Overdonderd

19-09-2020 07:59 161 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren een date gehad via een datingapp. Na de nodige drankjes liep dit uit op seks. Dit was zeker niet de bedoeling, normaal zou ik dit nooit doen. Echter nu dus wel... de date gaf later meerdere keren aan dat hij het achteraf te vroeg had gevonden enz. het werd er erg ongemakkelijk door. Terwijl hij continu toenadering zocht/begon. Hij had besloten om toch te blijven slapen echter ging hij een uur later toch naar huis omdat het niet goed voelde. Helemaal ontdaan bleef ik achter. Niet omdat hij naar huis ging.. maar meer met het idee ‘was het dit?’ ‘Is het nu voorbij?’ Hij zei nog het ligt niet aan jou. Maar goed, dit is de meest bekende zin die uitgesproken wordt bij elke situatie.

Wat zouden jullie doen? Ik zou het heel erg vinden als ik niks meer hoor of als het over is. Dan voel ik me toch een beetje ‘gebruikt’. Alhoewel ik natuurlijk zelf ingestemd heb... zijn er forumleden die dit ook ooit meegemaakt hebben?
tanteslankie schreef:
19-09-2020 09:38
Tja. Ik zou er wel een telefoontje aan wagen als je hem echt leuk vindt. "Hee, met mij. Dat was een gekke avond hé? Jammer dat je meteen wegging. Gaat het goed met je? Ik zou er wel even met je over willen praten, Zullen we ergens koffie drinken?". Dan merk je gelijk of hij het verder nog niet zitten of niet en hoe je er niet oeverloos na te denken en kun je door met je leven.

Maar ja, ik ben dan ook niet zo van het over analyseren van acties en zo. Er kan van alles achter zitten.
Dit ..
Bel gewoon en kijk wat jullie van elkaar vinden als jullie beide nuchter zijn.
Vriendgedumpt schreef:
19-09-2020 09:41
Dat inderdaad. Elke man die dit doet, maar wel denkt of zegt dat zo een vrouw geen relatiemateriaal is voor hem, is een hypocriete loser. Hij doet het zelf immers ook, maar vindt zichzelf desondanks wel leuk relatiemateriaal voor een andere vrouw. Gatver gewoon. Walgelijke types vind ik dat.
Precies. Kun je beter meteen weten.

Als mijn verse vriend zou zeggen dat het niks was geworden als we meteen hadden liggen rollebollen, zou dat reden genoeg zijn om hem alsnog te dumpen.
Alle reacties Link kopieren
Heb dit ook weleens gehad hoor. Vooral in de periode aantal jaren terug dat ik mezelf nog aan het leren kennen was. Zie het als een les om je eigen grenzen te leren kennen. Wat je wel en niet fijn vindt, waar jouw behoeftes eigenlijk liggen en wat je eigenlijk zelf wil.
Voel je niet rot, want dit helpt je verder voor de volgende keren. Alles in het leven is een les en daar hoort ook alles omtrent seks bij. Nu even rot, maar je weet nu dat je de volgende keer niet zoveel gaat drinken en niet meteen seks hebt (tenzij je dit echt puur uit lust zelf wil, ook daar is niks mis mee).

Heb het idee dat je een beetje 'gepusht' bent en je er maar in mee ging, zonder echt na te denken of je het wel echt wilde. Gebeurt soms met een drankje teveel. Denk dat er veel mensen zijn die achteraf weleens spijt hebben na zo'n avond. Die gozer is gewoon een lul met vingers met achteraf zo'n reactie. Wees maar blij dat je er vanaf bent. Met zo'n onvolwassen iemand kom je toch niet verder.
*2020* schreef:
19-09-2020 09:42
Dit ..
Bel gewoon en kijk wat jullie van elkaar vinden als jullie beide nuchter zijn.
Waarom? Waarom zou je dit gaan doen?

Als hij zich lullig voelt kan hij haar toch bellen met uitleg?

Het is toch niet de enige man op de wereld?
Madeliefjees schreef:
19-09-2020 09:29
Niets zo onaantrekkelijk dan een vrouw die op de eerste date al met de benen wijd gaat. Waarom de koe kopen als de melk gratis is?
Niets zo onaantrekkelijk als een vrouw die haar eigen seksualiteit ondergeschikt maakt aan de man of wat de maatschappij zou kunnen denken. Een vrouw die braaf met dr benen naast elkaar blijft tot er minimaal een huwelijksaanzoek is gedaan en er dan achter komt dat die man niet neuken kan.
Als een vrouw seks wil dan moet ze dat lekker doen.
Stop er een sok in joh, jouw gedachtengoed is achterhaald en schadelijk
Madeliefjees schreef:
19-09-2020 09:29
Niets zo onaantrekkelijk dan een vrouw die op de eerste date al met de benen wijd gaat. Waarom de koe kopen als de melk gratis is?
Misschien omdat je de koe gewoon heel leuk vindt en melk in overvloed beschikbaar is?
HoleyMalonely schreef:
19-09-2020 09:44
Waarom? Waarom zou je dit gaan doen?

Als hij zich lullig voelt kan hij haar toch bellen met uitleg?

Het is toch niet de enige man op de wereld?
Wat maakt het nu uit wie met wie contact op neemt.
Kom op zeg.
*2020* schreef:
19-09-2020 09:45
Wat maakt het nu uit wie met wie contact op neemt.
Kom op zeg.
Na een normale en leuke date maakt het helemaal niks uit.

Zoals ik het lees was het helemaal geen normale en leuke date en geen reden voor TO om die man weer te zien.
ClumsyNinja schreef:
19-09-2020 09:32
Typisch dat iedereen er zo verbaasd over is dat hij na de seks naar huis ging. Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet direct wil blijven slapen en in mijn ervaring kan het dan nog alle kanten op; het kan een one night stand blijven, het kan een relatie worden of je kan nog een paar keer daten en daar blijft het dan bij. Kortom, in mijn beleving en opvatting is seks gewoon helemaal losgekoppeld. Ik vind het echt een hopeloos ouderwetse opvatting dat iets nooit een relatie zou kunnen worden omdat je als vrouw zo ‘makkelijk’ bent om snel seks te hebben.
Echt hou op, we zitten goddank niet meer in de jaren ‘50.

Wat wel vervelend is, is dat to er kennelijk een rotgevoel over heeft. En misschien hij ook wel, als hij aangaf dat het te snel was en niet de bedoeling? Jammer dat jullie er niet gewoon allebei van konden genieten.

Typisch dat echt niemand dat is en jij dat wel tikt. Waarom?
Alle reacties Link kopieren
Misschien wil de koe helemaal niet verkocht worden, en mag ze zelf bepalen of ze haar melk gratis wil uitdelen.

Maar dan ook niet achteraf gaan loeien over uitgedeelde melk.
Madeliefjees schreef:
19-09-2020 09:29
Niets zo onaantrekkelijk dan een vrouw die op de eerste date al met de benen wijd gaat. Waarom de koe kopen als de melk gratis is?
En wie ben jij om dat te bepalen?
Alle reacties Link kopieren
Sta trouwens echt te kijken van die mentaliteit uit het jaar kruik van sommigen hier.
Zouden dat vrouwen zijn die hooguit 2 bedpartners hebben gehad en daarna vastgetekend zaten sinds het jaar 0 met een partner die niet kan seksen, waardoor ze verzuurd met afgunst andere vrouwen lopen af te zeiken? Denk het wel.
TO, je schrijft dat je het raar zou vinden als het nu over is.

Vraag jezelf eens af waarom dat zo is.

Was het echt leuk samen, hadden jullie een klik? Ben je afgeknapt op dit vreemde gedrag van hem en hoe je je daarbij voelt?

Een dat zou je een leuk en fijn gevoel moeten geven, vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Lieve TO ik begrijp jouw verwarring. Hij is met jou meegegaan en jullie hebben sex gehad met wederzijdse toestemming. Denk dat dit een truukje is geweest van hem dus hoop dat je het wel veilig hebt gedaan.

Ik denk dat je het lekker los moet laten, zegt alles over hem en niets over jou!

Jammer dat de sex middelmatig was...lul..hahahaha
Ik hou niet van zure melk wel van ijsjes met slagroom ;-)
Lang niet elke man wil seks op de eerste date. Sommige mannen willen even wachten omdat ze te zenuwachtig zijn of misschien willen ze niet de intentie wekken de vrouw de te gebruiken voor de seks. Redenen genoeg. Je weet waarom hij nog niet wilde.

Hij heeft het toch gedaan. Daar heb jij zelf ook een aandeel in gehad en blijkbaar had hij achteraf spijt.

Dat niet blijven slapen is voor jou vervelend, maar misschien ging dat voor hem ook veel te snel. Jij schrijft toch te blijven slapen. Dat wijst op eerst niet en nu wel. Ik kan me wel voorstellen dat 2 keer iets doen waar je eigenlijk niet achter staat met wat teveel is.

Wacht gewoon even af.
Alle reacties Link kopieren
Wat reageerde hij apart. Dit was te snel? Hoort normaal een feestje te zijn, dat te snel. :-D Zijn eerste ons misschien? Ik herken het gevoel van spijt/schuld wel, dat gevoel dat je gebruikt bent. Ook al was het je eigen keuze. Dat komt ook door hormonen.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook vrijwel meteen het bed ingedoken met mijn partner ( meer dan 10 jaar samen). En voor mijn partner deed ik er ook niet moeilijk over. Soms draaide het wel op seks en soms niet. Maar ik heb wel altijd mijn eigen keuzes gemaakt en geen spijt van gehad.

TO, wees blij dat je er vanaf bent, dit klinkt niet als een leuke man.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
19-09-2020 10:02
Wat reageerde hij apart. Dit was te snel? Hoort normaal een feestje te zijn, dat te snel. :-D Zijn eerste ons misschien? Ik herken het gevoel van spijt/schuld wel, dat gevoel dat je gebruikt bent. Ook al was het je eigen keuze. Dat komt ook door hormonen.
Als ik eerlijk ben vond ik het ook te snel gaan met mijn huidige vriend. Voor hem was het al jaren geleden dat hij voor het laatst sex had en voor mij ook meer dan een jaar....en toch hadden we het langzamer aan willen doen, neemt niet weg dat we elkaar wel heel leuk vonden dus het is wel goedgekomen.

Maar bij deze gast klinkt het als een truukje om inderdaad sex te hebben en daarna op te kunnen stappen.
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
19-09-2020 09:29
Niets zo onaantrekkelijk dan een vrouw die op de eerste date al met de benen wijd gaat. Waarom de koe kopen als de melk gratis is?
En een man dan?
Waarom de koe kopen als je de frikandel al op hebt?
Alle reacties Link kopieren
Misschien voelde het niet goed omdat hij een vriendin heeft. 😬
Wat een oordelen over iets dat minder dan twaalf uur geleden gebeurd is.

Wacht gewoon even af, of stuur zelf een berichtje.

Voor mij is samen slapen trouwens intiemer dan seks, dus misschien was hij daar nog niet aan toe.
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
19-09-2020 09:59
Denk dat dit een truukje is geweest van hem....
Het enige truukje wat hij kent is vind de salami.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Hij wilde seks en had geen zin om daarna nog te blijven of je verder nog te zien. Met de smoes dat hij het te vroeg vond, probeerde hij er vanaf te komen. Dus vergeet die kerel en zoek een leuker exemplaar.
Alle reacties Link kopieren
Jullie hadden seks, hij wilde gewoon naar huis en in zijn eigen bed slapen (of weet ik veel wat) en klaar. Niet gaan analyseren, TO. Niets mis met seks hebben op de eerste date, niets mis met vaak seks hebben op een eerste date en niet luisteren naar die melk en koe verhalen.
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven