Napraattopic 136 - Met geklets
zaterdag 12 september 2020 om 14:47
Beste forummers,
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 22 september 2020 om 12:35
Koekie
Koekie
Koekie
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 22 september 2020 om 12:36
Ook oude vrouwen zeker?Solomio schreef: ↑22-09-2020 12:35Nou, op zich is ie wel creatief in het bedenken waarom ik last heb van zijn muziek, maar bottom line ligt het iig aan mij, aan mijn vloer, aan mijn mannenhaat.
Inderdaad niet aan hem.
Het enige 'geruststellende' is dat ik weet dat er minimaal nog 3 buren over hem geklaagd hebben.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

dinsdag 22 september 2020 om 15:47
Wat een prachtige ochtend was het vandaag. Eerst heel vroeg met de scooter op pad, ik was net een blinde vink, want dikke mist en dan beslaat het scherm totaal. Maar gelukkig goed aangekomen bij een mooi stukje natuur en de hele ochtend gefotografeerd. Dat had ik echt even nodig na al wekenlang vooral achter de computer te zitten.
Verder niets na te praten. Maar ik ben wel een oude vrouw en vind dat mensen hun muziek niet te hard moeten zetten!
Verder niets na te praten. Maar ik ben wel een oude vrouw en vind dat mensen hun muziek niet te hard moeten zetten!

dinsdag 22 september 2020 om 18:03
Ik heb het laatst in mijn hoofd gehaald kinderen die 10 minuten lang zeer fanatiek iets stuk trapten aan te spreken.Solomio schreef: ↑22-09-2020 11:21Mijn buurman heeft regelmatig harde muziek aan en hij vindt mij een zeikwijf, omdat ik af en toe vraag of het zachter kan.
Nu heeft ie de ultieme oorzaak gevonden: ik heb een hekel aan jonge mannen en daarom erger ik me aan alles van hem.
Sneu voor mijn zoons, dat ik een hekel heb aan jonge mannen.![]()
Dat lag ook aan mij. De betrokken ouders hebben een protocol voor dat soort situaties klaarliggen, dat kende ik niet.
Ik had de kinderen hun adres mieten vragen en moeten aanvoelen dat ik dan na het eten even moest aanbellen.
Dus tja helaas, nu ben ik een trut en daar mag je tegen schreeuwen en eigen schuld dat mijn omgeving wordt gesloopt.
En ze wachten nog op excuses van mij.
dinsdag 22 september 2020 om 19:13
Ja, natuurlijk ook niet zo slim dat je dat protocol niet gelezen had hè......Het-groepje schreef: ↑22-09-2020 18:03Ik heb het laatst in mijn hoofd gehaald kinderen die 10 minuten lang zeer fanatiek iets stuk trapten aan te spreken.
Dat lag ook aan mij. De betrokken ouders hebben een protocol voor dat soort situaties klaarliggen, dat kende ik niet.
Ik had de kinderen hun adres mieten vragen en moeten aanvoelen dat ik dan na het eten even moest aanbellen.
Dus tja helaas, nu ben ik een trut en daar mag je tegen schreeuwen en eigen schuld dat mijn omgeving wordt gesloopt.
En ze wachten nog op excuses van mij.

David Dunning
David Dunning

dinsdag 22 september 2020 om 22:41
Kan ik me helaas niet meer mee bemoeien, ik schijn vroeg naar bed te moeten.
En Ow, mijn troostschoenen zijn prachtig.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 22 september 2020 om 22:45
dinsdag 22 september 2020 om 22:49
Ja.Zowizo schreef: ↑22-09-2020 22:45Hmmm.... zijn troostschoenen een beetje hetzelfde als een troostjurkje? En dan eigenlijk zonder het woord "troost" maar met de woorden "omdatikhetzograagwilmaareigenlijkgeengeldvoorheb" jurkje?
Want dan ben ik ook heel blij daarmee... anders breng ik het maar weer terug...

David Dunning
David Dunning
dinsdag 22 september 2020 om 22:50
Vroeg is uiterlijk 22.00 uur.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 22 september 2020 om 22:56
Ik had twee paar besteld en heb één paar teruggestuurd.
Dat kan ik je ook aanraden: ik voel me vreselijk verantwoordelijk bezig, omdat ik niet beide paren gehouden heb. Want daar heb ik eigenlijk geen geld voor.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 22 september 2020 om 23:01
Klinkt als een plan, ik heb echter ook geen geld om 2 stuks voor te financieren... het is zomaar triest gesteld met de financiën hier...
Ik denk dat ik naar een Plastisch chirurg ga, die zal vast die gaten in mijn handen dicht kunnen naaien... dan kan ik doen wat jij doet! Bewonderen... terugsturen en mezelf er goed over voelen! Klinkt als de perfecte therapie!