Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Ira87 schreef:
29-09-2020 13:34
... Het blijft jammer dat ze nog geen 10% laten zien van de date (en interview vooraf), waardoor je een beetje oppervlakkig (en in mijn geval saai, ben niet zo'n uitgesproken persoonlijkheid en dus vermakelijk voor de kijkcijfers) beeld krijgt.
Bij mij leek het ook saaier dan het was, maar ja beter zo dan dat je je moet schamen voor hoe ze je in beeld brengen.. het was in ieder geval leuk om een keer mee te maken.
Grappig genoeg is mijn andere date ook in first dates geweest..hele poule aan singles die alle programma's doet :whut:
Ik doe echt helemaal niks vandaag..heb een vrije dag maar werkelijk nergens motivatie voor vandaag..kon mij nog net in beweging zetten om een wasje te doen voor de kinderen weer komen..zou eigenlijk nog moeten stofzuigen en toiletten even schoonmaken..nou ja..kan morgen ook nog wel..

kost toch altijd moeite om te accepteren dat niks doen ook soms ok is..voelt dan toch als zonde van je tijd ofzo..dat je niet geniet van je vrije tijd..ik ga maar eens lezen of ik volgens viva een huismus ben denk ik..zie ik hiernaast staan..naast een dertiger met een rollator..

nou dat was enerverend..ik scoor 9 van de 12 dus ben geen huismus..hoera...al vraag ik mij af hoeveel mannen dan wel een haardhanddoek zouden hebben :D
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
29-09-2020 13:54
Ik doe echt helemaal niks vandaag..heb een vrije dag maar werkelijk nergens motivatie voor vandaag..kon mij nog net in beweging zetten om een wasje te doen voor de kinderen weer komen..zou eigenlijk nog moeten stofzuigen en toiletten even schoonmaken..nou ja..kan morgen ook nog wel..

kost toch altijd moeite om te accepteren dat niks doen ook soms ok is..voelt dan toch als zonde van je tijd ofzo..dat je niet geniet van je vrije tijd..ik ga maar eens lezen of ik volgens viva een huismus ben denk ik..zie ik hiernaast staan..naast een dertiger met een rollator..

nou dat was enerverend..ik scoor 9 van de 12 dus ben geen huismus..hoera...al vraag ik mij af hoeveel mannen dan wel een haardhanddoek zouden hebben :D
Op tinder zie ik af en toe langharigen voorbij komen dus wellicht hebben die dat wel.

Ik heb gelijk ook maar naar die lijst gekeken. Ik heb een paar dingen, maar die liggen ergens en niet in gebruik.
In gebruik misschien 2 a 3 dingen en dan nog niet eens dagelijks.

Ik zie en hoor soms mensen over van alles wat ze nog moeten doen in huis en dan denk ik...zal ik wel lui wijf zijn hahahaha
Woon alleen, geen huisdieren dus hoef toch niet elke dag te soppen, stofzuigen en te wassen hahaha

En soms dacht ik ook...toch zonde van de tijd. Andere kant waarom moet elke minuut gevuld?

Nu ik in de ww zat op tijd opgestaan, veel gelezen, gewandeld, in de zon gezeten, 2 kamers geverfd en opgeknapt, netflix...nog 1 ding van het lijstje moet nog. Administratie bijwerken. Meest is allemaal digitaal. Wilde dat voor mijn nieuwe baan doen en dan denk ik...ach er komt vast wel een regenachtige zondag aan...

En deze 2 dagen slaap ik lekker uit!

Maar enorm veel zin om weer aan de slag te aan. Nuttig te voelen, weer wat mee te maken en mensen te zien.
zo weinig? dus ik ben echt een huismus mogen we wel stellen dan :D
heb er maar 8 trouwens..de kruik is naar mijn ex gegaan..ga hem wel weer kopen denk ik maar vooral omdat ik de kinderen een kruik geef als ze niet zo lekker zijn of buikpijn hebben ofzo..niet zo vaak..maar handig om te hebben.

om de rest het doorklikken te besparen 10 vd 12 is huismus zegt viva..ik zeg 9 van de 12 ivm de haarhanddoek..vrouwen met kort haar is ook 9 vd 12 dan meteen.

1) Een lekker warm dekentje in de huiskamer - yup
2) Een badjas/kamerjas - yup
3) Een kruik. - niet
4) Een haarhanddoek.- niet
5) Pantoffels -yup
6) Een eigen mok. -yup
7) Een foute onesie, pyjama of huispak -yup
8) Een extra deken op je bed. -niet
9) Een paar wollen sokken. -yup
10) Een Netflix/Disney/Videoland- account. -yup
11) Een paar oordopjes.-niet
12) Een thermoskan/theepot -yup
Ohhh heb er 5 dus ik zit goed
wat is er mis met huismus zijn?
tomcat schreef:
29-09-2020 16:30
wat is er mis met huismus zijn?
In mijn optiek niets, maar als ik hoger zou scoren zou mijn zelfbeeld niet kloppen
jij bent jong snel wild en alleen een huismus als je bijkomt van de wilde nacht ervoor?
tomcat schreef:
29-09-2020 16:38
jij bent jong snel wild en alleen een huismus als je bijkomt van de wilde nacht ervoor?
Hahaha neuh, maar wel een vitale 30er die wel graag erop uit trekt.
Gefeliciteerd sabbieh! Ik vind mezelf een beetje een huismus en scoor een 8, dus dat zal wel kloppen
Flaffy schreef:
29-09-2020 17:26
Gefeliciteerd sabbieh! Ik vind mezelf een beetje een huismus en scoor een 8, dus dat zal wel kloppen

Ik vind mijzelf wel een huismus, maar volgens het lijstje ben ik het niet.

Ik hou niet van een overvolle agenda. En ik vind het ook geen probleem of een weekend alleen thuis te zijn.
Vitale 30'er .....heb je ook een pittig kapsel?

Of moet ik oppassen dat je hardlopend sneller dan ik bent over 10k?

Ik ben ook best een huismus, .helemaal sinds corona, maar ik vat huismus dan ook meer op dat je niet zo veel uitgaat naar kroeg of club maar liever knus op de bank kruipt met fil/serie of goed gezleschap

Ik had deze week nog een herinnering, een clubavond in de melkweg die vanwege corona begin dit jaar was uitgesteld naar komend weekend...tja...trieste boel..ik mis dat echt,
Wat pasta kliekjes uit de diepvries opgewarmd en nnu 2 vegetarische kroketten in de oven om straks te eten bij lldl..ik ben definitief weer ingeburgerd als single :D
Vegetarische kroketten?

Ik ga voor de spruitjes stamppot met ui, appel, gember en komijn.
Kipschnitzel erbij..echte kip 😜

Maar eerst lldl 😉
ja, ik ben niet vegetarisch maar vind het ook niet nodig om onnodig vlees te eten. En ik heb ontdekt, dankzij een vegetarische date ooit, dat je bitterballen en kroketten echt net zo goed in de vegetarische variant kan nemen..dat verschil proef je niet.

ik had gisteren al die kipfilet :)
Laat ik mij hier ook maar weer 's aanmelden. Was dit topic even uit het oog verloren, gaat werkelijk razendsnel :lol:

Midden-dertig, m en ik scoor één punt op de huismus-test... Na een wild jaar qua single-leven nu wat rustiger en zowaar een hele leuke dame ontmoet waar ik dit weekend date #3 mee heb. En ik lees/post uiteraard weer mee.
Hoi Chesta, welkom terug dan :)

LLDL was leuk..ik verheug mij op morgen met Ron en Renate..

denk toch ook wel dat die andere man misschien beter wat minder eerlijk had kunnen zijn over zijn alcoholverleden..had gewoon gezegd dat je het niet lekker vind en leg het later een keer uit als het wat wordt...ook wel erg flauw dat die vrouw benadrukt dat het puur daar om ging..dat was ook weer niet nodig...zeg gewoon geen klik ofzo dan..
tomcat schreef:
29-09-2020 18:13
ja, ik ben niet vegetarisch maar vind het ook niet nodig om onnodig vlees te eten. En ik heb ontdekt, dankzij een vegetarische date ooit, dat je bitterballen en kroketten echt net zo goed in de vegetarische variant kan nemen..dat verschil proef je niet.

ik had gisteren al die kipfilet :)

Ik geloof dat best. Sommige bevatten ook bijna geen vlees.

Niet elke dag eet ik vlees. Gisteren ook kaasschnitzels in het mandje gegooid.
tomcat schreef:
29-09-2020 17:42
Vitale 30'er .....heb je ook een pittig kapsel?

Of moet ik oppassen dat je hardlopend sneller dan ik bent over 10k?

Ik ben ook best een huismus, .helemaal sinds corona, maar ik vat huismus dan ook meer op dat je niet zo veel uitgaat naar kroeg of club maar liever knus op de bank kruipt met fil/serie of goed gezleschap

Ik had deze week nog een herinnering, een clubavond in de melkweg die vanwege corona begin dit jaar was uitgesteld naar komend weekend...tja...trieste boel..ik mis dat echt,
Geloof dat mijn haar te lang is om als pittig omschreven te worden ;-)
Maar goed, ik vind een avondje kroeg of club of feest net zo fijn als avondje op de bank. Heb graag afwisseling.

En om mee te doen qua eten, bloemkool met aardappels en karbonaadje. Eet ook niet elke dag vlees.
nice recovery Sab, haakte ik toch bijna af bij mijn favoriete dertiger :D
Welkom Chesta. Dus alweer de derde date? Dat gaat dus de goede kant op. Hoe heb je haar ontmoet?

Deze huismuts voelt zich nog te kwiek om alleen maar op de bank vastgegroeid te zitten. Innig verstrengeld met de afstandsbediening.
Ik geniet enorm van het niks hoeven, maar ga er ook graag nog op uit.

Komend weekend is nu volgeboekt. Een vriend neemt mij mee de hort op en zondag ga ik met mijn club op stap.

Eigenlijk handel ik naar mijn behoefte en soms wil ik totaal niks, en soms wil ik alles. Ik heb genoeg gefeest voor 2 levens dus dat hoeft niet vaak meer. Maar af en toe lekker losgaan met dansen is heerlijk!

Een kort en pittig kapsel zal ik nooit krijgen :-D
Heerlijk wraps gegeten maar veel te vroeg. Dochter moet trainen. Net heerlijk gewandeld met mijn meissie en nu aan een herfstbokje.

Ik kijk LLDL altijd in de ochtend na de eerste wandeling met een bak koffie.

Huismuts check aanwezig. Volgende week komt mijn beste vriend heerlijk eten en een avond pimpellen. Daar heb ik dan de volgende dag spijt van. Ik word een dagje ouder en dat merk je dan direct :cry:
anoniem_399709 wijzigde dit bericht op 29-09-2020 19:18
0.36% gewijzigd
tomcat schreef:
29-09-2020 19:14
nice recovery Sab, haakte ik toch bijna af bij mijn favoriete dertiger :D
Hahah ik weet het spannend te houden hier ;-)
Julus schreef:
29-09-2020 19:15
Welkom Chesta. Dus alweer de derde date? Dat gaat dus de goede kant op. Hoe heb je haar ontmoet?

Deze huismuts voelt zich nog te kwiek om alleen maar op de bank vastgegroeid te zitten. Innig verstrengeld met de afstandsbediening.
Ik geniet enorm van het niks hoeven, maar ga er ook graag nog op uit.

Komend weekend is nu volgeboekt. Een vriend neemt mij mee de hort op en zondag ga ik met mijn club op stap.

Eigenlijk handel ik naar mijn behoefte en soms wil ik totaal niks, en soms wil ik alles. Ik heb genoeg gefeest voor 2 levens dus dat hoeft niet vaak meer. Maar af en toe lekker losgaan met dansen is heerlijk!

Een kort en pittig kapsel zal ik nooit krijgen :-D
Haha dat feesten voor 2 levens ken ik, maar soms kriebelt het weer en wil ik weer een hele nacht dansen :-D
Ik zet maar gewoon in op feesten voor 3 levens denk ik.

Klinkt weer als een gezellig weekend Julus!
Hm dat vind ik een goeie, feesten voor 3 levens. Pak aalllllles wat je kaaaaaan :cheer:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven