Echte Archan-olie
zaterdag 2 mei 2009 om 15:56
je bedoelt Argane olie. Van de Argane boom met de argane noot. Uit Marokko idd. Nergens anders ter wereld heb je dat.
The real deal kan je bestellen via: www.gezonder.nu
Maar reclame maken mag geloof ik niet. Nou ja, heb er gewoond en gewerkt en vind het geweldig spul. Deze mensen heb ik in marokko ontmoet en die importeren het naar NL.
Geiten vinden de blaadjes + de vrucht (die heel bitter is voor ons) erg lekker en gaan ervoor de boom in, Levert mooie plaatjes op
The real deal kan je bestellen via: www.gezonder.nu
Maar reclame maken mag geloof ik niet. Nou ja, heb er gewoond en gewerkt en vind het geweldig spul. Deze mensen heb ik in marokko ontmoet en die importeren het naar NL.
Geiten vinden de blaadjes + de vrucht (die heel bitter is voor ons) erg lekker en gaan ervoor de boom in, Levert mooie plaatjes op
zaterdag 2 mei 2009 om 19:42
Heb het even voor je nagevraagd. De Marokkaanse eigenaar van de winkel krijgt het van vrienden van zijn familie in Agadir. Kost 60 euro per liter (maar je kunt ook minder kopen) en is biologisch van aard. Schijnt zowel goed te zijn voor uitwendig als inwendig gebuik.
Kijk maar of je wat aan deze informatie hebt.
Kijk maar of je wat aan deze informatie hebt.
woensdag 6 mei 2009 om 14:08
Hier is het ook te verkrijgen:
http://www.gardenofwisdom ... /item/3987807/3777591.htm
Erg fijne olie inderdaad, zowel voor haar als huid.
http://www.gardenofwisdom ... /item/3987807/3777591.htm
Erg fijne olie inderdaad, zowel voor haar als huid.
woensdag 6 mei 2009 om 23:38
arganolie gebruik ik 's nachts : ik heb een huid met rode pukkeltjes op de wangen (acné rosacea in lichtere vorm inmiddels) en vind dit een heel goede olie
ik heb erover gelezen dat het vroegtijdige veroudering van de huid tegengaat : ik vind het ook hiervoor aan te bevelen
alleen het stinkt wel hoor... (ik heb gelezen dat er geiten lopen tussen de argannotenbomen en dat die er voor iets tussen zitten, maar in elk geval iets geitachtigs qua geur is het wel haha)
let wel op dat je arganolie gebruikt die bestemd is voor cosmetica de andere (voor de keuken) is veel goedkoper en de noten ondergingen een andere roostering naar het schijnt
moeilijk te vinden zeg je ? misschien vroeger of zo ? maar nu is het redelijk makkelijk te vinden hoor
het wordt ook gebruikt om het haar een goede masker te geven (deed ik ook al eens, viel ook goed mee, maja, tblijft olie hé, dus beetje geklieder) en het is ook heel goed voor de nagels (als je last hebt van brokkelende nagels)
ik heb erover gelezen dat het vroegtijdige veroudering van de huid tegengaat : ik vind het ook hiervoor aan te bevelen
alleen het stinkt wel hoor... (ik heb gelezen dat er geiten lopen tussen de argannotenbomen en dat die er voor iets tussen zitten, maar in elk geval iets geitachtigs qua geur is het wel haha)
let wel op dat je arganolie gebruikt die bestemd is voor cosmetica de andere (voor de keuken) is veel goedkoper en de noten ondergingen een andere roostering naar het schijnt
moeilijk te vinden zeg je ? misschien vroeger of zo ? maar nu is het redelijk makkelijk te vinden hoor
het wordt ook gebruikt om het haar een goede masker te geven (deed ik ook al eens, viel ook goed mee, maja, tblijft olie hé, dus beetje geklieder) en het is ook heel goed voor de nagels (als je last hebt van brokkelende nagels)
vrijdag 7 augustus 2009 om 19:11
of je gaat naar www.arganlife.eu beste product en 100%argan olie zonder al de toevoeging van andere producten, sommige websites verkopen geen verse olie bij www.arganlife.eu heb je zekr geen spijt.
groetjes
groetjes
vrijdag 7 augustus 2009 om 21:03
De arganolie komt uit de omgeving van Agadir in Marokko. Er zijn 2 varianten op heb ik mij laten vertellen. Met de ene variant kun je koken en de andere wordt voor cosmetische doeleinden gebruikt.
Het is een kostbare olie. Het beste te kopen bij de Marokkaanse winkel die hun spullen direct importeren uit Marokko.
Het is een kostbare olie. Het beste te kopen bij de Marokkaanse winkel die hun spullen direct importeren uit Marokko.