Ladies Room

10-04-2009 09:01 1866 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva forumsters,

Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !

En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :

Klik even op deze link :

http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related

Ik zou vreselijk graag naar Istanbul gaan, lijkt me leuk om de oude stad te bezoeken en uren op die markten rond te neuzen. En heerlijk op terrasjes zitten en gewoon van de zon genieten. Wie heeft er een andere lievelingsbestemming ?

Zeg waar is iedereen weer ? Wat is het nog steeds rustig hier ! Zitten jullie misschien vast in de file ?

Hai guys, hee Linn glad you're back too. How was Berlin? Lijkt me een mooie stad! Ja nu weet ik ook weer dat je daar was, solly, vergeten, geheugen als n zeef!

Zenna , leuke avatar! Net zo'n pin-up meisje..

Wij hadden gisteren een verjaardag dus ik was er niet. T is maar koud he! Bah, maar goed weer voor de tuin zullen we maar zeggen! (zucht)
Ik kom even hoi en meteen ook doei zeggen neem de halve dag vrij... die ga ik dus NIET achter mijn pc doorbrengen lekker de stad in wellicht... moederdag inkopen doen.

Dus sorry dat ik het vandaag even laat afweten

Janae- Berlijn was geweldig! Wat een stad! Zeker een aanbeveling!
Zenna, ik ben een paar keer in Edinburgh geweest en dat is een geweldig mooie stad! Dublin is ook prachtig! Kopenhagen! O schitterend! Wenen, zucht als ik daar weer aan denk, tja, moet ik kiezen...

Hier mijn foto uit Wenen van de sachertorte die ik net daarna ging eten! O man zo vreselijk lekker:

Hoi en Doei Linn!

Overigens zijn tot mijn stomme verbazing de openbare toiletten in het buitenland (vooral in Engeland) veelvuldig aanwezig en SCHOON! Ook in Duitsland op de parkeerplaatsen langs de snelwegen trouwens! Kunnen ze hier in Nederland een puntje aan zuigen! Of een voorbeeld aan nemen mag ook! hahaha!
Nou Janae bedankt voor dat stukje taart, vooral die room was lekker ......... Ja als ik ooit nog naar Istanbul ga hoef ik daar niet als "toilettoerist" naar toe, zal wel bedrogen uitkomen denk ik!

Ja Lintje, dat was nou een goeie afmelding, kijk dat hoeven wij ons hier meteen ook wat minder ongerust te maken. Jij bent dus lekker aan t shoppen !

En tóch kom ik nog even kijken Vriendlief is naar een game avond, dus ik verveel me een beetje.

Ging niet heel erg shoppen hoor, wist al wat ik ongeveer wilde gaan halen; 2x een zelf samengesteld koffie & thee pakket. Voor de mama's dus. En nu nog wat leuks bedenken voor vaderdag....??

Ik vind mij trouwens wel heel stylish hierboven op het plaatje hoor (H) Ik had een zwarte jurk en grote zonnebril op in Berlijn, maar hier is het daar niet echt weer voor. BTW: op die pumps kan ik niet lopen, laat staan shoppen

Iemand nog ideeen voor een avond saai alleen? (Anders dan TV kijken of lezen!)
Heb wel een tip, Linn, op Net5 komt zometeen 'tussen de oren'. Met Jeroen van Koningsbrugge... ben dol op die man! Dat gaan wij hier kijken en daarna Ruby Wax, maf mens. Met Hans Klok, geloof ik. Vind ik meestal wel leuk. Ok, t is tv kijken maar wel leuke tv.

Fijne avond, ladies!
anoniem_84128 wijzigde dit bericht op 06-05-2009 20:25
Reden: verkeerde programma naam suf hahaha
% gewijzigd
quote:Linndaatje schreef op 06 mei 2009 @ 20:00:

Iemand nog ideeen voor een avond saai alleen? (Anders dan TV kijken of lezen!)Wat dacht je van kletsen in de ladies room. Misschien kunnen 'm wat pimpen (verven, schilderijtjes) of ehhh.... een kunstwerk beeldhouwen.
Snjókorn falla, á allt og alla
Goeie Morugu iedereen !

Leuk Snjootje, zijn dat ook jouw hobbies ?

Nou 'k zat net effe de krant te lezen, de wereld is er niet beter op geworden, zeg Snjootje is er bij jullie daar in 't hoge Noorden al griep uitgebroken ?

Mogge!

Toch weer achter de tv geëindigd gisteren, Bridget Jones (wel lekker met een fles wijn en chipies). Maar ik zocht eigenlijk een beetje iets socialers gisteren; bijna al mijn vrienden zijn inmiddels verhuisd en ik spreek en zie ze dus een stuk minder ineens... Zo jammer! En de TV en internet zijn daarvoor niet echt goede vervangers, zoals je begrijpt

Iemand nog leuke plannen vandaag? Ik heb een stapel werk, niet te zuinig... Maar goed, dan kom ik in ieder geval de tijd door!
Nou Lintje ik kan je voorstellen, neem effe de fiets, ideaal om sociale contacten te leggen !

Onbewust asociaal zul je bedoelen
Goedemiddag dames! Net gewerkt toe aan koffie! Hebben we hier een koffie automaat of iets dergelijks, over oppimpen gesproken?

Oh fijn Janae van die koffiemachine ! Ik deed er net een muntje in van 2 Euro en kreeg geen geld terug ?!
Zeg nu er een koffiemachine staat, ontbreekt er toch nog iets hier in de Ladies.

Op de ideale Ladies Room kom je immers voor drie dingen

1. Een plasje

2. Een bakkie koffie

3. Een lekker gesprekje,

maar als ik even voor de spiegel sta om m'n lippen nog eens effe te stiften en m'n neus te poederen wil ik altijd effe lekker roddelen met iemand ?!
Zeg wat vinden jullie van Mrs Berlusconi ? Nou zeg daar heeft de hele wereld het inmiddels over .....

Zenna, koffie hier is toch wel gratis zeker! Ga ik wel vanuit hoor!

Waar had je het over gehad willen hebben?

Hier ik vond net dit op YouTube: Susan Boyle toen ze nog jong was:

Young Susan Boyle
Nou ik vind dat ze toen zo gek nog niet was ... Als je ze nu ziet ........ Heb jij ze ook gezien na haar metamorfose ?
quote:Zenna schreef op 07 mei 2009 @ 14:46:

Zeg wat vinden jullie van Mrs Berlusconi ? Nou zeg daar heeft de hele wereld het inmiddels over .....

[afbeelding]Ze heeft groot gelijk! Wat een viezerik die Berlusconi! Het zal je vent wezen!!! Jakkes!
vond t niet echt een metamorfose maar misschien heb ik de verkeerde beelden gezien, Zenna?
Zeg jammer voor Berlusconi dat Carla al bezet is ?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven