Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Alle reacties Link kopieren
Waterman26 schreef:
10-10-2020 09:41
Er is op Tinder een man die als ik swipe wel zes keer in een kwartier verschijnt. Al die jaren dat ik af en toe de app eens gebruik. Steeds diezelfde foto. Hoe kan dat?

Nou ik zie er een meerdere keren voorbij komen op 3 km die telkens zijn zin aanpast. Soms ook gewoon op 1 avond.
Hij heeft dus ook maar 1 zin. Sinds deze week heeft hij een nieuwe foto.

Maar vorig jaar heb ik er even op gestaan en nu. Maar ook wat andere apps bekeken.
Maar je komt dezelfde mensen tegen.

Er is er eentje die mij steeds een like stuurt en mij altijd direct weer verwijderd.
Ik kon dat zien. Dus ik zei dan altijd wel iets ...he Ed was je daar weer, 10e keer kop koffie.

Ik gok dat hij gewoon iets gebruikt wat automatisch swiped of zo...ik laat hem nu gaan.
Julus schreef:
09-10-2020 22:05
Dat is ook niet erg toch? Als je die behoefte hebt snap ik dat je blijft zoeken.
Ach ja, dat is ook zo

En @Veluwe91, leuk te horen dat je zo'n leuke klik hebt met iemand

Ik komt trouwens op sites ook mannen tegen die ik jaren geleden ook al zag, en dan met nog steeds dezelfde foto
Er wordt mij zo vaak gevraagd waar ik naar op zoek ben, dan denk ik, 'Uh, Ja weet ik veel' (grapje hoor)
Gelukkigworden schreef:
10-10-2020 10:34
Volgens mij komt dat door tinder gold? Ben geen expert, maar heb het vaak gezien met meerdere mannen. Volgens mij betalen ze om vaker gezien te worden.

Ah, dat zou ook kunnen, geen idee.
Krijg motto niet verwijderd :-)
Goedemorgen, we kunnen dit topic wel opdoeken geloof ik :-D
Wie is er nog echt aan het daten? Volgens mij een enkeling.

Ik kwam ook overal dezelfde mannen tegen. Ook de mannen die ik op Ematching zag, die stonden ook op gratis sites. Tja, en ik maar betalen. Dus daar was ik na een maand of 4 klaar mee. Sowieso was ik niet succesvol daar.

Op een gegeven moment is de put droog. Dus ook voor al die mannen die al jaren terug komen. Zij kiezen er allleen voor om stug vol te houden.

Misschien gokken ze op de vrouwen die net nieuw zijn?
Datertje schreef:
10-10-2020 08:18
Goedemorgen allen!

Wat is er veel geschreven... net even bijgelezen. Maar zo eens met de dames die het wel prima vinden zo.

Ik heb er ook geen zin meer in daten op deze manier. Het was zo al 10 jaar geleden dat er gedacht werd dat er wel weer een nog beter en mooier exemplaar voorbij zou komen. En uiteindelijk staan dezelfde mannen nog steeds op de date sites.

Ik heb nu een heerlijk druk leven en daar hoeft geen man bij. Mocht ik hem in het wild tegen komen dan sta ik er voor open.

Over druk bezig ik ga douchen weer een drukke dag voor de boeg. Vanmiddag komt mijn beste vriendje logeren gaat super gezellie worden.

Jules mondkapje was niet te doen verschrikkelijk. Clienten zien je mimiek niet meer, schoot niet op. Zitten ze gelijk hoog in spanning.

Allemaal een fijne dag
Wat rot voor je clienten. En voor jou. Lijkt mij ook echt naar werken zo.
Veel plezier met je bestie!
Ach Julus, het is wel gezellig hier dus opdoeken is dan weer zo rigoreus. Maar de daters nemen idd rap af..
Zo waar nu een match met ontvangen superlike.
Maar nu van iemand dat ik denk...oke...geen george, maar ...

Ben benieuwd wanneer ik verwijderd wordt :rofl:
Oh nee positief blijven he

Merk dat zeker nu met de nieuwe baan het mij ook minder boeit.
Dus binnenkort gaat hij verdwijnen.

Paiq heb ik ook nog. Maar alleen vriendschappelijk contact. Af en toe krijg ik melding. Gisteren een gebonden man die contact wilde...
Sabbieehhhh schreef:
10-10-2020 11:04
Ach Julus, het is wel gezellig hier dus opdoeken is dan weer zo rigoreus. Maar de daters nemen idd rap af..
Misschien over een tijdje een nieuwe kans? Maar voorlopig even geen dates! En wat hiervoor werd gezegd komt het bij mij echt door het concurrentie gevoel, geen moeite wederzijds, snel afhaken, of mannen die weer appen als jij er klaar mee bent. Dus dan heb je het wel even gezien.
Sabbieehhhh schreef:
10-10-2020 11:04
Precies, niet doen hoorrr...en trouwens titel zegt niet dat het over daten moet gaan. Single leven meer toch.
Dat is zo Julia en we hebben een gezellig kletsgroepje ondertussen over ons wel en wee.
We zullen ongetwijfeld een keer weer zin hebben om te daten, al was het maar voor de ervaring of gezelligheid.
Julia_20 schreef:
10-10-2020 11:05
Zo waar nu een match met ontvangen superlike.
Maar nu van iemand dat ik denk...oke...geen george, maar ...

Ben benieuwd wanneer ik verwijderd wordt :rofl:
Oh nee positief blijven he

Merk dat zeker nu met de nieuwe baan het mij ook minder boeit.
Dus binnenkort gaat hij verdwijnen.

Paiq heb ik ook nog. Maar alleen vriendschappelijk contact. Af en toe krijg ik melding. Gisteren een gebonden man die contact wilde...
Pffffffffff. Die sprak ik soms ook op Paiq. En als ze om de vraag hoe lang ze single zijn heen draaiden, wist ik al genoeg. Dan kwam uit dat ze eigenlijk nog getrouwd waren, maar.....( insert smoes).

Mijn antwoord was dan dat we in dat geval geen match zijn, aangezien ik niet meewerk aan belazerij. En tot nooit meer ziens.
Julia_20 schreef:
10-10-2020 10:35
Nou ik zie er een meerdere keren voorbij komen op 3 km die telkens zijn zin aanpast. Soms ook gewoon op 1 avond.
Hij heeft dus ook maar 1 zin. Sinds deze week heeft hij een nieuwe foto.

Maar vorig jaar heb ik er even op gestaan en nu. Maar ook wat andere apps bekeken.
Maar je komt dezelfde mensen tegen.

Er is er eentje die mij steeds een like stuurt en mij altijd direct weer verwijderd.
Ik kon dat zien. Dus ik zei dan altijd wel iets ...he Ed was je daar weer, 10e keer kop koffie.

Ik gok dat hij gewoon iets gebruikt wat automatisch swiped of zo...ik laat hem nu gaan.
Ik heb van die mannen. Ik heb er wel eens mee gepraat of zelfs gedate. Het was geen succes, en toch swipe ik ze dan naar rechts. Even kijken of hij ook...
En als dat dan zo is, verwijder ik ze snel. Heel kinderachtig
Maar zo krijg ik ook wel eens de melding dat ik een match heb, die dan blijkbaar gelijk weggehaald is. Dus mannen doen het ook.
Wij worden zelf ook van die types die steeds weer opduiken.
Ja. En daarom is het goed om een lange break in te lassen.
Julus schreef:
10-10-2020 11:14
Pffffffffff. Die sprak ik soms ook op Paiq. En als ze om de vraag hoe lang ze single zijn heen draaiden, wist ik al genoeg. Dan kwam uit dat ze eigenlijk nog getrouwd waren, maar.....( insert smoes).

Mijn antwoord was dan dat we in dat geval geen match zijn, aangezien ik niet meewerk aan belazerij. En tot nooit meer ziens.

Haha, of, als ik zelf aangaf hoelang, kwam de vraag, dan ben je zeker wel aan een beurt toe.
Krijg motto niet verwijderd :-)
Over een jaar ben je dan weer " nieuw" op de markt voor een bepaald deel mannen.
Nou de superlike heeft mij verwijderd 😂

Ik zei het toch...

Dus waarom een superlike sturen?
Julia_20 schreef:
10-10-2020 11:37

Ik zei het toch...

Superlikes worden vaak per ongeluk gegeven. Is mij ook overkomen.
Heb dit ook ooit eens gelezen dat in de meeste gevallen het niet een bewuste actie was.
iceteapeach schreef:
10-10-2020 11:28
Haha, of, als ik zelf aangaf hoelang, kwam de vraag, dan ben je zeker wel aan een beurt toe.
Vreselijk! Ze zijn ook altijd verbaasd als je zegt dat je al jaren single bent. En willen weten hoe dat komt. Wat in godsnaam moet je daar op antwoorden? 9 van de 10 keer zeggen ze dat je zeker te kritisch bent. Alsof ik ga zeggen: ja inderdaad, ik ben te kritisch. Zegt iets over het niveau wat mij betreft. En het is veroordelend. Dus dat was ook direct klaar.

Ik, kritisch?? :-D :mrgreen:
Julus schreef:
10-10-2020 11:40
Superlikes worden vaak per ongeluk gegeven. Is mij ook overkomen.
Heb dit ook ooit eens gelezen dat in de meeste gevallen het niet een bewuste actie was.
Maar kleine moeite iets te zeggen toch...sorry foutje
Julus schreef:
10-10-2020 11:43
Vreselijk! Ze zijn ook altijd verbaasd als je zegt dat je al jaren single bent. En willen weten hoe dat komt. Wat in godsnaam moet je daar op antwoorden? 9 van de 10 keer zeggen ze dat je zeker te kritisch bent. Alsof ik ga zeggen: ja inderdaad, ik ben te kritisch. Zegt iets over het niveau wat mij betreft. En het is veroordelend. Dus dat was ook direct klaar.

Ik, kritisch?? :-D :mrgreen:

Ik ben ook totaal niet kritisch hoorrr

Ik ga weer verder onder het genot van Limp Bizkit aan mijn keuken
Maar die moeite willen ze niet doen. Dat is het hele eieren eten. En ik zeg eerlijk dat ik ook niks zei als ik per ongeluk iemand superlikete. Voor mij hoeft iemand dat niet toe te lichten.
Wel vind ik het wel zo netjes om iets te zeggen als we al in gesprek zijn, en hij wil aftaaien.
Julia_20 schreef:
10-10-2020 11:49
Ik ben ook totaal niet kritisch hoorrr

Ik ga weer verder onder het genot van Limp Bizkit aan mijn keuken
Oeh lekker!! Ik luister ook muziek.
Julia_20 schreef:
10-10-2020 11:37

Ik zei het toch...

Superlike gaat vaak per ongeluk..volgende foto bij de ene app is een superlike in de andere app

Wat doe je aan je keuken? zie het niet zo snel staan..
Julus schreef:
10-10-2020 10:51
Goedemorgen, we kunnen dit topic wel opdoeken geloof ik :-D
Wie is er nog echt aan het daten? Volgens mij een enkeling.

*steekt hand op*
tomcat schreef:
10-10-2020 13:08
Superlike gaat vaak per ongeluk..volgende foto bij de ene app is een superlike in de andere app

Wat doe je aan je keuken? zie het niet zo snel staan..
Hahaha gewoon schoonmaken, stofzuiger door de benedenverdieping

[urlhttps://open.spotify.com/track/4qkrGFb5V8PaI8eBjgrIsu?si=Pv7Mm34PRmWp1dmZa2BbPw&utm_source=copy-link[/url]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven