Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
ok masked singer..anne noushin? wie is dat dan? we moeten raden wie er in het vlinderpak zit. mooie vrouw..ja mooi zijn is belangrijker dan kunnen zingen tegenwoordig dus alles wat zingt is mooi tegenwoordig..

maar dit is leuk? Een animatieteam mascotte die zingt en dan raden wie er in zit dat is het? net als raden wie van het animatieteam in het Bollopak zit bij Landal?

Fata de mozzorellakaas :D Ik dacht dat het een zangeres moest zijn maar dat hoeft dus ook niet? En we hebben protools dus kunnen zingen hoeft ook al niet..onbegonnen werk dit jongens..

nee ik ga netflixxen..sorry :)
iceteapeach schreef:
23-10-2020 18:56
Ik ben bezig met zogeheten comfortfood: romige risotto met champignons, knoflook, uitjes en chorizo. En dan nog parmezaanse kaas en peterselie.

Gelukkig hoef je niemand meer te zoenen vanavond :-D
tomcat schreef:
23-10-2020 20:37
ok masked singer..anne noushin? wie is dat dan? we moeten raden wie er in het vlinderpak zit. mooie vrouw..ja mooi zijn is belangrijker dan kunnen zingen tegenwoordig dus alles wat zingt is mooi tegenwoordig..

maar dit is leuk? Een animatieteam mascotte die zingt en dan raden wie er in zit dat is het? net als raden wie van het animatieteam in het Bollopak zit bij Landal?

Fata de mozzorellakaas :D Ik dacht dat het een zangeres moest zijn maar dat hoeft dus ook niet? En we hebben protools dus kunnen zingen hoeft ook al niet..onbegonnen werk dit jongens..

🤣🤣🤣😂
Tja...dat dus
Ik heb het idee dat mensen die altijd een wat individualistische levensstijl hebben (gehad) wel meer last van deze tijd hebben. Ik kom er wel doorheen, heb gelukkig vrienden om me heen waar ik bij terecht kan en zij bij mij. Toen ik lang geleden studeerde in totale afwezigheid van vrouwen, heb toch een soort kameraadschap ontwikkeld met andere studenten die nu ook weer vlakbij wonen. Ik heb ook wel in nieuwe vriendschappen geïnvesteerd waar ik nu profijt van heb. Maar dat heeft ook wel weer een tijd geduurd nadat ik naar hier verhuisde. Als je net nieuw bent is het moeilijk inderdaad.
Ik was denk ik wel een beetje wat te negatief qua toon in mijn uiting..eigenlijk hoop ik oprecht dat iemand mij nu wijst op een documentaire die laat zien waarom anne nooshin of wie dan ook wie ik nog niet ken echt zo geweldig is..zoals die documentaires er ook zijn over amy winehouse, george michael, freddy mercury, big mama thornton, sister rosetta thorpe, etta james, muddy waters, prince, andre hazes, ramses shaffy, james brown, the funk brothers, doe maar, Dolly Parton, Janis Joplin, John Lennon, Robert Johnson,..voor mijn part Andre Rieu..maar iets...iets "echts" iets niet geproduceerd, niet social media, niet Joop van den Ende circustheater, niet Ziggodome, niet commercieel..
Ik lees allemaal lekkere dingen die voorbij komen.

Klem zit erop.

Mmm zal ik dan ook maar een lekker rood wijntje opentrekken.

Iemand ook een glaasje 🍷
tomcat schreef:
23-10-2020 21:03
Ik was denk ik wel een beetje wat te negatief qua toon in mijn uiting..eigenlijk hoop ik oprecht dat iemand mij nu wijst op een documentaire die laat zien waarom anne nooshin of wie dan ook wie ik nog niet ken echt zo geweldig is..zoals die documentaires er ook zijn over amy winehouse, george michael, freddy mercury, big mama thornton, sister rosetta thorpe, etta james, muddy waters, prince, andre hazes, ramses shaffy, james brown, the funk brothers, doe maar, Dolly Parton, Janis Joplin, John Lennon, Robert Johnson,..voor mijn part Andre Rieu..maar iets...iets "echts" iets niet geproduceerd, niet social media, niet Joop van den Ende circustheater, niet Ziggodome, niet commercieel..

ehhhh....
Julia_20 schreef:
23-10-2020 21:07

Klem zit erop.

Iemand ook een glaasje 🍷
Ja lekker!
Julia_20 schreef:

Klem zit erop.

Iemand ook een glaasje 🍷

Alcohol valt vaak niet goed bij mij als ik in mijn eentje ben. Nooit last van? In gezelschap vind ik het juist heerlijk.
Antoon69 schreef:
ehhhh....
Kom Antoon, we kijken masked singer :D
Antoon69 schreef:
23-10-2020 21:08
Alcohol valt vaak niet goed bij mij als ik in mijn eentje ben. Nooit last van? In gezelschap vind ik het juist heerlijk.
Het is vrijdagavond, dan is het toch lekker om het weekend met een wijntje in te proosten?
Limo76 schreef:
23-10-2020 21:13
Het is vrijdagavond, dan is het toch lekker om het weekend met een wijntje in te proosten?

Ja verdiend hebben jullie het zeker allemaal.
Antoon69 schreef:
Geen last van.
Het smaakt wel beter in gezelschap.

Ik kan dan ook rustig een week met een fles doen. Maar in gezelschap 😎
julia_20 wijzigde dit bericht op 23-10-2020 21:26
1.08% gewijzigd
tomcat schreef:
23-10-2020 21:03
Ik ken haar van een documentaire die zij presenteerde " mooier wordt het niet "
Over de rol van schoonheid in de samenleving.

Verder ken ik haar niet echt.

Masked Singer of andere programma's met bnr'ers zijn niet echt mijn ding.
Limo76 schreef:
Ja lekker!
🍷
Ik heb in gezelschap wel eens de neiging om teveel in het feest door te slaan qua alcohol .. alsof ik niet genoeg van het leven kan drinken op zo'n moment ofzo..en dan wil ik wel eens van mijn fiets vallen op weg naar huis of dat soort ongelukkigheid ..niet zp vaak gelukkig 1 of 2 keer per jaar toen ik maandelijks op stap giing.. thuis, alleen is het allemaal wat gezapiger..dus op zich ben ik alleen met drank misschien wel verstandiger dan in gezelschap..
tomcat schreef:
23-10-2020 20:37

Ik vind the masked singer 100x leuker dan lldl in ieder geval.
Krijg motto niet verwijderd :-)
gut..het is nog steeds bezig..nee dat aapje is niet femke louise want het aapje las geen briefje voor :D
iceteapeach schreef:
23-10-2020 21:40
Ik vind the masked singer 100x leuker dan lldl in ieder geval.
100x nog wel :D
sorry hoor..ik ben wat opstandig..en heb wel een talent voor vilein gedrag volgens mijn ex...ik zou een goede valse nicht zijn..als ik een nicht was..
Astronaut is Jim Bakkum
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 23-10-2020 21:53
20.00% gewijzigd
tomcat schreef:
23-10-2020 21:46
sorry hoor..ik ben wat opstandig..en heb wel een talent voor vilein gedrag volgens mijn ex...ik zou een goede valse nicht zijn..als ik een nicht was..
hahahaha lekker bezig

af en toe gewoon lekker toch...opstandig of tegendraad...heerlijk

of ga je nu ook vals tegen mij doen :-p
tomcat schreef:
23-10-2020 21:46
Heeft jouw ex eigenlijk jou er uitgekieperd of omgekeerd? Ik vroeg me al af waarom zo'n aardige jongen als jij is gescheiden eigenlijk.
tomcat schreef:
23-10-2020 21:44
100x nog wel :D

Yup, vrij makkelijk ook om dat te vinden. Voordat de vrije training F1 begon, had ik een herhaling van lldl online op staan. Die 5 minuten waren meer dan genoeg om weer te weten/ervaren waarom ik er dus niet naar kijk. Dat vind ik overigens van soortgelijke programma's als (destijds) big brother, wie is de mol en cs.
iceteapeach wijzigde dit bericht op 23-10-2020 22:00
1.62% gewijzigd
Krijg motto niet verwijderd :-)
Mattie Valk? dat is een radio dj? Hij lijkt op die jongen die pas in lldl was.

oh wat erg..dat ego...al mijn luisteraars weten dat..wtf gast..je draait plaatjes volgens een volgorde die je opgelegd krijgt en kraamt onzin uit met waarschijnlijk een lachband die om je van te voren geschreven grappen lacht....

gut ik hoop dat ik snel weer niet depri ben..ik ben best naar zo :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven