Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Alle reacties Link kopieren
zeefietser1 schreef:
29-09-2020 22:41
Meeste keren dat ik concert kaarten heb gaat het meestal mis, jaar vooruit bestellen is het vaak. En dan opeens moet ik weer varen op die datums. Dus meestal laat ik concerten maar gaan. Had voor dit jaar 4 concerten, allemaal verplaatst tot volgend jaar. Op de datums die ze waren was ik thuis, helaas covid, volgend jaar nou ja denk dat ik dan op zee zit. Nadeel van varen.

Dat vind ik ook jammer dat alles zo ver vooruit is. Net als theaterkaartjes.

Snap dat het nodig is voor het inplannen van een tournee.

Maar hou meer van he... volgende week of maand speelt ...
Sabbieehhhh schreef:
29-09-2020 22:27
Concerten! Ook zo een gemis idd :cry:

Haha Tom! Ik wist dat je deze erin zou gooien...
En qua make up, qua werk word er wel een bepaalde mate van verzorging verwacht dus dan wel make up op, maar heb niet het idee dat ik niet herkenbaar ben zonder.

En voor alle daters, blijf genieten en probeer niet teveel beren op de weg te zien :-)
Het is toch sick eigenlijk dat een verzorgd vrouwelijk uiterlijk wordt gekoppeld aan het dragen van make-up. Terwijl een man verzorgd is als hij nette kleding draagt en zijn persoonlijke hygiëne op orde heeft. Geeft gelijk aan wat het verwachtingspatroon van de vrouw is op dat gebied. Blijkbaar is het dragen van geen make-up nog steeds dusdanig rebels dat er een heel programma aan moet worden gewijd. :bonk:
Ik bedoel: make-up is fun, but it has a dark side.
Antwoord op de vraag van Tom: ik draag soms concealer en een gekleurde lippenbalsem, maar meestal niks. Thuis doe ik soms wel rode lippenstift op :") gewoon omdat ik dat leuk uit vind zien, maar om daar de hele dag mee rond te lopen is echt een gedoe.
Preferentie voor naturel vind ik altijd tricky. Je kunt echt superveel make-up op hebben en er alsnog naturel uitzien. Denk dat het mannen uiteindelijk weinig uitmaakt (ook al beweren ze allemaal dat ze van weinig make-up houden maar verlekkeren zich vervolgens wel aan vrouwen met veel make-up op). Dus maakt allemaal niks uit, als vrouw (edit: en man; en überhaupt als mens) moet je vooral doen waar je zelf zin in hebt. Je bent mooi met en zonder make-up.
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 30-09-2020 00:51
6.39% gewijzigd
wij slapen nooit.
Vivi3338 schreef:
29-09-2020 22:56
Denk dat iedereen door Corona ook wel beetje een huismus is geworden 😇

Hier ook altijd wel make-up op, meer om sommige dingen weg te werken en andere dingen weer te accentueren 😬 Vind het ook leuk om te doen. Ik kan soms wel eens onzeker worden als ik voor eerste keer naast iemand wakker word, hoe ik er dan uitzie etc 😅 Maar ik heb helaas last van donkere kringen onder ogen (in de genen helaas), makkelijk te verdoezelen met concealer maar zonder lijkt het dan beetje of ik ziek ben. Helaas..

@Alongwithsunshine, fijn dat je leuke dates hebt gehad! Kan me voorstellen dat het wel/niet appen af en toe verwarrend kan zijn. Zelf vind ik het altijd wel fijn om elke dag contact te hebben met een date, maar dat is voor iedereen anders. Zolang hij in zijn acties laat zien dat hij zn best voor je doet en gek op je is dan is dat het belangrijkste 😁 En verder altijd op je onderbuikgevoel vertrouwen.
Thanks! M'n onderbuikgevoel is een beetje off. Ik laat het maar zo. Kan toch niks forceren. :) Enne, niet te onzeker zijn over je donkere kringen :bigkiss:
wij slapen nooit.
iceteapeach schreef:
29-09-2020 22:51
Hoe is het bij jullie qua werk sinds de persco van gisteravond? Bij ons de komende 3 weken volledig weer thuis.
nee ik ben veel onderweg als service monteur centrale verwarming ik vraag aan de mensen waar ik kom de 1.5 meter afstand te houden gaat in het algemeen goed. Behalve in een supermarkt wil het ooit mis gaan
@Alongwithsunshine: Ik heb lippenstift wat ik gewoon heel de dag kan dragen en de meeste keren gewoon goed blijft zitten. Dus het is maar net wat voor merk je kiest van lippenstift.

Maar je kan een man en een vrouw ook niet met elkaar vergelijken vind ik. En in de zomer mag een vrouw wel in een jurk en blote benen komen en een man moet een lange broek aan. Zo zullen er altijd wel verschillen zijn.
Ik heb sinds thuiswerk/coronatijd nog nooit zo weinig makeup op gehad. Niet dat ik me plamuurde, maar zelfs het weinige beetje oogschaduw/mascara laat ik ondertussen vaak achterwege. Oke, ik heb leesbrillen met een gekleurd montuur, scheelt ook.

Vanmiddag ff snel naar kantoor, mocht nog tot 18.00 uur, in mijn kloffie. Van sommige collega's viel de bek open: Hoodie (van zoon) aan, versleten spijkerbroek 😂😂.
Krijg motto niet verwijderd :-)
Shiverrr schreef:
29-09-2020 23:31
@Alongwithsunshine: Ik heb lippenstift wat ik gewoon heel de dag kan dragen en de meeste keren gewoon goed blijft zitten. Dus het is maar net wat voor merk je kiest van lippenstift.

Maar je kan een man en een vrouw ook niet met elkaar vergelijken vind ik. En in de zomer mag een vrouw wel in een jurk en blote benen komen en een man moet een lange broek aan. Zo zullen er altijd wel verschillen zijn.
Dat betekent nog niet dat elk verschil oké is. En een man hoeft helemaal geen lange broek aan in de zomer. Als een man een jurk wil dragen zou dat ook gewoon moeten kunnen, vind ik. En fijn voor jouw merk lippenstift, maar het geeft mij geen prettig gevoel, zo'n hele dag een heftige kleur op.
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 29-09-2020 23:40
9.58% gewijzigd
wij slapen nooit.
iceteapeach schreef:
29-09-2020 22:51
Hoe is het bij jullie qua werk sinds de persco van gisteravond? Bij ons de komende 3 weken volledig weer thuis.
Bij ons een dag naar t werk en de rest thuis. Kan lang gaan duren want onderwijsinstelling.
In maart vond ik het prima. Niet haasten voor de trein, lekker thuis werken en prachtig weer bovendien.
Maar opeens zie ik enorm op tegen de winter en de eentonigheid. Waarom zou ik nog leuke laarsjes kopen? Ik zit toch thuis. Dat soort gedachten.
En als ik vrijdagmiddag de computer uitzet, is het weekeinde. Ook zo raar.
iceteapeach schreef:
29-09-2020 23:35
Ik heb sinds thuiswerk/coronatijd nog nooit zo weinig makeup op gehad. Niet dat ik me plamuurde, maar zelfs het weinige beetje oogschaduw/mascara laat ik ondertussen vaak achterwege. Oke, ik heb leesbrillen met een gekleurd montuur, scheelt ook.

Vanmiddag ff snel naar kantoor, mocht nog tot 18.00 uur, in mijn kloffie. Van sommige collega's viel de bek open: Hoodie (van zoon) aan, versleten spijkerbroek 😂😂.
Ik ga me steeds minder vrouwelijk en aantrekkelijk voelen. Heb jij dat niet?
Waterman26 schreef:
29-09-2020 23:40
Want jouw vrouwelijkheid haal jij uit je make-up en kleding?
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
29-09-2020 23:47
Want jouw vrouwelijkheid haal jij uit je make-up en kleding?
Het fijne gevoel als je s morgens de deur uitgaat en je hebt iets leuks aan. Hakken waardoor je slanker lijkt. Goedzittend jasje
Mascara en in de spiegel zien dat je haar goed zit. Ik vind dat leuk. Ik bedenk s avonds al wat ik aan ga doen.
Natuurlijk loop je thuis werkend niet in je ochtendjas. Maar ik vind het wel steeds moeilijker om moeite te blijven doen. De stapel comfortabele kleding in mijn kast wordt steeds groter
Geen make up op over het algemeen mits ik een date heb dan vind ik het leuk om wat extra's te doen.

Ik denk altijd doe waar je je lekker bij voelt dan kom je ook het beste over.

Ik vind mannen met ontbloot boven liif zo'n afknapper en met van die open schoenen tefa of zoiets brrrrr

Sinds corona werk ik mij het schompes, maar dat is op dit moment in de zorg.
Waterman26 schreef:
29-09-2020 23:53
Het fijne gevoel als je s morgens de deur uitgaat en je hebt iets leuks aan. Hakken waardoor je slanker lijkt. Goedzittend jasje
Mascara en in de spiegel zien dat je haar goed zit. Ik vind dat leuk. Ik bedenk s avonds al wat ik aan ga doen.
Natuurlijk loop je thuis werkend niet in je ochtendjas. Maar ik vind het wel steeds moeilijker om moeite te blijven doen. De stapel comfortabele kleding in mijn kast wordt steeds groter
Nou niks mis mee natuurlijk als je er plezier uithaalt, maar probeer alsjeblieft te realiseren dat je niet minder vrouwelijk bent als jij in je normale comfortabel kloffie op de bank zit. :)
wij slapen nooit.
Waterman26 schreef:
29-09-2020 23:40

Nee, en ik denk dat dat ook komt doordat we vnl online hebben gewerkt, via teams en we zo ook meer een inkijkje hebben gekregen in elkaars thuis. Zoon is eens in zijn blote bast vol in het zicht komen staan toen ik in een teamsvergadering zat, heel mijn team kon hem zien 😂. Bedenk daarbij dat een aantal van mijn collega’s hem ooit als ukkie (7/8 jaar) zagen en met tussenliggende jaren ook weleens op kantoor maar ook ineens op zijn 19e weer, via de webcam van mij 😂. De schaamte voorbij maar veel collega’s kent hij ook dus ja. Het was hilarisch iig.

Of ik me minder vrouwelijk voel: ik heb daar nooit zo over nagedacht. Wat is de definitie van vrouwelijk. Daar zal ik ongetwijfeld niet aan voldoen vermoed ik. Ik ben over het algemeen meer een tomboy, vermoedelijk door mijn eerdere sporten (liep hele dagen in of paardrij-of tenniskleding tijdens wedstrijd/competitieseizoen), sportief gekleed, vloek af en toe, drink soms bier uit het blikje/uit de fles, kan met gekruiste benen op de bank zitten, kan eruit zien als Catweazle in het weekend, ga gerust ook zo boodschappen doen. Draag heus jurken en high heels maar is niet mijn dagelijkse manier van kleden/overkomen. Je kunt me uittekenen in witte blouse, spijkerbroek, high heels en/of cowboylaarzen, al sinds mijn tienerjaren.

Zou ik een uitnodiging ontvangen voor cocktail/galakleding kun je gerust met me vooruit, dat dan ook weer wel.
iceteapeach wijzigde dit bericht op 30-09-2020 00:40
20.49% gewijzigd
alongwiththesunshine schreef:
30-09-2020 00:06
Nou niks mis mee natuurlijk als je er plezier uithaalt, maar probeer alsjeblieft te realiseren dat je niet minder vrouwelijk bent als jij in je normale comfortabel kloffie op de bank zit. :)
Dat programma is inderdaad bizar. Ik zie nauwelijks verschil vaak als dan zo dramatisch de makeup eraf gehaald wordt. Die vrouwen zien er stuk voor stuk prima uit zonder makeup. Vaak ook wat vriendelijker of toegankelijker zelfs.

Hier op viva stond tijdje geleden ook een onthullend 'artikel' over dat vrouwen als ze thuis werken soms GEEN BH onder hun kleding droegen!! O_O O_O O_O . Ik zit ook wel eens in mijn onderbroek achter Teams hoor.
Antoon69 schreef:
30-09-2020 00:15
(...)
Ik zit ook wel eens in mijn onderbroek achter Teams.
:biggrin:
wij slapen nooit.
Antoon69 schreef:
Dat programma is inderdaad bizar. Ik zie nauwelijks verschil vaak als dan zo dramatisch de makeup eraf gehaald wordt. Die vrouwen zien er stuk voor stuk prima uit zonder makeup. Vaak ook wat vriendelijker of toegankelijker zelfs.

Hier op viva stond tijdje geleden ook een onthullend 'artikel' over dat vrouwen als ze thuis werken soms GEEN BH onder hun kleding droegen!! O_O O_O O_O . Ik zit ook wel eens in mijn onderbroek achter Teams hoor.

Met ruimervallende kleding en je webcam tot aan je hals ziet dat verder dan idd niemand. Doe ik af en toe ook.
iceteapeach schreef:
30-09-2020 00:43
Met ruimervallende kleding en je webcam tot aan je hals ziet dat verder dan idd niemand. Doe ik af en toe ook.
Rebel !

In mijn blote reet zie je ook niet zolang ik een overhemd aan heb maar dan voel ik me toch te kwetsbaar.
Antoon69 schreef:

Goed toch? Beter dan je ballen in een bh ondersteboven hangen tijdens overleg 😁 Of wil je graag laten zien dat ze los in de kooi hangen.
Heb jij ook altijd je hoofd kamerbreed op het scherm? Ik ook omdat ik vaak het scherm niet goed kan lezen en dus heel dichtbij de camera zit. Ik merk dat mensen dan toch anders op je reageren. Ik lijk ook veel kaler dan ik ben met die camera's boven het scherm :-(
Webcam kan vervormen. Die van mij wel. Echt vreselijk ding.
wij slapen nooit.
iceteapeach schreef:
30-09-2020 00:46
Goed toch? Beter dan je ballen in een bh ondersteboven hangen tijdens overleg 😁 Of wil je graag laten zien dat ze los in de kooi hangen.

Je bedoelt mijn ballen? Ik zal er trouwens bij vrouwelijke collega's een op gaan letten inderdaad. (grapje trouwens)

Ja sunshine ik wordt er ook niet knapper op op de webcam. Vooral 's ochtends..
anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 30-09-2020 00:55
13.21% gewijzigd
Antoon69 schreef:
Rebel !

In mijn blote reet zie je ook niet zolang ik een overhemd aan heb maar dan voel ik me toch te kwetsbaar.

Waarom? Zolang je niet opstaat is er toch niks aan de hand? Anders gewoon aankleden idd. Zie het kwetsbare ervan niet. Keuze nl.
iceteapeach schreef:
Now we're talking
wij slapen nooit.
Antoon69 schreef:
30-09-2020 00:51
Heb jij ook altijd je hoofd kamerbreed op het scherm? Ik ook omdat ik vaak het scherm niet goed kan lezen en dus heel dichtbij de camera zit. Ik merk dat mensen dan toch anders op je reageren. Ik lijk ook veel kaler dan ik ben met die camera's boven het scherm :-(

Beeldscherminstellingen maar aanpassen dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven