag 5 mei 2009 om 13:46
Ik heb een Bugaboo Frog uit 2004, waarvan ik alleen de wandelwagen heb gebruikt. De reiswieg heb ik dus nooit gemonteerd. Nu wil ik de wagen op marktplaats zetten, maar heb een probleempje: bij de wandelwageninzet zit een 5-punts gordel. De heupgordel zit met een lus vast aan het frame. Je kunt hem er dus niet afhalen, tenzij je het frame uit elkaar kunt halen (en dat kan toch niet??) Wil je dus de reiswieg plaatsen, dan hangt er aan het frame aan beide zijden zo'n gordeltje. Bij andere Bugaboos op MP zie ik dat niet, en ook de gebruiksaanwijzing laat dit niet zien. Ik heb de handleiding helemaal doorgelezen, maar helemaal niets over dit gordeltje. 't Is een beetje een vaag verhaal geworden, maar hier zijn vast wel Bugaboo kenners aanwezig...
dinsdag 5 mei 2009 om 14:32

dinsdag 5 mei 2009 om 16:05
Ik heb precies hetzelfde probleem... Boekjes erbij... maar geen oplossing... Ik ben juist de tweedehands gebruiker van deze bugaboo.
Maar het is me inmiddels al bij meerdere buguboo's opgevallen dat er gewoon een riempje aan de zijkant hangt. Ik heb de riempjes een beetje tussen de adapters en de wieg gepropt, zodat je ze niet echt ziet.
Ben benieuwd of er wel een echte oplossing voor is....
Maar het is me inmiddels al bij meerdere buguboo's opgevallen dat er gewoon een riempje aan de zijkant hangt. Ik heb de riempjes een beetje tussen de adapters en de wieg gepropt, zodat je ze niet echt ziet.
Ben benieuwd of er wel een echte oplossing voor is....