was jij zelf een slechte date?

05-05-2009 19:37 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden

ik las al verschillende date-blunders, maar was jij ooit zelf the date from hell?

Ik heb er wel zo eentje:

Date 1: het klikte

Date 2: etentje op Valentijnsdag, jaja

Date 3: en nu komt het

We spraken ergens af en ik kwam met de trein. Hij zou me terug naar huis rijden met zijn auto. Maar eerst zouden we iets gaan eten.

Onderweg voelde ik het al opkomen. Ik heb nogal snel last van wagenziekte.

Maar ik zei niets, want dat ik ook niet verleidelijk he.

Nog geen 300 meter van het restaurant riep ik opeens: "stop, laat me eruit, ik voel me niet goed, rij maar door, ik kom te voet"

Ik stapte met elastieken benen uit de wagen en hoopte dat die jongen snel door zou rijden zodat ik kon kotsen.

Hij wist niet waar hij het had!

In het restaurant was de ober nog niet geweest of ik was al een paar keer naar het toilet gelopen!

Eten heb ik niet gedaan, ik kon geen eten zien of ruiken en een conversatie was er al helemaal niet! Alleen stilte en "sorry, ik moet nog even naar het toilet"

Ocharme die jongen zat daar de helft van de avond alleen aan de tafel.

Hij heeft me nadien nog afgezet bij me thuis en heb er nadien niets meer van gehoord. Ik was dan ook zijn date from hell.

Nog even dit, het lijkt wel erg dat hij nadien niets meer liet horen, maar ik heb ondertussen wel een hele lieve jongen ontmoet!
Ja, ik was ook zo'n duivel.

Op weg naar een first date, kwam ik een oude bekende tegen, daar te lang mee staan te praten, en aldus veeeeeeel te laat bij andere date, of nouja, op de afgesproken plaats, want de vogel bleek al gevlogen te zijn (en terecht!!!). Heel stiekum vraag ik me nog wel eens af of het wat geworden zou zijn tussen ons...
Hahaha WiboArthur, ik ben ook een slechte date geweest... ooit! Na een avond stappen ging ik mee met het object van mijn liefde en vomeerde ik zijn nieuwe meubilair onder! Oh ja, en bij iemand die voor mij een date-from-hell was heb ik de date-from-hell uitgehangen door monsterlijke hobbies te verzinnen met het doel zo snel mogelijk weg te komen.

Maar mijn slechste actie was nog wel: gat in mijn hoofd vallen, net iets teveel alcohol ophebben, daarmee royaal in de tranen schieten en het zoooo dramatisch maken, dat de beste man nooit meer iets van zich heeft laten horen! Grinnik
Jaaaaaaaaaaaaaaaaren terug had ik ooit een date. Zelfs bij die jongen blijven slapen. Daarvoor filmpje gekeken, gekletst en daarna nog een beetje lopen friemelen in bed. Toen ik de volgende dag naar huis ging, stuurde ik hem nog een sms'je met dat ik het gezellig vond. Nooit meer wat 'm gehoord. Begrijp het nog steeds niet maar waarschijnlijk was ik zijn date from hel (of hij baalde dat we niet geneukt hadden...dat kan natuurlijk ook)
Ik had eens een afspraak om met iemand naar een studie feestje te gaan. Ik dacht: we gaan als vrienden en mengen ons daar met de andere mensen. Hij dacht: zij gaat met mij. Ik had het pas door toen ik de volgende dag wakker werd in het huis van een andere feestganger (na ehmm een zeer plezierige nacht) en een sms-je had dat mijn 'date' (wat voor mij dus geen date was!) heel erg teleurgesteld was in mij. Achteraf kan ik me nog wel herinneren dat hij een paar keer heel boos naar me had gekeken die avond, maar die connectie maakte ik pas later. Niet zulk fraai gedrag van mij dus........
Met iemand anders.... veel duidelijker kan "she's not into you" niet worden
Schaam me heel diep, ik ben een aantal keer date from hell geweest...

Deze komt uit het pre-mobiele telefoon-tijdperk.

Nam jongen mee naar huis, na paar dates. Thuis aangekomen bleken we geen condooms te hebben. Ik legde hem de weg uit naar een condoomapparaat vlakbij mijn huis, en hij ging ze dus halen.

En, toen ben ik (lichtelijk aangeschoten) in slaap gevallen.

Volgende ochtend werd ik wakker, het duurde even en toen begon het me te dagen dat ik eigenlijk niet alleen wakker had moeten worden!! Ik slaap dus heel vast en had deurbel niet gehoord.

Ik schaamde me diep, nooit meer iets van die jongen gehoord. Wel via via gehoord dat hij, zacht gezegd niet zo blij was, en zich heel erg voor schut voelde staan.
quote:vivastudent schreef op 05 mei 2009 @ 19:50:

Met iemand anders.... veel duidelijker kan "she's not into you" niet worden Ja, tis echt lullig, maar voor mij was het dan ook echt geen date, voor hem kennelijk wel....
Haha wat erg wiboarthur!

Ik heb het zelf ook al eens gehad. Er was een jongen die wel een date met me wilde, zelf zag ik dit niet echt zitten. Hij was wel aardig maar niet echt mijn type. Een vriendin haalde me echter over om het toch een kans te geven aangezien ik al een tijdje vrijgezel was.. én omdat hij zijn neef mee zou nemen (die vond zij wel leuk)

We zouden dus met zn 4e naar de bioscoop gaan.Uiteindelijk bleek die neef dus ziek, en vroeg de jongen of ik ook alleen wilde komen (Voorbedachte rade waarschijnlijk) Maar ik had afgesproken dat ik bij die vriendin bleef slapen dus ze moest wel mee.

We stonden met zn 2e voor de bios te wachten en toen kwam die jongen dus aan. Ow ow ow, ik wist al meteen: DIT WORD HELEMAAL NIKS!

Hij kwam aan in zn joggingpak en afgetrapte gympen, zn haar zat echt vreselijk, alsof die net terug kwam van een potje straatvoetbal. Afknapper. Ik stond daar namelijk helemaal opgetut.

Ik zei echt bijna niets tegen hem tijdens de film.

Mijn vriendin zat aan de andere kant tegen me te porren van: 'zeg nou es wat tegen hem' stiekem lachte ze zich dood want het moet er bijna ook wel grappig uit hebben gezien.

Tot overmaat van Ramp, zat zijn éx-vriendin (waar hij 2 jaar bij geweest was, het was net 1 maandje uit) ook nog 2 rijen boven ons met een paar vriendinnen. Ik kreeg echt een kwade blik toen een keer naar boven keek. Daarna gingen ze ook nog heel kinderachtig popcorn gooien.

In de pauze ging hij iets te drinken halen. Ik was toen echt van plan om de zaal uit te rennen en te maken dat ik weg kwam. Maar mijn vriendin hield me tegen, haha. Ze vond dat ik dat niet kon maken. (Is eigelijk ook wel zo)

Tijdens de 2e helft van de film, pakte hij mijn hand.

O Myn God. Ik kreeg dr helemaal de kriebels van. (Not in a good way)

Hij had ook nog vieze lange nagels. Mijn vriendin zich stiekem helemaal dood lachen om mijn gezicht.

& Na afloop stond hij er ook nog op dat hij ons naar huis zou brengen. Ik zei al 3x dat het niet nodig was, maar oke hij hield nogal vol.

Eenmaal voor de deur heeft die nog een half uur staan draaien omdat hij dus hoopte dat ik hem zou gaan zoenen.

Ja dag!

Niet dus. Met een smoesje ben ik snel/snel naar binnen gegaan.. en heb nooit meer iets laten horen.

Ik was echt een ongezellige/arrogante/ondankbare date *schaam*

Maar er was gewoon echt helemaaal geen klik. Niks.

Dus ja, ik was een slechte date.

Mijn tip: Als je zelf geen zin hebt in een date, laat je niet overhalen door een vriendin want meestal gaat het dan echt niet werken
quote:fladder schreef op 05 mei 2009 @ 19:53:

Schaam me heel diep, ik ben een aantal keer date from hell geweest...

Deze komt uit het pre-mobiele telefoon-tijdperk.

Nam jongen mee naar huis, na paar dates. Thuis aangekomen bleken we geen condooms te hebben. Ik legde hem de weg uit naar een condoomapparaat vlakbij mijn huis, en hij ging ze dus halen.

En, toen ben ik (lichtelijk aangeschoten) in slaap gevallen.

Volgende ochtend werd ik wakker, het duurde even en toen begon het me te dagen dat ik eigenlijk niet alleen wakker had moeten worden!! Ik slaap dus heel vast en had deurbel niet gehoord.

Ik schaamde me diep, nooit meer iets van die jongen gehoord. Wel via via gehoord dat hij, zacht gezegd niet zo blij was, en zich heel erg voor schut voelde staan.
Heb het wel eens gehad met een jongen die ik leerde kennen op een feestje en die vond ik erg leuk. Hij woonde in Groningen op kamers. Maar hij was wel heel anders dan ik. Veel rustiger ook. Op dat feestje viel dat nog niet zo op. Toen vond ik dat nog wel mysterieus geloof ik. Maar goed, hij nodigde mij uit in Groningen en dat vond ik wel leuk. Ik kwam daar, we hadden gewoon helemaal niks te vertellen aan elkaar... Het was zo stil en ongemakkelijk! Nou, dan duren de uren wel lang. Ik zat ook echt de hele dag met mijn mond vol tanden. En als ik dan iets vertelde dan dacht hij daar heel anders over, aaargh. Ik was echt opgelucht toen hij zei dat het verder niks zou worden tussen ons.

Ik denk dat hij mij wel de date from hell vond.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ja, ik was ook zo'n date from hell..Ik had met de betreffende meneer op station afgesproken. Hij was al een half uur te laat en hij leek in de verste verte niet meer opd e foto 9foto was 10 jaar oud). Na een kop koffie in de restauratie heb ik hem verteld dat zijn eerstvolgende trein 20 minuten later zou gaan...en ben weggegaan!
Ik heb wel eens een date gehad, we hadden ergens gegeten en erna gingen we nog wat drinken in een bar. Ben ik in die bar in slaap gevallen. De volgende dag nam hij niet eens meer de telefoon op. Nou ja, pech.

Oja en nog eens een keer een afgang. Na het stappen zeer aangeschoten een jongen gezoend, moest ik toch overgeven. Zo over hem heen. Hij was not amused.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:mylenevalerie schreef op 05 mei 2009 @ 19:59:

Ik heb wel eens een date gehad, we hadden ergens gegeten en erna gingen we nog wat drinken in een bar. Ben ik in die bar in slaap gevallen. De volgende dag nam hij niet eens meer de telefoon op. Nou ja, pech.
Ooooh MV Da's wel héél erg
Ja, ik ben wel eens erg fout bezig geweest. Een keer op date (met deze jongen date ik eens in de zoveel tijd, hij werd een soort back up date in rough times) zaten we in een klein kroegje. Aan het einde van de bar zat een lekker ding, die oogcontact met mij zocht. Zodra mijn date naar de wc ging, kwam deze jongeman naast me zitten. Ik hield hem niet tegen, maakte hem duidelijk dat de jongen die bij me was, niet mijn vriend was. Toen mijn date terug van het toilet kwam, bleef het lekkere ding naast me zitten. We zaten steeds stiekem aan elkaar te frunniken. Uiteindelijk vertrok ik met date, maar had wel het tel.nr. van het lekkere ding. Uiteindelijk heb ik afgesproken met het lekkere ding en daar een paar keer wilde nachten mee beleefd. Ik heb dus eigenlijk iemand opgepikt tijdens een date. Je zou kunnen zeggen, dat ik mijn tijd 100% goed benutte. Of het was gewoon ronduit asociaal.
quote:Rollergirl schreef op 05 mei 2009 @ 20:08:

Ja, ik ben wel eens erg fout bezig geweest. Een keer op date (met deze jongen date ik eens in de zoveel tijd, hij werd een soort back up date in rough times) zaten we in een klein kroegje. Aan het einde van de bar zat een lekker ding, die oogcontact met mij zocht. Zodra mijn date naar de wc ging, kwam deze jongeman naast me zitten. Ik hield hem niet tegen, maakte hem duidelijk dat de jongen die bij me was, niet mijn vriend was. Toen mijn date terug van het toilet kwam, bleef het lekkere ding naast me zitten. We zaten steeds stiekem aan elkaar te frunniken. Uiteindelijk vertrok ik met date, maar had wel het tel.nr. van het lekkere ding. Uiteindelijk heb ik afgesproken met het lekkere ding en daar een paar keer wilde nachten mee beleefd. Ik heb dus eigenlijk iemand opgepikt tijdens een date. Je zou kunnen zeggen, dat ik mijn tijd 100% goed benutte. Of het was gewoon ronduit asociaal.Hahaha, asociaal maar hilarisch
Ik was 15, erg bleu en ene jongen uit 6 VWO was helemaal gek van mij. Ik vond 'm niks, maar toen hij mij mee naar de bioscoop vroeg durfde ik geen nee te zeggen.

Was allemaal wel erg ongemakkelijk en toen hij mij thuis bracht zat mijn vader natuurlijk op ons te wachten. Date bleef een beetje plakken en vond het wel gezellig met mijn vader haha..

Ik moest echter de volgende werken bij mijn bijbaantje en moest optijd naar bed. Mijn vader heeft date subtiel duidelijk gemaakt dat hij moest gaan.

Ik hem beleefd uitgelaten bij de poort, wil hij me nog kussen ook. Dat zag ik niet zitten en dook weg...

Volgens mij hebben we daarna niet echt mee contact gehad.

Nu vele jaren later snap ik dat het beter is om meteen te zeggen dat je iemand niet zo ziet zitten. Arme jongen
Tijdens mijn allereerste date, als jonge tiener, zat mijn keel zo ontzettend dichtgeknepen van de zenuwen, dat ik gedurende het hele afspraakje bijna geen woord heb uitgebracht.

De jongen heeft daarna (terecht) nooit meer iets van zich laten horen...
quote:mylenevalerie schreef op 05 mei 2009 @ 19:59:

Oja en nog eens een keer een afgang. Na het stappen zeer aangeschoten een jongen gezoend, moest ik toch overgeven. Zo over hem heen. Hij was not amused.
Ik had jaren geleden een date op zondag, we zouden naar de dierentuin gaan. Op zaterdagavond dacht ik dat het wel kon om een klein sapje te drinken... Ik eindigde in zwaar beschonken toestand bij iemand thuis, maar was zo dronken dat ik direct in slaap viel. De volgende ochtend (2 uur later dus) heb ik die jongen bij wie ik sliep wakker gemaakt, en gezegd dat die me direct thuis moest brengen. Eenmaal thuis snel gedouched, waarna een half uur later mijn date voor de deur stond. Ik heb op de heenweg liggen slapen in zijn auto, in de dierentuin (waar hij me dus mee heen nam op ons afspraakje) was ik zwaar brak. Ik ben dus in een weekend twee keer de date from hell geweest!
Hahahaha lachen...

Ik ben ook wel eens een soort van date-from-hell geweest al was het niet eens een echte date...

Was uitgeweest en had een leuke jongen ontmoet (na een behoorlijk aantal drankjes). Week of wat later afgesproken, hij zou me van het station ophalen.

Sta ik op dat station komt er een jongen op me af...zegt ie: zag je me niet?" Hij viel in nuchtere toestand behoorlijk tegen..

dus heb ik gezegd dat ik niet wist wie hij was, en dat ie waarschijnlijk de verkeerde voor zich had...

Ben daar de stad in geweest, en toen lekker terug naar mijn eigen stadje!
Ik had ooit een date, we gingen sushi eten en ik dacht dat er mosterd bij zat.. maar dat bleek wasabi en dat is echt dodelijk scherp!! Heel de date liep al stroef, maar toen ik zat te hoesten met het snot op m'n kin en tranen die stroomden over m'n wangen, waarna ik z'n bier in 1 teug leegdronk... was het wel klaar met de date geloof ik.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
quote:kookwekkertje01 schreef op 05 mei 2009 @ 21:39:

Ik had ooit een date, we gingen sushi eten en ik dacht dat er mosterd bij zat.. maar dat bleek wasabi en dat is echt dodelijk scherp!! Heel de date liep al stroef, maar toen ik zat te hoesten met het snot op m'n kin en tranen die stroomden over m'n wangen, waarna ik z'n bier in 1 teug leegdronk... was het wel klaar met de date geloof ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven