Singles unite: ( deel 3)
zondag 4 oktober 2020 om 19:29
zondag 4 oktober 2020 om 19:30
zo leer ik je toch stukje bij beetje kennen..
zondag 4 oktober 2020 om 19:33
Jammer Flitsie, eens met de anderen, je had de signalen i.i.g. goed opgepakt voor de tijd, en idd, je bent de dans ontsprongen.
Heb ook wel eens gehad dat een date voor de tijd afzei, ik kon nog denken, 'nou ja, mijn huis is i.i.g. mooi opgeruimd nu'.
Maar ja, het is gewoon ff k...,
En nu lekker ff de tijd voor jezelf nemen
Heb ook wel eens gehad dat een date voor de tijd afzei, ik kon nog denken, 'nou ja, mijn huis is i.i.g. mooi opgeruimd nu'.
Maar ja, het is gewoon ff k...,
En nu lekker ff de tijd voor jezelf nemen
zondag 4 oktober 2020 om 19:38
Flitisie ik zou voortaan echt alleen maar buiten de deur afspreken. Iemand die niet serieus is wil die moeite vaak niet doen. Die spreek je heel kort en die willen het liefst gelijk langskomen. Bij een date buiten de deur moet er moeite gedaan worden en leer je elkaar een klein beetje kennen, omdat je praat. Daden zeggen heel veel.
zondag 4 oktober 2020 om 19:49
Wat een lul zeg. Ik ken Hapn niet. Kan je geen onherkenbare foto van jezelf daar plaatsen en dan een gesprek beginnen? Aansturen op een date waar al zijn natte dromen vervuld gaan worden. En dan opeens verdwijnen
Ik heb dat eens op Tinder gedaan met een klootzak die mij na een ONS opeens ging negeren. Hij herkende mij niet en stond al klaar om naar een van der Valk hotel te vertrekken.
Wraak is zoet.
zondag 4 oktober 2020 om 20:07
Pff balen zeg flitsie, kan me voorstellen dat het wel even een behoorlijke domper is! Je bereid je toch ergens op voor en kijkt ernaar uit. Heel zuur dat hij dan ook gewoon weer de op dating app zit. Herkenbaar overigens, had laatst ook met iemand. Had het afgekapt na 2 maanden omdat hij niks serieus wilde, maar zag hem al snel daarna online op een app
Ben gek op kerst verder! Hier altijd standaard eerste kerstdag met familie, iedereen komt samen bij m’n ouders thuis. 2e kerstdag lekker luieren en kerstavond all you need is love
zondag 4 oktober 2020 om 20:14
Deze energie zou ik er niet eens aan verspillen, gewoon overal blokkeren en door.Waterman26 schreef: ↑04-10-2020 19:49Wat een lul zeg. Ik ken Hapn niet. Kan je geen onherkenbare foto van jezelf daar plaatsen en dan een gesprek beginnen? Aansturen op een date waar al zijn natte dromen vervuld gaan worden. En dan opeens verdwijnen
Ik heb dat eens op Tinder gedaan met een klootzak die mij na een ONS opeens ging negeren. Hij herkende mij niet en stond al klaar om naar een van der Valk hotel te vertrekken.
Wraak is zoet.
zondag 4 oktober 2020 om 20:23
Dat heeft m’n vriendin een keer gedaan, werd ineens geghost door m’n date. Zag hem ook als relatiemateriaal, aantal leuke dates gehad en ineens ging hij me negeren. Dus hij een match met m’n vriendin en toen heeft ze hem eerst de kop gek gemaakt en daarna helemaal verrot gescholden... zonder dat ik het wist. Ik was meteen geblokkeerd door hem. Maar ook zo dom van hem, had al eerder foto’s naar hem geappt van mij en m’n vriendin en hij had die link niet eens gelegd.Waterman26 schreef: ↑04-10-2020 19:49Wat een lul zeg. Ik ken Hapn niet. Kan je geen onherkenbare foto van jezelf daar plaatsen en dan een gesprek beginnen? Aansturen op een date waar al zijn natte dromen vervuld gaan worden. En dan opeens verdwijnen
Wraak is zoet.
Maar ben op zich geen voorstander van wraak. Hij zoekt het maar uit.
zondag 4 oktober 2020 om 20:39
Flitsie schreef: ↑04-10-2020 20:23Dat heeft m’n vriendin een keer gedaan, werd ineens geghost door m’n date. Zag hem ook als relatiemateriaal, aantal leuke dates gehad en ineens ging hij me negeren. Dus hij een match met m’n vriendin en toen heeft ze hem eerst de kop gek gemaakt en daarna helemaal verrot gescholden... zonder dat ik het wist. Ik was meteen geblokkeerd door hem. Maar ook zo dom van hem, had al eerder foto’s naar hem geappt van mij en m’n vriendin en hij had die link niet eens gelegd.
Maar ben op zich geen voorstander van wraak. Hij zoekt het maar uit.
Dat is ook wel weer zo. Te veel moeite
Bij mij was het toeval dat hij mij weer naar rechts swipete en we een match hadden. Toen was de verleiding wel erg groot.
Wel leuk van je vriendin.
zondag 4 oktober 2020 om 21:23
Ik zou die moeite niet doen. Dan geef je hem toch weer aandacht. Die hij niet verdient. Bovendien zal hij er niet mee zitten, anders was hij wel graag op date gegaan.
Ik ben ook geghost of minder fijn behandeld, maar dan is het voor mij direct helder met wie ik te maken heb. En zo iemand kan het leplazarus krijgen. Tijd is kostbaar. Mijn innerlijke rust ook.
Ik ben ook geghost of minder fijn behandeld, maar dan is het voor mij direct helder met wie ik te maken heb. En zo iemand kan het leplazarus krijgen. Tijd is kostbaar. Mijn innerlijke rust ook.
zondag 4 oktober 2020 om 21:51
Helemaal mee eens.
Er is zo'n uitspraak... Wraak is als het drinken van een beker gif en verwachten dat de ander dood neervalt.'
zondag 4 oktober 2020 om 22:33
Hallo allemaal,
Even voorstellen na al 10+ jaar op dit forum, sinds een tijd lees ik hier mee.
Ik ben 50, twee erg volwassen kinderen, tien jaar single. Af en toe scharrels gehad, nu sinds een tijd een man die ik gemiddeld eens per maand zie voor seks. Hij is ook single, dat vind ik belangrijk
. Heb hem trouwens leren kennen op Paiq.
Ook nu geen behoefte aan een relatie, wel aan meer verbinding. Tomcat heeft ergens heeft gezegd dat voor hem serieus daten niet werkt als in het lichamelijk deel voorzien is en dat voel ik ook.
Niet dat ik op dit moment serieus wil daten maar door te blijven afspreken, houd ik ook iets af. En op de langere termijn kies ik daar toch niet voor. Ik geloof sterk dat ik ergens in mijn leven nog wel iemand tegenkom bij wie ik wil blijven.
Fijne avond, vind het een fijn topic om te lezen.
Even voorstellen na al 10+ jaar op dit forum, sinds een tijd lees ik hier mee.
Ik ben 50, twee erg volwassen kinderen, tien jaar single. Af en toe scharrels gehad, nu sinds een tijd een man die ik gemiddeld eens per maand zie voor seks. Hij is ook single, dat vind ik belangrijk
Ook nu geen behoefte aan een relatie, wel aan meer verbinding. Tomcat heeft ergens heeft gezegd dat voor hem serieus daten niet werkt als in het lichamelijk deel voorzien is en dat voel ik ook.
Niet dat ik op dit moment serieus wil daten maar door te blijven afspreken, houd ik ook iets af. En op de langere termijn kies ik daar toch niet voor. Ik geloof sterk dat ik ergens in mijn leven nog wel iemand tegenkom bij wie ik wil blijven.
Fijne avond, vind het een fijn topic om te lezen.
anoniem_637796e9dc1aa wijzigde dit bericht op 04-10-2020 22:51
Reden: Naam verkeerd
Reden: Naam verkeerd
1.78% gewijzigd
zondag 4 oktober 2020 om 23:35
Ik heb werkelijk geen idee meer wie hij is zelfs met foto niet
Dit was ook in mijn helemaal los gaan periode. Ik heb toen echt vreselijk gebeesd.
Speciaal voor Tom niet alleen zoenen op de éerste date
Ik moest even wat schade inhalen.
zondag 4 oktober 2020 om 23:56
Whahaha, echt? Wat een huilstruik zeg.
Krijg motto niet verwijderd :-)
maandag 5 oktober 2020 om 08:03
maandag 5 oktober 2020 om 08:13