Mode & Beauty alle pijlers

Strings met hoge taille gezocht, basic en betaalbaar

03-10-2020 18:27 28 berichten
Ik zoek eenvoudige strings met een hoge taille. Heel veel basic strings hebben zo'n lage taille waardoor je buikje er overheen hangt, wat in een strakke jurk niet zo mooi oogt. Strings met hoge taille kom ik via Google op zich wel tegen maar dan zijn het gelijk dure strings van bijv. Sloggi. Je zou denken dat de HEMA ofzo dit toch ook wel moet hebben? Maar ik vind ze niet... De 'Mady' sluis van de Zeeman bijvoorbeeld vind ik ontzettend fijn en lekker hoog, maarja dat zijn dus gewone slips, wat onder een strakke jurk dan weer niet mooi is.

Wie heeft de gouden tip?
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
03-10-2020 18:59
Jawel, want TO vond dat haar buik over de broek hing als die een lage taille had. Dus ze wilde een string met hoge taille om haar buik in toom te houden. Nou, succes dan, als je je buik in toom wilt houden met een string...
Ik snap wel wat TO bedoelt en ik heb maat 34 en geen buikje... ik koop mijn katoenen basic strings wel bij Hema maar ik koop ze 1 maat groter en bij mij vallen de dan dus hoog genoeg, maar goed ik ben klein dus lengte zal daar ook wat mee te maken hebben.
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
LaFolie schreef:
03-10-2020 22:00
Wat weet jij als één of andere verzuurde vent wiens leven zo onbevredigend is geweest dat je iedereen probeert terug te trekken in de vrouwonderdrukkende jaren 50 nou van strings :facepalm: Hou toch eens op.
RT!
Yannahh schreef:
03-10-2020 22:19
Deze zijn fantastisch!

https://www.hunkemoller.nl/boxerstring- ... 04574.html
Prachtig inderdaad! Morgen ook maar eens voor op pad 🤩
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven