Strings met hoge taille gezocht, basic en betaalbaar
zaterdag 3 oktober 2020 om 18:27
Ik zoek eenvoudige strings met een hoge taille. Heel veel basic strings hebben zo'n lage taille waardoor je buikje er overheen hangt, wat in een strakke jurk niet zo mooi oogt. Strings met hoge taille kom ik via Google op zich wel tegen maar dan zijn het gelijk dure strings van bijv. Sloggi. Je zou denken dat de HEMA ofzo dit toch ook wel moet hebben? Maar ik vind ze niet... De 'Mady' sluis van de Zeeman bijvoorbeeld vind ik ontzettend fijn en lekker hoog, maarja dat zijn dus gewone slips, wat onder een strakke jurk dan weer niet mooi is.
Wie heeft de gouden tip?
Wie heeft de gouden tip?
zaterdag 10 oktober 2020 om 23:12
Ik snap wel wat TO bedoelt en ik heb maat 34 en geen buikje... ik koop mijn katoenen basic strings wel bij Hema maar ik koop ze 1 maat groter en bij mij vallen de dan dus hoog genoeg, maar goed ik ben klein dus lengte zal daar ook wat mee te maken hebben.
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
zondag 11 oktober 2020 om 10:11
Prachtig inderdaad! Morgen ook maar eens voor op padYannahh schreef: ↑03-10-2020 22:19Deze zijn fantastisch!
https://www.hunkemoller.nl/boxerstring- ... 04574.html
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.