Zwanger worden vanaf februari 2009 Versie II

11-03-2009 14:42 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben "Poffertjes" en het is afgeleid van een troetelnaam! Ben 30 jaar en ben begin februari gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kleintje willen! Ik vind het moeilijk om het niet te zeggen dus wil graag gezellig kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten :-)

Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!

Poffertjes

naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010

31 augustus vlk

10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010

4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010

25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009

28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010

1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010

21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november

26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009

Hierbij een nieuwe poging!
Poffer, misschien heb je straks in je vakantie een geweldige positieve test in je handen. I hope sooo

@Miss, ik geef jullie groot gelijk. Dat gaan wij ook doen als het zover is. Dan kan je lekker uit je dak gaan en makkelijk wisselen met accesoires. Leuke dekentjes, speeltjes e.d. Blauw kan ook goed voor een meisje hoor. Je hebt van die leuke dekentjes Zoals deze.

Super leuk bij blauw, vind ik dan he?!

@Toadette. Geniet van het maken van je echo!
Sorry, hij kan niet kleiner....
@ toa fijn dat je er weer bent....spannend dinsdag!!!! dan kan jij ook eindelijk alle vingertjes en teentjes gaan tellen

@ peach hoe was je verjaardag?

@ poffer hopelijk ben je er snel van af!! ik ben altijd jaloers op die vrouwen die 3 dagen een paar druppels hebben zonder pijn waar dan ook ....en wat wel een pluspunt is dat je volgende nog steeds in deze maand valt..is psychisch ik weet het...maar juni klinkt dan gelijk veel verder weg
thanks voor jullie lieve woordjes! Met zijn drieeen op vakantie zou super zijn! Maar dan vertrekken we lekker naar Sicilie en het zou een super start zijn van de vakantie!

@liedje, dat maakt het inderdaad helemaal meisjesachtig! Super schattig en kan prima bij blauw!
sicilie, dat lijkt me echt super!

Wij wilden vorig jaar gaan maar vonden het uiteindelijk te prijzig en zijn uiteindelijk naar een ieniemini grieks eilandje geweest. Ik ben heel benieuwd hoe je het daar gaat hebben poffer, ben je er al eerder geweest?

@ miss, klinkt leuk, wit en beetje glanzend. Wij gaan ook voor wit denk ik. En inderdaad, blauw kan ook prima bij een meisje, vind ik juist wel stoer staan!

Heb je trouwens nog tips voor leuke babywinkels?

Ik ben met een vriendin wel eens bij Babydump geweest maar dat vond ik echt geen leuke zaak.

@ skull, ik moet de hele tijd aan je denken!! Heb je al getest of ga je nog wachten? Als je zwanger bent is de test nu echt wel positief hoor!!

* probeert skull over te halen omdat ze niet kan wachten*

@ liedje, ja schattig he die dekens! Ik vind vooral die patchworkdekentjes zo leuk! We hebben laatst bij Loods 5 zo'n schattige gezien.

@ meiske, nog een weekje wachten, spannend!

Hier alles goed, heb geen last van toenemende kwaaltjes en maak me er ook even geen zorgen meer over. Dat heb ik de laatste dagen al genoeg gedaan!

Ik word nog steeds iedere nacht een keer wakker en ben om 6.15 echt helemaal klaar met slapen. Heb nu een deken beneden op de bank liggen waar ik dan maar onder kruip zodat vriendlief nog kan doorslapen. Ik maak hem anders echt wakker met mijn gedraai en gehoest! verder ben ik echt mega aan het opruimen. Heb net mijn kast leeggetrokken en ga eens het een en ander weggooien. Nesteldrang denk ik!
quote:Toadette schreef op 03 mei 2009 @ 17:40:

MeiskeHihihi, kan me voorstellen dat jullie niet echt ontspannen waren in zo'n gehorig huisje. Laten we hopen dat het ondanks dat toch iets moois oplevert.

Ja we zullen zien volgende week

quote:Poffertjes schreef op 03 mei 2009 @ 19:48:

@meiske, donderdag heb ik mijn assesment en hopelijk weet ik daarna meer over mijn nieuwe baan!

Spannend! Jammer dat je ongesteld bent geworden

quote:miss83 schreef op 03 mei 2009 @ 22:07:

@meiske: Kan me voorstellen dat het dan niet zo ontspannen is met die dunne muren haha. Maar wie weet....

Wel spannend dan voor jullie morgen! Wanneer krijgen jullie de uitslag dan? week later? Of had je dat al verteld? Een week later kan ik bellen voor de uitslag.
@bowie, we gaan voor het eerst naar Sicilie, maar wel vaker in Italie geweest. Ik vind het zo'n geweldig vakantieland! Heerlijk.. ijsjes, pizza, pasta, wijn (hopelijk dit jaar niet)... hmmmmm...

Heb er zo'n zin in!

We willen er ook een mooie foto maken en die op doek laten zetten voor in de huiskamer. Dan halen we Italie toch een beetje in huis :-)

@skull..... hoest bij jou? Ben net zo nieuwsgierig als Bowie!!
@ poffer, wat een goed idee zo'n foto!

Ik ken iemand die er ook een heeft van haar vakantie in China, echt een enorme chinese muur aan de muur, echt gaaf! Het is geloof ik wel belangrijk om met een hoog aantal pixels te fotograferen, anders kan ie korrelig worden als je hem uitvergroot.

@ skull, wakker worden! testen!!

Grapje
@poffertjes, snap wel dat je toch baalt als je ongesteld word, je wist het eigenlijk al maar als het komt is het niet leuk!!! Ik hoop op goed nieuws eind van de maand voor jou!!

@bowie, wat leuk dat je mijn stukje hebt voorgelezen hihi!! en leuk dat je het je moeder al verteld hebt!!! nu je schoonma.....ik herken je in alles....succes meid, ik weet hoe moeilijk het kan zijn!

@skullcandy, wat goed dat je zo kan wachten zeg!!!ik zou het niet kunnen.

@liedje, dat dekentje is erg leuk ja, ik hou daar ook wel van!!

@paulita, echt een super echo!!! wat leuk dat ze het al in 3 d hebben gedaan!
nee, peach, dat meen je niet!

Waar wilden ze het over hebben dan?

En heb je je schoonmoeder eigenlijk nog vertelt hoe je over haar reactie dacht?
oh ja poffer: ik heb op 28 mei de 1e afspraak bij de verloskundige en ben ws 9 januari uitgerekend.

Zet je het in de tabel?

Vind het wel lastig deze maand met de late menstruatie en de vroege eisprong. Ben nu maar uitgegaan van de eisprongdag.
dubbel
@ bowie, ik ga het aanpassen!! Jij krijgt gewoon een 2010 kindje! Stoer hoor!!

We hebben inderdaad net een nieuwe camera met meer pixels. Dus dat gaat goed komen! Als we de hoogste resolutie doen dan kan je de foto niet eens mailen... dan loopt de compu thuis vast!

@peach... hou op hoor! Weet je wat er besproken is? Is wel een beetje heel apart....

@skull..... ben je nou.......
@Peach. Dat is echt belachelijk! Bizar gewoon. Wat zei je vriend ervan? Heeft hij er wat van gezegd tegen zijn ouders?

@Bowie. Nesteldrang zou handig zijn voor mij. Ik heb zo'n hekel aan schoonmaken. Meestal zet ik lekkere muziek op zodat ik lekker mee kan zingen. Vanmorgen heb ik het plafond van de badkamer geverfd. Irritant klusje. En daarna de voegen geschrobt, nog erger
@liedje, zo jij bent goed bezig geweest!!!!!heerlijk als het weer helemaal netjes is !

Iedereen een fijne dag vandaag!!!!!!
@peach, knap dat je je in kon houden! Maar beetje jammer dat ze zich zijn gaan bemoeien met jullie leven... Hij is toch geen 13 meer denk ik? Ach.... je leert er weer 1 ding van.... je weet hoe jij het niet wil doen straks!

@liedje, zal ik je mijn adres geven? Dan kan je bij mij thuis ook even wat doen.. heb er ook echt zo'n schurft aan!
@ peach WAT!!!!!!!!! kan begrijpen dat je ontploft bent...belachelijk!!!!

@ poffer leuk zo'n doek aan de muur!!

@ bowie een 2010 baby!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en meiden ik hoorde jullie over mn schouder vanochtend toen ik stond te huppelen (omdat ik nodig moest) tussen wc en badkamer kastje waar de test in ligt...DOEN DOEN DOEN...hahahaha maar ik moet jullie teleurstellen ik ben gelijk naar de wc gegaan zonder de test.....ik ben nog niet ongesteld....ik ga t echt proberen vol te houden tot woensdag

xxx
@skull, ik vind je een bikkel....
Skull, wat knap dat je kan wachten! Ik had er al 5 "doorheengeplast".

Oh Peach, vreselijk zo'n reactie van je schoonouders! Ik snap dat je je kwaad maakt.

Ik heb even geen zin om te reageren om alles, heb nachtdienst gehad en net gehoord dat ik toch weg moet bij de nachtdienst (ik had gehoopt dat er semafoondiensten ingezet zouden worden).

Heb dus geen goede zin, moet nu op gesprek of ik administratief werk of vervangend werk op een andere groep wil gaan doen.

Ik heb helemaal geen zin om op een vreemde groep te gaan werken met clienten en collega's die ik niet ken! En al helemaal niet met een 1e zwangerschap, ik wil dit het liefst delen met mensen die ik goed ken. Maar ja beleid binnen de organisatie he, grrrrrrrrrrrr

Nou ik kom snel terug en ben dan wat gezelliger, sorry!
@meis, snap het hoor! Balen dat je waarschijnlijk niet op je groepie kan blijven.... Succes met je gesprek!
meis balen zeg!! en kan dat adm. werk ook niet op je eigen afdeling???? succes met t gesprek
@Poffer, ik ben blij dat ik mn eigen huis schoon kan houden Heb er ook zo'n hekel aan. Meestal ga ik pas schoonmaken als ik zie dat het een beetje vies aan het worden is. Dus als ik me irriteer...

@Meis. Irritant dat je misschien naar een andere groep moet. Staat het al vast of ligt dat aan het gesprek?

@Skull. Je bent geweldig! Ik hoop dat je menstruatie wegblijft!!

@Peach. Slim dat je niet direct hebt gebeld. Ik zou me dan namelijk niet volwassen gedragen denk ik, dat gaan ze je dan ook direct verwijten...
quote:Liedjepiedje schreef op 04 mei 2009 @ 14:20:

@Peach. Slim dat je niet direct hebt gebeld. Ik zou me dan namelijk niet volwassen gedragen denk ik, dat gaan ze je dan ook direct verwijten...

helemaal mee eens ( en herkenbaar bovendien )

@ skull, hoe hou je het vol? Ik zit hier gewoon in spanning totdat jij een test doet en jij wacht het gewoon rustig af! Ik hoop zo dat je wegblijft! Dan hebben we 3 erbij deze maand

@ meis, dat is inderdaad flink balen zeg! Ben jij de eerste van je afdeling die zwanger is? Of wist je al dat dit een optie zou zijn? Kun je niet alleen de dagdiensten draaien dan? Is wel een verzwaring voor je collega's maar als zij dit zien zitten? Hoeveel nachtdiensten werk je per maand?
thnx liedje

hahaha sorry bowie....ik hoop dat ik morgenochtend ook nog zo sterk ben.

en tja ...in mei leggen alle vogels een ei........hihi dus wie weet
Wij hebben vandaag een nieuwe aanwinst:

Kitty

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven