Meld hier alle forum-bugs!
maandag 23 februari 2009 om 11:31
Haai allemaal,
Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.
grtjs, Naomi
Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.
grtjs, Naomi
woensdag 6 mei 2009 om 16:30
Hier gaat alles tot nu toe redelijk goed.
Nog steeds geen afbreek meldingen
Wel wat problemen met quoten en smileys.
En net als appel(hoi appel!!!) af en en toe maar een paar reacties en dan rode balk.
Maar deze problemen zijn weg als ik f5.
Wel is het dodelijk saai op het forum....iedereen is afgehaakt zeker.
Nog steeds geen afbreek meldingen
Wel wat problemen met quoten en smileys.
En net als appel(hoi appel!!!) af en en toe maar een paar reacties en dan rode balk.
Maar deze problemen zijn weg als ik f5.
Wel is het dodelijk saai op het forum....iedereen is afgehaakt zeker.
woensdag 6 mei 2009 om 16:30
quote:misschicken schreef op 06 mei 2009 @ 16:27:
En heeft het *blijft lekker eigenwijs doorzagen* niks te maken met iets van google? Daar begon het van de week met die traagheid...of staat dat hier helemaal los van?
En nee, ik wil geen FF.Google-adds bedoel je? Ik neem aan dat ze dat al getest hebben, weet ik niet....
En heeft het *blijft lekker eigenwijs doorzagen* niks te maken met iets van google? Daar begon het van de week met die traagheid...of staat dat hier helemaal los van?
En nee, ik wil geen FF.Google-adds bedoel je? Ik neem aan dat ze dat al getest hebben, weet ik niet....
woensdag 6 mei 2009 om 19:12
Ik heb helaas nog steeds dat de bewerking wordt afgebroken. (soms gaat het met vlagen wel even goed)
Vervolgens; pagina kan niet worden weergegeven, drie keer op vorige klikken en het topic gaat open maar das best wel vervelend..
Ik wil eigenlijk ook liever geen firefox..
Ik kreeg net een venster te zien;
Wilt u dit script stoppen?
Een script op deze pagina kan ertoe leiden dat Internet Explorer langzaam word uitgevoerd.
Als het script niet wordt gestopt reageert uw computer mogelijk niet meer.
Ja Nee
Vervolgens; pagina kan niet worden weergegeven, drie keer op vorige klikken en het topic gaat open maar das best wel vervelend..
Ik wil eigenlijk ook liever geen firefox..
Ik kreeg net een venster te zien;
Wilt u dit script stoppen?
Een script op deze pagina kan ertoe leiden dat Internet Explorer langzaam word uitgevoerd.
Als het script niet wordt gestopt reageert uw computer mogelijk niet meer.
Ja Nee
woensdag 6 mei 2009 om 21:48
Ik nu ook ellende (en op mijn werk vanmiddag niet, wat raar)
Internet explorer cannot display the webgage
Operation Aborted.
En als ik dan OK druk, dan flikkert ie me eruit. Voor dit bericht heb ik vijf keer op de back-button moeten drukken om weer terug in het topic te komen.
En ja, bij mij is de balk ook weg.
Maar goed, 't lijkt me duidelijk dat er ergens een fout bij viva zit, als zoveel mensen ineens dezelfde problemen hebben.
Internet explorer cannot display the webgage
Operation Aborted.
En als ik dan OK druk, dan flikkert ie me eruit. Voor dit bericht heb ik vijf keer op de back-button moeten drukken om weer terug in het topic te komen.
En ja, bij mij is de balk ook weg.
Maar goed, 't lijkt me duidelijk dat er ergens een fout bij viva zit, als zoveel mensen ineens dezelfde problemen hebben.