A perfect day again...
woensdag 6 mei 2009 om 00:34
quote:Caylinn schreef op 06 mei 2009 @ 00:28:
[...]
Hee Dee
Alles was goed met Roque, ze zag er goed uit en volgens mij voelde ze zich ook goed
Met mij gaat het aardig goed, de laatste tijd veel last van mijn voeten, dus eindelijk verstandig geworden en goede platte schoenen gehaald en zelfs nepbirckenstocks. Niet de echte, maar wel soort gezondheidssandelen in slippervorm Oerlelijk vind ik, maar wel heerlijk om op te lopen met pijnlijke pootjes...
Wat fijn van Roque! Heb haar ooit een keer ontmoet, en ze zou toen een keer met ons mee gaan varen maar dat ging niet door ivm Beer geloof ik (overboord en zwemvestjes enzo), maar goed te lezen dat het goed gaat.
Tja, (nep)birckenstocks, heeeeel verstandig, denk ik dan maar .
Trusten!
[...]
Hee Dee
Alles was goed met Roque, ze zag er goed uit en volgens mij voelde ze zich ook goed
Met mij gaat het aardig goed, de laatste tijd veel last van mijn voeten, dus eindelijk verstandig geworden en goede platte schoenen gehaald en zelfs nepbirckenstocks. Niet de echte, maar wel soort gezondheidssandelen in slippervorm Oerlelijk vind ik, maar wel heerlijk om op te lopen met pijnlijke pootjes...
Wat fijn van Roque! Heb haar ooit een keer ontmoet, en ze zou toen een keer met ons mee gaan varen maar dat ging niet door ivm Beer geloof ik (overboord en zwemvestjes enzo), maar goed te lezen dat het goed gaat.
Tja, (nep)birckenstocks, heeeeel verstandig, denk ik dan maar .
Trusten!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
woensdag 6 mei 2009 om 00:42
Roque en ik wonen erg dicht bijelkaar dus we hebben elkaar nu al vaker ontmoet. Als ik naar woonplaats van ouders ga, kom ik met de trein door de woonplaats van Roque, regelmatig knoop ik er dus een bezoekje aan vast En we bellen ook regelmatig, maar goed ik bel ook regelmatig met Roosvrouw En ik ben niet eens een ontzettende beller, maar die gesprekken duren dan zomaar anderhalf uur of langer
woensdag 6 mei 2009 om 00:48
Ja Twin vertelde het van de Golden Retriever en dat jullie daar bij waren. Lijkt me heel zwaar wanneer je je trouwe vriend na zo'n lange tijd samen moet laten inslapen.
(maar goed, Twin kon dus nog wel over wat anders praten dan de muziek, daar heeft ze het maar heel even over gehad)
Onze Bo wordt hopelijk de 22e ook 12 jaar en mag hopelijk ook nog heel lang mee.
Wat balen trouwens dat je zo veel moeite hebt moeten doen om te kunnen posten. Las ergens dat het aan IE ligt? Aan welke versie je hebt? Ik doe niet met IE en heb ook geen last van niet kunnen posten. Tenminste tot nu toe dan he.
Freak heel veel beterschap en sterkte met de pijn voor je moeder en Dreamer veel beterschap en ook sterkte met de pijn voor Elvis.
Carlien wat hartstikke leuk dat je met je webwinkel in de belgische Flair komt!
Had je trouwens nog gegoogeld op de duitse? Kom je inderdaad bij afbeeldingen van je webwinkel uit! O.a. van de sokken.
Lekker genieten met de boeken!
(maar goed, Twin kon dus nog wel over wat anders praten dan de muziek, daar heeft ze het maar heel even over gehad)
Onze Bo wordt hopelijk de 22e ook 12 jaar en mag hopelijk ook nog heel lang mee.
Wat balen trouwens dat je zo veel moeite hebt moeten doen om te kunnen posten. Las ergens dat het aan IE ligt? Aan welke versie je hebt? Ik doe niet met IE en heb ook geen last van niet kunnen posten. Tenminste tot nu toe dan he.
Freak heel veel beterschap en sterkte met de pijn voor je moeder en Dreamer veel beterschap en ook sterkte met de pijn voor Elvis.
Carlien wat hartstikke leuk dat je met je webwinkel in de belgische Flair komt!
Had je trouwens nog gegoogeld op de duitse? Kom je inderdaad bij afbeeldingen van je webwinkel uit! O.a. van de sokken.
Lekker genieten met de boeken!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
woensdag 6 mei 2009 om 09:28
Caylinn wil je Roque van mij de groeten doen als je haar spreekt of ziet? Ik vind haar zo lief.....
Ja Demo, ik ben inderdaad een Hermina den Blijker maar alleen als in dat ik ook graag kook. Ik verdien er geen geld mee, doe het voor mij lol en ik moet er niet aan denken om een restaurant te hebben
Carlien, laat je het weten wanneer de bewuste Flair in de winkel ligt? Kunnen we die hier ook kopen? Ik ben heel benieuwd naar je winkel!
Iedereen met pijn aan voeten, oude honden en zieke moeders heel veel sterkte, ik heb vandaag veel last van de reuma, ik heb er koorts van, dus ik voel met allen mee!
Ja Demo, ik ben inderdaad een Hermina den Blijker maar alleen als in dat ik ook graag kook. Ik verdien er geen geld mee, doe het voor mij lol en ik moet er niet aan denken om een restaurant te hebben
Carlien, laat je het weten wanneer de bewuste Flair in de winkel ligt? Kunnen we die hier ook kopen? Ik ben heel benieuwd naar je winkel!
Iedereen met pijn aan voeten, oude honden en zieke moeders heel veel sterkte, ik heb vandaag veel last van de reuma, ik heb er koorts van, dus ik voel met allen mee!
woensdag 6 mei 2009 om 09:31
woensdag 6 mei 2009 om 12:18
woensdag 6 mei 2009 om 17:02
Jas, als je wilt bellen of mailen?
Ik snap je frustratie, al heb ik zo niet direct een tip. Ja, blokje om, maar ja, dat is niet de oplossing.
Dikke ruzie? Ik heb een vermoeden over wie het gaat en als ik goed gok, misschien toch maar (even?) de ruzie?
Ik houd mn mail in de gaten en mail je mn vaste nr ff want dat heb je volgens mij niet.
Voor nu
Ik snap je frustratie, al heb ik zo niet direct een tip. Ja, blokje om, maar ja, dat is niet de oplossing.
Dikke ruzie? Ik heb een vermoeden over wie het gaat en als ik goed gok, misschien toch maar (even?) de ruzie?
Ik houd mn mail in de gaten en mail je mn vaste nr ff want dat heb je volgens mij niet.
Voor nu
woensdag 6 mei 2009 om 17:11
Jasmatio wie hebben over je wat heen gewalst?
Sorry dat ik het niet meteen snap maar heeft het met je werk te maken of zoiets?
Mocht je er niet te diep op in willen gaan en met mij mailen dan kan dat op eleonora-vandebeo@live.nl
Sorry dat ik het niet meteen snap maar heeft het met je werk te maken of zoiets?
Mocht je er niet te diep op in willen gaan en met mij mailen dan kan dat op eleonora-vandebeo@live.nl
woensdag 6 mei 2009 om 17:17
woensdag 6 mei 2009 om 17:20
woensdag 6 mei 2009 om 17:25
Sterkte met jullie pijn dames (f)
Hoewel ik de horeca een erg leuk branche vind (aan de goede kant van de bar ) zou ik er ook niet aan moeten denken om een restaurant te hebben Leo, als ik die kookprogramma's weleens zie.... wat een stressbaan lijkt me dat, kok zijn.
Maar gastvrouw of sommelier ofzo, als ik er zo over denk, dat lijkt me eigenlijk wel wat.
Hoewel ik de horeca een erg leuk branche vind (aan de goede kant van de bar ) zou ik er ook niet aan moeten denken om een restaurant te hebben Leo, als ik die kookprogramma's weleens zie.... wat een stressbaan lijkt me dat, kok zijn.
Maar gastvrouw of sommelier ofzo, als ik er zo over denk, dat lijkt me eigenlijk wel wat.
anoniem_22038 wijzigde dit bericht op 06-05-2009 17:27
Reden: telefoneren en reageren gaat niet tegelijk.
Reden: telefoneren en reageren gaat niet tegelijk.
% gewijzigd
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
woensdag 6 mei 2009 om 17:33
Jas, mijn vermoeden was juist en heb je gelijk met 'advies' teruggemaild. Ik denk dat je het kunt!!!
Btw, wat is dat voor hotmail/msn zottigheid? MSN staat hier meestal open maar is gekoppeld aan ander hotmailadres en ik open regelmatig tussentijds andere hotmailadressen. Nu ineens melding dat ik afgemeld wordt bij MSN omdat ik niet tegelijkertijd op andere hotmail/windows mag..... duh... laat mij dat lekker ff zelf bepalen !
Btw, wat is dat voor hotmail/msn zottigheid? MSN staat hier meestal open maar is gekoppeld aan ander hotmailadres en ik open regelmatig tussentijds andere hotmailadressen. Nu ineens melding dat ik afgemeld wordt bij MSN omdat ik niet tegelijkertijd op andere hotmail/windows mag..... duh... laat mij dat lekker ff zelf bepalen !
woensdag 6 mei 2009 om 17:38
Grin, oh ja, ook nog goed nieuws. Ik ga koken zo, je weet wel met pannen op het fornuis enzo. Da's wat anders dan pastasaus, ragout etc. (ok wel zelfgemaakt) uit de vriezer verwarmen of een eitje bakken.
Heb krieltjes gehaald, eet er iets vissigs bij (geloof visschnitsel gevuld met spinazie of zo) en dan doppertjes of worteltjes (ok, dat dan wel uit een blikje).
Leo, ik zal je een dezer dagen ook een keer mailen op dat adres.
Heb je rustig aan gedaan vanmiddag en heeft dat nog wat pijnvermindering gegeven?? Hoop het voor je/jullie allemaal!
Heb krieltjes gehaald, eet er iets vissigs bij (geloof visschnitsel gevuld met spinazie of zo) en dan doppertjes of worteltjes (ok, dat dan wel uit een blikje).
Leo, ik zal je een dezer dagen ook een keer mailen op dat adres.
Heb je rustig aan gedaan vanmiddag en heeft dat nog wat pijnvermindering gegeven?? Hoop het voor je/jullie allemaal!