Good Luck 2
dinsdag 5 mei 2009 om 16:18
Stom internet? Hoezo Jin? Die foutmelding ligt aan viva hoor...
Mal: na jaaaaa... nooit kamperen in eigen woonplaats? raar zeg! Ik stuur bridgesvriend wel eens een weekendje naar campingbridgesdorp... Houdt het spannend hè! Zo leuk, die thuiskomst, wij rennen in slowmotion, tranen, fishermans friends en kindjes met bloemen en zo... En elke keer een souvenirtje!
Mal: na jaaaaa... nooit kamperen in eigen woonplaats? raar zeg! Ik stuur bridgesvriend wel eens een weekendje naar campingbridgesdorp... Houdt het spannend hè! Zo leuk, die thuiskomst, wij rennen in slowmotion, tranen, fishermans friends en kindjes met bloemen en zo... En elke keer een souvenirtje!
dinsdag 5 mei 2009 om 16:32
quote:bridges6 schreef op 05 mei 2009 @ 16:18:
Ik stuur bridgesvriend wel eens een weekendje naar campingbridgesdorp... Houdt het spannend hè! Zo leuk, die thuiskomst, wij rennen in slowmotion, tranen, fishermans friends en kindjes met bloemen en zo... En elke keer een souvenirtje!
Ik zie het voor me!
Ik stuur bridgesvriend wel eens een weekendje naar campingbridgesdorp... Houdt het spannend hè! Zo leuk, die thuiskomst, wij rennen in slowmotion, tranen, fishermans friends en kindjes met bloemen en zo... En elke keer een souvenirtje!
dinsdag 5 mei 2009 om 16:32
Hallo!!
Ik zie een leuk tentje en bedje langskoemn zeg, gezellig.
Net naar het Sprookjeswonderland geweest. Eind rijden maar GAAAAAFFF!!! Helemaal super zeg.
Meteen even langs het graf van mijn oma gereden, fijn om daar geweest te zijn.
Even heel ranzig: ik ga naar de Toppers. ha ha, hoe stom maar eigenlijk zo leuk!
Nou, ga Berend aandacht geven, die hangt om m;n nek.
Ik zie een leuk tentje en bedje langskoemn zeg, gezellig.
Net naar het Sprookjeswonderland geweest. Eind rijden maar GAAAAAFFF!!! Helemaal super zeg.
Meteen even langs het graf van mijn oma gereden, fijn om daar geweest te zijn.
Even heel ranzig: ik ga naar de Toppers. ha ha, hoe stom maar eigenlijk zo leuk!
Nou, ga Berend aandacht geven, die hangt om m;n nek.
dinsdag 5 mei 2009 om 17:04
En hij doet het weer....
Suze, hoe was het bij de vk? Niet misselijk meer, dat is beter!
Star, knuffel voor Ceetje.
Hel, nee, niet de eerste keer logeren. Vriendin roept altijd:"Je kan ze altijd brengen hoor, 2 kinderen meer maakt mij niet uit"> en het is Lianne's vriendje, dus die is al lang weer in de wolken
Shit, anderhalf uur wachten op de ANWB?
Amaal, lijkt me leuk, sprookjeswonderland.
Naar de Toppers? Ach, als je maar LOL hebt hè
Jin, hoe gaat het met je?
Naatie, hoe is het met jou en Tobias en Robin?
Ik ga douchen. Gezellige avond meiden.
Suze, hoe was het bij de vk? Niet misselijk meer, dat is beter!
Star, knuffel voor Ceetje.
Hel, nee, niet de eerste keer logeren. Vriendin roept altijd:"Je kan ze altijd brengen hoor, 2 kinderen meer maakt mij niet uit"> en het is Lianne's vriendje, dus die is al lang weer in de wolken
Shit, anderhalf uur wachten op de ANWB?
Amaal, lijkt me leuk, sprookjeswonderland.
Naar de Toppers? Ach, als je maar LOL hebt hè
Jin, hoe gaat het met je?
Naatie, hoe is het met jou en Tobias en Robin?
Ik ga douchen. Gezellige avond meiden.
dinsdag 5 mei 2009 om 18:47
dinsdag 5 mei 2009 om 18:55
Oh arme Hel, ik zie het voor me! Net zo´n leuke rit dus als die elf uur met oudste in de file in een ver verleden. Die ritjes blijven je bij he?
Kokos, inderdaad, geef mij zo´n vriendin! Lief hoor. Komen die kindjes ook wel eens bij jou logeren? Met mij gaat het hoor. Ben gewoon even niet heel jubel, maar verder prima. Ik overdenk nog steeds mijn zonden . Lief dat je naar me vraagt.
Juud, hoe gaat het met Juudzus?
Amalia, ik kan geen topper meer zien, echt niet. FOUHOUT!!!! :puke:
Kokos, inderdaad, geef mij zo´n vriendin! Lief hoor. Komen die kindjes ook wel eens bij jou logeren? Met mij gaat het hoor. Ben gewoon even niet heel jubel, maar verder prima. Ik overdenk nog steeds mijn zonden . Lief dat je naar me vraagt.
Juud, hoe gaat het met Juudzus?
Amalia, ik kan geen topper meer zien, echt niet. FOUHOUT!!!! :puke:
dinsdag 5 mei 2009 om 18:59
quote:Helenita2 schreef op 05 mei 2009 @ 17:20:
Doe mij zo'n vriendin Kokos!
Wegenwacht kon me niet vinden, ik stond ergens op een dijk zonder naam, heeft heel wat belletjes gekost...
Moet ineens denken aan die reclame van Jeep:
Vrouw belt ANWB: Ik sta daar en daar met pech
ANWB: we komen eraan
ANWB:We kunnen u niet vinden.
Vrouw: daar ben ik met die Jeep
ANWB: we zien geen Jeep
Conclusie: er is maar 1 jeep, de rest is nep
Nouja, dom verhaal maar moet er aan denken ha ha.
De Reus hebben we net even over geslagen.... jammer. Maargoed, die was eng dus. Ik zit altijd met dit soort dingen met het slaapje van Berend, dus we zijn van 10 tot 13.15 geweest. En de reus was aan de andere kant van de bootjes dus gingen we niet meer redden gezien de kleintjes.
Reden om nog een keer terug te gaan!
Mamax, ik was met mijn zus, haar kinderen, mijn moeder en L en B dus. Volgende keer zal ik je bellen okee? Heb jij een abonnement?
Doe mij zo'n vriendin Kokos!
Wegenwacht kon me niet vinden, ik stond ergens op een dijk zonder naam, heeft heel wat belletjes gekost...
Moet ineens denken aan die reclame van Jeep:
Vrouw belt ANWB: Ik sta daar en daar met pech
ANWB: we komen eraan
ANWB:We kunnen u niet vinden.
Vrouw: daar ben ik met die Jeep
ANWB: we zien geen Jeep
Conclusie: er is maar 1 jeep, de rest is nep
Nouja, dom verhaal maar moet er aan denken ha ha.
De Reus hebben we net even over geslagen.... jammer. Maargoed, die was eng dus. Ik zit altijd met dit soort dingen met het slaapje van Berend, dus we zijn van 10 tot 13.15 geweest. En de reus was aan de andere kant van de bootjes dus gingen we niet meer redden gezien de kleintjes.
Reden om nog een keer terug te gaan!
Mamax, ik was met mijn zus, haar kinderen, mijn moeder en L en B dus. Volgende keer zal ik je bellen okee? Heb jij een abonnement?
dinsdag 5 mei 2009 om 19:13
Leuk toch juist dat soort avondjes, kan je lekker uit je bol gaan Amalia.
Kan Berend niet in de buggy slapen of zeg ik nu iets heel geks?
Ik wil er ook een keer heen, en wordt waarschijnlijk ook een keer een actie hiero bij de Giraf.
Met mij is verders alles prima hoor, lief dat je het vraagt Jinny en de rest.
Waarom ben je niet in jubelstemming?
Kan Berend niet in de buggy slapen of zeg ik nu iets heel geks?
Ik wil er ook een keer heen, en wordt waarschijnlijk ook een keer een actie hiero bij de Giraf.
Met mij is verders alles prima hoor, lief dat je het vraagt Jinny en de rest.
Waarom ben je niet in jubelstemming?
dinsdag 5 mei 2009 om 19:17
dinsdag 5 mei 2009 om 19:17
dinsdag 5 mei 2009 om 19:30
Hoi, hoi,
Ben er nog.
Jin, vriendje van Lianne heeft hier nog niet geslapen. Volgens vriendin slaapt hij liever thuis.
Snap dat je niet in jubelstemming bent, vanwege je oma? Daarom vroeg ik ook hoe het met je gaat .
Amaal, ik snap je niet helemaal. Stom maar toch leuk om naar de Toppers te gaan? Mij zul je niet zien, maar als jij (en met jou vele duizenden Nederlanders) het leuk vindt, waarom niet?
Bam, fijn dat het goed gaat met je. Je laat me iedere keer schrikken.
Wat goed van Juul! Welke luierbroekjes heb je?
Wij maakten Lianne 's avonds laat wakker, ging even goed, maar daarna was het toch weer huilen. We zijn ermee gestopt. Dan maar een luier om in bed. Komt vanzelf goed.
Suze, foto buik?
Ik ga (stembanden opwarmen voor het volkslied ).
Ben er nog.
Jin, vriendje van Lianne heeft hier nog niet geslapen. Volgens vriendin slaapt hij liever thuis.
Snap dat je niet in jubelstemming bent, vanwege je oma? Daarom vroeg ik ook hoe het met je gaat .
Amaal, ik snap je niet helemaal. Stom maar toch leuk om naar de Toppers te gaan? Mij zul je niet zien, maar als jij (en met jou vele duizenden Nederlanders) het leuk vindt, waarom niet?
Bam, fijn dat het goed gaat met je. Je laat me iedere keer schrikken.
Wat goed van Juul! Welke luierbroekjes heb je?
Wij maakten Lianne 's avonds laat wakker, ging even goed, maar daarna was het toch weer huilen. We zijn ermee gestopt. Dan maar een luier om in bed. Komt vanzelf goed.
Suze, foto buik?
Ik ga (stembanden opwarmen voor het volkslied ).
dinsdag 5 mei 2009 om 20:00
Veel plezier Kokos! Hopelijk speelt man de sterren van de hemel!
Jin: voor jou. Nog even dan krijg je weer leuke visite...
Amalia: leuk man de Toppers! Ben benieuwd hoe ze het doen volgende week; ik ga kijken hoor! Leuk naar sprookjeswonderlnadf. Ik "moet" ook nog steeds een keer heen met de kids. (Hmmm kan zowat wel leuke meeting worden...)
Bam: whoehoe voor J.! Goed zeg! Ben benieuwd hoe het gaat vannacht!
Suus: ik wil ook wel een buikfoto!
Heb veel gedaan aan tafeltent, schiet al best op. Deur en ramen klaar. Nog gordijntjes en bloemetjes. Evengoed nog veel, maar ach... Komt goed!
Jin: voor jou. Nog even dan krijg je weer leuke visite...
Amalia: leuk man de Toppers! Ben benieuwd hoe ze het doen volgende week; ik ga kijken hoor! Leuk naar sprookjeswonderlnadf. Ik "moet" ook nog steeds een keer heen met de kids. (Hmmm kan zowat wel leuke meeting worden...)
Bam: whoehoe voor J.! Goed zeg! Ben benieuwd hoe het gaat vannacht!
Suus: ik wil ook wel een buikfoto!
Heb veel gedaan aan tafeltent, schiet al best op. Deur en ramen klaar. Nog gordijntjes en bloemetjes. Evengoed nog veel, maar ach... Komt goed!