cadeau dubbel
woensdag 9 september 2020 om 22:09
donderdag 10 september 2020 om 07:03
donderdag 10 september 2020 om 07:21
Ik zou als vriendin graag willen bijdragen aan de tweede bos, dus ik zou het graag willen weten.
Ik vind een houding van jouw fout en je lost het zelf maar op nogal egocentrisch en ook nogal uitstralen dat je zelf nooit zo’n fout zou maken. Zou ik een vriendschap van heroverwegen. Als ik zelf de fout zou maken zou ik nooit verwachten dat de anderen meebetalen, aangezien ik niet in de portemonnee van een ander kan kijken. Maar ik verwacht eigenlijk wel van mijn vriendinnen dat ze empathie hebben en zichzelf niet als perfect zien.
Ik vind een houding van jouw fout en je lost het zelf maar op nogal egocentrisch en ook nogal uitstralen dat je zelf nooit zo’n fout zou maken. Zou ik een vriendschap van heroverwegen. Als ik zelf de fout zou maken zou ik nooit verwachten dat de anderen meebetalen, aangezien ik niet in de portemonnee van een ander kan kijken. Maar ik verwacht eigenlijk wel van mijn vriendinnen dat ze empathie hebben en zichzelf niet als perfect zien.
donderdag 10 september 2020 om 07:26
Bizar dat mensen hier dat juist als “volwassen” bestempelenaikidoka schreef: ↑10-09-2020 07:21Ik zou als vriendin graag willen bijdragen aan de tweede bos, dus ik zou het graag willen weten
donderdag 10 september 2020 om 07:37
Toch snap ik het niet. Het is niet terug te draaien... ok... maar het kan ook niet twee weken later worden bezorgd of bij iemand anders? Dus je vriendin krijgt nu twee vazen en twee dezelfde boeketten op dezelfde dag en de winkel kan daar echt geen mouw aan passen? Ik zou daar ook wel wat extra op doorvragen denk ik.
Edit: sorry ik had dat losse bericht over dat ze al verzonden waren niet gezien.
Edit: sorry ik had dat losse bericht over dat ze al verzonden waren niet gezien.
fiorah wijzigde dit bericht op 10-09-2020 07:46
12.28% gewijzigd
donderdag 10 september 2020 om 07:40
De bossen zijn al verzonden staat er dus ik gok topbloemen of iets dergelijks .Fiorah schreef: ↑10-09-2020 07:37Toch snap ik het niet. Het is niet terug te draaien... ok... maar het kan ook niet twee weken later worden bezorgd of bij iemand anders? Dus je vriendin krijgt nu twee vazen en twee dezelfde boeketten op dezelfde dag en de winkel kan daar echt geen mouw aan passen? Ik zou daar ook wel wat extra op doorvragen denk ik.
Gewoon in de app gooien en kijken wat voor reacties komen , ik zou wel een tweede keer mee betalen foutjes kunnen gebeuren .
donderdag 10 september 2020 om 07:45
het is door de winkel al bij de post aangeboden, kortom het is verstuurd dus niet terug te draaienFiorah schreef: ↑10-09-2020 07:37Toch snap ik het niet. Het is niet terug te draaien... ok... maar het kan ook niet twee weken later worden bezorgd of bij iemand anders? Dus je vriendin krijgt nu twee vazen en twee dezelfde boeketten op dezelfde dag en de winkel kan daar echt geen mouw aan passen? Ik zou daar ook wel wat extra op doorvragen denk ik.
donderdag 10 september 2020 om 07:47
donderdag 10 september 2020 om 07:54
Het is typisch een foutje dat bijna niemand ooit maakt. Tenminste, wie hier heeft wel eens 2x achter elkaar hetzelfde besteld omdat het de eerste keer niet duidelijk was wat je bestelde, en dan hebben we het niet alleen over bloemen maar over wat dan ook?
Ik niet in elk geval. En ik bestel al heel lang heel vaak dingen via internet.
donderdag 10 september 2020 om 07:57
Dat kan niet, want hij wordt daar bezorgd. heb het in de app gegooid en het voorstel is hem op te halen en door te sturen aan een andere vriendin die ook een akkefietje heeft. Dat ga ik regelen, iedereen inclusief de ontvanger kon erom lachen. iedereen vond prima een bijdrage te doen.
donderdag 10 september 2020 om 08:08
Waar gehakt wordt vallen nu eenmaal spaanders. Wees blij dat dit je nooit overkomen is. Dit bedrijf had ook wel iets alerter kunnen zijn.-jolijn- schreef: ↑10-09-2020 07:54Het is typisch een foutje dat bijna niemand ooit maakt. Tenminste, wie hier heeft wel eens 2x achter elkaar hetzelfde besteld omdat het de eerste keer niet duidelijk was wat je bestelde, en dan hebben we het niet alleen over bloemen maar over wat dan ook?
donderdag 10 september 2020 om 08:09
Als mijn vriendin of collega die alles regelt (want ja, het zijn ook meestal dezelfde) vertelt dat ze een blunder heeft gemaakt en iets per ongeluk 2 keer heeft besteld wat niet meer terug te draaien is bied ik zelf al aan om een deel mee te betalen.
Fouten kunnen gebeuren en ben dan blij dat ze het vertelt.
Andersom zou ik niet zo snel om geld durven vragen als het mij zou overkomen. Raar is dat, Ben strenger voor mijzelf dan voor een ander.
Dit soort dingen organiseren namens een hele groep vind ik al ondankbaar zat en ben stiekem blij dat ik het niet hoef te doen en anderen zeggen het oprecht leuk te vinden.
Niks lulligers dan eerst om je geld moeten leuren omdat je iets hebt voorgeschoten en er altijd mensen zijn die vergeten te betalen. En als er iets mis gaat is het ook nog eens je eigen probleem. Lekker dan.
Fouten kunnen gebeuren en ben dan blij dat ze het vertelt.
Andersom zou ik niet zo snel om geld durven vragen als het mij zou overkomen. Raar is dat, Ben strenger voor mijzelf dan voor een ander.
Dit soort dingen organiseren namens een hele groep vind ik al ondankbaar zat en ben stiekem blij dat ik het niet hoef te doen en anderen zeggen het oprecht leuk te vinden.
Niks lulligers dan eerst om je geld moeten leuren omdat je iets hebt voorgeschoten en er altijd mensen zijn die vergeten te betalen. En als er iets mis gaat is het ook nog eens je eigen probleem. Lekker dan.
donderdag 10 september 2020 om 08:09
Fijne vriendinnen heb jij!noorderlicht76 schreef: ↑10-09-2020 07:57Dat kan niet, want hij wordt daar bezorgd. heb het in de app gegooid en het voorstel is hem op te halen en door te sturen aan een andere vriendin die ook een akkefietje heeft. Dat ga ik regelen, iedereen inclusief de ontvanger kon erom lachen. iedereen vond prima een bijdrage te doen.
donderdag 10 september 2020 om 08:21
noorderlicht76 schreef: ↑10-09-2020 07:57Dat kan niet, want hij wordt daar bezorgd. heb het in de app gegooid en het voorstel is hem op te halen en door te sturen aan een andere vriendin die ook een akkefietje heeft. Dat ga ik regelen, iedereen inclusief de ontvanger kon erom lachen. iedereen vond prima een bijdrage te doen.
Mooie oplossing
donderdag 10 september 2020 om 08:30
Zo, jij bent het zonnestraaltje binnen de vriendengroep zo te lezen, sjonge jonge.Wissewis schreef: ↑09-09-2020 22:25Als jij dat persé op jou wil nemen ga ik er vanuit dat je dat fatsoenlijk doet en kan.
En niet dat je mij opzadelt met een extra rekening, want dan had ik het evengoed zelf kunnen doen.
Dus nope, hier zou je geen 2de keer geld vangen.
Je draait zelf maar op voor je stommiteiten.
Of je haalt het 2de boeket op bij die vriendin en zegt dat je eigenlijk een 2de boeket voor jezelf / voor je moeder / voor je oma besteld had, maar dat het per ongeluk ook bij haar geleverd is.
Hoeveel mensen hebben meebetaald aan het kado? Als het maar om 2 euro gaat ofzo dan zou ik er echt geen problemen mee hebben. Andere optie is de zieke vriendin laten weten dat er iets fout is gegaan en dat het kado daarom dubbel is, misschien kun je er iemand anders of jezelf blij mee maken.
40 euro is heel veel geld, ik geloof goed dat je daarvan baalt. Vergissen is menselijk.
Maar het is al opgelost lees ik, top.
donderdag 10 september 2020 om 11:01
Ah mooi zo!noorderlicht76 schreef: ↑10-09-2020 07:57Dat kan niet, want hij wordt daar bezorgd. heb het in de app gegooid en het voorstel is hem op te halen en door te sturen aan een andere vriendin die ook een akkefietje heeft. Dat ga ik regelen, iedereen inclusief de ontvanger kon erom lachen. iedereen vond prima een bijdrage te doen.
donderdag 10 september 2020 om 11:02
Nou fijn, dan zal dit jou in ieder geval nooit overkomen.-jolijn- schreef: ↑10-09-2020 07:54Het is typisch een foutje dat bijna niemand ooit maakt. Tenminste, wie hier heeft wel eens 2x achter elkaar hetzelfde besteld omdat het de eerste keer niet duidelijk was wat je bestelde, en dan hebben we het niet alleen over bloemen maar over wat dan ook?
donderdag 10 september 2020 om 11:11
donderdag 10 september 2020 om 11:17
Ik ook. Geen vage hints, maar duidelijk vragen, en aangeven dat ‘nee’ ook een optie is.rumforviva schreef: ↑09-09-2020 23:32Ik zou het niet als hint in de groep gooien, maar gewoon als oprechte vraag. Jongens, ik heb een fout gemaakt en dubbel besteld. Eigen fout natuurlijk, maar zijn jullie misschien bereid hier aan bij te dragen?