Singles unite: ( deel 3)
zaterdag 3 oktober 2020 om 14:14
De liefde was van korte duur..het had zo mooi kunnen zijn. Het is en blijft online datenSabbieehhhh schreef: ↑03-10-2020 13:51Oeiii hier gaan we dus op elkaar afknappen, ik zoen echt niet tijdens een 1e date. Hoe leuk de man in kwestie ook is.
zaterdag 3 oktober 2020 om 14:15
Voor mij hoeft zoenen ook niet persé op eerste date als graadmeter of er wel/geen tweede date inzit. Nu met Corona vind ik het sowieso niet zo’n strak plan.
Nu ligt het wel/niet zoenen ook beetje aan de setting. Toen dates nog gewoon ‘s avonds in kroeg afspeelde met nodige wijn tot in de nacht dan gebeurde het wel sneller dat er op eind flink gezoend werd. Maar als ik nu overdag met iemand ga wandelen heb ik die behoefte iets minder en kan het best even wachten.
Nu ligt het wel/niet zoenen ook beetje aan de setting. Toen dates nog gewoon ‘s avonds in kroeg afspeelde met nodige wijn tot in de nacht dan gebeurde het wel sneller dat er op eind flink gezoend werd. Maar als ik nu overdag met iemand ga wandelen heb ik die behoefte iets minder en kan het best even wachten.
zaterdag 3 oktober 2020 om 14:58
zaterdag 3 oktober 2020 om 15:02
Corona is een lastige nu.Vivi3338 schreef: ↑03-10-2020 14:15Voor mij hoeft zoenen ook niet persé op eerste date als graadmeter of er wel/geen tweede date inzit. Nu met Corona vind ik het sowieso niet zo’n strak plan.
Ik zeg niet direct nee (even corona wegdenkende)
Hangt helemaal van de setting af, de klik en de persoon.
Dat heb je met vrienden ook. Niet dat ik daar mee wil zoenen
Met met sommige knuffel je ook eerder dan de ander of raak je iemand kort even aan.
zaterdag 3 oktober 2020 om 15:04
Ik ga morgen wel eens over de boodschappen nadenken.
Nu nog wel genoeg in huis/diepvries.
Bleh grijze natte dag... open haard zo maar aan...oh euh heb ik niet..
zaterdag 3 oktober 2020 om 15:06
Hahaha co-verzorgschapsplanSabbieehhhh schreef: ↑03-10-2020 14:58Helaas houden Tom en ik niet meer van elkaar. Maar we zullen altijd goed voor jou blijven zorgen.
zaterdag 3 oktober 2020 om 15:13
Pak van mijn hart.Sabbieehhhh schreef: ↑03-10-2020 14:58Helaas houden Tom en ik niet meer van elkaar. Maar we zullen altijd goed voor jou blijven zorgen.
zaterdag 3 oktober 2020 om 15:15
Dat heb ik ook in huis, lekker!
Ja, ik blijf binnen. Afspraken afgezegd en ik werk sowieso thuis. Geen werkafspraken buiten de deur voorlopig. Morgen weer mijn boodschappen bestellen.
zaterdag 3 oktober 2020 om 15:41
Nou gelukkig is iedereen het hier eens over mijn date
Ik zoen overigens vrijwel nooit op een eerste date, voor een kus wil ik wel gaan. Heeft er ook mee te maken dat, als ik de man leuk vind, de chemie er vaak wel is. Dat wil zeggen: ik ben een behoorlijke flirt. Aangezien ik date met serieuze intenties, probeer ik de intimiteit een beetje te beperken. Na de eerste zoen zijn de meeste mannen toch wat meer seks georiënteerd, in mijn beleving.
@Julia, ik kan mijn eerste weken nog goed herinneren. De eerste 3 maanden was ik eigenlijk niks waard na werk
@Waterman, ik zou ook gewoon gaan daten. Al zou ik persoonlijk afknappen op het voorstel om met blote voeten te gaan wandelen, maar dat is onderhevig aan smaak
@Tomcat, heb je alweer een ritme gevonden met de kids? Pizza en patatdag klinkt als een feestje
Ik zoen overigens vrijwel nooit op een eerste date, voor een kus wil ik wel gaan. Heeft er ook mee te maken dat, als ik de man leuk vind, de chemie er vaak wel is. Dat wil zeggen: ik ben een behoorlijke flirt. Aangezien ik date met serieuze intenties, probeer ik de intimiteit een beetje te beperken. Na de eerste zoen zijn de meeste mannen toch wat meer seks georiënteerd, in mijn beleving.
@Julia, ik kan mijn eerste weken nog goed herinneren. De eerste 3 maanden was ik eigenlijk niks waard na werk
@Waterman, ik zou ook gewoon gaan daten. Al zou ik persoonlijk afknappen op het voorstel om met blote voeten te gaan wandelen, maar dat is onderhevig aan smaak
@Tomcat, heb je alweer een ritme gevonden met de kids? Pizza en patatdag klinkt als een feestje
-
zaterdag 3 oktober 2020 om 15:52
Ik eigenijk ook niet zo....Attraverso schreef: ↑03-10-2020 12:40Nee maar Gentenaars doen dat wel vaker. Vind ik niet aantrekkelijk.
zaterdag 3 oktober 2020 om 16:11
Zoenen op de eerste date doe ik ook liever niet. Je bent tenslotte toch nog vreemden van elkaar. Vroeger in de kroeg zoende ik er wel op los onder het genot van alcohol maar ik ben nu wat serieuzer/behoudener (is dat een woord?).
Een man die een eerste date wil zoenen maakt mij aan het rennen trouwens. Ik heb altijd eventjes tijd nodig om een nieuwe ontmoeting te laten bezinken.
Een man die een eerste date wil zoenen maakt mij aan het rennen trouwens. Ik heb altijd eventjes tijd nodig om een nieuwe ontmoeting te laten bezinken.
zaterdag 3 oktober 2020 om 16:15
Ja, Helaas wil Sabbiehh liever met andere mannen daten, dus daarom gaan we niet samen verder..maar dat is niemands schuld hoor, ik pas gewoon op jou terwijl Sabbiehh op date gaat hoor..Sabbieehhhh schreef: ↑03-10-2020 14:58Helaas houden Tom en ik niet meer van elkaar. Maar we zullen altijd goed voor jou blijven zorgen.
zaterdag 3 oktober 2020 om 16:19
Ik sta echt te kijken van jullie reacties..vraag me ook af of dit nou leeftijd of geografisch verschillend is..
Als hoofdstedeling en toch wel ernstig richting 50 aan het gaan..je gaat je tijd toch niet verdoen aan iemand die je niet wil zoenen op een eerste date....niet zoenen is toch gewoon geen chemie..geen aantrekkingskracht..laat staan liefde..dat gaat dan toch wel vanaf het begin al heel hard richting broer/zus als je al niet meteeen iets hebt van WAUW!!
Als hoofdstedeling en toch wel ernstig richting 50 aan het gaan..je gaat je tijd toch niet verdoen aan iemand die je niet wil zoenen op een eerste date....niet zoenen is toch gewoon geen chemie..geen aantrekkingskracht..laat staan liefde..dat gaat dan toch wel vanaf het begin al heel hard richting broer/zus als je al niet meteeen iets hebt van WAUW!!
zaterdag 3 oktober 2020 om 16:27
zaterdag 3 oktober 2020 om 16:30
zaterdag 3 oktober 2020 om 16:31
Dat je een chemie voelt en elkaar aantrekkelijk vind, hoeft niet te betekenen dat het dan ook daadwerkelijk gelijk op eerste afspraakje moet gebeurentomcat schreef: ↑03-10-2020 16:19Ik sta echt te kijken van jullie reacties..vraag me ook af of dit nou leeftijd of geografisch verschillend is..
Maar wellicht meer verschil man/vrouw, aangezien ik ook uit een grote stad kom,
allemaal verschillende leeftijden zijn en we allemaal hetzelfde instaan hier
zaterdag 3 oktober 2020 om 16:32
Tja, ik ben het helemaal met je eens eigenlijk. En woon niet in de Randstad.tomcat schreef: ↑03-10-2020 16:19Ik sta echt te kijken van jullie reacties..vraag me ook af of dit nou leeftijd of geografisch verschillend is..
zaterdag 3 oktober 2020 om 16:36
Herkenbaar! Ik ben ook een aardige flirt, je merkt dan vanzelf wel of er chemie is en veel leuker om beetje spanning op te bouwen. Verder sluit ik me aan bij de rest wat betreft je date, die was gewoon op z’n pik getrapt omdat hij niet kreeg wat hij wilde en de ‘schuld’ bij jou neerlegtAmmenooitniet schreef: ↑03-10-2020 15:41Nou gelukkig is iedereen het hier eens over mijn date![]()
Het is hier aardig rustig, merk dat ik nog aardige muur heb ik snel op dingen afknap. Zo was ik gezellig met iemand aan kletsen, hij vroeg maar m’n Instagram en toen ik zelf ging kijken zag ik bij hem alleen maar zelfde type meiden als ik uit de stad
Nu net even aan kletsen met iemand en die vraagt al gelijk om straks wijntje te drinken want hij is niet zo van het lange tekst berichten sturen. Ik weet het niet..