Net gestopt met anticonceptie, graag zwanger worden - deel 2

03-06-2008 23:06 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, een nieuw topic. Voor mensen die net als wij vanaf mei '08 zwanger willen worden.

NaamLeef

tijdKindje

nr.GestartNODBijzonder-

hedenZwanger?Uitgerek.

datumTiaraatje313Mei '0828 juni 16 april

bevallen 4 aprilBiaha282Mei '0811 juni 15 feb

bevallen 18 febWatje80272Mei '088 aug7 april

bevallen16 aprilThembo301Mei '087 juli 23 maart

bevallen 16 maartSmartie82261Juli '0819 okt JA!23 juniTazzle261Mei '081 mrtFien1351Juni '081 sept 15 mei

bevallen 11 meiKiekeboe23321Juni '084 okt JA!7 juniFoxymama292Juni '0830 aug 14 mei

bevallen 10 meiAnira1980271Juni '0823 sept JA!3 juliPhoehee291Juni '0810 febRobo321Okt '0830 janBrabo84241Jan '0925 febJA!11 nov

De volgende meiden die hier ook meeschrijven of hebben geschreven: Patty4life, Blomke25, Lein77, Adventure, Mayo2502, Corkey, Leeuw82, Suzy en Doperwtje
Oh tiaraatje, zielig he die krampen? Ik ga dan altijd terugdenken of het kan liggen aan wat ik gegeten heb. Maar ja, heeft geen zin natuurlijk.

Wij gaan op zo'n 3 uur rijden in een huisje. Eind juni ongeveer.
Ik heb het idee dat de melk te snel naar binnen spuit. Ze moet er echt tegen klokken en is al na 7 minuten vol.

Ik voel en hoor het nu in haar buikje tekeergaan.

O lekker, eind juni al.
Ja, daar kan het ook aan liggen. Zoontje verslikt zich hier regelmatig bij de eerste slokken.

Trouwens, Infacol werkt hier bij zoontje als een tierelier. Dat al geprobeerd?
He meiden wat gezellig was het hier vandaag!! Heerlijk dat jullie je vakanties al hebben geboekt! Wij gaan pas in september, en boeken een last minute, mocht ik zwangr zijn dan dan zien we dat dan wel weer!

Ik werd vanmorgen wakker en ik was zo misselijk, ik in mn string en bh naar beneden boven de pot gehangen, kwam niks uit, slok water, even weer in mn bed liggen, voelde me echt beroerd... Toen weer een poging uit bed gedaan, en toen ging het wel weer.

Wel erg last van buikpijn, dus kan goed of slecht voorteken zijn.

Wie weet...

Sorry ego, reageer vanavond ff weer op jullie!!
nooit van gehoord. Op recept?
Spannende dagen Tazzle!
Ik zie het al, apotheek. En cinababy dan? Heb je daar ervaring mee?
Wow, Tazzle, dat klinkr spannend. Wanneer heb je je nod? Kan ook wel weer heel vroeg zijn voor zulke symptomen.....

Tiaraatje, idd bij de apotheek te koop. Cinababy heb ik nooit gebruikt. Maar echt, als ze er zo'n last van heeft is het de moeite waard.
Ik haal het morgen gelijk!
Goed zo! Hopelijk is ze er dan snel vanaf.
Kruidvat verkoopt ook infacol trouwens, en DA ook. Etos (nog) niet. (en ik heb ook nog wel potje over, gebruik het eigenlijk niet meer. Heb het idee dat zoontje er namelijk veel meer door gaat spugen)

Hier is zoontje hele middag al niet happy, veel huilen en we dachten ook aan krampjes of iets dergelijks.

Net maar in bad gedaan en daarna flesje gegeven en wat er toen kwam...méééén...zo'n volle luier heb ik nog niet meegemaakt. Alle kleertjes (die hij net half uurtje schoon aan had) helemaal onder het poep. Het zat tot aan z'n enkels en aan andere kant tot ver op zn rug. Zie dan zo'n vieze romper maar over zn hoofdje uit te trekken. Ik heb serieus overwogen om de schaar te pakken. Niet gedaan overigens.

En manlief natuurlijk net kwartiertje geleden naar de tennis gegaan, stond er lekker alleen voor. Maar ik heb het gered. Kind ligt weer schoon in bed en viel wonderwel direct in slaap. Het had hem duidelijk dwars gezeten. Arm jochie.
Och Thembo, die arme jongen haha, wat een poep.

Wat ik hier nou heb: mevr net een flesje afgekolfde gegeven, daarna in wipper gelegd zodat ik mn borsten leeg kan kolven voor het flesje van morgen. Valt ze onder het genot van die vreselijk harde zoemer van de kolf in slaap!

Dus nu zit ik hier achter de pc en ik heb de kolf aan laten staan in de voorkamer hahahahahaha, een megabroem door mn huis heen.
Hahaha, tiaraatje, gezellig hele avond met de kolf aan. Niet geprobeerd hem uit te zetten?

Had het trouwens ook wel eens vaker gehoord ja, dat kinderen van monotone geluiden makkelijk in slaap vallen. Er zijn zelfs mensen die maar elke keer gingen stofzuigen omdat het kind anders niet in slaap viel. Krijg je wel een schoon huis van.
Ooh Thembo heerlijk zo'n heftige poepluier!!

Tiaraatje staat je kolf nog aan, en slaapt ze nog??

Biaha, morgen of zaterdag nod, dus t zou kunnen wat betreft de kwalen...

Ik voel me echt weer zo'n muts die weer allerlei tekenen ziet die er eigenlijk helemaal niet zijn:

- misselijk vanmorgen

- nog geen pukkels die normaal gesproken altijd 1 a 2 dagen van te voren op komen zetten

- altijd na eisprong last van linkerborst, nu pas heel laat last van allebeide borsten

-lage buikpijn

Dat waren ze voor nu... maar waarschijnlij houd mijn lichaam me weer enorm voor de gek, zoals elke maand...

Ga ff op hyves kijken!
Kolf is uit en wakker! En hetzelfde als bij thembo,een meggggggggggggggggggggggggaaaaaaaaaa poepluier.
Tazzle, spannend. Zou het dan toch... Ik hoop het zo voor jou!!!
Hallo allemaal, ik meld me weer even.

Lees alles nog steeds mee hoor!

Er breken weer spannnend dagen aan!

Tazzle, wie weet! Fien en Foxymama, nog even en jullie hebben je kindje in je handen!

Hou jullie weer in de gaten!
Moge dames!

Jemig, ik moest werkelijk waar bijna 2 pagina's teruglezen, wat is er gezellig geschreven! En al die poepluiers, wat staat me te wachten!?!??!

Watje, wat heerlijk om samen 17 dagen weg te gaan! Lijkt mij ook heel moeilijk, maar wel heel relaxt om even bij te trekken en echt met zun tweetjes te genieten.

Ennuh, als je bij Biaha op de koffie gaat wil ik wel aanschuiven! Neem ik wat lekkers mee, is dat wat?

Fien, ben wel heel benieuwd wanneer ze je gaat inleiden inderdaad. Wanneer heb je weer een afspraak? Al die syptomen zijn toch goed!

Tazzle, ik help het je hopen. duim, duim, duim.....

Foxy, morgen ben je jarig toch? Ga je het nog een beetje vieren of dit keer maar even niet? Ik hoor je, behalve de baaldagen, niet echt heel erg (hardop) klagen. Is het nog een beetje uit te houden ook al ga je bijna over de 40 weken heen?

Phoehee, met hemelvaart ga je weer verkopen? Waar? En hoe staat het met je blauwe beurse van binnen gescheurde plek?

Tiaraatje, jij weer alleen dus. Ik kan me voorstellen dat je haar niet al te lang wil laten huilen of jengelen. Ik word steeds nieuwsgieriger hoe ik dat ga doen, en mijn vriend....

Nou, ik heb goed nieuws! We hebben weer een kledingkast!!!! Jemig, wat heeft dat lang geduurd maar wat is het fijn om er weer 1 te hebben!!!!

En onze slaapkamer is weer helemaal in gebruik als slaapkamer, dus ons bed staat er weer in!!! Maar er is nog meer....

ik heb gisteren de commode uitgeruimd die dienst deed als onze kledingkast en fijn alle babykleertjes en andere spulletjes in gestopt. En het ledikantje in elkaar gezet, dus die staan nu beiden netjes in onze slaapkamer. Klaar voor de start!!!!

Ooooooh, wat word ik daar gelukkig van!!! De bank staat nog in het hok dus daar kunnen we nog niet op zitten. Maar de tijdelijke slaapkamer wordt waarschijnlijk vandaag afgeschuurd en geplamuurd zodat er kan worden schoongemaakt en de bank er weer in kan! Dan is het mijn taak om de kozijnen te schilderen, maar dat doe ik dan met liefde

oh, dames, het lijkt erop alsof het weer leefbaar wordt!!!

En inderdaad, ik ben nu 35 weken en 5 dagen, dus nog iets meer dan 4 weken, maar voorlopig komt hij er nog niet uit. Dat geeft echt veel rust!

En zelf heb ik de laatste paar dagen ook veel meer op mezelf gelet. Nog wel veel gedaan, maar geen stress die erbij komt kijken en dat helpt goed merk ik! Ik slaap 's nachts gemiddeld niet meer dan 7 uur, maar vaak haal ik dat 's middags wel weer ergens in.

Mijn vriend heeft nog steeds geen uitzicht op een baan. Hij gaat nu dus voor zichzelf beginnen want daar zijn wel een paar aangrijpingspunten. Maar dat is nog wel een heel uitzoekwerk. En hoe moeten we het regelen met het huis voor als het verkeerd gaat? Dat soort dingen zijn wel heel belangrijk en we zijn er nog niet helemaal uit. En nu was de domeinnaam op internet ook al bezet... Maar we zien dus wel even.

O ja, voor ik het vergeet: Ik heb op mijn eigen hyves eindelijk de foto's van de fotoshoot gezet. Ik heb ook nog een hele mooie blote foto, die zal ik even op onze hyves zetten.

Mijn vriend vond de foto's erg mooi! Maar hij zei er wel gelijk achteraan ; die hoeven we toch niet op te hangen? En er was 1 foto bij die ik echt heel mooi had gevonden op canvas... Beetje jammer dus! Maar ik heb wel een moederdagkadootje, want voor mijn moeder een mooie foto met 3 kleintjes erin gemaakt en die opgestuurd. Heb ik mijn plicht als dochter ook weer gedaan
Kiekeboe, wat leuk dat alles op zijn plaats komt. Ik vond het ook leuk toen alles klaarstond voor de baby, was een hele zorg minder. Zal voor jou nog meer deugd doen he

Foxy, gelukkige verjaardag!! Benieuwd of er nog iets gebeurd vandaag

Hier zijn de toiletten verstopt. Hebben er 2, maar die liggen op 'dezelfde lijn', dus als de voorste verstopt zit, is dat bij de achterste meestal ook het geval Vriend gaat het proberen oplossen. Als het hem niet lukt, doet zijn pa dat wel.

Vannacht wel goed geslapen en niet gekrabt. Wel mn sokken aan mn handen gehouden voor het geval dat ik onbewust toch terug zou beginnen krabben
Tuurlijk kiekeboe, kom jij gewoon ook! Haha, watje. |We zijn het wel helemaal aan het verzinnen voor je!

Moet met 1 hand typen, want aan het kolven. Straks weer werken.

Ik ging vanochtend even boodschappen doen. Stond ik bij de kassa, was ik mijn pasje vergeten...... zo genant altijd. maar toen.......toen bood de jongen achter me aan om hert te betalen! Mijn eerste reactie; "nee joh gek" oh, hoe dankbaar

Na een paar keer zeggen dat ik het niet wilde, bleef hij aandringen.Dus met het schaamrood op mijn kaken toch maar aangenomen. Honderd keer dank je wel gezegd. Ik voelde me bij het uitpakken thuis nog bezwaard als ik ernsaar keek!

Maar, het gaat nog helemaal niet zo slecht met de wereld en onze mentaliteit. Zo zie je maar.

Lekker thembo die poepluiers. I know....

Succes met je wc's fien!

ik ga zo proberen kaarten te bemachtigen voor pearl jam. Wish me luck!
Biaha, wel lief van die jongen. Zie je inderdaad niet te veel gebeuren. Probleem met de wc's zijn opgelost, de manier waarop ga ik jullie besparen (à la videodinges zeg maar ). Ach, vriend doet zijn best en heeft het toch opgelost hé

Vraagje aan de dames die bevallen zijn: laten jullie de kleintjes op hun rug slapen of op hun zij? Hier is er nogal 'discussie' rond tussen Kind&Gezin en de onthaalmoeder. Volgens K&G moeten ze op hun rugje slapen, volgens de onthaalmoeder liggen ze het beste op hun zij (tussen van die kussentjes), steeds wisselend tussen de voedingen (eens rechts, dan eens links). Wat doen jullie?

Ow, en good luck Biaha met het scoren van de tickets!

Tazzle, hoe is het bij jou?
Jaaaaaaaaa! Ik ga naar Pearl Jam!!!

Ik ging na het betalen weer kijken. Ze zijn binnen 10 minuten uitverkocht! Hoeraaaaa. Wat een goede dag vandaag....
Wauw, je hebt blijkbaar heel veel geluk gehad Biaha!! Wanneer is het concert?
Fien, ik laat zoontje op zijn rug slapen. In de eerste week afgewisseld. (linkerzij, rechterzij) In het begin kan dat wel, maar als ze wat sterker worden draaien ze toch wel, ondanks die rolletjes. En van buik naar rug is een stuk moeilijker.....

Ik zou zeggen; op de rug. Is volgens mij veel veiliger.

En nu ben ik weg....
Biaha wat een geluk dat je nog kaartjes hebt. Oh en ik ga zeker nog naar Blijdorp, moet alleen even kijken wanneer.

Kiekeboe wat een rust moet dat zijn, dat het nu allemaal zover klaar is. Heerlijk hoor. Nu hoef je je daar geen zorgen meer om te maken en dat idee is toch wel heel fijn.

Fien hier sliepen beide meiden ook de eerste week op hun zij en daarna op de rug. Als ik kijk nu naar dochtertje, als die flink boos is, draait ze zich van links naar rechts. Zelfs is ze ook al twee keer op haar buik beland. Liever in bed dan op haar rug.

Tazzle spannend bij jou zeg. Allemaal goede voortekenen, maar kan me goed voorstellen dat je je niet teveel wilt verheugen.

Het is net echt rotweer geworden. Lijkt wel herfst. Ga zo dochter van het kdv ophalen en een keer heerlijk shoarma eten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven