NIET groepje

18-04-2009 14:13 4958 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 212.340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Hè Yam wat sneu!!!

Klinkt niet zo best, hoop dat de dierenambulance wat kan doen..
Snoezelen is zalig...ik geloof dat ze hier om de hoek een ideale snoezelruimte hebben, in de Hartenberg.
Hoe diep verstandelijk gehandicapt eigenlijk om te snoezelen? Ik heb het idee dat M. er niet zo'n behoefte aan heeft. Aan de andere kant doet ze zonder stimulatie niet heel veel uit zichzelf dan wat praktische dingen als was opruimen of koffie zetten en zo.

Maar eigenlijk ben ik veel te schijterig om haar mee te sleuren naar de riante snoezelruimte op haar woonplek. Mag wel.

Yam, zielig poesje zeg.
Snoezelen is echt wel voor de zwaarder gehandicapten. Maar het is ook per persoon verschillend.

Ik snoezel met de bejaarden ook door ze eens een hand- of voetmassage te geven en gewoon gezellig te praten in de snoezelruimte.
668, the neighbour of the Beast
Ik heb even een dilemma elders geplempt. En nu ga ik douchen
ik ga slapen meisjes, totte morrege
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
weltrusten, ik gaat ook slapen
Ik ben er nog.

Trusten kienders.
Mogguh..

1 van mijn mannen gaat ook wel eens snoezelen, maar dan gaat het inderdaad vaak om een voetenbad en massage enzo. Niet het echte snoezelwerk, al hebben ze wel een muziekje en de lampeffecten aan. En dan hebben we het over hoog nivo.

En dan ga ik me zo maar weer die kant op begeven. Jack mag vandaag mee als knuffelhond, ben heel benieuwd wat ze van hem vinden...

Kuikentje is op kamp, die ze kan hem tussen de middag niet uitlaten. Mag ie vandaag lekker in de bossen op mijn werk kakken

Latersss!
lekker miss chicken dat je jack mee kan en mag nemen !
De bewoners vonden het allemaal erg leuk toen ik het ze vroeg...alleen de huiskater weet het nog niet...die schrikt zich het lazerus straks hahaha
goedemorgen meisjes, lekker geslapen?
ik is werken, tot vanmiddag!
Tot vanmiddag, Roos. Vanavond eigenlijk.
ik heb voor borodini een ideale draagdoek gevonden

alleen jammer dat ik geen plaatjes meer kan plakken

http://www.gypsymama.com/shop/bb/javed.jpg
Jij geen plaatjes plakken, dat is een handicap. Hoe komt dat zo?
waardeloos geen plaatjes kunnen plakken ... ik mis die balk boven het reactiescherm ... zal wel wat te maken hebben met de veelvervloekte forumbugs
Moge ladies.

Balen he dat die taakbalk er niet is. Ik heb het gister en eergister ook al gemeld hoor. Maar denk dat ze eerst willen uitvogelen waarom er zoveel mensen eruit worden gegooid na die foutmeldingen.
Yam kan wel plaatjes plakken. Je schrijft [img][/img] met daartussen de link van het plaatje.

Ik had die taakbalk nog niet bewust gemist -niet nodig gehad-
Dit is natuurlijk gigantische onzin als nu blijkt dat jullie een kruisje hebben in mijn post van 08.33 - ik zie de meneer.
Nee ik zie het plaatje.

Het is gewoon lastig dat die balk er niet is. Als je een link bijv. wilt invoegen. Of een kleurtje. Bold weet ik de code maar van de rest niet.

En die smileys.
goedemorgen

ben aan het wachten op de huisbaas (of iig de mensen die voor hem werken ofzo) ze komen checken of mn huis nog netjes is, ofwel of ik de boel nog niet gesloopt heb

hoef er niet voor thuis te blijven eigenlijk, maar ik wil een nieuw bed (ik huur gemeubileerd) dus als ze effe opschieten kan ik het meteen vragen...

ik heb nu trouwens wel weer zo'n taakbalk...de ene keer wel, de andere keer niet...vreemd
Hey goeiemorgen!!

Das een echte Boro draagdoek idd, maar wat hangt er aan die meneer zijn lip?

Ik was ook mn balk kwijt, maar nu is ie er weer even, ben er ook nog niet afgegooid inderdaad, gisteren was het haast geen doen, drie keer op vorige voordat ik in een topic kon komen..
Maak daar maar middag van...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven