Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
vrijdag 8 mei 2009 om 15:51
Minpunten aan leuke mannen... JAAAAAAA! Ze voldoen nooit hahaha.
Iemand heeft de lat heel hoog voor ze gelegd. Mijn enige échte liefde. Je gaat toch op zoek naar het gevoel dat je met hem had.
Het vrijgezellenleven is zo slecht niet . Als ik weer eens een weekend compleet nutteloos heb rondgehangen prijs ik mezelf weer gelukkig dat ik met niemand rekening hoef te houden.
Iemand heeft de lat heel hoog voor ze gelegd. Mijn enige échte liefde. Je gaat toch op zoek naar het gevoel dat je met hem had.
Het vrijgezellenleven is zo slecht niet . Als ik weer eens een weekend compleet nutteloos heb rondgehangen prijs ik mezelf weer gelukkig dat ik met niemand rekening hoef te houden.
vrijdag 8 mei 2009 om 17:15
Hallo allemaal!
Vandaag echt teveel suiker-gerelateerd eten naar binnen aant werken; krijg koppijn en wordt hyper > gaat lekker zo
Vanavond personeelsfeest voor het eerst sinds ik hier werk. Baal stiekem wel een beetje dat het met partner is; niet vanwege de parnters hoor. Maar dan blijft toch iedereen een beetje staan waar die is, en ben ik voor mijn gevoel al bij voorbaar het derde rad aan de fiets.
Hallow voor de nieuwkomers!
Olive: ben niet aan het daten nu. Heb begin vant jaar een scharrel gehad en nu half verliefd; maar niet actief zeg maar.
De stand van zaken bij jou rustig dus?
Vandaag echt teveel suiker-gerelateerd eten naar binnen aant werken; krijg koppijn en wordt hyper > gaat lekker zo
Vanavond personeelsfeest voor het eerst sinds ik hier werk. Baal stiekem wel een beetje dat het met partner is; niet vanwege de parnters hoor. Maar dan blijft toch iedereen een beetje staan waar die is, en ben ik voor mijn gevoel al bij voorbaar het derde rad aan de fiets.
Hallow voor de nieuwkomers!
Olive: ben niet aan het daten nu. Heb begin vant jaar een scharrel gehad en nu half verliefd; maar niet actief zeg maar.
De stand van zaken bij jou rustig dus?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
vrijdag 8 mei 2009 om 17:47
Hallooooo..
Appel: je maakt mijn dag weer goed!
Ik ben echt sjaggie..
Heb niet alles terug gelezen, maar hoop dat alles goed is met iedereen!
@Olive: Ik ben nu een jaar alleen en ik heb nog geen date gehad...weet zelf nog niet of ik er wel of niet aan toe ben...
Verder heb ik wel een oogje op een leuke man die elke dag op het station zie..maar ik durf nog steeds geen actie te ondernemen..En hij is zooooo leuk!!
Iedereen leuke weekendplannen???
Appel: je maakt mijn dag weer goed!
Ik ben echt sjaggie..
Heb niet alles terug gelezen, maar hoop dat alles goed is met iedereen!
@Olive: Ik ben nu een jaar alleen en ik heb nog geen date gehad...weet zelf nog niet of ik er wel of niet aan toe ben...
Verder heb ik wel een oogje op een leuke man die elke dag op het station zie..maar ik durf nog steeds geen actie te ondernemen..En hij is zooooo leuk!!
Iedereen leuke weekendplannen???
vrijdag 8 mei 2009 om 20:33
waarom ook niet!
- Leeftijd? 28
- Hoe lang al single? +/- 1 jaar
- Geslacht m/v ? M
- Langste relatie ? 3.5 jaar
- Kortste relatie? stomme vraag!
- Regio? Gent
- Aan het daten? neen
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 8
- Sterrenbeeld ? Schorpioen (oweeee )
- Kinderen of kinderwens ? neen of mss ooit met de juiste persoon
- Hobby's ? muziek maken/spelen, fotografie, snowboarden, fietsen, lopen, schrijven, lezen, ...
fwalla, kort en bondig
- Leeftijd? 28
- Hoe lang al single? +/- 1 jaar
- Geslacht m/v ? M
- Langste relatie ? 3.5 jaar
- Kortste relatie? stomme vraag!
- Regio? Gent
- Aan het daten? neen
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 8
- Sterrenbeeld ? Schorpioen (oweeee )
- Kinderen of kinderwens ? neen of mss ooit met de juiste persoon
- Hobby's ? muziek maken/spelen, fotografie, snowboarden, fietsen, lopen, schrijven, lezen, ...
fwalla, kort en bondig
vrijdag 8 mei 2009 om 22:52
Hoi,
Hoe gaat met iedereen hier?
Appel....slaap je al, ik ben net thuis en wilde je nog bellen maar je ligt wrs al in je nieuwe bed te slapen?
WM...hoe gaat met jou?
Indi...ben je al beetje uit je saggie-dipje? Knuf voor jou
Chris....welkom en jaaaa ik voorzie ook een nieuw koppeltje hier?!! hahhahaha
Morgen en overmorgen heb ik dus mijn duikexamen...ben best bietje nerveus. Maar komt goed! Ik ga zo lekker naar bed, moet er morgen vroeg uit! Wish me luck!
Hoe gaat met iedereen hier?
Appel....slaap je al, ik ben net thuis en wilde je nog bellen maar je ligt wrs al in je nieuwe bed te slapen?
WM...hoe gaat met jou?
Indi...ben je al beetje uit je saggie-dipje? Knuf voor jou
Chris....welkom en jaaaa ik voorzie ook een nieuw koppeltje hier?!! hahhahaha
Morgen en overmorgen heb ik dus mijn duikexamen...ben best bietje nerveus. Maar komt goed! Ik ga zo lekker naar bed, moet er morgen vroeg uit! Wish me luck!