A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren


Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je zoon Dream!







Hier schijnt de zon nog, bij jullie ook allemaal (nog)??



Wat een leuke outfit heeft dat meisje hiernaast aan, en gave schoenen!! Als ik ooit zou gaan trouwen dan lijkt zo'n outfit me wel iets (maar ik ga nooit trouwen hoor, dus don't hold your breath )
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
Hahhahaa Dee!

Vind het ook erg mooi.



Hier was het ook heerlijk weer, lekker helder met veel zon. Wel wat wind maar uit de wind was het erg lekker.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb firefox geïnstalleerd en tot nu toe nog geen foutmeldingen. Fingers Crossed



Bedankt voor de felicitatie Dee



Enorm harde wind vandaag, maar wel lekker weer. Heb na het eten lekker zo'n 45 minuten stevig doorgewandeld. Daarna gezwommen, vreselijk actief dagje dus!



Toedels

Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Tssss, heb ook net Firefox geinstalleerd! Hier word je toch echt gek van, die foutmeldingen steeds. Ik denk dat ik nog wel even opnieuw moet opstarten om in FF ipv IE te forummen, maar dat doe ik morgen dan wel. Op werk heb ik ook FF en eigenlijk nooit problemen.



Lekker bezig geweest Dreamer!



Trusten, kom later weer terug, met FF hopelijk...... zelfs de smileys doen het nu niet...
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
Kolere zeg, ik heb toch even iets aangeklikt wat nog openstond van FF en zit nu in FF en dat is snel zeg, ik word er bijna misselijk van



Wauw!!!!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
Ongelooflijk snel.........!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
Wat lekker!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
Zo komen die 5000 berichten wel vol.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
Oke, trusten!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
Echt niet te geloven!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
Oke, nu hou ik echt op.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
Goh zeg!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren




En zo makkelijk ook he
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Hahahhahaaa!!

Wow Dee 5 postings binnen 1 minuut!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren




Echt gewéldig jongens! FF



En hier schijnt de zon weer , lekkere dag allemaal!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
Ja heerlijk die zon!

Lijkt ook de komende dagen nog te blijven, gelukkig
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Zon? Warm? Ja oké, wel wat zon, maar smerig koude wind!



Verder, ik weiger GC of FF te installeren, dus weinig posten (niet ingelogd lezen gaat wel). Bovendien, wat ik WIL posten, KAN ik hier niet posten qua herkenbaarheid.



Sorry, ff dipje (het ging best goed) en tranen vanwege dingen die nu (ongewild) toch wel definitief gaan worden.... Ondanks dat 'mag' ik geloof ik qua regeling nog wel soort van 'blij' zijn.

Hoop op betrekkelijke korte termijn (als in met zo'n week of 2) naar 'mijn' vakantieadres te gaan. Ff rust en ff afstand nemen van wat precies vandaag al half jaar duurt. Zowel qua huis als qua werk (en dus ook privé) Bah. Wil m'n leven en m'n huis terug!



Zo, dat ben ik ff kwijt...... :(



En ja Jas, dit staat nogal haaks op wat ik vorige week mailde, maar enkele (werk)dingen zijn nu concreter en die maken me (ondanks misschien beter) toch wel verdrietig. Ik zal niet precies omschrijven hoe/wat want wil geen mensen tegen het hoofd stoten, maar het is ff lastig.



Jas, hoop wel dat 'het' bij jullie goed gegaan is en die update over 'dat andere' volgt nog wel.



Nou, na een posting word ik er toch weer uitgegooid, ga dus maar ff liggen (grin, goed excuus hè!)



groetjes aan iedereen verder hier en sorry voor egoposting.
Alle reacties Link kopieren
Ja, maar van zon word ik al blij, Thee.. het idee is warm



Balen dat werk en privé allebei even zo tegenzitten. En dat je nog in die verbouwing zit! Ongelooflijk, wat is dat stom!



Ik heb vandaag kinderfeestje van LE en ik heb er geen zin in.. de voorbereidingen vooral niet. Dat is het meeste werk. Ga leuk dat ballonnen-idee van Carlien combinern met hints/pictionary, maar moet dus wel allemaal dingen verzinnen én ballonnen opblazen enzo. EN dan ook nog eerst boodschappen..

Ik heb nog een restje wijn staan, voor vanavond bij het eten
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Oh, haha, ik dacht dat je ging zeggen dat je die NU even achterover ging slaan, dat restje wijn



Succes met de voorbereidingen!



K.u.t. Thee. Ik hoop dat je snel naar je vakantieadres kunt, fijn vooruitzicht! En dat ze nog steeds bezig zijn in je huis, daar zou ik gillend gek van worden. Wat zijn ze in godesvredesnaam nog allemaal aan het doen dan? Wegwezen met die lui!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
Oh, en veel plezier natuurlijk met feestje. Je mag wel opschieten dan......
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
Hai meiden...



Hier is het lekkere weer helaas alweer verdwenen en is het KOUD!!!!



en Thee dikke knuffel voor jou... ik hoop dat je vanavond kunt!?!?!?



En verder wens ik dreamer alsnog gefeliciteerd toe en veel succes met feestje!



Bye allen ik ga naar mijn werk!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Ja de verbouwing duurt echt dramatisch lang. Al maanden elke dag rond 7 uur wakker geboord/gefreesd/gezaagd worden is niet leuk! Bij normale omstandigheden (naar je werk gaan etc.) merk je er natuurlijk minder van. Tja, net de pech dus dat ik juist deze tijd thuis zit/zat.

Gelukkig vertrek ik straks weer voor 2 dagen naar mijn 'uitvaladres/PTL' en heb ik even renovatieherrie-rust !



Freak, ik kom dus idd niet vanavond. Daar naartoe is geloof ik even dringend nodig, maar dat had je al begrepen.



Hoop dat het lukt met de voorbereidingen Dreamer en toch veel plezier met feestje van LE. Iets waar je geen zin in hebt, pakt vaak goed/leuk uit. En grijns, anders sla je dat wijntje maar achterover voor je ballonnen gaat opblazen



Even kijken of posten lukt :-)
Alle reacties Link kopieren
Idd dikke pech, dat ze net nu aan het renoveren zijn!



Veel plezier bij PTL



Over Firefox, het kost echt maar een minuutje om dat te downloaden.... om het je makkelijk te maken:







Zie maar
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Kom gauw weer posten hoor!

Even zwaaien!



*zwaai*
Alle reacties Link kopieren
Ik heb feestje overleefd!!!



En alle kinderen ook Ik was wel heel blij dat Elvis eerder thuiskwam en de jongens meenam te voetballen.. wát een rust

met de meiden (LD en vriendinnetje van LE) nog gesjoeld. Erg leuk.



Nu nog bedankcadeautjes maken voor leiding BSO, want morgen hebben ze hun laatste dag daar!
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven