Singles unite: ( deel 3)
dinsdag 6 oktober 2020 om 21:44
mijn tweelingziel ook niet
dinsdag 6 oktober 2020 om 22:47
Aargh ik heb toch weer online geshopt. Tweedehands, maar toch.
Ik weet niet of de dames hier het kennen maar bij the next closet dot com kun je voor leuke prijzen designer kleding en schoenen kopen. Ik kies vaak de zgan of ongedragen spullen en valt nooit tegen. Nu weer een paar laarsjes voor €45 gescoord
Ik weet niet of de dames hier het kennen maar bij the next closet dot com kun je voor leuke prijzen designer kleding en schoenen kopen. Ik kies vaak de zgan of ongedragen spullen en valt nooit tegen. Nu weer een paar laarsjes voor €45 gescoord
dinsdag 6 oktober 2020 om 22:59
Hoi, kende ik ook nog niet, zal ook eens kijkenJulus schreef: ↑06-10-2020 22:47Aargh ik heb toch weer online geshopt. Tweedehands, maar toch.
Ik weet niet of de dames hier het kennen maar bij the next closet dot com kun je voor leuke prijzen designer kleding en schoenen kopen. Ik kies vaak de zgan of ongedragen spullen en valt nooit tegen. Nu weer een paar laarsjes voor €45 gescoord![]()
wij slapen nooit.
dinsdag 6 oktober 2020 om 23:24
Die dot heb ik expres gedaan maar je snapt hemiceteapeach schreef: ↑06-10-2020 22:48Leuk Julus, zal eens kijken daar.
Edit: Linkt door naar amazon. Klopt dat? Ik zie het al, woordje vergeten![]()
dinsdag 6 oktober 2020 om 23:25
Uitkijken want het werkt verslavend. Maar ik heb hele mooie dingen op de kop getikt. 2 paar Shabbies laarzen en een paar mooie jurken. Ook mooie tassen trouwens.
Sauna is heeerlijk als het buiten koud is.
woensdag 7 oktober 2020 om 00:29
Ik zit inmiddels aan de andere kant van de wereld, soms moet er ook nog gewerkt worden. Maar wat een ellende nu met Corona en die mondkapjes. De vlucht leek een eeuwigheid te duren 
Maar ik mag niet klagen, ik heb 2 dagen chillen bij een zwembad voor de boeg!
En... 2 dates komend weekend!
Mijn Tindermatch met wie ik al wekenlang aan het appen ben gaat eindelijk langskomen! Zo spannend, schat hem echt in als relatiemateriaal. Maar jullie weten allemaal wat er gebeurde met de laatste die ik als relatiemateriaal inschatte, hij heeft mij ook nog eens geblokkeerd op Happn en niks meer laten horen. Maar goed, opties genoeg. Zondag ga ik lunchen met een oud-collega, ken hem via Social media, dus niet via een dating app. Qua uiterlijk niet echt mijn type denk ik, maar hij typt zo leuk en humoristisch en is echt oprecht geïnteresseerd, wil hem ook een kans geven.
Dan heb ik nog via Social media een gast van 28 die mij aan het appen is, type spierballen. Dus als m’n dates niks worden en ik toch fysiek hoge nood heb is hij een prachtexemplaar
Mijn Tindermatch met wie ik al wekenlang aan het appen ben gaat eindelijk langskomen! Zo spannend, schat hem echt in als relatiemateriaal. Maar jullie weten allemaal wat er gebeurde met de laatste die ik als relatiemateriaal inschatte, hij heeft mij ook nog eens geblokkeerd op Happn en niks meer laten horen. Maar goed, opties genoeg. Zondag ga ik lunchen met een oud-collega, ken hem via Social media, dus niet via een dating app. Qua uiterlijk niet echt mijn type denk ik, maar hij typt zo leuk en humoristisch en is echt oprecht geïnteresseerd, wil hem ook een kans geven.
Dan heb ik nog via Social media een gast van 28 die mij aan het appen is, type spierballen. Dus als m’n dates niks worden en ik toch fysiek hoge nood heb is hij een prachtexemplaar
woensdag 7 oktober 2020 om 06:23
Goede tip. Alleen... wanneer draag je al die leuke kleding? Ik heb pas echt hele mooie laarsjes gekocht, maar ze staan maar in een hoek.Julus schreef: ↑06-10-2020 22:47Aargh ik heb toch weer online geshopt. Tweedehands, maar toch.
Ik weet niet of de dames hier het kennen maar bij the next closet dot com kun je voor leuke prijzen designer kleding en schoenen kopen. Ik kies vaak de zgan of ongedragen spullen en valt nooit tegen. Nu weer een paar laarsjes voor €45 gescoord![]()
woensdag 7 oktober 2020 om 10:32
Ach vliegen vind ik sowieso ruk. Duurde niks langer voor mijn gevoel van Manila naar NL. Het vervelende was de overstap op Doha, 0330 daar, alles dicht, dat was saai.Flitsie schreef: ↑07-10-2020 00:29Ik zit inmiddels aan de andere kant van de wereld, soms moet er ook nog gewerkt worden. Maar wat een ellende nu met Corona en die mondkapjes. De vlucht leek een eeuwigheid te duren
Dan heb ik nog via Social media een gast van 28 die mij aan het appen is, type spierballen. Dus als m’n dates niks worden en ik toch fysiek hoge nood heb is hij een prachtexemplaar![]()
Ander nieuws gisteravond 1 van mijn tinder contacten ontmoet. Was gezellig en voor herhaling vatbaar. Geen sex, niet kussen, alleen een knuffel. Maar dat weten we van elkaar. Volgende keer dat we elkaar ontmoeten kleren passen van elkaar. En ga ik haar leren hoe je tequila lekker sensueel kunt drinken.
fietsen varen vrouwelijk doen
woensdag 7 oktober 2020 om 12:18
Misschien niet nu maar je kunt er toch nog jarenlang plezier van hebben?Waterman26 schreef: ↑07-10-2020 06:23Goede tip. Alleen... wanneer draag je al die leuke kleding? Ik heb pas echt hele mooie laarsjes gekocht, maar ze staan maar in een hoek.
Ik vind het wel fijn dat ik nu alvast leuke spullen heb voor op termijn.