Net gestopt met anticonceptie, graag zwanger worden - deel 2

03-06-2008 23:06 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, een nieuw topic. Voor mensen die net als wij vanaf mei '08 zwanger willen worden.

NaamLeef

tijdKindje

nr.GestartNODBijzonder-

hedenZwanger?Uitgerek.

datumTiaraatje313Mei '0828 juni 16 april

bevallen 4 aprilBiaha282Mei '0811 juni 15 feb

bevallen 18 febWatje80272Mei '088 aug7 april

bevallen16 aprilThembo301Mei '087 juli 23 maart

bevallen 16 maartSmartie82261Juli '0819 okt JA!23 juniTazzle261Mei '081 mrtFien1351Juni '081 sept 15 mei

bevallen 11 meiKiekeboe23321Juni '084 okt JA!7 juniFoxymama292Juni '0830 aug 14 mei

bevallen 10 meiAnira1980271Juni '0823 sept JA!3 juliPhoehee291Juni '0810 febRobo321Okt '0830 janBrabo84241Jan '0925 febJA!11 nov

De volgende meiden die hier ook meeschrijven of hebben geschreven: Patty4life, Blomke25, Lein77, Adventure, Mayo2502, Corkey, Leeuw82, Suzy en Doperwtje
Dan wordt het dus een dagje Blijdorp voor ons. Leuk. En dat kopje koffie klinkt ook goed!

Hier gaat de vlag uit want man gaat vanaf volgende week eindelijk weer werken. Hoera!!!!!!

Foxy hij heeft nog twee dagen om eruit te komen, dus wie weet. Ik ben ook blij dat ze zelf nog niet de deuren kan openmaken boven, anders had ze dat ook nog gedaan. Vanmorgen wilde ze nog bij haar zusje in bed gaan liggen....

Met dochtertje naar het bureau geweest en ze was goedgekeurd. Bijna 900 gram gegroeid en 2 cm. Toch altijd weer fijn om te weten dat het goed gaat. Zelf vond ze er niks aan en krijste ze heel de boel bij elkaar.
Hai,

ben er ff kort, druk druk druk he.

Man is weer weg, even wennen in mn uppie met 3 kids.

De kleine is overdag veel wakker en komt dan moeilijk in slaap. Ze wil alleen op de arm slapen en verder niet. Snachts komt ze tot nu toe een keer per nacht en ligt ze bij ons in bed.

Watje, jouw kleine is dus ook veel wakker overdag? Moet je haar dan veel vermaken of wil ze wel even in de box bv? Deze kleine niet echt. Ze wil alleen maar op je hangen. Wel lekker maar je komt nergens aan toe.

Voeden gaat nog goed. Ik kolf er al bij om haar aan de fles te laten wennen. Heb net in een paar minuten 150 cc kunnen kolven dus dat is wel fijn.

Hahaha ik lees nu pas dat jij de vlag uit gaat hangen vanwege het werk van je man Watje! Hahahaha, ik heb die van mij liever nog hier..

Al snap ik wel wat je bedoelt want soms draait het soepeler als je het allemaal zelf doet.

Foxy, voor jou wordt het nu ook spannend he. Geen verjaardagsbaby dus. Maar je weet maar nooit he.

Poehee, ik kan babys ook niet laten huilen. Dat gaat me door merg en been.

Thembo lekker gesport dus. Knap van je. Ik moet er nog niet aan denken.

Biaha, fijn dat je weer zin had om te werken. Ik heb dat nog niet, maar ja ik heb ook nog 7 week verlof, dus het komt vast nog wel.
Net effe zitten zoeken op google, en ik blijk zwangerschapsuitslag te hebben. Niks (of weinig) aan te doen blijkbaar, dus vannacht maar slapen met sokken aan mijn handen. Zou na de bevalling moeten verdwijnen. Ben trouwens heel erg duizelig vandaag, en heb veel geslapen deze namiddag. Ga zo terug op de bank, tot morgen.
Ha Fien, nog even gekeken voor je. Op de tube staat lidocaine-levomentholgel. Heeft mij direct enorm geholpen.

Morgen kom ik weer even lezen en schrijven, nu gezellig met vriend op de bank.

Alvast trusten!
Foxy We zijn al een maand aan het oppassen maar ze gaf tot nu toe geen kik. Maar we gaan gewoon door hoor kan de moeder lekker sporten.

Thembo goed dat je ook weer sport en dan gaan die kilo s ook vanzelf.

Biaha nu moet je zelf ook nog wennen aan doorslapen.

Kiekeboe hoe is het eigenlijk met je vriend zijn werk?

Watje ik was vorig jaar met nichtjes naar de dierentuin en was de jongste 1.5 en die vond het heel leuk.
Thanks Foxy, vriend gaat het straks halen bij de apotheker. Hopelijk 'verzacht' het de jeuk een beetje. Sokken hebben ook goed geholpen vannacht. En, voel je nog niks?

Hier voor de rest een goede nacht gehad. Ga zo onder de douche en dan wat eten, ik heb altijd zo'n honger 's morgens

Watje, ik vind het eigenlijk wel grappig dat je blij bent dat je man gaat werken. Bij de meeste is het omgekeerd he

Tiaraatje, ik kan me nog niet voorstellen hoe ik het zal doen met 1 kleintje alleen, jij hebt er 3

Kiekeboe, doe je het ondertussen wat rustiger aan? En is de pijn beter? Spannend he, jij bent toch ook al een 35 weken als ik mij niet vergis?
Fien, je kleine houdt het lang vol in je buik zeg!

Geweldig.

Wij ook een redelijke nacht gehad.Ik ging met de kleine om half 11 naarbed. Even aan de borst, toen samen tot iets na 3 geslapen. Daarna iets onrustiger maar toch nog redelijk.

Nu ligt ze nog te slapen.
Goh het klinkt toch wel erg als ik het teruglees, net of ik mijn man het huis uit wil hebben. We vinden elkaar nog wel lief hoor ;) maar na twee maanden dat hij altijd thuis is, ben ik wel weer toe aan mijn eigen gedoe zeg maar.

Tiaraatje wij leggen de kleine in de box voor een poosje en dat vindt ze even leuk, daarna gaat ze naar bed of in de wagen en daar ligt ze dan wakker te zijn. Dan wordt ze het zat en mag ze een poosje huilen tot ik het zielig begin te vinden en dan gaat ze er weer uit. Ik troost haar dan en eventueel geef ik een extra fles. Daarna wordt ze stukken rustiger en slaapt ze wel. Ik probeer om niet de hele dag met haar te lopen (kan bij mij ook niet met zo'n klein handenbindertje eromheen). Het lukt niet altijd hoor.

Fien hoe gaat het met de jeuk? Heb je al voortekenen van bevalling?

Dochtertje heeft nu goed de nachten door, alleen is 05.00 wel een vervelende tijd. Hopelijk gaat dat een uurtje later worden. Straks naar een verjaardag, wel gezellig.

Wij hebben trouwens onze vakantie geboekt. 17 dagen zonder kids....Zie tegen het afscheid op, maar heb er echt heel veel zin in.
Tiaraatje, vind je het niet eng om met meisje bij je in bed te slapen? Ik doe het 's ochtends weleens om zoon niet wakker te maken met gestommel, maar slaap dan maar half. Nog naast alle geluiden die zoontje maakt waar ik niet van kan slapen!

Bij jou gaan de nachten dus wel lekker? Wat jij schrijft, zo was het in het begin bij ons ook. Ik vond het slopend.

Fien, wat lijkt die jeuk me vervelend zeg! Laten ze je in België trouwens ook tot 42 weken doorlopen als alles goed gaat? En hoe is ddat in jouw geval?

Ik ben gewoon uitgerust wakker geworden! Zoontje heeft van 2000 tot 0400 geslapen. Gedronken en toen weer verder geslapen tot 7 uur. Ik ben er niet vanuit gegaan dat hij weer tot vroeg in de ochtend zou slapen. Geeft ook niet. Ik kon op tijd naar bed ( maar heb voor de honderdduizendste keer bridget jones zitten kijken ) en 1 nachtvoeding is prima te doen. Zo houd ik het wel vol hoor!
Oh ja, watje. Ik zie nu jouw berichtje.

Zoontje krijgt voeding. Gaat in de box 'spelen' en houdt dat erg lang vol. Zo'n drie kwartier lukt makkelijk. Moet soms oppassen dat ik hem niet vergeet. Nog even keuvelen, kletsen met hem enz. en als hij begint te jengelen naar bed. Dan ongeveer 3 kwartier slapen en de hele riedel begint opnieuw.

Maar ik heb een ongelooflijk relaxed mannetje. Ben echt gezegend wat dat betreft!

Oh, en het was een serieuze uitodiging hoor! Kijk maar of je het aandurft.
Kom me even snel melden, wil nog even stofzuigen en de hoogglanskeuken weer laten glanzen...

Heb het rijk alleen vandaag en vriendin komt zo even met haar dochter een kopje koffie drinken. Kan ik daarna weer even plat. Heb die middag slaapjes echt nodig merk ik.

(En nee Fien, nog helemaal niks helaas...)

Misschien tot later!
Oh ja, En hierna houd ik echt op.....

Vakantie hier ook geboekt, maar met kinderen. Wat knap dat jij dat gaat doen. Ik heb best behoefte aan eigen dingen, maar 17 dagen!!!!! Nee, zou ik niet uithouden denk ik.
Watje, wist wel dat je er wou niks mee zeggen hoor, vond het gewoon grappig toen je dat schreef.

Biaha, hier laten ze je inderdaad tot 42 weken lopen, maar de gynaecologe zei maandag dat ze het zou inleiden. Op de vraag wanneer, zei ze dat ze me daarvoor eerst moest onderzoeken en na het onderzoek zei ze dat de baarmoederhals al verweekt was en met mijn 1cm opening dat inleiden geen probleem zou zijn, maar heb dan niet specifiek gevraagd wanneer ze dat zou doen. Ik denk in mijn 40ste week (hopelijk). Ik verlang echt naar de bevalling, maar weet dat ik mijn zwangerschap ook enorm zal missen hoor
Jeetje Watje, 17 dagen zonder kids, best lang. Ook lekker dat wel. Waar ga je heen?

Ik ga dat van de box en bedje ook proberen vandaag. Gisteren was oma hier en die had iets meer geduld dan ik met het laten jengelen.

Toen heeft ze in de middag 4 uur geslapen.

Biaha, ze ligt bovenin dus niet onder het dekbed. Ze ligt in een slaapzakje en heeft dan geen deken nodig.

Lekkere nacht heb je gehad.
Watje wat knap 17 dagen zonder kinderen! Waar ga je heen en wanneer? (kan je ook op hyves schrijven) En je dochtertje vind jou dus echt zo leuk dat slapen zonder jou moeilijk is.

Tiaraatje voel je je alweer sterk en bijgekomen van de bevalling? Die was toch best zwaar geweest?

Fien ik zie je al helemaal liggen met enorme buik, joggingbroek, groot shirt en.......... sokken om je handen! Hahahaha sexy!

Biaha het ritme komt dus echt wel!

Ik ga zo met vriendin sporten en meteen de nieuwe voorraad ophalen. Met hemelvaart ga ik 2 dagen een verkoop doen waar ik aan mee mag doen. Hopenlijk verkoop ik heeeeel veel.
Poehee,

Ik voel me al wat beter. Doe nog wel rustig aan maar t gaat goed.
Zal op de hyves schrijven waar we heen gaan op vakantie.
Pfff ik heb echt geen geduld, ik baal van mijzelf bah.

Ze is moe, wil slapen maar als ik haar weg leg begint ze te jengelen.
Pfff ik heb echt geen geduld, ik baal van mijzelf bah.

Ze is moe, wil slapen maar als ik haar weg leg begint ze te jengelen.
Tiaraatje. Bij mij werkte het goed als ik mezelf een tijdslimiet gaf. Even afwassen en dan weer kijken, of gewoon een aantal minuten aanhouden. Heeft ze een speen?
Geen speen en geen duim.

Heb 30 min gewacht. Ze zit nu hier op schoot....
Ik wil haar wel even!! Vind het zo'n poepie...Maar dan gaat ze vast ook jengelen. Baby's willen duidelijk het liefst bij mama, logisch ook.

Watje ik ga nu effe op hyves kijken voor je vakantie. Vanaf hoe oud neem je een baby eigenlijk mee op vakantie? En dan bedoel ik een huis tuin en keuken-vakantie. De meeste van jullie hebben dan echt nog een heel kleintje.
Poehee,

wij willen in augustus nog wel even weg.

Wel naar een van de omringende landen, dus niet te ver met de auto. We gaan dan in een huisje
Heerlijke vakantie lijkt het me Watje!!

Staat nog een nieuwe foto van onze kleine op hyves.
Mn lieve schat kronkelt al een uur van de krampen, zo zielig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven