Meld hier alle forum-bugs!
maandag 23 februari 2009 om 11:31
Haai allemaal,
Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.
grtjs, Naomi
Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.
grtjs, Naomi
woensdag 6 mei 2009 om 11:51
quote:misschicken schreef op 06 mei 2009 @ 11:37:
Hahahha me and mij big mouth! Ik weet niet wat die techneuten aan het doen zijn, maar ik kreeg zojuist mijn eerste foutmelding en werd er gelijk uitgegooid.
Zeg dat soort dingen dan ook niet meer!
De technici hebben nog niets veranderd aan het forum, omdat nog onduidelijk is waar het probleem precies door wordt veroorzaakt Het lijkt niet bij React te liggen. We, of beter gezegd Five ( ), is nu het e.e.a. aan het testen...
grtjs,
Naomi
Hahahha me and mij big mouth! Ik weet niet wat die techneuten aan het doen zijn, maar ik kreeg zojuist mijn eerste foutmelding en werd er gelijk uitgegooid.
Zeg dat soort dingen dan ook niet meer!
De technici hebben nog niets veranderd aan het forum, omdat nog onduidelijk is waar het probleem precies door wordt veroorzaakt Het lijkt niet bij React te liggen. We, of beter gezegd Five ( ), is nu het e.e.a. aan het testen...
grtjs,
Naomi
woensdag 6 mei 2009 om 12:25
woensdag 6 mei 2009 om 16:05
Hier hetzelfde als bij Lampone. De pagina laadt vaak maar half, alleen een handjevol reacties en dan een rode balk. Rechts dan ook geen menuutjes of reclames, en onderin de balk een geel driehoekje 'gereed met fouten op pagina'. Het lijkt aan de topics te liggen: sommige topics kan ik perfect openen en lezen (zoals deze), andere blijven haperen ook na herhaald proberen, refreshen, in- en uitloggen, computer opnieuw opstarten en cookies verwijderen.
Ik heb overigens IE 8, maar die heb ik al langer en het hierboven beschreven probleem is er pas sinds een dag of twee. Geen inlog- of eruit-kick problemen hierzo, alleen de pagina's die niet volledig laden.
Ik heb overigens IE 8, maar die heb ik al langer en het hierboven beschreven probleem is er pas sinds een dag of twee. Geen inlog- of eruit-kick problemen hierzo, alleen de pagina's die niet volledig laden.
anoniem_63c8fc15a6c5b wijzigde dit bericht op 06-05-2009 16:06
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
% gewijzigd
woensdag 6 mei 2009 om 16:10
Hoi allemaal,
We hebben in elk geval samen met React uitgesloten dat 't aan het forum ligt: het moet iets in de omlijsting zijn. De juiste technische partij is dit met hoge prioriteit aan het onderzoeken. Ik heb ze ook op dit topic gewezen voor meer informatie, dus als jullie nog specifieke gegevens hebben (bijvoorbeeld Appeltjesgroen: kun je op dat gele driehoekje klikken en krijg je dan meer informatie?) dan is die hier erg welkom...
Sorry voor het ongemak!
grtjs, Naomi
We hebben in elk geval samen met React uitgesloten dat 't aan het forum ligt: het moet iets in de omlijsting zijn. De juiste technische partij is dit met hoge prioriteit aan het onderzoeken. Ik heb ze ook op dit topic gewezen voor meer informatie, dus als jullie nog specifieke gegevens hebben (bijvoorbeeld Appeltjesgroen: kun je op dat gele driehoekje klikken en krijg je dan meer informatie?) dan is die hier erg welkom...
Sorry voor het ongemak!
grtjs, Naomi
woensdag 6 mei 2009 om 16:11
Gek, want ik kan vandaag zonder vertraging, zonder storing of afbreking elk topic op elke pijler lezen. Dit is wel mijn eerste posting van vandaag, dus benieuwd hoe het hier gaat. En gisteren kon ik bijna op geen enkele pijler. Gek Misschicken, dat jij gister nergens last van had en vandaag wel.
Weet je wat ik denk? het is een complot! Het werd te druk en nu mogen we om de dag of zo forummen en worden er steeds andere nicks aan de storing gekoppeld!
Weet je wat ik denk? het is een complot! Het werd te druk en nu mogen we om de dag of zo forummen en worden er steeds andere nicks aan de storing gekoppeld!
woensdag 6 mei 2009 om 16:21
In mijn geval had ik gisteren zoiets van wat is er aan de hand, ik had nergens last van! Vanmorgen nog steeds niet...
En ineens 1 keer een foutmelding...en daarna één en al foutmeldingen..
Ik kan nu geen topic meer aanklikken zonder foutmelding! Een enkele keer zoals nu lukt het als ik 3 keer terug klik, dan laad hij in 1 keer goed en blijft de foutmelding weg.
En ineens 1 keer een foutmelding...en daarna één en al foutmeldingen..
Ik kan nu geen topic meer aanklikken zonder foutmelding! Een enkele keer zoals nu lukt het als ik 3 keer terug klik, dan laad hij in 1 keer goed en blijft de foutmelding weg.
woensdag 6 mei 2009 om 16:25
De omlijsting = de rechterkolom, het gekleurde gedeelte bovenaan het forum en het onderste gedeelte (balk met links klantenservice etc)
Is (tijdelijk) Firefox installeren voor jullie geen optie?
Ik moet nu zelf naar een afspraak, ik hoop heel erg dat dit nu op korte termijn is opgelost...
grtjs, Naomi
Is (tijdelijk) Firefox installeren voor jullie geen optie?
Ik moet nu zelf naar een afspraak, ik hoop heel erg dat dit nu op korte termijn is opgelost...
grtjs, Naomi