Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Dat klinkt heel goed. En dit is ook wat je wil. Ik snap goed dat dit rust geeft. Niet je telkens hoeven afvragen hoe hij er in staat maar gewoon duidelijkheid.
Alle reacties Link kopieren
Datertje schreef:
09-10-2020 12:30
Wat leuk zeefietser1! Ik ben ook benieuwd hoe dat nu gaat. Ik moet zo werken met mondkapje op 8 uur lang.
Zie er echt tegen op. Snel wat aan doen.

Waarom eigenlijk de 1 achter je naam? Wilde je de eerste zijn?
Was een leuke rock musical en hoe het gaat, 3 stoelen links en recht van je leeg en 1 rij voor achter je leeg. Zo konden er 80 mensen in het theater. Leuk trouwens kom vaker in het theater met zus, begin steeds meer mensennte herkennen van andere optredens. Oh zus werkt trouwens bij een theater.

En die 1 achter mijn naam, is alweer een tijdje terug maar zeefietser zonder 1 pakte die niet, of ik deed iets verkeerd, daarom 1, maar heb 0 en 2 nog nooit gezien hier.
fietsen varen vrouwelijk doen
Julus schreef:
09-10-2020 22:04
Dat vooral ja. Ik zou niet eens enthousiasme kunnen veinzen.

Ik hoor net dat Dijkhoff uit de politiek stapt. Even wat anders :-D
Ik vind hem trouwens echt aantrekkelijk.
*Pauze* schreef:
09-10-2020 21:08
En weer voor de zoveelste keer al die standaard vragen stellen en beantwoorde over wie je bent en wat je wilt en waar je van houdt...
pffff, ik word al moe bij het idee :D Echt zó geen zin meer in!
Dat je op een gegeven moment je eigen stem hoort ratelen. Steeds die zelfde verhalen. ‘Na mijn scheiding.... ‘ etc etc. Ik dacht op een gegeven moment: ik kan het ook gewoon inspreken en dan aanzetten. Zit daar geen verdienmodel in? Soort podcast om te daten. Allebei met oortjes in. Doorspoelen
En dan ook niet meer hoeven luisteren naar zijn verhalen die minstens even oninteressant zijn.
Daten is heel zelden echt leuk. Toevallig had ik een paar weken geleden echt een heel leuke avond met een man. Gekletst en gelachen en afgesproken voor een tweede date. Wat gebeurt er: een paar dagen na de date appt hij mij opeens met een heel raar verhaal. Ik snapte er niets van, bleek dat hij met meerdere vrouwen appte en ons door elkaar haalde. Toen ik daar iets van zei, werd ik geblokkeerd.
Er is altijd wat.
Waterman26 schreef:
09-10-2020 23:36
Dat je op een gegeven moment je eigen stem hoort ratelen. Steeds die zelfde verhalen. ‘Na mijn scheiding.... ‘ etc etc. Ik dacht op een gegeven moment: ik kan het ook gewoon inspreken en dan aanzetten.
En dan ook moeten luisteren naar zijn verhalen die minstens even oninteressant zijn.
Daten is heel zelden echt leuk. Toevallig had ik een paar weken geleden echt een heel leuke avond met een man. Gekletst en gelachen en afgesproken voor een tweede date. Wat gebeurt er: een paar dagen na de date appt hij mij opeens met een heel raar verhaal. Ik snapte er niets van, bleek dat hij met meerdere vrouwen appte en ons door elkaar haalde. Toen ik daar iets van zei, werd ik geblokkeerd.
Er is altijd wat.
Dit sluit mooi aan bij wat we hier vandaag bespraken. Met meerderen daten eindigt eigenlijk nooit zo leuk.
Waterman26 schreef:
09-10-2020 23:28
Ik vind hem trouwens echt aantrekkelijk.
Ik zag hem net op tv en ik vind er niks aan. Maar zo zie je maar hoe smaken verschillen.
Julus schreef:
09-10-2020 23:40
Ik zag hem net op tv en ik vind er niks aan. Maar zo zie je maar hoe smaken verschillen.
Hij heeft een soort ruige charme. Als hij dan maar geen politieke discussie begint op onze date.
Waar ik me ook dood aan erger is dat passieve geapp.

Dan heb je een match en stel je je voor en dan ieder woord er uit moeten trekken.
Bijvoorbeeld: Mooie foto's in je profiel, in welk exotisch land zijn die gemaakt?
3 uur later : Filippijnen

(praktijkvoorbeeld)
Geloof dat ik morgen 2e date met 1e date heb :$
tomcat schreef:
09-10-2020 23:46
Geloof dat ik morgen 2e date met 1e date heb :$
Aaah super! Dat is een goed teken.
Waterman26 schreef:
09-10-2020 23:43
Hij heeft een soort ruige charme. Als hij dan maar geen politieke discussie begint op onze date.
:-D
Titanic1913 schreef:

Dan heb je een match en stel je je voor en dan ieder woord er uit moeten trekken.
Bijvoorbeeld: Mooie foto's in je profiel, in welk exotisch land zijn die gemaakt?

(praktijkvoorbeeld)
Ja erg irritant. Dat maakt meteen duidelijk dat iemand je niet echt wil leren kennen. Of moeite wil doen. Met zo'n match is het bij mij direct klaar.
Titanic1913 schreef:

(praktijkvoorbeeld)
Maar nog erger: dat je steeds op de iPhone piepjes hoort en dan deze reeks moet lezen
Hey
leuke match
Mooie vrouw
Wat zoek je?
Ik woon in ... en jij?
Jammer dat je geen tekst hebt.
Hihi
Leuke foto.
Keertje drankje doen.
Ook praktijk voorbeeld
Julus schreef:
09-10-2020 23:52
Ja erg irritant. Dat maakt meteen duidelijk dat iemand je niet echt wil leren kennen. Of moeite wil doen. Met zo'n match is het bij mij direct klaar.

Bij mij ook.
En ik snap dat iemand op het werk kan zitten of met de kinderen op pad is.
Maar app dan even : spreek je later.

Ik merk ook altijd snel of een contact iets gaat worden.

En soms is het wat en dan merk je na een paar dagen dat de interesse vervaagd en dan is het vaak een dag erna het bekende bericht: Ik heb iemand gevonden.
Waterman26 schreef:
09-10-2020 23:52
Maar nog erger: dat je steeds op de iPhone piepjes hoort en dan deze reeks moet lezen
Hey
leuke match
Mooie vrouw
Wat zoek je?
Ik woon in ... en jij?
Jammer dat je geen tekst hebt.
Hihi
Leuke foto.
Keertje drankje doen.
Ook praktijk voorbeeld

Hahahaha lol.

Ook altijd leuk:

Hoi ik ben ........
Ik doe ......... (werk)
Wat doe jij?
Ik antwoord (gewoon MBO baan)
Antwoord terug : oke

Daarna niets meer en de volgende ochtend is de match weg.
Goedemorgen allen!

Wat is er veel geschreven... net even bijgelezen. Maar zo eens met de dames die het wel prima vinden zo.

Ik heb er ook geen zin meer in daten op deze manier. Het was zo al 10 jaar geleden dat er gedacht werd dat er wel weer een nog beter en mooier exemplaar voorbij zou komen. En uiteindelijk staan dezelfde mannen nog steeds op de date sites.

Ik heb nu een heerlijk druk leven en daar hoeft geen man bij. Mocht ik hem in het wild tegen komen dan sta ik er voor open.

Over druk bezig ik ga douchen weer een drukke dag voor de boeg. Vanmiddag komt mijn beste vriendje logeren gaat super gezellie worden.

Jules mondkapje was niet te doen verschrikkelijk. Clienten zien je mimiek niet meer, schoot niet op. Zitten ze gelijk hoog in spanning.

Allemaal een fijne dag
Datertje schreef:
10-10-2020 08:18

Ik heb er ook geen zin meer in daten op deze manier. Het was zo al 10 jaar geleden dat er gedacht werd dat er wel weer een nog beter en mooier exemplaar voorbij zou komen. En uiteindelijk staan dezelfde mannen nog steeds op de date sites.

Goedemorgen! Dit herken ik wel. Als ik terug ga op tinder kom ik vaak veel dezelfde mannen tegen. Sommige daar heb ik dan een date mee gehad en hebben ze mij geghost. Is wel grappig om te zien dat ze altijd opzoek blijven.

Mijn laatste date heeft sinds vorige week niet meer geantwoord. Ik merkte al dat hij minder enthousiast was omdat hij niet reageerde op een date verzoek. Maar ik vind niet reageren heel apart, stuur dan gewoon dat je geen interesse meer hebt of verder wilt zoeken.
Titanic1913 schreef:
10-10-2020 00:16
Hahahaha lol.

Ook altijd leuk:

Hoi ik ben ........
Ik doe ......... (werk)
Wat doe jij?
Ik antwoord (gewoon MBO baan)
Antwoord terug : oke

Daarna niets meer en de volgende ochtend is de match weg.
Tja als je gewoon antwoord met je baan zonder het gesprek op gang te houden door er nog een vraag of zo aan te hangen krijg je dat. ;-)
Of die met een profielfoto van 10 jaar geleden nog steeds op sites staan.
Krijg motto niet verwijderd :-)
Attraverso schreef:
10-10-2020 09:22
Tja als je gewoon antwoord met je baan zonder het gesprek op gang te houden door er nog een vraag of zo aan te hangen krijg je dat. ;-)
Ik wilde het net zeggen ;-)
En over dat andere bericht, als ik net contact heb via een app ga ik toch echt niet elke keer verklaren waarom ik even niet kan reageren. Reageer wanneer ik tijd heb.
Maar goed, dit geeft vast ook aan waarom ik niet meer date ;-)
Wat een eensgezindheid hier! Ik heb ook de rust gevonden in niet meer willen daten. Heb ook nergens accounts, je komt er inderdaad toch altijd dezelfde oninteressante koppen tegen :D

Relatieloos blijven is niet mijn wens, maar internet werkt niet voor mij. Heb inderdaad al te vaak gehad dat ik in een ongewilde concurrentiestrijd beland ben, daardoor ben ik erg wantrouwend naar internetdates. Dat schiet niet op. Ik wil een eerlijke kans krijgen en die krijg ik niet als er nog vier vrouwen op de agenda staan.

Dus dan maar hopen dat ik hem eens in het wild tref. Heeft allemaal geen haast voor mij, ik heb het hartstikke druk met werk en ben blij dat ik de avonden en weekenden vrij kan invullen. Soms geen zin meer gedoe, dus lekker me-time. Soms met vrienden afspreken. Heerlijk hoor, dat er niks moet. Dus het niet hebben van een relatie geeft zeker ook rust.
iceteapeach schreef:
10-10-2020 09:25
Of die met een profielfoto van 10 jaar geleden nog steeds op sites staan.
Er is op Tinder een man die als ik swipe wel zes keer in een kwartier verschijnt. Al die jaren dat ik af en toe de app eens gebruik. Steeds diezelfde foto. Hoe kan dat?
Waterman26 schreef:
10-10-2020 09:41
Er is op Tinder een man die als ik swipe wel zes keer in een kwartier verschijnt. Al die jaren dat ik af en toe de app eens gebruik. Steeds diezelfde foto. Hoe kan dat?
Die vindt jou vast leuk :P
Waterman26 schreef:
10-10-2020 09:41
Geen idee, da's wel vaak. Ik dacht eerst nog, mss sluit je de app zonder hem weggeswiped te hebben?
Krijg motto niet verwijderd :-)
iceteapeach schreef:
10-10-2020 10:27
Geen idee, da's wel vaak. Ik dacht eerst nog, mss sluit je de app zonder hem weggeswiped te hebben?
Volgens mij komt dat door tinder gold? Ben geen expert, maar heb het vaak gezien met meerdere mannen. Volgens mij betalen ze om vaker gezien te worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven