Singles unite: ( deel 3)
zaterdag 3 oktober 2020 om 17:59
Ivm corona wil ik nu vaker beginnen met daten met videobellen. En als hij dan heel leuk is en we spreken na een tijdje af, als er dan wat gebeurd, dan moet dat kunnen. En ik wil ook alleen maar afspreken met beiden gezond en onze omgeving ook.
Ik vind dat ik met bewegend beeld en stem erbij best een goed idee krijg van iemand.
Als ik zonder eerst iemand te hebben gezien ga daten, ga ik wsnl ook niet zoenen op de eerste date maar ik denk als het heel goed klikt, ik het daar heel moelijk mee krijg.
Ik vind dat ik met bewegend beeld en stem erbij best een goed idee krijg van iemand.
Als ik zonder eerst iemand te hebben gezien ga daten, ga ik wsnl ook niet zoenen op de eerste date maar ik denk als het heel goed klikt, ik het daar heel moelijk mee krijg.
zaterdag 3 oktober 2020 om 18:04
Zoiets bedoel ik ook. Door bv te bellen krijg je een beeld en een gevoel bij iemand. Stel dat je er achteraf achter komt dat hij de laatste partijbijeenkomst van de Republikeinen bijwoonde.Hyphen schreef: ↑03-10-2020 17:59Ivm corona wil ik nu vaker beginnen met daten met videobellen. En als hij dan heel leuk is en we spreken na een tijdje af, als er dan wat gebeurd, dan moet dat kunnen. En ik wil ook alleen maar afspreken met beiden gezond en onze omgeving ook.
zaterdag 3 oktober 2020 om 18:06
Ook als je niet weet dat je Corona hebt, kan je het overbrengen.
Nou ja laat maar. We praten al genoeg over Corona overal. Je staat er duidelijk anders in.
zaterdag 3 oktober 2020 om 18:14
Ik google zo’n man natuurlijk ookWaterman26 schreef: ↑03-10-2020 18:04Zoiets bedoel ik ook. Door bv te bellen krijg je een beeld en een gevoel bij iemand. Stel dat je er achteraf achter komt dat hij de laatste partijbijeenkomst van de Republikeinen bijwoonde.
Maar ook dan kom je er niet achter wat zijn politieke voorkeur is (als hij er over liegt dan want zoiets als politieke voorkeur check ik wel)
zaterdag 3 oktober 2020 om 18:14
ik draag gewoon mijn mondmasker in de supermarkt enzo..maar je gaat qua daten echt niet fail-safe zijn door pas een 2e of 3e keer close te zijn..niemand besmet bewust een ander. Ik zie niet hoe het helpt om dan op de 1e 2e of 3e date afstand te houden. Hooguit de 1e date en als het nooit iets wordt kan je afstand houden.
zaterdag 3 oktober 2020 om 18:20
zaterdag 3 oktober 2020 om 18:32
Dit had ik alleen met mijn scharrel. Maar die %-&@^÷£ wilde niks serieus. Terwijl het op alle fronten vlam in de pan was. Dat heb ik in al die jaren nog nooit zo meegemaakt. We konden geen minuut van elkaar afblijven.Julia_20 schreef: ↑03-10-2020 16:53Ik denk dat je er niet teveel over moet nadenken.
Ja, nee, wanneer wel...of niet of per definitie altijd.
Hangt van de omstandigheden af, de klik, gevoel wat iemand je geeft, hoe je jezelf voelt..
Laatste jaren weinig tot geen date ervaring en die ik heb niet gezoend.
Met mijn ex had ik 2 weken contact via mail, app en telefoon en toen we elkaar voor het eerst zagen stonden we binnen 5 min te zoenen. Uiteindelijk 6 jaar samengeweest.
Dus Tom, zeg het maar. Kun jij verklaren waarom het niks is geworden?
zaterdag 3 oktober 2020 om 18:35
Het wel of niet zoenen op een 1e date vind ik ook geen issue. Als er niet gezoend is is naar mijn idee een date niet per definitie niet geslaagd. Soms gebeurd het wel, soms niet en beide is prima.
Mijn laatste week vakantie is me uiteindelijk alles meegevallen. Heb me toch nog wel aardig kunnen vermaken en me weinig verveeld. Zou zelfs nog wel een weekje extra willen, maar helaas maandag weer aan de bak.
Vanavond gaat mijn ex-date (nog steeds geen idee hoe ik hem moet noemen, haha) eindelijk mijn beste vriendin ontmoeten samen met zijn beste vriend. Heb er zin in! We gaan spelletjes doen onder het genot van wat drankjes.
@julia, fijn dat je eerste dagen zo goed bevallen!
@viv, heb je al besloten wat je gaat doen met je wijn meneer?
@julus, vervelend dat je in quarantaine moet. Kun je jezelf een beetje vermaken?
oh en wat gaat het topic hard!
Mijn laatste week vakantie is me uiteindelijk alles meegevallen. Heb me toch nog wel aardig kunnen vermaken en me weinig verveeld. Zou zelfs nog wel een weekje extra willen, maar helaas maandag weer aan de bak.
Vanavond gaat mijn ex-date (nog steeds geen idee hoe ik hem moet noemen, haha) eindelijk mijn beste vriendin ontmoeten samen met zijn beste vriend. Heb er zin in! We gaan spelletjes doen onder het genot van wat drankjes.
@julia, fijn dat je eerste dagen zo goed bevallen!
@viv, heb je al besloten wat je gaat doen met je wijn meneer?
@julus, vervelend dat je in quarantaine moet. Kun je jezelf een beetje vermaken?
oh en wat gaat het topic hard!
zaterdag 3 oktober 2020 om 18:44
Is hij dan nog een ex-date, aangezien jullie elkaars beste vrienden gaan ontmoeten? Fijn dat je je vermaakt hebt deze week. Jammer dat vrije weken altijd zo snel voorbij zijn.
Ik vermaak me ook, maar heb ook in bed gelegen. De hoofdpijn was echt niet fijn maar nu gaat het wel.
Om nog even in de fruit te blijven: ik heb stoofpeertjes gemaakt. Dat vind ik nou echt een herfstgerecht. Zo lekker!
Ik vermaak me ook, maar heb ook in bed gelegen. De hoofdpijn was echt niet fijn maar nu gaat het wel.
Om nog even in de fruit te blijven: ik heb stoofpeertjes gemaakt. Dat vind ik nou echt een herfstgerecht. Zo lekker!
zaterdag 3 oktober 2020 om 18:54
Ohh zo herkenbaar! Denk 2x meegemaakt nu, fantastisch chemie/aantrekkelijk/seks maar dan willen ze niks serieus of ‘voelen’ ze het ineens niet meer. Grrr frustrerend. Maar wel wat leuke momenten en avonden om terug aan te denkenJulus schreef: ↑03-10-2020 18:32Dit had ik alleen met mijn scharrel. Maar die %-&@^÷£ wilde niks serieus. Terwijl het op alle fronten vlam in de pan was. Dat heb ik in al die jaren nog nooit zo meegemaakt. We konden geen minuut van elkaar afblijven.
Dus Tom, zeg het maar. Kun jij verklaren waarom het niks is geworden?
Hopelijk voel je je een beetje goed ondanks de quarantine, qua weer is het nu niet erg om thuis te blijven!
@Flaffy, wat leuk dat hij je beste vriendin gaat ontmoeten! Klinkt nog steeds positief, hopelijk kunnen jullie toch een manier vinden om samen te zijn
Heb nee gezegd tegen wijn meneer, we hadden maar paar berichten uitgewisseld en stond bijna op punt om me klaar te maken. Toen dacht ik; wat ben ik nou aan het doen? Wil liever eerst wat langer kletsen en evt even bellen, niet m’n eigen behoeftes gaan negeren. Daarnaast is er nog genoeg te doen in m’n huis
zaterdag 3 oktober 2020 om 18:58
Heerlijk stoofperenJulus schreef: ↑03-10-2020 18:44Is hij dan nog een ex-date, aangezien jullie elkaars beste vrienden gaan ontmoeten? Fijn dat je je vermaakt hebt deze week. Jammer dat vrije weken altijd zo snel voorbij zijn.
Voeg jij nog van dat speciale suiker toe of net als ik gewoon met water en soms wat gewone suiker.
zaterdag 3 oktober 2020 om 19:01
Nah, great minds! Ik heb staan kijken naar de peertjes, maar was te lui dus pasta gemaakt.Julus schreef: ↑03-10-2020 18:44Is hij dan nog een ex-date, aangezien jullie elkaars beste vrienden gaan ontmoeten? Fijn dat je je vermaakt hebt deze week. Jammer dat vrije weken altijd zo snel voorbij zijn.
zaterdag 3 oktober 2020 om 19:18
Besmettingsgevaar zit hem vooral in meerdere mensen ontmoeten. Hoe meer mensen hoe hoger de kans. 1 op zichzelf staande ontmoeting met een 'gemiddeld' persoon is op zich niet zo'n grote gok. Je weet natuurlijk niet wat die persoon voor jou allemaal uitgevreten heeft maar ik denk dat een keer een winkel binnenlopen of schoolgaande kinderen hebben minstens net zo veel risico met zich me brengt. Maar je kunt inderdaad het zekere voor het onzekere nemen.
zaterdag 3 oktober 2020 om 19:33
Ik stoof de peren in druivensap, met een kaneelstokje en doe er suiker bij.
Wat ik echt heel lekker vind, is een bakje chocoladevla met stoofperen.
zaterdag 3 oktober 2020 om 19:36
Gelukkig hebben we de herinneringen inderdaad nog. Ik heb sindsdien amper seks gehad ( 2018). Triest eigenlijk.Vivi3338 schreef: ↑03-10-2020 18:54Ohh zo herkenbaar! Denk 2x meegemaakt nu, fantastisch chemie/aantrekkelijk/seks maar dan willen ze niks serieus of ‘voelen’ ze het ineens niet meer. Grrr frustrerend. Maar wel wat leuke momenten en avonden om terug aan te denken![]()
Hopelijk voel je je een beetje goed ondanks de quarantine, qua weer is het nu niet erg om thuis te blijven!
@Flaffy, wat leuk dat hij je beste vriendin gaat ontmoeten! Klinkt nog steeds positief, hopelijk kunnen jullie toch een manier vinden om samen te zijn![]()
Heb nee gezegd tegen wijn meneer, we hadden maar paar berichten uitgewisseld en stond bijna op punt om me klaar te maken. Toen dacht ik; wat ben ik nou aan het doen? Wil liever eerst wat langer kletsen en evt even bellen, niet m’n eigen behoeftes gaan negeren. Daarnaast is er nog genoeg te doen in m’n huis![]()
Goed dat je naar je behoefte gehandeld hebt. Mannen die na 3 zinnen een voorstel doen neem ik niet serieus. Die doen geen persoonlijk voorstel, maar willen gewoon iemand. Ze kennen je namelijk totaal niet en er is nog niks opgebouwd.
zaterdag 3 oktober 2020 om 19:38
Die peertjes verzuren niet en de herfst is net pas begonnenSabbieehhhh schreef: ↑03-10-2020 19:01Nah, great minds! Ik heb staan kijken naar de peertjes, maar was te lui dus pasta gemaakt.