Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Ooo, die is leuk!!!!!!!

Ik wil ook een meisje

Stressed is just desserts spelled backwards
Ik kan altijd nog Jonathan aankleden als meisje. Hij zat laatst in bad en toen maakte onze thuiszorg een staartje van shampoo in zijn haar en toen leek hij sprekend op mijn nichtje. Denk dat als ik hem een jurk aandoe en staartjes in dat niemand het ziet
Jammer dat hij zo'n boevenkop heeft. Gaat niet lukken je plannetje
Julian heeft besloten dat we zo naar die tent toe gaan

Gave tent zeg!
Hij is gaaf Star! Is Ciara er blij mee?
Ceetje zit er nu in te picknicken

Zeg maar wanneer je komt Bam, dan zal ik de picknick in orde maken
Oh hij is leuk!!! Die zou mijn ventje ook nog geweldig vinden! (pfff ik ben nu bezig, heb nu bijna de raampjes erin zitten... Dan nog gordijntjes, bloemetjes aan de onderkant, en andere frustesl. Geloof dat ik teveel wil... Ik wil ook picknicken!)
Plasje was niet in orde. Het was te troebel en er dreven dingen in, dus dipstick kon het niet goed meten.

Morgen kweekje naar het ziekenhuis brengen.
quote:Star schreef op 05 mei 2009 @ 09:24:

[...]

Haaaai daar ben je! Voel je je helemaal goed weer?

Hier ook goed, vanavond weer naar vk.Ik vanmiddag naar vk. Vrijdag echo. De buik groeit als een trein dus het gaat lekker. Ben ook niet misselijk meer, erg prettig! Bij jou ook helemaal over?
Ah fijn, hartje luisteren. Buik gaat hier ook goed, kleine dame trappelt lekker door.

Kan vent het al voelen?

Af en toe nog een golf van misselijkheid, heel raar.
ik heb trouwens ook de ene na de andere foutmelding en dan sluit hij forum af?? Lekker dan....

Star, tijd voor een bezoekje kinderarts... Is niet normaal bij kleine meisjes dus even goed na laten kijken zou ik doen!

ff brood maken, madam heeft trek
Goedemiddag trouwens
Nope, niet echt normaal inderdaad. Afwachten wat er uit de kweek komt en dan laat ik haar doorverwijzen.

Die anti-schimmelcreme gebruik ik ook meer wel dan niet
Mmm, nog even afwachten dus Star. Vervelend. Wanneer is kweekje klaar? Tafeltent super - heeft oma mooi gedaan!

Suus, ah, ik was al benieuwd wanneer jij weer echo had! Hier ook irritante foutmeldingen trouwens (ben nu ook de menubalk kwijt - vaag).

Allebei de kinders uit logeren Kokos, voor het eerst? Leuk hoor, avondje voor jullie samen.

Las vanochtend in de Metro (ben hele week met ov, auto kaduuk, schadepostje van 750 euri - auw auw auw...) dat vrouwenfora op internet helemaal hot zijn. Zijn wij met z'n allen dus even helemaal hip & happening!
quote:Star schreef op 05 mei 2009 @ 12:00:

Ceetje zit er nu in te picknicken

Zeg maar wanneer je komt Bam, dan zal ik de picknick in orde maken Juul stapt zo de trein in
klinkt niet goed Star, wanneer heb je de uitslag als je het morgen wegbrengt?

Leuk hartje luisteren Suze!

Hoe ver ben je nu?

mag wel een agenda bij houden met al die zwangeren meiden
Geen idee Hel wanneer klaar is. Ga zo het kweeksetje halen en dat moet ik dan morgenochtend afleveren in het ziekenhuis.

Ik gebruik Mozilla, dus geen foutmeldingen

750 euro? Wat is er stuk aan? Knap balen!

O leuk Bam, dan zie ik Juul volgende week wel ergens
haha nou idd..
Mozilla, wa's da?

Versnellingsbak aan poeier, slijtage, niks aan te doen, shit happens. Stond zaterdag met Mare stil ergens in the middle of nowhere. Anderhalf uur gewacht op anwb en die heeft ons naar de garage gesleept. Ja ja, we maken wat mee.
Andere browser.

Jij mazzel dat je lid van anwb bent dan!
bah, klinkt niet lekker Star! Ik hoop dat het meevalt.

Balen Hel, van de auto! Kun je nou net niet gebruiken.
Zo, ik kon er ook steeds niet op komen door foutmeldingen...

Star: hè wat balen van urine van Ceetje... Hoelang duurt kweek?

Hel: ha ben ik toch nog hip hihi! Balen van auto zeg!
Ik heb geen last van foutmeldingen (ook Firefox) maar het gaat wel een stuk trager.

Bridge, Malman wist niks van de campings verder. Misschien nog even aan Juud vragen
Ah evengoed bedankt voor het vragen mal, de links die je gaf zagen er best leuk uit dus komt vast goed! En zal Juud idd ook nog eens vragen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven