Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
05-10-2020 08:03
Goedemorgen allemaal!!

Ik houd niet van ONS hoor, ik vind sex fijner als je dat vaker met dezelfde persoon doet.. maar je moest even begrijp ik..dat is een vrouwending volgens mij..na een relatie losgaan
Nou nou wat een generalisatie Tom.
Genoeg mannen die hetzelfde doen, zal mens eigen zijn dus...
Datertje schreef:
05-10-2020 08:13
Gelukkig doen vrouwen het na een relatie.... :lmao:
:rofl:
Sabbieehhhh schreef:
05-10-2020 08:23
Nou nou wat een generalisatie Tom.
Genoeg mannen die hetzelfde doen, zal mens eigen zijn dus...
Goedemorge Sabbiehh...niet alle mensen in ieder geval..maar waarschijnlijk ook genoeg mannen die dat doen ja
Word ik nu seniel. Ook dit topic is opeens heel leeg. Er waren toch gisteren bladzijden vol berichten?
Waterman26 schreef:
05-10-2020 18:37
Word ik nu seniel. Ook dit topic is opeens heel leeg. Er waren toch gisteren bladzijden vol berichten?
Bij mij staan alle berichten er nog gewoon. Vreemd!
Zeefietser, morgen om 20.30 komt the Danish girl op tv. Ik moest aan jou denken, misschien interessant?

EDDIE REDMAYNE WIL EEN VROUW ZIJN

In 1926 ontdekt de Deense schilder Einar Wegener dat hij zich een vrouw voelt. Vanaf dat moment gaat hij als Lili door het leven.

De Britse acteur Eddie Redmayne is iemand die helemaal verdwijnt in zijn rollen. Zo won hij in 2015 een Oscar voor zijn vertolking van Stephen Hawking in The Theory of Everything, een rol waar hij ernstige rugproblemen aan overhield.

The Danish Girl

Een jaar later kreeg hij weer een nominatie. Deze keer voor zijn hoofdrol in The Danish Girl.

De film draait om het Deense schildersechtpaar Wegener: Einar (Redmayne) en Gerda (Alicia Vikander).

Als een van Gerda’s modellen niet komt opdagen, poseert Einar voor haar, in vrouwenkleren. Dat maakt iets in hem wakker dat al heel lang sluimerde: Einar is Lili, een vrouw die gevangenzit in het verkeerde lichaam.

De film laat zien wat die verandering met haar doet en hoe Lili een van de eersten is die een geslachtsverandering ondergaat, maar ook hoe Gerda haar onvoorwaardelijk blijft steunen, zelfs als dat betekent dat ze afscheid moet nemen van haar Einar.

Eddie Redmayne

Deze keer greep Eddie Redmayne naast de Oscar voor beste acteur. Zijn tegenspeelster ging wel met een beeldje naar huis: Alicia Vikander won de Oscar voor beste vrouwelijke bijrol.

De schilderijen die je in The Danish Girl ziet zijn niet de echte schilderijen van de Wegeners. Het zijn ook geen een-op-een-reproducties.

Decorontwerper Eve Stewart en de Britse schilder Susannah Brough maakten hun eigen versies van de schilderijen. Dat was nodig, omdat Eddie Redmayne niet genoeg op Einar/Lili leek.
Waterman26 schreef:
05-10-2020 18:37
Ik mis niks? Gisteren dacht ik nog dat we alweer op de helft zitten ( topic met 3000 vol). Snel gegaan!
Vanavond om 20.30 een documentaire van Merlijn Kamerling over zijn vader Antonie. 10 jaar na zijn dood. Die ga ik kijken.
Gaeta schreef:
04-10-2020 22:33
Tomcat heeft ergens heeft gezegd dat voor hem serieus daten niet werkt als in het lichamelijk deel voorzien is en dat voel ik ook.

Niet dat ik op dit moment serieus wil daten maar door te blijven afspreken, houd ik ook iets af.
Grappig he, zo ervaar ik dat ook, ik had een tijdje terug ook iemand waar ik af en toe mee afsprak, niks serieus, en toch had ik het gevoel dat het me ook in de weg zat om iemand te vinden waar ik meer mee kon hebben.
Jole schreef:
05-10-2020 19:13
Grappig he, zo ervaar ik dat ook, ik had een tijdje terug ook iemand waar ik af en toe mee afsprak, niks serieus, en toch had ik het gevoel dat het me ook in de weg zat om iemand te vinden waar ik meer mee kon hebben.
Ik had dat ook. Ik kreeg alles wat ik wilde bij mijn scharrel. Maar wij zagen elkaar 2x per maand en ondernamen ook dingen samen.
Oh Julus, dat klinkt niet verkeerd zeg, ook dat samen dingen ondernemen. Dat klinkt alsof er toch wel meer was,
Vergeleken daarbij was dat wat ik had, niks, 1 x per maand afspreken, zoiets en hooguit samen een film kijken.
Waterman, sorry, ik heb geen lege pagina's hier ;)
Ik zie maar 25 Posts op twee bladzijden.
Julus schreef:
05-10-2020 18:59
Zeefietser, morgen om 20.30 komt the Danish girl op tv. Ik moest aan jou denken, misschien interessant?

EDDIE REDMAYNE WIL EEN VROUW ZIJN

In 1926 ontdekt de Deense schilder Einar Wegener dat hij zich een vrouw voelt. Vanaf dat moment gaat hij als Lili door het leven.

De Britse acteur Eddie Redmayne is iemand die helemaal verdwijnt in zijn rollen. Zo won hij in 2015 een Oscar voor zijn vertolking van Stephen Hawking in The Theory of Everything, een rol waar hij ernstige rugproblemen aan overhield.

The Danish Girl

Een jaar later kreeg hij weer een nominatie. Deze keer voor zijn hoofdrol in The Danish Girl.

De film draait om het Deense schildersechtpaar Wegener: Einar (Redmayne) en Gerda (Alicia Vikander).

Als een van Gerda’s modellen niet komt opdagen, poseert Einar voor haar, in vrouwenkleren. Dat maakt iets in hem wakker dat al heel lang sluimerde: Einar is Lili, een vrouw die gevangenzit in het verkeerde lichaam.

De film laat zien wat die verandering met haar doet en hoe Lili een van de eersten is die een geslachtsverandering ondergaat, maar ook hoe Gerda haar onvoorwaardelijk blijft steunen, zelfs als dat betekent dat ze afscheid moet nemen van haar Einar.

Eddie Redmayne

Deze keer greep Eddie Redmayne naast de Oscar voor beste acteur. Zijn tegenspeelster ging wel met een beeldje naar huis: Alicia Vikander won de Oscar voor beste vrouwelijke bijrol.

De schilderijen die je in The Danish Girl ziet zijn niet de echte schilderijen van de Wegeners. Het zijn ook geen een-op-een-reproducties.

Decorontwerper Eve Stewart en de Britse schilder Susannah Brough maakten hun eigen versies van de schilderijen. Dat was nodig, omdat Eddie Redmayne niet genoeg op Einar/Lili leek.
Ja ik ken de film, treurig verhaal. Ach zoals ik nu vele crossdressers en wat transgenders ken. Sowieso veel treurig leven gehad. Zal er niet teveel over uitwijden maar ons leven was en is niet makkelijk.
fietsen varen vrouwelijk doen
Hoe is het eigenlijk met karratha?

@waterman ik heb 61 pagina's vol 😆
@ waterman, heb je ons allemaal onder de negeer gezet? :hihi:
Waterman ben je misschien uitgelogd? Ik weet niet of dat iets uitmaakt? Ik ben soms ineens uitgelogd en dan moet ik weer inloggen.
Sabbieehhhh schreef:
05-10-2020 20:49
@ waterman, heb je ons allemaal onder de negeer gezet? :hihi:
:-o
Dan zit je dus tegen jezelf te praten
Indrukwekkend die documentaire. Ik weet nog dat ik best in shock was toen hij zelfmoord had gepleegd. Zo enorm zonde, zo jong.
FWB die een serieuze date in de weg zitten is herkenbaar. Ik merkte dat ik snel - soms te snel - dates afkapte omdat het niet perfect was terwijl soms meer effort misschien wel tot meer had geleid. Tegelijkertijd is het erg fijn om gewoon leuke dingen te doen én intiem te zijn zonder de druk van een relatie óf in je uppie te zijn. Ik vond - en vind - FWD ook wel erg bevrijdend; leuk zonder verplichtingen.

Hier overigens vlinders en ik denk die bij date ook te zien :-)
Julus schreef:
05-10-2020 20:54
:-o
Dan zit je dus tegen jezelf te praten
Ook gezellig😅
chesta schreef:
05-10-2020 20:57
FWB die een serieuze date in de weg zitten is herkenbaar. Ik merkte dat ik snel - soms te snel - dates afkapte omdat het niet perfect was terwijl soms meer effort misschien wel tot meer had geleid. Tegelijkertijd is het erg fijn om gewoon leuke dingen te doen én intiem te zijn zonder de druk van een relatie óf in je uppie te zijn. Ik vond - en vind - FWD ook wel erg bevrijdend; leuk zonder verplichtingen.

Hier overigens vlinders en ik denk die bij date ook te zien :-)
Dat klinkt goed! Geniet ervan :-)
Julus schreef:
05-10-2020 20:55
Indrukwekkend die documentaire. Ik weet nog dat ik best in shock was toen hij zelfmoord had gepleegd. Zo enorm zonde, zo jong.
Vond ‘m ook erg indrukwekkend en traantje gelaten! Destijds niet bewust meegemaakt (was een tiener), maar vond het heel mooi gedaan en knap van zijn zoon om het bespreekbaar te maken.
Ik kom er even middenin vallen. Maar er zijn hier meerderen aan het tinderen toch?

Ik klink nu als een oude muts, maar ik heb het net na een paar jaar ook weer eens geïnstalleerd en ligt het aan mij of draait het nu toch veelal om zo knap mogelijk willen zijn, de beste sixpack, mooiste reizen en prachtige fotografie?? Ik zie echt zoveel van die to good to be true mannen... En we moeten allemaal laten zien wat voor mega sociaal en geweldig leven we hebben😜 Is dit de nieuwe trend? Ben zelf ook jong, prima uiterlijk, fijn leven verder maar ben denk ik toch ook wat te nuchter.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik zie lelijke en knappe mannen hahahaha

En een deel heeft hele drukke levens inderdaad. Dat je je afvraagt...werk je tussendoor ook nog? Of ga je wel eens naar de wc?

:-D :-D
Haha oké dat is ook wel weer een groot contrast Julia! Qua drukte herkenbaar idd, vroeg me ook al af of er nog mensen zijn die werken🤣 Ik ben halverwege de 27 en jij? Is daar een verband in te vinden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven